Jeste vidjeli ovo?
Ukratko koliko sam skužio, ovo je igra co-op igra s asimetričnim likovima (player powers) koja nema victory condition (kako ju je jedan youtuber usporedio sa simsima, tycoon serijalom, mobilnim igrama gdje samo gradiš i gradiš).
Kakvo je vaše mišljenje o takvom tipu igre u BG svijetu gdje smo navikli da je pobjednik onaj tko ima najviše VP-a i završi nakon X vremena?
Mythwind - igra u kojoj nema pobjednika?
Moderator/ica: sadistiko
Pravila foruma
Za svaku novu crowdfunding igru otvarajte novu temu radi preglednosti!
U prvi post samo kopirajte poveznicu na kampanju bez BBCodeova. Tako će forum automatski postaviti widget na kampanju.
Za svaku novu crowdfunding igru otvarajte novu temu radi preglednosti!
U prvi post samo kopirajte poveznicu na kampanju bez BBCodeova. Tako će forum automatski postaviti widget na kampanju.
- ratnip
- Reactions:
- Postovi: 240
- Pridružen/a: 12 pro 2017, 11:03
- Ima zahvala: 22 puta
- pohvaljen: 170 puta
Re: Mythwind - igra u kojoj nema pobjednika?
Meni se gameplay na One-stop-coop-shop činio prilično dosadan, pogotovo dio gdje crafting potpuno ovisi o nasumičnom izvlačenju tokena iz vreće.
- dendarii42
- Reactions:
- Postovi: 700
- Pridružen/a: 24 sij 2018, 13:37
- Ima zahvala: 811 puta
- pohvaljen: 677 puta
- Kontakt:
Re: Mythwind - igra u kojoj nema pobjednika?
I za Fog of Love bi se moglo reći da nema victory condition. Na kraju igre si ili ispunio svoj destiny ili nisi. Što se donekle može smatrati pobjedom, ali zapravo nije tako definirano u igri.
Trebalo mi je malo da prokljuvim igru jer je taj završetak dosta antiklimaktičan. Ali kad sam skužio da poanta igre nije uopće u završetku nego u samom procesu igranja. U odlukama koje donosiš, u smijeru u kojem odlučuješ voditi cijelu priču. U pokušavanju čitanja suigrača i odlučivanju hoćeš li navlačiti vodu na svoj mlin ili pokušati ispuniti ciljeve za oboje.
Definitnvno nije igra za svakoga, ali meni se svidjela konceptualna drugačijost u odnosu na sve ostale igre.
Trebalo mi je malo da prokljuvim igru jer je taj završetak dosta antiklimaktičan. Ali kad sam skužio da poanta igre nije uopće u završetku nego u samom procesu igranja. U odlukama koje donosiš, u smijeru u kojem odlučuješ voditi cijelu priču. U pokušavanju čitanja suigrača i odlučivanju hoćeš li navlačiti vodu na svoj mlin ili pokušati ispuniti ciljeve za oboje.
Definitnvno nije igra za svakoga, ali meni se svidjela konceptualna drugačijost u odnosu na sve ostale igre.
- sadistiko
- Reactions:
- Postovi: 4962
- Pridružen/a: 15 ožu 2013, 08:04
- Lokacija: Petrinja
- Ima zahvala: 3579 puta
- pohvaljen: 3669 puta
- Kontakt:
Re: Mythwind - igra u kojoj nema pobjednika?
meni je to simpa, backao sam, pa ćemo vidit za godinu i pol što će biti od toga
- frastarc
- Reactions:
- Postovi: 339
- Pridružen/a: 22 svi 2020, 13:39
- Ima zahvala: 465 puta
- pohvaljen: 553 puta
- Kontakt:
Re: Mythwind - igra u kojoj nema pobjednika?
Ja sam za sada stavio 1$ pa cu vidjeti hoće li mi biti zanimljivo. Na prvu mi je fora, Al onda kad razmislim, ne znam hoće li se to ikome dati tako igrati
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- sadistiko
- Reactions:
- Postovi: 4962
- Pridružen/a: 15 ožu 2013, 08:04
- Lokacija: Petrinja
- Ima zahvala: 3579 puta
- pohvaljen: 3669 puta
- Kontakt:
Re: Mythwind - igra u kojoj nema pobjednika?
to je istina, ali imam i drugih igara koje bi baš ja igrao ali drugi neće i onda s vremena na vrijeme ipak neko uleti ko ima sličan ukus