Fierce Women (Strašne žene)
Moderator/ica: sadistiko
Pravila foruma
Za svaku novu crowdfunding igru otvarajte novu temu radi preglednosti!
U prvi post samo kopirajte poveznicu na kampanju bez BBCodeova. Tako će forum automatski postaviti widget na kampanju.
Za svaku novu crowdfunding igru otvarajte novu temu radi preglednosti!
U prvi post samo kopirajte poveznicu na kampanju bez BBCodeova. Tako će forum automatski postaviti widget na kampanju.
-
- Reactions:
- Postovi: 2519
- Pridružen/a: 09 vel 2015, 13:55
- Lokacija: Zagreb - Rakovica
- Ima zahvala: 2064 puta
- pohvaljen: 1344 puta
- Kontakt:
Re: Fierce Women (Strašne žene)
Kakva jednakost, njih je 4 na mene samog
- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8428
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1579 puta
- pohvaljen: 2356 puta
- Kontakt:
Re: Fierce Women (Strašne žene)
Mi te bodrimo sa strane!
Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
- Bojan1983
- Reactions:
- Postovi: 272
- Pridružen/a: 22 sij 2016, 21:20
- Lokacija: Rijeka
- Ima zahvala: 372 puta
- pohvaljen: 376 puta
- Kontakt:
Re: Fierce Women (Strašne žene)
ja sam bas alergican na te "zenske" rijeci...fpol je napisao/la: ↑08 ožu 2018, 14:33 svi ti prijepori oko roda rjeci su mi malo smijesni. Meni je covjek oduvijek oznacavao i zenu i muskarca i nikada nisam za neku zenu mislio na nacin da je ona covjekica (covjeka ?), stovise mislio bi da je to lagano diskriminirajuce.
Covjek -> ljudi covjekica-> ljudice ???
Na isti nacin i igrac mi je nekako spolno neovisan.
Da li muskarac onda nije osoba nego osob?
bolje je ko u engleskom bez takvih stvari
kad "predsjednica" kaze "građani i građanke" ja cujem "svi i samo zene"
ili "kapetanica" kluba koji igra "ligu prvakinja"...
sretan osmi mart
A sto se igre tice, zao mi je sto je na indiegogo stranici sav fokus na "strasnim zenama" i "girl power"
O igri se moze tek nesto sitno pohvatat na linkanim pravilima i to je to...
Zadnja izmjena: Bojan1983, dana/u 08 ožu 2018, 16:32, ukupno mijenjano 1 put.
-
- Reactions:
- Postovi: 2519
- Pridružen/a: 09 vel 2015, 13:55
- Lokacija: Zagreb - Rakovica
- Ima zahvala: 2064 puta
- pohvaljen: 1344 puta
- Kontakt:
Re: Fierce Women (Strašne žene)
Pa vodis, mi muski zdravo za gotovo prihvacamo da se neke imenice muskog roda ( jbg kada nemamo rodno neutralne imenice) protezu i na zene, i zato je i meni zapelo " igracica" u pravilima. A opet, ak nas tak vrijedja sto se uz imenice muskog roda postavljaju i one zenskog, onda ne vidim nikakav razlog protiv da se pojam igracica odnosi na muske i zenske osobe. Nisam za nametanje novokovanica, ali zanimljiva promjena perspektive, zar ne :- P
- sadistiko
- Reactions:
- Postovi: 4954
- Pridružen/a: 15 ožu 2013, 08:04
- Lokacija: Petrinja
- Ima zahvala: 3569 puta
- pohvaljen: 3666 puta
- Kontakt:
Re: Fierce Women (Strašne žene)
Ma dok vi tu trkeljate, neko je već pobjedio u nekoj odigranoj igri bez tih sranja
- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8428
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1579 puta
- pohvaljen: 2356 puta
- Kontakt:
Re: Fierce Women (Strašne žene)
Hehe, upravo nam je stigao prototip, pa ću baciti osvrt kada odigram po razno-raznim varijantama
Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
- dlakar
- Reactions:
- Postovi: 842
- Pridružen/a: 22 vel 2016, 16:46
- Ima zahvala: 677 puta
- pohvaljen: 664 puta
- Kontakt:
Re: Fierce Women (Strašne žene)
For a while, I thought of myself as an atheist until I realized it was a belief, too.
- _ž_
- Reactions:
- Postovi: 17
- Pridružen/a: 13 lip 2011, 08:39
- Lokacija: Zadar
- Ima zahvala: 10 puta
- pohvaljen: 52 puta
Re: Fierce Women (Strašne žene)
Haha, točno.
Kao autor pravila mogu reći da ni na tren nisam pomislio na išta drugo osim "igračica", a ne smatram to ni posebno inventivnim. Ako već nemamo tu sreću imati rodno neutralan jezik, što ga ne bi koristili zanimljivo u situacijama kad je rod nepoznat. Uostalom, sigurno ste primijetili kako se u mnogim pravilima rodno nepoznate igrače oslovljava sa "she", stvar je prilično trendy. Čovjek i muškarac su predugo u povijesti bili sinonimi, to što zadnjih 20 godina nisu ne znači da se ne trebamo igrati s jezikom.
