Stranica: 2/6.

Re: Root: The Marauder Expansion

Postano: 03 ožu 2021, 22:19
Postao/la CrazyBunnyGuy
Ja imam dolar tamo da mogu u PM poslije, ovisno kad budu radili lockdown, uzimam svakako tako da računaj na mene, mislim da nas je zasad, bez tebe, dvoje, tako da ima mjesta.

Re: Root: The Marauder Expansion

Postano: 04 ožu 2021, 11:53
Postao/la Stips
Ahh, premišljam se. Tipa kompletirao bih, ali baš su zapaprili cijenu.

Re: Root: The Marauder Expansion

Postano: 04 ožu 2021, 13:47
Postao/la CrazyBunnyGuy
Da nema tog manijakalnog štakora možda bih čak zasad i propustio, ali jako mi se sviđaju ti štakci. Plus ti drekavi hirelinzi su najavljeni kao mesija za dvoje igrača, znatiželjan sam...

Re: Root: The Marauder Expansion

Postano: 05 ožu 2021, 12:18
Postao/la Vintijakna
Kod nas ROOT prolazi jako dobro tako da nisam ni gledal cjenu. Hirelinzi su mi novitet, nisam imao poima da rade nes takvoga?

No nije mi jasno, ako je clockwork radjen u svrhu prilagodjavanja igre manjem broju igraca, zasto Hirelinzi sada ako se radi clockwork 2? Drugim rjecima djeluje kao da Hirelinzi iskljucuju clockwork i vice-versa?

Re: Root: The Marauder Expansion

Postano: 05 ožu 2021, 12:24
Postao/la realuka
Vintijakna je napisao/la: 05 ožu 2021, 12:18 No nije mi jasno, ako je clockwork radjen u svrhu prilagodjavanja igre manjem broju igraca, zasto Hirelinzi sada ako se radi clockwork 2? Drugim rjecima djeluje kao da Hirelinzi iskljucuju clockwork i vice-versa?
Mislim da su Hirelingsi za one kojima se neda trošiti energija na upravljanje i razmišljanje o drugoj ili trećoj frakciji (čitaj. meni). Bar sam ja to tako sebi protumačio.

Re: Root: The Marauder Expansion

Postano: 05 ožu 2021, 13:01
Postao/la Vintijakna
realuka je napisao/la: 05 ožu 2021, 12:24
Vintijakna je napisao/la: 05 ožu 2021, 12:18 No nije mi jasno, ako je clockwork radjen u svrhu prilagodjavanja igre manjem broju igraca, zasto Hirelinzi sada ako se radi clockwork 2? Drugim rjecima djeluje kao da Hirelinzi iskljucuju clockwork i vice-versa?
Mislim da su Hirelingsi za one kojima se neda trošiti energija na upravljanje i razmišljanje o drugoj ili trećoj frakciji (čitaj. meni). Bar sam ja to tako sebi protumačio.
Hm... zanimljivo. Ako je tako, situacija se moze ovako rezimirat - u slucaju manje od 4 igraca:

- ako ti se da povlacit botove - clockwork je "bolji" izbor
- ako ne, hirelinzi

?

Re: Root: The Marauder Expansion

Postano: 10 ožu 2021, 13:42
Postao/la CrazyBunnyGuy
Iz mog iskustva botovi jako cripplaju osobu koja njima upravlja i to prvenstveno zato jer nemaš vremena razmišljati o svojoj strategiji nego samo flipati karte i gurkati stvari; jako je naporno. Slično kao kad igrate "solo" s više likova kooperativne igre, s tom razlikom što ovdje morate igrati sami protiv sebe, maltene. Imam četiri originalna bota i dosta puta smo ih znali ubaciti u igre udvoje, ali kao što rekoh, iscrpljujuće je. ISkreno koristio bih ih samo u solo varijanti jedan na jedan, ali tu je onda opet isti problem s igrom "udvoje".... :S

Mislim da su i Lederovci toga svjesni i zato su ubacili Hirelings.

