Re: Pathfinder i balkanske kronike
Postano: 30 kol 2017, 23:33
Zanimljivo... Naravno, ti formacijski "monsteri" rade štetu vašim karakterima ko da ste jedinke? Odnsono skidaju vam HP-ove na standardan način, vi nemate 20 ljudi u svojoj formaciji koji ginu umisto vas; 1 vaš karakter ko pedeset ljudi?
Naime, nebi baš tija da se ovi moji osjećaju premoćno, oću da bar 3 puta razmisle prije nego li se upuste u mano-a-mano makljažu, a i ako se upuste da se osjećaju ranjivo ko i svi ostali.
Ali mislim da ima ovde nešto... Formacije kao karakteri sa brojem sposobnog ljudstva umisto HP-ova. Izbacit "to hit" rolanje i odma ić na damage ili u slučaju nekog melee okršaja radit opposed chekove. Možda ubacit moral i/ili neke druge modifiere (ima neki perverzni užitak itat se s modifierima, recimo to kad mi ostanu visit na 1-2HP, takve bi okrpio sa penalima na sve živo).
Jedino šta malo djeluje, kako bi ti reka, boardgameovski, odnosno, apstraktira sam osjećaj fizičke borbe sa stotinama sudionika i narušava dojam prisutnosti u kreševu, ali kad bi to moga nekako iskombinirat sa naracijom samo za igrače - npr oni ne moraju nužno znat da ja u pozadini pratim samo par formacija, ako im dovoljno pjesnički opišem situaciju u kojoj se nalaze misliće da vodim svako čeljade pojedinačno i ono najvažnije, više će me štovat kao boga koji upravlja njihovim sudbinama.
Je, malo im oduzima od taktičkog razmišljanja, ali ih bolje uživljava u POV karaktera, a tu će očito trebat napravit neki kompromis.
I ovaj početni problem... Kako postić da se osjećaju jednako ranjivi ko i svaka jedinka u formaciji, a ne ranjivi ko čitava formacija?
Možda (ako simplificirani formacijski dio bitke ja odrađujem u pozadini i pjesnički ih izvještavam o rezultatima) da njima dam da se bore sa par pojedinačnih karaktera koji su im u okolini, ali da se u kaosu bitke ti karakteri non-stop izmjenjuju, okružuju ih na različite načine, prolaze, dolaze, odlaze, čas su naši, čas su njihovi, jedan turn je živ i mlati ko bager, a drugi turn pada sa strilom u čelu...
Zajeb bi moga bit ako se previše razdvoje, pa će onda svak morat imat svoj mali kutak bitke, šta će mi zakomplicirat život. Možda da i ovaj dio pojednostavnim u smislu da svaki hit koji karakteri ostvare automatski onesposobljava/ubiva protivnika, umisto beskonačnog WH pariranja i redukcije HP-ova. Naravno, PCevi bi gubili HP-ove po standarnoj šabloni (šta u warhammeru znači 1 dobro plasirani sretni pogodak i amen).
Malo liči na ove vaše borbe sa preživjelim pojedincima nakon raspada formacije, samo bi te borbe trajale cilu bitku i bile adekvatno dinamične u izmjenama karaktera.
Šta misliš? Pokrenuo si mi ohrđale kotače po ovom pitanju. Polagano se nazire neko svjetlo u ovome vlažnome rudarskom oknu. Trebalo bi doduše ovo malo bolje adaptirat i testirat, ali mislim da ima nešto mesa...
Naime, nebi baš tija da se ovi moji osjećaju premoćno, oću da bar 3 puta razmisle prije nego li se upuste u mano-a-mano makljažu, a i ako se upuste da se osjećaju ranjivo ko i svi ostali.
Ali mislim da ima ovde nešto... Formacije kao karakteri sa brojem sposobnog ljudstva umisto HP-ova. Izbacit "to hit" rolanje i odma ić na damage ili u slučaju nekog melee okršaja radit opposed chekove. Možda ubacit moral i/ili neke druge modifiere (ima neki perverzni užitak itat se s modifierima, recimo to kad mi ostanu visit na 1-2HP, takve bi okrpio sa penalima na sve živo).
Jedino šta malo djeluje, kako bi ti reka, boardgameovski, odnosno, apstraktira sam osjećaj fizičke borbe sa stotinama sudionika i narušava dojam prisutnosti u kreševu, ali kad bi to moga nekako iskombinirat sa naracijom samo za igrače - npr oni ne moraju nužno znat da ja u pozadini pratim samo par formacija, ako im dovoljno pjesnički opišem situaciju u kojoj se nalaze misliće da vodim svako čeljade pojedinačno i ono najvažnije, više će me štovat kao boga koji upravlja njihovim sudbinama.
Je, malo im oduzima od taktičkog razmišljanja, ali ih bolje uživljava u POV karaktera, a tu će očito trebat napravit neki kompromis.
I ovaj početni problem... Kako postić da se osjećaju jednako ranjivi ko i svaka jedinka u formaciji, a ne ranjivi ko čitava formacija?
Možda (ako simplificirani formacijski dio bitke ja odrađujem u pozadini i pjesnički ih izvještavam o rezultatima) da njima dam da se bore sa par pojedinačnih karaktera koji su im u okolini, ali da se u kaosu bitke ti karakteri non-stop izmjenjuju, okružuju ih na različite načine, prolaze, dolaze, odlaze, čas su naši, čas su njihovi, jedan turn je živ i mlati ko bager, a drugi turn pada sa strilom u čelu...
Zajeb bi moga bit ako se previše razdvoje, pa će onda svak morat imat svoj mali kutak bitke, šta će mi zakomplicirat život. Možda da i ovaj dio pojednostavnim u smislu da svaki hit koji karakteri ostvare automatski onesposobljava/ubiva protivnika, umisto beskonačnog WH pariranja i redukcije HP-ova. Naravno, PCevi bi gubili HP-ove po standarnoj šabloni (šta u warhammeru znači 1 dobro plasirani sretni pogodak i amen).
Malo liči na ove vaše borbe sa preživjelim pojedincima nakon raspada formacije, samo bi te borbe trajale cilu bitku i bile adekvatno dinamične u izmjenama karaktera.
Šta misliš? Pokrenuo si mi ohrđale kotače po ovom pitanju. Polagano se nazire neko svjetlo u ovome vlažnome rudarskom oknu. Trebalo bi doduše ovo malo bolje adaptirat i testirat, ali mislim da ima nešto mesa...