Neisporučena pošiljka

InMyBox, Izrada overlaya i inserata za igre, 3d print minijatura i dodataka za igre.

Moderator/ica: sadistiko

Odgovori
Avatar
sadistiko
Reactions:
Postovi: 4353
Pridružen/a: 15 ožu 2013, 08:04
Lokacija: Petrinja
Ima zahvala: 2627 puta
 pohvaljen: 2601 put
Kontakt:

Neisporučena pošiljka

Post Postao/la sadistiko »

Dogodio mi se slučaj da je čovjeku izgleda netko neovlašten podigao GLS pošiljku. Potpis kaže da mu je nepoznat (sa informacija o trackingu), pa smo pokrenuli žalbu Eurosenderu, a oni GLS-u. Sad to već traje skoro 2 tjedna i klijent je već uznemiren jer niti je što dobio, a ja mu nisam ponudio refund jer i ja sam platio i izradu (radi se o playmatu) i slanje pošte. Ja ga smirujem da pričeka još malo, i nadam se da će ovi vratiti pare za pošiljku i slanje.
Vi novootvoreni šopovi, da niste imali kad sličan slučaj? Meni je ovo prvi put u 3 ili 4 godine otkad radim sa web shopom.
slika
Avatar
Bolindus
Reactions:
Postovi: 374
Pridružen/a: 12 svi 2014, 21:41
Lokacija: Varazdin
Ima zahvala: 66 puta
 pohvaljen: 289 puta
Kontakt:

Re: Neisporučena pošiljka

Post Postao/la Bolindus »

Imam ja puno iskustva s time, možemo se čuti. Ali ugrubo, pošalji mu novi, a ti kasnije riješavaj s GLS.Ili ga refundaj. Make the customer happy.
Ovi su korisnici zahvalili autoru Bolindus za post (ukupno 3):
frastarcsadistikotanelorn
Odgovori

Natrag na “InMyBox”