Oh, znači da je to bio on tamo igrao Catan.
O igranju u Klubu MC
- roverandom
- Reactions:
- Postovi: 522
- Pridružen/a: 03 sij 2018, 11:38
- Ima zahvala: 151 put
- pohvaljen: 195 puta
- Kontakt:
Re: O igranju u Meeple's Corneru
Čovjek je jučer došao s curom u cartu magicu igrat, pa izgleda da ga stvarno zanimaju igre
- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8436
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1584 puta
- pohvaljen: 2358 puta
- Kontakt:
Re: O igranju u Meeple's Corneru
Da, zapalio se. Dobro je to.
Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
- dlakar
- Reactions:
- Postovi: 842
- Pridružen/a: 22 vel 2016, 16:46
- Ima zahvala: 677 puta
- pohvaljen: 664 puta
- Kontakt:
Re: O igranju u Meeple's Corneru
Moje isprike zbog preduhitrenog i pogresnog zakljucka...
For a while, I thought of myself as an atheist until I realized it was a belief, too.
- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8436
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1584 puta
- pohvaljen: 2358 puta
- Kontakt:
Re: O igranju u Meeple's Corneru
Sve ti je oprošteno!
Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
- sadistiko
- Reactions:
- Postovi: 4965
- Pridružen/a: 15 ožu 2013, 08:04
- Lokacija: Petrinja
- Ima zahvala: 3583 puta
- pohvaljen: 3681 put
- Kontakt:
Re: O igranju u Meeple's Corneru
Eto, onda imamo još jednog upecanog
E još da ga vidim na nekoj "pravoj" igri, e onda ga pozivam u Petrinju na rakiju i partiju Parnjača
E još da ga vidim na nekoj "pravoj" igri, e onda ga pozivam u Petrinju na rakiju i partiju Parnjača
-
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 393
- Pridružen/a: 19 sij 2017, 22:56
- Ima zahvala: 193 puta
- pohvaljen: 522 puta
- Kontakt:
Re: O igranju u Meeple's Corneru
Svašta se igralo ovaj vikend, vjerujem da su se ljudi zabavili, ali ovdje ću opisati dvije igre koje sam probao po prvi put.
Android.
Nakon partije, kad sam došao doma, pročitao sam službeni FAQ i prošvrljao BGGovim forumom u potrazi za razjašnjenjem nekih detalja pa sam prošao i par mišljenja o igri. Tako sam na par mjesta pročitao da se igru ne isplati igrati bez čitanja flavour teksta, odnosno bez RPG elementa. Svakako se slažem, mi smo taj dio izignorirali i igra nam se nije svidjela, ali čisto sumnjam da bi nam to puno pomoglo.
Igrali smo u četvero, svi prvi put. Dok smo postavili ploču i dok objasnih pravila prošlo je bar sat vremena. Igra prema kutiji traje 2-4 sata, znači nama 3-5 smo računali. Jasno zašto nismo baš bili voljni uložit još bar sat za čitanje onoga što sam bar ja smatrao da nije bitno za igru, a to je flavour tekst.
Igra je u osnovi euro zamotan u ameritrash, gdje ni jedno ni drugo nije napravljeno kako spada. Po meni, u dobrom dizajnu mehanika priča priču. U Agricoli čovjek osjeća težinu života seljaka, u Galactici čovjek osjeća paranoju, bez ikakvog flavour teksta. Ako se sva priča nalazi u tekstu, onda ću rađe čitati knjigu, gdje ne ovisim o drugima i njihovim različitim razinama entuzijazma i verbalnih sposobnosti. U Androidu mehanike čak pričaju krivo. Igrači su detektivi koji pokušavaju otkriti ubojicu, a to postižu tako da zapravo podmeću dokaze različitim sumnjivcima. U detektivskoj igri praktički nema osjećaja dedukcije.
No, krenimo od početka. Kad si na potezu imaš određen broj akcijskih poena (koji predstavljaju sate) koje možeš potrošiti kako hoćeš između više dostupnih akcija. Na primjer kretanje, po meni najgori dio igre. Micanje po ogromnoj ploči je izuzetno ograničeno i dugotrajno. U najboljem slučaju ćeš kroz cijelu igru proći pola mape. Budući da postoje posebne lokacije koje možeš aktivirati za neki efekt, jasno je da neka polja tebi jednostano nisu dostupna. Kao worker placement gdje ti nasumično pola akcija nije dostupno, a da bi aktivirao one koje jesu moraš prvo proći križni put. Najme svaki pomak košta jedan sat, da bih došao od jedne do druge akcijske lokacije, moram proći kroz niz drugih koje ne rade ništa ili mi daju da vučem (vjerojatno) beskorisnu kartu. Ali to još nije najgore.
