TIME Stories - završetak prvog ciklusa scenarija

Forum za vaše vijesti iz nama omiljenog svijeta.
Avatar
Antomon
Reactions:
Postovi: 1237
Pridružen/a: 04 tra 2014, 20:38
Lokacija: Rijeka
Ima zahvala: 1184 puta
 pohvaljen: 920 puta
Kontakt:

Re: TIME Stories - završetak prvog ciklusa scenarija

Post Postao/la Antomon »

Upravo smo odigrali Madame.
Teško je komentirati stvari bez spojlanja, ali je jedna riječ dovoljna: razočaravajuće.

Plavi ciklus neću isprobati nasljepo, morati će imati izvrsne ocjene da opet zaigram TIME Stories.
Ovi su korisnici zahvalili autoru Antomon za post (ukupno 3):
kockicaShichdado
Avatar
dado
Reactions:
Postovi: 1249
Pridružen/a: 16 lis 2014, 16:54
Ima zahvala: 3358 puta
 pohvaljen: 1985 puta
Kontakt:

Re: TIME Stories - završetak prvog ciklusa scenarija

Post Postao/la dado »

Antomon je napisao/la: 04 svi 2019, 23:42 Upravo smo odigrali Madame.
Teško je komentirati stvari bez spojlanja, ali je jedna riječ dovoljna: razočaravajuće.

Plavi ciklus neću isprobati nasljepo, morati će imati izvrsne ocjene da opet zaigram TIME Stories.
I mi danas odigrali i moram se složiti s tobom. Iako sam scenarij ima nekoliko fora trenutaka, kraj je antiklimaktičan skoro kao 8. sezona GoT-a. :D
Ovi su korisnici zahvalili autoru dado za post:
Antomon
slika
smurfORnot
Reactions:
Postovi: 1023
Pridružen/a: 16 tra 2014, 08:27
Ima zahvala: 416 puta
 pohvaljen: 772 puta

Re: TIME Stories - završetak prvog ciklusa scenarija

Post Postao/la smurfORnot »

Odigrali jucer baš Maddame...znaci, ovo je bilo toliko loše da je neopisivo. Najgore je što sam još doveo curku da joj pokažemo TS, to joj je prvi scenario koji je igrala...popljuvala je taj game. Dapace, svi smo ga popljuvali. Mislim, meni su neki bili bolji, neki lošiji, ali ovako loši nisu bili svi prethodni zajedno koji su mi loši koliko je ovaj loš.

Doslovce, ukombinirali su sve najgore od prijašnjih stvari, ukomponirali to u paket koji nikako da završi, mislim da smo ga jedno 7h igrali uz to da smo malo varali, i nismo svaki put prolazili kroz sve korake setapiranja i micanja kartica itd. jer smo nakon nekog vremena vec popizdili.

Nakraju te cijele balade, koja je sama po sebi loša, i otprilike nema nikakvog smisla, dođe kraj koji je wtf, vi to nas jebete? Želiš nekom psovati sve po spisku...onda otkriješ da ti za neki dalje napredak trebaju .... ah, ah, tough luck ako nemaš sve scenarije ili si prodao koji,lol ...ali nema veze, zvarali smo i to...dobiješ qr code da skeniraš i dobiješ web link, i najveci troll moment, link je broken 404, HAHAHAHHAAHHA


Znaci, ovaj scenario da vam netko plati se ne isplati igrati.
Ovi su korisnici zahvalili autoru smurfORnot za post (ukupno 4):
Shichroverandomkockicadado
smurfORnot
Reactions:
Postovi: 1023
Pridružen/a: 16 tra 2014, 08:27
Ima zahvala: 416 puta
 pohvaljen: 772 puta

Re: TIME Stories - završetak prvog ciklusa scenarija

Post Postao/la smurfORnot »

Ne znam kako se radi onaj spoiler TAG da mi prihvati na ovom forumu. Pa cu smanjt slova i napisati bijelom ako koga zanima.

