Brži i prijateljskiji Catan

Prepravke postojećih igara, varijacije pravila i sl.

Moderator/ica: sadistiko

Odgovori
Avatar
mado
Reactions:
Postovi: 2277
Pridružen/a: 11 srp 2011, 11:42
Lokacija: Mursko Središće
Ima zahvala: 1179 puta
 pohvaljen: 1170 puta
Kontakt:

Brži i prijateljskiji Catan

Post Postao/la mado »

Igra se bez Robbera, tj. Lopova. Kad se baci 7, svaki igrač dobiva 1 resurs po želji. Ne odbacuje se polovica karata.

Kad se igra karta viteza, ne blokira se polje, samo uzima po 1 karta resursa od svih igrača.

Ovo značajno ubrzava igru, jer nema odbacivanja resursa niti blokiranja resursa.
Zgodno za odigrati povremeno kad ste željni promjene od originalnih pravila, a niste kupili nijedno proširenje.
Avatar
_ž_
Reactions:
Postovi: 17
Pridružen/a: 13 lip 2011, 08:39
Lokacija: Zadar
Ima zahvala: 10 puta
 pohvaljen: 52 puta

Re: Brži i prijateljskiji Catan

Post Postao/la _ž_ »

Zgodno, makar je to malo taktiziranja oko robbera i krađe resursa jedina ozbiljnija strategija u igri, i doista mi je žao baš se toga odreći. (Npr, nemaš neki ključan resurs, pa pratiš tko ga ima, pratiš gdje drži kartu u ruci pa ga napadneš robberom ili vojnikom i HOP... :)

Puno bi me više zanimala prilagodba da se neutralizira loš položaj početnih sela, posebno u 4 igrača. Na žalost, još nisam doskočio tome.
Avatar
mado
Reactions:
Postovi: 2277
Pridružen/a: 11 srp 2011, 11:42
Lokacija: Mursko Središće
Ima zahvala: 1179 puta
 pohvaljen: 1170 puta
Kontakt:

Re: Brži i prijateljskiji Catan

Post Postao/la mado »

Jedan prijatelj bi rekao 'ne postoje loše početne pozicije' :) osim brojeva 2 i 12, sa svima ostalima se da nešto napraviti. Ja sam zadnju igru pobijedio, a krenuo sam sa polja 5, 9, 10, te 9, 10, 11. Kad se lošije postaviš, trebaš pod svaku cijenu dizati naselja u grad, time dobivati priliku za dobar prinos koliko god rijedak bio. Te kupovati karte razvoja.
Mozes uvesti u igru Harbormastera, pa sve luke automatski vise vrijede. Ribe kao resurs tj Ribari Catana iz trećeg proširenja jos vise utječu na loše pozicije tj smanjuju im broj.

Mozes promijeniti pravila igre tako da kod početnog postavljanja, igrači postavljaju grad umjesto drugog naselja. To značajno ubrzava igru na početku.
baba
Reactions:
Postovi: 106
Pridružen/a: 23 kol 2011, 11:50
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 10 puta

Re: Brži i prijateljskiji Catan

Post Postao/la baba »

Ak igraš bez robbera onda je definitivno najbolja strategija gomilati karte i pratiti što se događa - imaćeš neograničenu mogućnost trgovine i neograničenu mogućnost kupovanja. Osim toga, igrači na "povoljnijim" brojevima će biti u još većoj prednosti jer nema mehanizma koji će ih kazniti za previše sreće sa kockama.
Avatar
miljenko
Reactions:
Postovi: 651
Pridružen/a: 22 lip 2011, 04:08
Lokacija: Zagreb
Ima zahvala: 934 puta
 pohvaljen: 334 puta
Kontakt:

Re: Brži i prijateljskiji Catan

Post Postao/la miljenko »

Nemogu reci da mi se svidja idea, robber je mehanizam kojim se sprecavalo vodeceg igraca da ne povede jos vise, kako bi svi imali sansu pobjediti. Ovako bogati igraci postaju jos bogatiji i nepostoji mehanizam kojim bi ih se usporilo.
Popo
Redovni član udruge
Reactions:
Postovi: 522
Pridružen/a: 19 ruj 2011, 22:51
Ima zahvala: 6 puta
 pohvaljen: 83 puta

Re: Brži i prijateljskiji Catan

Post Postao/la Popo »

miljenko je napisao/la:Nemogu reci da mi se svidja idea, robber je mehanizam kojim se sprecavalo vodeceg igraca da ne povede jos vise, kako bi svi imali sansu pobjediti. Ovako bogati igraci postaju jos bogatiji i nepostoji mehanizam kojim bi ih se usporilo.
Da, tako je uglavnom i u životu :lol:

Inače, nisam probao, ali mi se čini da se igra dosta pojednostavljuje i može mijenjati na taktici. Tako neko može samo skupljati karte i odjednom napraviti svih 10 bodova. Na taj način malo riskira, ali kad skupi dovoljno kartica, gotovo je. A i nema neke interacije tijekom igre.
Avatar
mado
Reactions:
Postovi: 2277
Pridružen/a: 11 srp 2011, 11:42
Lokacija: Mursko Središće
Ima zahvala: 1179 puta
 pohvaljen: 1170 puta
Kontakt:

Re: Brži i prijateljskiji Catan

Post Postao/la mado »

_ž_ je napisao/la:Puno bi me više zanimala prilagodba da se neutralizira loš položaj početnih sela, posebno u 4 igrača. Na žalost, još nisam doskočio tome.
U verziji igre za mobitele postoji mogućnost bonus resursa. Kad igrač 5x za redom ne dobije nikakav resurs kao ishod bacanja kockica ili okretanja karata, dobije 1 resurs po želji. Možeš probati to uključiti u igranje. Trebaju ti samo nekakvi brojači krugova u kojem ništa ne dobiješ. Papirnati tokeni, novčići iz drugih igara, prave kovanice, list papira na koji se zapisuje, kaj god. Ovime rješavaš djelomično i veliku manu igre kad igrači nemaju ništa za raditi kad ništa ne dobivaju. Sad barem moraju uzimati oznake krugova kad nisu ništa dobili tj. pratiti stanje. Tako su barem nekako uključeni u svakom krugu igranja. Kasnije tokom igre, kad se svi prošire, ovo se može i prestati koristiti, jer skoro svaki krug dobiješ bar neki resurs. Također možeš probati igrati sa manjim brojem oznaka "nedobitka" za besplatan resurs, pa još olakšati igru. Ili napraviti varijaciju, da za 5 nedobitka dobiješ resurs po želji, a recimo s 3 ili 4 možeš jedan svoj resurs promijeniti za neki drugi resurs. Time bi dobio i malo na odlučivanju, da li potrošiti 3-4 tokena za promjenu ili čekati da dobiješ još 1-2, pa zaradiš besplatan resurs.

A preporučam i korištenje Harbormastera: http://igranje.hr/forum/viewtopic.php?f=25&t=268
Njime dobivaju na vrijednosti lokacije uz more.
Odgovori

Natrag na “Prepravke igara”