Što se kampanje tiče, nisam baš posve u tome, ali ideja kampanje je prvenstveno poticanje stvaranja proizvoda, to nije klasični preorder. Novci idu i za perkove koje su ljudi platili (u ovom slučaju igru) i za druge stvari vezane za isti projekt, a kojem je cilj proizvodnja i distribucija iste igre. Dakle - podrška, ne trgovina. Sasvim je moguće da će izdana igra biti jeftinija.
Svakako će biti i drukčija, zasad imamo samo prototip, koji jest igriv, ali još se brusi, što će i grof uskoro komentirati.
Što se same mehanike tiče, riječ je o vrlo jednostavnom modelu. Igra je igriva unutar 15 minuta čak i s ljudima koji nikad prije nisu igrali nijednu društvenu igru, što je bio važan aspekt pri kreiranju igre. Igru mogu igrati i djeca. Ipak, dao sam sve od sebe da bude dovoljno zanimljiva i zahtjevnijim igračima. Mogu reći da igra sa iskusnim igračicama definitivno zanimljivo i napeto iskustvo, iako je istina da podloga nije dovoljno otvorena za pretjerano kompleksne kombinacije.
Ukratko: igračoi (!) skupljaju karte u određenim bojama (u igri je 56 karata i 6 boja) a na kraju igre vrijednost karte ovisi o tome koliko je drugih igračoa (!!) za stolom skupljalo istu boju. Karte na sebi nekad imaju više boja (jednu do tri) što omogućuje dinamički izbor koja se boja skuplja.
Dio koji povećava nepredvidivost su akcijske karte i nakon dosta igranja s prototipom imamo niz planiranih izmjena, i zapravo se na službenim prezentacijama već igra tweekana verzija -> akcijske karte ne se vuku slučajno, već svaki igrač na početku izabere jednu i samo nju ima kroz trajanje igre. Također, neke akcijske karte će se promijeniti jer ne valjaju. U moju obranu - to je još uvijek prototip. Verzija 0.9
Sve u svemu, moje je iskustvo da je stvaranje igre vrlo težak projekt, najviše zato jer je nemoguće vidjeti kako mehanizam funkcionira bez puno, ali puno ozbiljnog playtestanja, što je nekad teško i naporno odraditi. Ono što mi je olakšalo stvar je samokorigirajući mehanizam igre, tj ekonomski model koji sam sebe balansira (vrijednost ovisi o popularnosti), što funkcionira zanimljivo. I neravnomjerna raspodjela boja na kartama, koja je rezultat toga što svaka karta predstavlja stvarnu ženu, je unijelo jedan vrlo zanimljiv aspekt. Svih boja na kartama ukupno ima jednako, ali raspodjela nije simetrična.
Anyway, hvala na komentarima!
- DarkDefender
- Reactions:
- Postovi: 513
- Pridružen/a: 09 ožu 2015, 11:36
- Ima zahvala: 271 put
- pohvaljen: 464 puta
Re: Fierce Women (Strašne žene)
Vidim ja da ce ovaj igračo zaziviti._ž_ je napisao/la: ↑08 ožu 2018, 22:20 Ukratko: igračoi (!) skupljaju karte u određenim bojama (u igri je 56 karata i 6 boja) a na kraju igre vrijednost karte ovisi o tome koliko je drugih igračoa (!!) za stolom skupljalo istu boju. Karte na sebi nekad imaju više boja (jednu do tri) što omogućuje dinamički izbor koja se boja skuplja.
- Ovi su korisnici zahvalili autoru DarkDefender za post (ukupno 3):
- kockica • grof • _ž_
- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8428
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1579 puta
- pohvaljen: 2356 puta
- Kontakt:
Re: Fierce Women (Strašne žene)
Definitivno ću onda probati igru po sistemu izvlačenja tri akcijske karte na početku i odabira jedne od njih, pa oko te karte organizirati strategiju daljnje igre. Baš me zanima kako će to funkcionirati._ž_ je napisao/la: ↑08 ožu 2018, 22:20 Svakako će biti i drukčija, zasad imamo samo prototip, koji jest igriv, ali još se brusi, što će i grof uskoro komentirati.
...
akcijske karte ne se vuku slučajno, već svaki igrač na početku izabere jednu i samo nju ima kroz trajanje igre. Također, neke akcijske karte će se promijeniti jer ne valjaju. U moju obranu - to je još uvijek prototip. Verzija 0.9
Također bih probao igrati po sistemu da se karte u stupcima ne boduju po vrijednosti broja takvih stupaca drugih igrača nego upravo obrnuto - da im vrijednost pada razmjerno broju stupaca drugih igrača uz prilagodbu pravila akcijskih karata za to obrnuto pravilo.
Također me zanima da li bi draftanje karata u igri za dva igrača (slično kao u Tide of Times) dalo interesantniju igru u dva igrača nego kako je sada u pravilima s Automom kao trećim igračem.
Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw