Pathfinder i balkanske kronike

Tekstovi, podcastovi i ostali materijal kojeg objavljuju razne boardgame zajednice u Hrvatskoj.
Pravila foruma
Svaki korisnik otvara svoju temu u kojoj će opisivati zanimljivosti i crtice iz vlastitih igraćih događanja
WinkDickerson
Postovi: 72
Pridružen/a: 01 pro 2015, 19:16
Ima zahvala: 288 puta
 pohvaljen: 113 puta
Status: Offline

Re: Pathfinder i balkanske kronike

Post Postao/la WinkDickerson » 30 kol 2017, 23:33

Zanimljivo... Naravno, ti formacijski "monsteri" rade štetu vašim karakterima ko da ste jedinke? Odnsono skidaju vam HP-ove na standardan način, vi nemate 20 ljudi u svojoj formaciji koji ginu umisto vas; 1 vaš karakter ko pedeset ljudi?
Naime, nebi baš tija da se ovi moji osjećaju premoćno, oću da bar 3 puta razmisle prije nego li se upuste u mano-a-mano makljažu, a i ako se upuste da se osjećaju ranjivo ko i svi ostali.

Ali mislim da ima ovde nešto... Formacije kao karakteri sa brojem sposobnog ljudstva umisto HP-ova. Izbacit "to hit" rolanje i odma ić na damage ili u slučaju nekog melee okršaja radit opposed chekove. Možda ubacit moral i/ili neke druge modifiere (ima neki perverzni užitak itat se s modifierima, recimo to kad mi ostanu visit na 1-2HP, takve bi okrpio sa penalima na sve živo).

Jedino šta malo djeluje, kako bi ti reka, boardgameovski, odnosno, apstraktira sam osjećaj fizičke borbe sa stotinama sudionika i narušava dojam prisutnosti u kreševu, ali kad bi to moga nekako iskombinirat sa naracijom samo za igrače - npr oni ne moraju nužno znat da ja u pozadini pratim samo par formacija, ako im dovoljno pjesnički opišem situaciju u kojoj se nalaze misliće da vodim svako čeljade pojedinačno i ono najvažnije, više će me štovat kao boga koji upravlja njihovim sudbinama.
Je, malo im oduzima od taktičkog razmišljanja, ali ih bolje uživljava u POV karaktera, a tu će očito trebat napravit neki kompromis.

I ovaj početni problem... Kako postić da se osjećaju jednako ranjivi ko i svaka jedinka u formaciji, a ne ranjivi ko čitava formacija?
Možda (ako simplificirani formacijski dio bitke ja odrađujem u pozadini i pjesnički ih izvještavam o rezultatima) da njima dam da se bore sa par pojedinačnih karaktera koji su im u okolini, ali da se u kaosu bitke ti karakteri non-stop izmjenjuju, okružuju ih na različite načine, prolaze, dolaze, odlaze, čas su naši, čas su njihovi, jedan turn je živ i mlati ko bager, a drugi turn pada sa strilom u čelu...

Zajeb bi moga bit ako se previše razdvoje, pa će onda svak morat imat svoj mali kutak bitke, šta će mi zakomplicirat život. Možda da i ovaj dio pojednostavnim u smislu da svaki hit koji karakteri ostvare automatski onesposobljava/ubiva protivnika, umisto beskonačnog WH pariranja i redukcije HP-ova. Naravno, PCevi bi gubili HP-ove po standarnoj šabloni (šta u warhammeru znači 1 dobro plasirani sretni pogodak i amen).
Malo liči na ove vaše borbe sa preživjelim pojedincima nakon raspada formacije, samo bi te borbe trajale cilu bitku i bile adekvatno dinamične u izmjenama karaktera.

Šta misliš? Pokrenuo si mi ohrđale kotače po ovom pitanju. Polagano se nazire neko svjetlo u ovome vlažnome rudarskom oknu. Trebalo bi doduše ovo malo bolje adaptirat i testirat, ali mislim da ima nešto mesa...

drwlad
Postovi: 65
Pridružen/a: 30 ruj 2014, 11:43
Ima zahvala: 10 puta
 pohvaljen: 15 puta
Status: Offline

Re: Pathfinder i balkanske kronike

Post Postao/la drwlad » 31 kol 2017, 08:52

U 3.5 je bila knjiga Heroes of the Battle u kojoj je to pokušano. Nisam baš upoznat s knjigom i ne znam koliko je uspješna u naumu.
Zvala se AEG WAR ja mislim i tamo su razrađena stvarno detaljno pravila koja već graniče sa wargejmingom. Npr brizna ratnih strojeva, siege mammotha, kako buff spellovi utječu na cijele jedinice, aoe spelovi kako ih čiste i slično.

To je za jednu drugu vrstu igre unutar d&d svijeta gdje se sa minijaturama mjeri udaljenost i rolaju statke za odrede i slično.

U dužim avanturama i ovakvi encounteri su osvježenje i zanimljivi, premda je i meni draže narativno sa napomenom da mi je fora kada avanturisti moraju odabrati hoće li ići na jednu ili drugu stranu i posljedice da su im jasnije (ako nisu uspjeli spasiti ona druga vrata).
Tako dobiju osjećaj da stvarno njihovo djelovanje nešto znači, a ne steamroll po checkpointima.
Ovi su korisnici zahvalili autoru drwlad za post:
WinkDickerson
slika

Avatar
Gordan
Postovi: 707
Pridružen/a: 22 tra 2011, 15:04
Lokacija: Split
Ima zahvala: 305 puta
 pohvaljen: 617 puta
Kontakt:
Status: Offline

BGG logo

Re: Pathfinder i balkanske kronike

Post Postao/la Gordan » 31 kol 2017, 11:20

WinkDickerson je napisao/la:
30 kol 2017, 23:33
Zanimljivo... Naravno, ti formacijski "monsteri" rade štetu vašim karakterima ko da ste jedinke? Odnsono skidaju vam HP-ove na standardan način, vi nemate 20 ljudi u svojoj formaciji koji ginu umisto vas; 1 vaš karakter ko pedeset ljudi?
Naime, nebi baš tija da se ovi moji osjećaju premoćno, oću da bar 3 puta razmisle prije nego li se upuste u mano-a-mano makljažu, a i ako se upuste da se osjećaju ranjivo ko i svi ostali.
Tako je. Nas je 5, svako ima svoje statse i djeluje na svojoj inicijativi. Trupa, kao character ima svoje statse i posebnosti, svoj HP, AC, saves, vrste napada, posebne abilitije i td.. Samim tim, trupa može i ne mora bit jača od pojedinca.
Ali mislim da ima ovde nešto... Formacije kao karakteri sa brojem sposobnog ljudstva umisto HP-ova. Izbacit "to hit" rolanje i odma ić na damage ili u slučaju nekog melee okršaja radit opposed chekove. Možda ubacit moral i/ili neke druge modifiere (ima neki perverzni užitak itat se s modifierima, recimo to kad mi ostanu visit na 1-2HP, takve bi okrpio sa penalima na sve živo).

Jedino šta malo djeluje, kako bi ti reka, boardgameovski, odnosno, apstraktira sam osjećaj fizičke borbe sa stotinama sudionika i narušava dojam prisutnosti u kreševu, ali kad bi to moga nekako iskombinirat sa naracijom samo za igrače - npr oni ne moraju nužno znat da ja u pozadini pratim samo par formacija, ako im dovoljno pjesnički opišem situaciju u kojoj se nalaze misliće da vodim svako čeljade pojedinačno i ono najvažnije, više će me štovat kao boga koji upravlja njihovim sudbinama.
Je, malo im oduzima od taktičkog razmišljanja, ali ih bolje uživljava u POV karaktera, a tu će očito trebat napravit neki kompromis.

I ovaj početni problem... Kako postić da se osjećaju jednako ranjivi ko i svaka jedinka u formaciji, a ne ranjivi ko čitava formacija?
Možda (ako simplificirani formacijski dio bitke ja odrađujem u pozadini i pjesnički ih izvještavam o rezultatima) da njima dam da se bore sa par pojedinačnih karaktera koji su im u okolini, ali da se u kaosu bitke ti karakteri non-stop izmjenjuju, okružuju ih na različite načine, prolaze, dolaze, odlaze, čas su naši, čas su njihovi, jedan turn je živ i mlati ko bager, a drugi turn pada sa strilom u čelu...

Zajeb bi moga bit ako se previše razdvoje, pa će onda svak morat imat svoj mali kutak bitke, šta će mi zakomplicirat život. Možda da i ovaj dio pojednostavnim u smislu da svaki hit koji karakteri ostvare automatski onesposobljava/ubiva protivnika, umisto beskonačnog WH pariranja i redukcije HP-ova. Naravno, PCevi bi gubili HP-ove po standarnoj šabloni (šta u warhammeru znači 1 dobro plasirani sretni pogodak i amen).
Malo liči na ove vaše borbe sa preživjelim pojedincima nakon raspada formacije, samo bi te borbe trajale cilu bitku i bile adekvatno dinamične u izmjenama karaktera.

Šta misliš? Pokrenuo si mi ohrđale kotače po ovom pitanju. Polagano se nazire neko svjetlo u ovome vlažnome rudarskom oknu. Trebalo bi doduše ovo malo bolje adaptirat i testirat, ali mislim da ima nešto mesa...
A ne znan, probaj pa vidi. :D
Čini mi se da tretiranje formacije kao jedinke dosta olakšava život s mehaničke strane, a flavor se i tako postiže naracijom. Pogotovo kod newbova koji ne znaju procijenit koliko je protivnik zbilja opasan nakon runde fajta (ili dobrog knowledge checka).
Možda da napraviš statse za trupe različitih veličina i onda kad veća trupa primi određenu količinu damagea, napraviš ad hoc downgrade u nižu kategoriju. Opadanjem brojnosti trupe, slabi i borbena (vatrena) moć. Al npr. može se dignit AC ako se smanjija size (ne znan kako u WH funkcioniraju te stvari, referiram se na D&D, tj. Pf mehanike). U konačnici možeš najmanju trupu razbit na nekoliko pojedinaca sa svojim standardnim statsima.

Također mi pada na pamet da bi se trupama mogli dodijelit i određeni leader, pojedinci sa određenim jačim statsima, koji podižu učinkovitost grupe. Možda taj leader svaku rundu troši akciju da bi upućiva naredbe (i time drža trupu u onoj efikasnijoj kategoriji). Ako tvoji junaci nekako eliminiraju leadera, trupa automatski pada za kategoriju. Ili čak samim tim šta su ga uspili encounterat i natirat da skrene pozornost na njih, trupa već na neki način pati.
S druge strane, ako ne uspiju doć do njega, ali razbucaju trupu na proste faktore, uvik in ostane finalni kombat s ljutim madrfakerom kojem su upravo potaracali sljedbenike...
Malo brainstorma. :)
Ovi su korisnici zahvalili autoru Gordan za post:
WinkDickerson
I reče Jahve Drakuli: "Nećeš, razbojniče!" (©WinkDickerson)
slika

Avatar
Gordan
Postovi: 707
Pridružen/a: 22 tra 2011, 15:04
Lokacija: Split
Ima zahvala: 305 puta
 pohvaljen: 617 puta
Kontakt:
Status: Offline

BGG logo

Re: Pathfinder i balkanske kronike

Post Postao/la Gordan » 31 kol 2017, 11:20

drwlad je napisao/la:
31 kol 2017, 08:52
U 3.5 je bila knjiga Heroes of the Battle u kojoj je to pokušano. Nisam baš upoznat s knjigom i ne znam koliko je uspješna u naumu.
Zvala se AEG WAR ja mislim i tamo su razrađena stvarno detaljno pravila koja već graniče sa wargejmingom. Npr brizna ratnih strojeva, siege mammotha, kako buff spellovi utječu na cijele jedinice, aoe spelovi kako ih čiste i slično.