Nego, sreo sam negdje u komentarima info da će stvari koštati više u pledge manageru ako ih se dodaje nakon kampanje pa sada pokušavam odgonetnuti je li to istina i koliko skuplje će biti. Jer iskreno ako dođe na isto kao i retail jednostavno mi se ne da zajebavat s time ako neće biti nikakvog benefita. Stay tuned.

Re: Root: The Marauder Expansion

Postano: 10 ožu 2021, 14:12
Postao/la Lourdin
CrazyBunnyGuy je napisao/la: 10 ožu 2021, 13:42 Nego, sreo sam negdje u komentarima info da će stvari koštati više u pledge manageru ako ih se dodaje nakon kampanje pa sada pokušavam odgonetnuti je li to istina i koliko skuplje će biti. Jer iskreno ako dođe na isto kao i retail jednostavno mi se ne da zajebavat s time ako neće biti nikakvog benefita. Stay tuned.
Vidio sam taj komentar.
Doslovno je na pitanje odgovoreno samo sa "Yes".
Može biti da su samo površno pročitali pitanje, jer su par puta prije odgovorili da cijena neće biti veća u PMu, a ta pitanja su bila postavljena tako da je odgovor bio pozitivan.
U spomenutom komentaru je pitanje bilo postavljeno tako da je tražilo negativan odgovor ako cijene neće rasti u PM, a oni automatski odgovorili da.
Možda... :D
A možda su se predomislili tokom kampanje. Iako, ako je to slučaj, vjerojatno bi to negdje naglasili (neki update ii slično)..

Re: Root: The Marauder Expansion

Postano: 10 ožu 2021, 14:36
Postao/la Vintijakna
CrazyBunnyGuy je napisao/la: 10 ožu 2021, 13:42 Iz mog iskustva botovi jako cripplaju osobu koja njima upravlja i to prvenstveno zato jer nemaš vremena razmišljati o svojoj strategiji nego samo flipati karte i gurkati stvari; jako je naporno. Slično kao kad igrate "solo" s više likova kooperativne igre, s tom razlikom što ovdje morate igrati sami protiv sebe, maltene. Imam četiri originalna bota i dosta puta smo ih znali ubaciti u igre udvoje, ali kao što rekoh, iscrpljujuće je. ISkreno koristio bih ih samo u solo varijanti jedan na jedan, ali tu je onda opet isti problem s igrom "udvoje".... :S

Mislim da su i Lederovci toga svjesni i zato su ubacili Hirelings.
Sve jasno i slazem se. No ako je tako, ne kuzim zasto se radi uopce clockwork 2? Znaci, problem koj se rjesava je: "kako uciniti ROOT igriv za manji broj igraca", a rjesenja su: Clockwork ili Hirelings.

Ne sivdja mi se generalno kada "jednazba ima dva rjesenja" jer nekada je manje -> vise; ovako se samo otvara nova fronta koja ce nas sve drainat (i nas comunity i njih developere) jos vise u istu svrhu...

Uglavnom, ukoliko su Hirelinzi bolje rjesenje (sto, kolko vidim, se svi vise manje slazemo), trebali su clockwork obustavit.

Re: Root: The Marauder Expansion

Postano: 10 ožu 2021, 15:18
Postao/la CrazyBunnyGuy
Apsolutno se slažem, ali valjda ima ekipe koja ih voli ili je možda stvar u tome da ima ljudi koji vole biti mazohisti pa si uzmu botove i iscijedi im se mozak na pupak :D Meni je osobno uvijek bilo teško s njima i nisam uživao u tim partijama, em sam se mučio da ja išta postignem za svoju frakciju, em su nas gazili pošteno jer za razliku od ljudskih igrača, botovi nikad ne vuku suboptimalne poteze da bi "taktizirali" tako da je stvarno čudno iskustvo.

Drago mi je da imam prva četiri, nemojte me krivo shvatiti, ne MRZIM ih, ali nije mi ugodno iskustvo, no ovi novi mi defintivno ne trebaju ako Hirelinzi rješavaju problem igrivosti u manje igrača. :D