Uglavnom, krenimo sa negativnim...iako kako stvari stoje, samo negativno i imam za reci o ovome,lol

1. Krecete game s 4 TU i to se ponavlja par krugova. Znaci zbilja, 4? SO exciting, tak oda otprilike radite restart svaki puta kada idete s lokacije na lokaciju. Onda dobijete još par TU, ali vidi vraga, e loši ste, niste još i dalje solvali mission, budemo vam dali neki mali penal pa skinuli jedan TU :kava :nee
Znaci ono što me do sada nerviralo je bilo kada se game previše restarta...ovdje se game restarta konstantno. :nee

2. Skupljate non stop imprinte svih tih silnih likova koje srecete...ok, problem je što je vecina njih apsolutno nebitna i nikada ih nismo imali potrebu potrijebiti. E znate kako je fora kada likovi imaju neki special abiliti, da nisu svi isprazni i jednaki...e pa vidite, ovdje apsolutno skoro nitko nema nikakav ability. I brdo ih ima te nekakve znakice, od kojih je once again, vecina apsolutno nepotrebna, tu i tamo vam je potreban neki znakic za neke lokacije, al nemate frke, game se ovako i onako konstantno restarta.

3. Poprilično je neintuitivno što bi trebali sada raditi, dapače dođete do jednog dijela gejma i jednostavno nemate dovoljno TU za neki labirint, te ni na jednoj od drugih lokacija apolutno ne nalazite neki clue kuda dalje( pogotovo jer vas je na kraju jednog mission fejla Mike poslao da idete na tu lokaciju, kao hint hint, mislim da trebate otivi u taj Groves). E ali u jednom trenu nakon fejlane misije od 3 ponuđena izbora da ste odabrali jedan bi potencijalno imali taman koliko vam treba...rekoh nije moguce da su napravili game toliko retardiran da moraš odabrati tocnu jednu stvar. Ok, nisu...nakon prolaženja svih lokacija i mozganja i jednostavno fizicki nemogučnost da se prođe, ja se sjetih, joj, pa bio je jedan lik koji kaže ako startaš s njim možeš pokrenuti neki fajt, siege of Bastille. E da, naravno, cura je imala tog lika i nije shvatila baš jer Lik se zove Basille ili nekako, a lokacija koju otvara je Bastille valjda, i naravno sve je pisano nekim krasopisom kojeg pola vremena dešifriraš što je pisac zapravo napisao, bar ona nije shvatila. I ok, ajde, to nas je izvuklo iz mrtvog loopa. Ali onda i dalje, e sada idete na neke nove lokacije, pa nakon njih na neke nove, i samo doslovce gubite vrijeme bezveze. No one cares anymore.

4. Game nikako da završi, znaci mi smo ga krenuli igrati jedan dan, nakon 2-3h smo odustal ijer smo bili umorni, pa smo sada nastavili i još bar jedno 5h potrošili usprkos na naše varanje i preskakanje vec nakon pola gejma jer se fakat nikome nije dalo ici kroz official korake, nego je vec bilo, aha, ok, za to nam treba taj lik, ok, pošto bi se game ovako i onak orestartao i u infinite loopu smo koji nam je game zadao, recim oda smo ga sada uzeli umjesto ovoga itd. I vec svima dosadno, tu se secemo po tvom dvoru, vec nas boli kurac za sve, svi se nešto varaju međusobno, ogovaraju , what ever...nikako doci do blesavog kralja...nakraju je tu bilo tih par totalno beznacajnih minigejmova, simple and boring, koji doslovce maltene nemaju nikakvu extra funkciju.

5. Znaci nakon što ste valjda 20 puta restartali game, imate opciju ili uci u infinite loop ili procitati sljedeci mission failed. AKo uđete u infinite loop, ok restartajte i restartajte dok ne rješite game...e ali, alo ste nakon vec svih tih sati sad slucajno rekli, ajmo vidjeti što kaže taj zadnji mission failed...well, kaže, e sada možete sve restartati i krenuti od pocetka?! AHAHAHHAH, znaci nakon toga ili više nikad ne bi game odigrao, ili bi se odlucio i rekao, ok, no problem, nismo procitali to, idemo se praviti da se nije desilo.