U igri postoje light i dark karte. Dark karte rade samo jednu stvar, zagorčavaju život ostalima, prije svega kad se kreću. Dakle, uđeš na lokaciju, hop protivnik odigra kartu i izgubio si svoj red. Huraaa! Ali sad, nije da taj čovjek ima nešto protiv tebe ili da je mudro isplanirao taj potez, nego je nasumično izvukao tu karticu i igrao ju je kako bi mogao igrati light kartu kad dođe na potez (jer to tak funkcionira). Huraaa!
Ajmo dalje. Podmetanje dokaza (kakti dedukcija sumnjivca). Izvučeš nasumično neki broj koji određuje krivicu ili nevinost, staviš ga na sumnjivca kojeg možeš i nadaš se najboljem na kraju igre. Svi vide sumnjivca kojeg si izabrao, ali ne i broj. Prema pravilima tu ima mjesta za blefiranje, ali u realnosti ne. Tijekom igre se tako nakuplja hrpa brojeva za koje pojma nemaš što su, ali ti se ne isplati saznati, jer time ništa ne postižeš, a gubiš previše vremena.
Ako ti se ne da baviti dokazima, možeš slagati pazlić. Tako je napravio igrač D i time mi je na kraju igre dao nekih 20 bodova, zbog čega sam i pobijedio, pa se vi upuštajte u slaganje pazlića. Što ćete ipak vjerojatno napraviti, čisto iz dosade.
Daleko najbeskorisniji potez koji možete napraviti međutim, je uzeti poziciju prvog igrača. Zašto ta opcija uopće postoji je posve nejasno.
Da zaključimo, poanta je štancati bodove, kao u euru, ali pritom imaš hrpu frustrirajućih i nasumičnih elemenata. Ili je možda poanta uživati u priči, udubiti se u likove i čitati sve, ali čemu onda skupljanje bodova i kontranarativne mehanike.
Grizzled.
Isto smo igrali u četvero i svi prvi put. Već druga kooperativna igra koja mi se jako svidjela. Igrači su vojnici u prvom svjetskom ratu i bore se za život. Tematika mi se sviđa, ali beskompromisna težina čini ovu igru tako privlačnom. Igrali smo tri ili četiri puta i svaki put izgubili. Divno, jer smo imali dojam da možemo bolje. Svako igranje je bilo nova lekcija i novo istraživanje igre.
Ne mogu još reći što je točno potrebno za pobjedu, ali uključuje pravilno tempiranje, procjenu rizika, dobre individualne odluke. Sve u skladu s temom, fantastično.
Android.
Nakon partije, kad sam došao doma, pročitao sam službeni FAQ i prošvrljao BGGovim forumom u potrazi za razjašnjenjem nekih detalja pa sam prošao i par mišljenja o igri. Tako sam na par mjesta pročitao da se igru ne isplati igrati bez čitanja flavour teksta, odnosno bez RPG elementa. Svakako se slažem, mi smo taj dio izignorirali i igra nam se nije svidjela, ali čisto sumnjam da bi nam to puno pomoglo.
Igrali smo u četvero, svi prvi put. Dok smo postavili ploču i dok objasnih pravila prošlo je bar sat vremena. Igra prema kutiji traje 2-4 sata, znači nama 3-5 smo računali. Jasno zašto nismo baš bili voljni uložit još bar sat za čitanje onoga što sam bar ja smatrao da nije bitno za igru, a to je flavour tekst.
Igra je u osnovi euro zamotan u ameritrash, gdje ni jedno ni drugo nije napravljeno kako spada. Po meni, u dobrom dizajnu mehanika priča priču. U Agricoli čovjek osjeća težinu života seljaka, u Galactici čovjek osjeća paranoju, bez ikakvog flavour teksta. Ako se sva priča nalazi u tekstu, onda ću rađe čitati knjigu, gdje ne ovisim o drugima i njihovim različitim razinama entuzijazma i verbalnih sposobnosti. U Androidu mehanike čak pričaju krivo. Igrači su detektivi koji pokušavaju otkriti ubojicu, a to postižu tako da zapravo podmeću dokaze različitim sumnjivcima. U detektivskoj igri praktički nema osjećaja dedukcije.
