Stonemaier

Forum za vaše vijesti iz nama omiljenog svijeta.
Avatar
sadistiko
Reactions:
Postovi: 4954
Pridružen/a: 15 ožu 2013, 08:04
Lokacija: Petrinja
Ima zahvala: 3569 puta
 pohvaljen: 3666 puta
Kontakt:

Stonemaier

Post Postao/la sadistiko »

Izgleda Stonemaier ipak nije tako ok lik kako mi se činio ispočetka.

https://www.reddit.com/r/boardgames/com ... _outlined/

lagano mi počinje bit jasno, i sve čišće nakon toliko dodataka za igru Scythe, svaki drek košta 5-10€ i kad se to sve zbroji igra ti ispadne teška teška (u potrošenim parama) :evil:
slika
Avatar
sadistiko
Reactions:
Postovi: 4954
Pridružen/a: 15 ožu 2013, 08:04
Lokacija: Petrinja
Ima zahvala: 3569 puta
 pohvaljen: 3666 puta
Kontakt:

Re: Stonemaier

Post Postao/la sadistiko »

mada, sad čitam da dosta ljudi ne vjeruje ovom tipu koji je optužio Stonemaier. A sad ti znaj što je istina.
slika
Avatar
CrazyBunnyGuy
Reactions:
Postovi: 794
Pridružen/a: 15 svi 2018, 15:36
Ima zahvala: 283 puta
 pohvaljen: 608 puta
Kontakt:

Re: Stonemaier

Post Postao/la CrazyBunnyGuy »

Umjesto da radim, čitam tu raspravu na Redditu i jedino što mogu zaključiti je da nitko nije čist. Niti je Jamie svetac niti je lik koji je vlasnik trgovina govno, zapravo, svatko se brine za svoje i ima svoj modus operandi. Iskreno, ne razumijem pretjerano kratice korištene u business svijetu tamo niti kako funkcionira taj američki sustav ponude, potražnje, tko što smije i za koliko i kako prodati (ne da mi se iskreno, biolog sam, nisam ekonomist), ali da se zaključiti da je Jamie dosta agresivno idealistički i sebično nastrojen, a da su vlasnici trgovina (pogotovo manji retaileri) ljuti jer lik želi zaraditi više love za sebe...

Je li tko od njih actually kršio zakon, ne znam, kao što rekoh, ni ne razumijem pola tog žargona, ako lik samo ima agresivne metode jbga, takav je.

Ono što me više nervira su sve silne optužbe oko arta u Scytheu i plagijarizma i ostalog, to je malo usrano, s obzirom koliko je igra nahajpana upravo zbog svog arta.
Avatar
grof
Redovni član udruge
Reactions:
Postovi: 8428
Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
Lokacija: Zagreb
Ima zahvala: 1579 puta
 pohvaljen: 2356 puta
Kontakt:

Re: Stonemaier

Post Postao/la grof »

CrazyBunnyGuy je napisao/la: 14 svi 2019, 11:23 Ono što me više nervira su sve silne optužbe oko arta u Scytheu i plagijarizma i ostalog, to je malo usrano, s obzirom koliko je igra nahajpana upravo zbog svog arta.
A kaj je najinteresantnije mene su baš art i tema dugo odbijali od igre, dok je nisam jednom uzeo i probao i ispala mi je odlična.
Ne brijem baš na steampunk i tematiku ikakvih ratova. I onda čitaš u pravilima da zapravo u igri uopće nije intencija ratovanja nego samo prijetnje.
Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
smurfORnot
Reactions:
Postovi: 1023
Pridružen/a: 16 tra 2014, 08:27
Ima zahvala: 416 puta
 pohvaljen: 772 puta

Re: Stonemaier

Post Postao/la smurfORnot »

ali da se zaključiti da je Jamie dosta agresivno idealistički i sebično nastrojen, a da su vlasnici trgovina (pogotovo manji retaileri) ljuti jer lik želi zaraditi više love za sebe...
Problem? Mislim cilj biznisa je zarada, a ne glumiti dobrog samaritanca...pogledavši vjerojatno vecinu uspješnih firmi, sigurno nisu postale uspješne jer su bili dobri samaritanci i nisu gledali na to kako 'ne zaraditi'. Ajmo početi od svih naših ugostitelja, kada se snizio PDV za njih, koliko ih je smanjilo cijenu? Nekako mi se cini da se trebate zbilja potruditi da nađete ijednoga...