6. Ok, završili ste taj 7-8 satni proljev od gejma, Bob je nestao, neki drek se dešava sa storijem...nop, prosrali su nešto totalno nebitno, ova misija je bila greška i what ever... Ok i sada ste u gejmu našli neki 'rubic cube', e ali, treba vam ih zapravo 9...vjerojatno ih tijekom svih prethodnih misija niste našli prethodnih 8. Pogotovo jer eto neke nađete samo ako ste na kraju gejma odabrali pogrešan odabir. AKo ste bili smart i odabrali pravilan odabir za mission sucess, BINGO, ne dobivate cube...no problem, evo, ako cete igrati po PS-u sada, evo, možete odigrati ispocetka sve scenarije dok ne nađete ostale kjubove... :nee :kava sbatine

7.Kao što vec rekao, taj dio smo zvarali jer tko ih jebe, idemo skenirati taj qr code, dobivamo naravno broken internet link...ok, sada si vec mislite, obzirom na sve one stori lajnove od prije, gdje ste sada malo za agency, malo za ove druge možda, mislite, možda je u pitanju neko finale, nešto zanimljivo što ce reedemati ovo govno koje ste igrali prethodnih 7 sati....GUESS AGAIN, išli smo nakraju tražiti što se dobije na linku na threadovima i to je najava za novu sezonu TS-a. ZBILJA?! ZBILJA?! Nakon svega ovoga, oni nisu mogli dati neki zadovoljavajući ending, nego su bacili najavu za novu sezonu? LOL
Nakon ovakvog završetka pa nikad im ne bi više kupio neku od misija.


Doslovce za stolom nakon ovoga svega apsolutno nitko nije bio ni najmanje zadovoljan. Dapace svi su bili poprilično isfrustrirani i ljuti...doslovce....vrati mi 7h života da odigramo nešto ...bilo što...Monopoly ako treba rofl ...eto, Dream home i Dixit su nakon toga malo popravili okus u ustima, bar smo se zabavili.
Ovi su korisnici zahvalili autoru smurfORnot za post (ukupno 2):
kockicadado
Avatar
grof
Redovni član udruge
Reactions:
Postovi: 8428
Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
Lokacija: Zagreb
Ima zahvala: 1579 puta
 pohvaljen: 2356 puta
Kontakt:

Re: TIME Stories - završetak prvog ciklusa scenarija

Post Postao/la grof »

Killa je napisao/la: 02 sij 2019, 15:21 Gospođa i ja smo probali Time Stories i nakon nekih pola sata odustali za vijeke vijekova zbog kockica. Očekivali smo zagonetke, uz zanemarivo kockica/sreće, ali nas su kockice uništile.
Stara tema, ali moram se negdje izjadati.
Konačno smo za vrijeme ove pandemije odlučili odigrati bijeli krug TIME Storiesa, prethodno oduševljeni Unlock! avanturama.
A kad ono: teško razočaranje igrom.
Toliko nam na živce idu te kockice + stalno setupiranje lokacije. Majke ti mile više vremena potrošimo na prtljanju s komponentama igre (što s hrpom tih karata simo-tamo, pa postavljaj štitove, pa ih kak ti testiraj s tim kockičetinama bez ikakvog razuma i logike. Na kraju smo počeli toliko muljati samu igru jer nam nije na pamet padalo opet ispočetka prolaziti (to smo par puta iskusili u Asylumu i užasno nam je frustrirajuće). Uglavnom, izdržali do Under the Mask i tu nam se prelomilo. Više nam se nije dalo prtljati po igri tražeći uzbudljivu igru za nas (OK, očito na Storytelling i nije baš uzbudljiv). Glupo je više toliko muljati u igri da bi si je napravili interesantnom i na kraju smo odlučili odustati od svega toga... Unlock! je za tri (ma što tri - sto!) koplja bolja igra.

E da i ovo
Kada već nabrajamo mane, druga najveća mana ove igre je prijevod engleskog. Pošto je riječ o francuskom izdavaču, ne znam tko im radi prijevode, ali se često u engleskom prijevodu koriste nestandardne riječi i gramatika. Radi toga smo jedan put zapeli na jednoj puzili dobrih 30+ minuta.
Dosta je nestandardnih riječi koje nam dodatno oduzmu vrijeme dok ih ne prevedemo i stavimo u ispravan kontekst s dodatkom zaista zanimljive gramatike koja osim št ote isfrustrira da odgonetneš potroši ti još vremena koje se i tako puno troši na stvari oko igre, a ne na samu igru.
Ovi su korisnici zahvalili autoru grof za post (ukupno 3):
ButchtanelornPapaver
Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
Odgovori

Natrag na “Vijesti iz boardgame svijeta”