No, krenimo od početka. Kad si na potezu imaš određen broj akcijskih poena (koji predstavljaju sate) koje možeš potrošiti kako hoćeš između više dostupnih akcija. Na primjer kretanje, po meni najgori dio igre. Micanje po ogromnoj ploči je izuzetno ograničeno i dugotrajno. U najboljem slučaju ćeš kroz cijelu igru proći pola mape. Budući da postoje posebne lokacije koje možeš aktivirati za neki efekt, jasno je da neka polja tebi jednostano nisu dostupna. Kao worker placement gdje ti nasumično pola akcija nije dostupno, a da bi aktivirao one koje jesu moraš prvo proći križni put. Najme svaki pomak košta jedan sat, da bih došao od jedne do druge akcijske lokacije, moram proći kroz niz drugih koje ne rade ništa ili mi daju da vučem (vjerojatno) beskorisnu kartu. Ali to još nije najgore.
U igri postoje light i dark karte. Dark karte rade samo jednu stvar, zagorčavaju život ostalima, prije svega kad se kreću. Dakle, uđeš na lokaciju, hop protivnik odigra kartu i izgubio si svoj red. Huraaa! Ali sad, nije da taj čovjek ima nešto protiv tebe ili da je mudro isplanirao taj potez, nego je nasumično izvukao tu karticu i igrao ju je kako bi mogao igrati light kartu kad dođe na potez (jer to tak funkcionira). Huraaa!
Ajmo dalje. Podmetanje dokaza (kakti dedukcija sumnjivca). Izvučeš nasumično neki broj koji određuje krivicu ili nevinost, staviš ga na sumnjivca kojeg možeš i nadaš se najboljem na kraju igre. Svi vide sumnjivca kojeg si izabrao, ali ne i broj. Prema pravilima tu ima mjesta za blefiranje, ali u realnosti ne. Tijekom igre se tako nakuplja hrpa brojeva za koje pojma nemaš što su, ali ti se ne isplati saznati, jer time ništa ne postižeš, a gubiš previše vremena.
Ako ti se ne da baviti dokazima, možeš slagati pazlić. Tako je napravio igrač D i time mi je na kraju igre dao nekih 20 bodova, zbog čega sam i pobijedio, pa se vi upuštajte u slaganje pazlića. Što ćete ipak vjerojatno napraviti, čisto iz dosade.
Daleko najbeskorisniji potez koji možete napraviti međutim, je uzeti poziciju prvog igrača. Zašto ta opcija uopće postoji je posve nejasno.
Da zaključimo, poanta je štancati bodove, kao u euru, ali pritom imaš hrpu frustrirajućih i nasumičnih elemenata. Ili je možda poanta uživati u priči, udubiti se u likove i čitati sve, ali čemu onda skupljanje bodova i kontranarativne mehanike.
Grizzled.
Isto smo igrali u četvero i svi prvi put. Već druga kooperativna igra koja mi se jako svidjela. Igrači su vojnici u prvom svjetskom ratu i bore se za život. Tematika mi se sviđa, ali beskompromisna težina čini ovu igru tako privlačnom. Igrali smo tri ili četiri puta i svaki put izgubili. Divno, jer smo imali dojam da možemo bolje. Svako igranje je bilo nova lekcija i novo istraživanje igre.
Ne mogu još reći što je točno potrebno za pobjedu, ali uključuje pravilno tempiranje, procjenu rizika, dobre individualne odluke. Sve u skladu s temom, fantastično.
- Shich
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 3558
- Pridružen/a: 12 stu 2012, 13:43
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1136 puta
- pohvaljen: 1544 puta
- Kontakt:
Re: O igranju u Meeple's Corneru
Grizzled je obavezna igra za sve ljubitelje kooperativnih igara. Samo treba pripaziti na neka sitna pravila koja su malo loše napisana (sakrivena).
- Valsim
- Reactions:
- Postovi: 3125
- Pridružen/a: 12 tra 2013, 23:20
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 2301 put
- pohvaljen: 2362 puta
- Kontakt:
Re: O igranju u Meeple's Corneru
Grizzled je izvrsna kooperativna igra, baš ga vrebam jer je trenutno na popustu u Carti. Sva sreća pa mi nismo imali problema s pravilima kad smo imali dobrog instruktora .
Možete otkriti više o osobi u sat vremena igre, nego u godinu dana razgovora. - Platon
- BJ_Speedy
- Reactions:
- Postovi: 38
- Pridružen/a: 14 vel 2017, 10:02
- Ima zahvala: 210 puta
- pohvaljen: 72 puta
- Kontakt:
Re: O igranju u Meeple's Corneru
Nažalost, ja sam pred par sati bio u Carti i vjerojatno uzeo zadnju kopiju koju su imali tamo.
Možda imaju još na zalihi preko webshopa, ali požuri.
Također sam pred par tjedana prvi puta probao igrati The Grizzled u Corneru nakon što sam je na netu otkrio i bila mi je odlična. Uspjeli čak pobjediti par puta, ali smo igrali udvoje ili utroje, u četvero još nisam probao.