Mislim isto tako, zašto imate toliko KS kampanji, vjerojatno iz istog razloga što je manji rizik i veća zarada, kada odsjecete retailere iz cijele price. Nekako sumnjam da na ks gejmovima zarada izdavaču bude manja nego na gejmovima koje prodaje preko retailera.
Ovi su korisnici zahvalili autoru smurfORnot za post:
madcow1982
Avatar
Shich
Redovni član udruge
Reactions:
Postovi: 3542
Pridružen/a: 12 stu 2012, 13:43
Lokacija: Zagreb
Ima zahvala: 1135 puta
 pohvaljen: 1534 puta
Kontakt:

Re: Stonemaier

Post Postao/la Shich »

Posao je posao. Jedini problem je to što se Jaime trudi biti transparentan pa ponekad dođe do ovakvih situacija gdje je transparentnost u kontradikciji sa nekim poslovnim odlukama.
Lourdin
Reactions:
Postovi: 335
Pridružen/a: 23 tra 2013, 14:54
Ima zahvala: 207 puta
 pohvaljen: 79 puta

Re: Stonemaier

Post Postao/la Lourdin »

Koliko sam shvatio iz teksta, JSu se zamjera da glumi kako je prijateljski postavljen prema distributerima i FLGSima, dok s druge strane radi to što radi. Prijedlog iz teksta je da kaže distributerima 'ko vas šljivi, prodavat ću svoje igre izravno ili samo preko jednog distributera koji lifra sve izravno na Amazon.
Nitko ne osporava da ganja zaradu.. pa njegova je firma, može što god hoće na koji god način, ako mu to prolazi na tržištu.
Valjda su iz ovog svega zaključili da je u jednu ruku dvoličan?

No kao što rekoh, ako je to njegov stil, može ga gurati sve dok mu tržište to dozvoli. Ili ako se nađe malo jači igrač od njega, pa ga poklopi :)

A svoje viđenje slične situacije toga je na fejsu dao i Alex Yeager (Mayfair games).
Dosta jednostavno i logično zvuči.
Ako vam se da čitati, evo teksta..

Alex Yeager [TL;DR]
Gather 'round, kiddles; Uncle Alex is going to tell a story about a game and number projections...
Back in 2012, Mayfair was about to go to press on the English version of Star Trek Catan. It was already a good seller in Europe, we had our art approvals and contracts ready to go, and we approached our distribution network about the numbers we should print. We knew the pros (Teuber, Catan, Star Trek, proven seller in Europe) and the cons (two Trek games, Expeditions and Fleet Captains on the market with one performing softly; straight Catan reskin, albeit with fancy pieces and one new element, though that element, workers, IMO was pretty darn spiffy). So, we asked for best-case numbers from all of our distributors (at this point, we were working with a wide variety of distributors).
We got numbers back...that were low. Short-of-royalty short. Not-viable-product short. Taken aback, we cast out a bit farther, and found that Target was willing to write a check, up front, for a multiple of what the entire hobby market was projecting, if we would give them exclusivity.
We took that deal, and the retail fallout was immediate. We were castigated for selling a game and skipping all of the stores that built Mayfair, not realizing that the product wouldn't exist for them in the future if Target hadn't stepped up in the present. We were licensees, and one of our jobs is to provide value to our licensing designer, both in the publication of product and the access the public has to that product. We also learned that a lot of our distribution network had done very cursory research as to what the retailer network would potentially sell. (In general, there's about 50-100 retailers/store groups that you can rely on ordering smartly and accurately, in numbers significant to projections, and we talked to a lot of them after the fact when it became clear how few of them were consulted before the fact).
Let's take a moment and be fair to distributors. The explosion in products they carry, coupled with the shorted life viability of product, means that they are gambling as much as a consumer as to what will be good, except they're gambling on pallets, not copies, and they're doing so based on what information is available from the publisher, past performance of similar products from the publisher and comparable products, and, frankly, conserving cash for more lucrative games (two pallets of a first-time designer's game, or two pallets of the next Magic release?...). Over the decades, distributors have moved from driving game demand with outbound contacts, to more order-taking with open houses and mass communications such as newsletters and social media channels to make the case for specific (and often sponsored) products. The power has moved steadily to the end consumer (especially with KS circumventing the chain entirely), but that loss of power comes with a corresponding loss of clarity as to the success of games (and their ability to influence that success).
We learned some lessons. Sales talked to directly to retailers more often. We went hobby-exclusive with Alliance Distribution to be able to project the entire market with a single partner, as opposed to multiple distributors trying to predict not only the demand for a game, but the percentage of the demand that would come through them specifically.
Stonemaier is transitioning from small to medium publisher, and there are lessons they will learn that look all too familiar to someone who lived through a couple of growth and contraction cycles at Mayfair. I lean to the side of the publisher by nature, I confess, because there's an awful lot that you learn in hindsight, and your hope is that you didn't bet the existence of the company on a wrong decision. A retail chain willing to immediately tell the world that your game is worth 80% of the value you've set isn't encouraging. A simple metric: 20% off is roughly 40% of the margin retailers have to work with, so you need to sell 2 to make the same as 1 at full retail - and your calculation must determine if will you make more, for a longer period, if your product is dispersed in a way that gives the majority of your product a chance at full retail price across a wide network of retailers, than discouraging a large, diverse network of retailers by selling a significant chunk of your stock to a mid-discounter right off the bat. (Jamey has learned a lesson about Amazon, per his comments about restricting initial releases - you can read Amazon into all of the above, replacing "mid-discounter" with "deep discounter" and occasionally "counterfeiter"). It's frustrating, and you're going to make missteps in how you communicate, how you do business, and how you forecast - magnified by a cash flow that he's taken the leap of faith to dissociate from crowdfunding.
The good news is that they are putting out good games: Scythe has all the signs of being evergreen, and the parade of 8+ BGG ratings on their releases suggest that missteps are recoverable in the short term. I have no horse in this race, but I'm less inclined to assign motive when the offered information aligns with my own past imperfect experiences.
Ovi su korisnici zahvalili autoru Lourdin za post (ukupno 2):
ShichVatanen
Avatar
roverandom
Reactions:
Postovi: 521
Pridružen/a: 03 sij 2018, 11:38
Ima zahvala: 151 put
 pohvaljen: 195 puta
Kontakt:

Re: Stonemaier

Post Postao/la roverandom »

sadistiko je napisao/la: 14 svi 2019, 10:55 Izgleda Stonemaier ipak nije tako ok lik kako mi se činio ispočetka.

https://www.reddit.com/r/boardgames/com ... _outlined/

lagano mi počinje bit jasno, i sve čišće nakon toliko dodataka za igru Scythe, svaki drek košta 5-10€ i kad se to sve zbroji igra ti ispadne teška teška (u potrošenim parama) :evil:
Tebi je jasno da te nitko ne sili da kupuješ sve dodatke?

Ja nemam niti base game niti ikakav dodatak, a najbolja mi je igra trenutno, igrao sam ju 44 puta (samo 7 wonders sam igrao više puta), i to uglavnom samo base game. Ništa od dodataka nije must, oni su tu samo da ili poboljšaju komponente ili unesu raznolikost, i ono najbitnije, ne bi ih on radio da nisu ljudi htjeli. Modularna ploča, velika ploča, metalni novci, poboljšani resursi su bili veoma traženi dodaci.

I naravno da je taj lik koji je napravio reddit post u krivu.
slika
kockica
Reactions:
Postovi: 2519
Pridružen/a: 09 vel 2015, 13:55
Lokacija: Zagreb - Rakovica
Ima zahvala: 2064 puta
 pohvaljen: 1344 puta
Kontakt:

Re: Stonemaier

Post Postao/la kockica »

Priznajem da ne kužim u čemu je problem? Doduše ni ja nisam ekonomist pa nisam dosta stvari pokopčao, ali koliko sam shvatio zajeb je nastao sa wingspanom jer nije se očekivala takvu potražnju pa je ponuda bila premala.. I koliko sam shvatio, ići će ponovo reprint. Dakle, naricanja onih koji će se trebati strepiti još koji mjesec da izađe igra, kao da im je to važna životna potreba, nimalo me ne diraju.

Ne ulazim u priču koliko su zeznute trgovine, iz prikazanog ispada šupački ako je James tvrdi da ih podržava, a onda ih zaobilazi kod distribucije i još govori da su si sami krivi, ali mislim da se on sam i ispričao zbog toga.

Kakav je James kao osoba, baš me briga. Naravno neću podržavati muljatore, plagijatore i sl., a sa scytheom kao takvim ova priča nema nimalo veze, ali eto, čitajući raspravu, slučajno sam naletio na nešto što mi se čini potencijalno problematično, a to je je li artwork temeljen na plagijatu bez creditsa, no nisam stigao dublje zaći u tu problematiku.
Avatar
Nuuq
Reactions:
Postovi: 1147
Pridružen/a: 22 srp 2013, 04:35
Ima zahvala: 681 put
 pohvaljen: 854 puta
Kontakt:

Re: Stonemaier

Post Postao/la Nuuq »

kockica je napisao/la: 14 svi 2019, 18:24 Priznajem da ne kužim u čemu je problem? Doduše ni ja nisam ekonomist pa nisam dosta stvari pokopčao, ali koliko sam shvatio zajeb je nastao sa wingspanom jer nije se očekivala takvu potražnju pa je ponuda bila premala.. I koliko sam shvatio, ići će ponovo reprint. Dakle, naricanja onih koji će se trebati strepiti još koji mjesec da izađe igra, kao da im je to važna životna potreba, nimalo me ne diraju.

Ne ulazim u priču koliko su zeznute trgovine, iz prikazanog ispada šupački ako je James tvrdi da ih podržava, a onda ih zaobilazi kod distribucije i još govori da su si sami krivi, ali mislim da se on sam i ispričao zbog toga.

Kakav je James kao osoba, baš me briga. Naravno neću podržavati muljatore, plagijatore i sl., a sa scytheom kao takvim ova priča nema nimalo veze, ali eto, čitajući raspravu, slučajno sam naletio na nešto što mi se čini potencijalno problematično, a to je je li artwork temeljen na plagijatu bez creditsa, no nisam stigao dublje zaći u tu problematiku.
Joj to je velika tema. Predlažem da ne gubiš vrijeme.
Suma sumarum, niko nije kriv, ni legalno ni moralno. Sve što se desilo dešavalo se i prije i dešavalo se i poslije.
Samo je valjda Scythe bio veliki hit pa se toga uhvatilo.
Puno priče, a malo toga je sustina.
slika
Odgovori

Natrag na “Vijesti iz boardgame svijeta”