To je za jednu drugu vrstu igre unutar d&d svijeta gdje se sa minijaturama mjeri udaljenost i rolaju statke za odrede i slično.
Ja sam na ovo mislio. Heroes of Battle, za D&D 3.5, ne za minijature.
Ovi su korisnici zahvalili autoru Gordan za post:
WinkDickerson
I reče Jahve Drakuli: "Nećeš, razbojniče!" (©WinkDickerson)
slika

WinkDickerson
Postovi: 72
Pridružen/a: 01 pro 2015, 19:16
Ima zahvala: 288 puta
 pohvaljen: 113 puta
Status: Offline

Re: Pathfinder i balkanske kronike

Post Postao/la WinkDickerson » 31 kol 2017, 18:34

drwlad je napisao/la:
31 kol 2017, 08:52
Tako dobiju osjećaj da stvarno njihovo djelovanje nešto znači
To! Ovo je jedini razlog zašto sam se uopće navuko na GM-anje i stolne RPG-ove općenito. Dat ljudima osjećaj da su u svijetu koji živi svoj život i bez njih, ali da sva njihova prtljanja po tom svijetu stvaraju valove posljedica očitih i neočekivanih, instantnih i dalekosežnih, koje zavazda izmjenjuju realnost unutar tog svijeta. To mi je sveti gral. Sad još samo kad bi igra malo češće...
Gordan je napisao/la:
31 kol 2017, 11:20
A ne znan, probaj pa vidi. :D
Čini mi se da tretiranje formacije kao jedinke dosta olakšava život s mehaničke strane, a flavor se i tako postiže naracijom. Pogotovo kod newbova koji ne znaju procijenit koliko je protivnik zbilja opasan nakon runde fajta (ili dobrog knowledge checka).
Možda da napraviš statse za trupe različitih veličina i onda kad veća trupa primi određenu količinu damagea, napraviš ad hoc downgrade u nižu kategoriju. Opadanjem brojnosti trupe, slabi i borbena (vatrena) moć. Al npr. može se dignit AC ako se smanjija size (ne znan kako u WH funkcioniraju te stvari, referiram se na D&D, tj. Pf mehanike). U konačnici možeš najmanju trupu razbit na nekoliko pojedinaca sa svojim standardnim statsima.
Imao sam jednu sličnu zamisao, ali sam onda shvatio da mi stvara malo previše posla, jer moram za svakog monstera radit posebne formacijske profile za razne jačine formacija. A kako sam ja ipak lijen čovjek, palo mi je napamet jedno quick and dirty rješenje u kojem bi "formacija" bila samo "wrapper klasa" za osnovnog monstera koja sadrži samo jednu dodatnu informaciju, a to je broj jedinki unutar formacije.

Drugim riječima, napravim osnovne profile samo za pojedine NPC-ove (ili uzmem već gotove), naprimjer: swordsman, pikeman, archer, crossbowman i knight, a "formacija"/"trupa" je ništa drugo nego skupina jedinki iste vrste. Koliko jedinki ima određeno je brojem koji može bit proizvoljan (iako ovo ima smisla koristit jedino kada hoću sebi pojednostavnit sukobe većih skupina ljudi, tj. formacija od 2 čovika je nepotrebna). Kada koristim formaciju, onda jednostavno množim relevantne statove jedinke sa brojem ljudi u formaciji. Dakle, formacija od 10 swordsmana od kojih svaki pojedinačno ima 12HP-ova ima ukupno 120HP-ova. Kada ista ta formacija napravi standardnu štetu od 4HP-a, zapravo radi štetu od 40HP-ova. Ako je protivnička formacija također formacija od 10 swordsmana, to znači da je upravo poginulo 40/12 = 3 odnosno 4 (rounded up - jedan je osakaćen i u agoniji te kao takav nemože nastavit bitku) swordsmana i sada to postaje formacija od 6 swordsmana. Također, zasad naginjem rješenju da se šteta dodjeljuje simultano (i jedna i druga formacija rade štetu istovremeno, a ne prvo jedna pa druga. Eventualno, ako jedinka monster od koje je sačinjena formacija ima bolji initiative - slično ko Neuroshima, al nisam načisto po tom pitanju).
Gordan je napisao/la:
31 kol 2017, 11:20
Također mi pada na pamet da bi se trupama mogli dodijelit i određeni leader, pojedinci sa određenim jačim statsima, koji podižu učinkovitost grupe. Možda taj leader svaku rundu troši akciju da bi upućiva naredbe (i time drža trupu u onoj efikasnijoj kategoriji). Ako tvoji junaci nekako eliminiraju leadera, trupa automatski pada za kategoriju. Ili čak samim tim šta su ga uspili encounterat i natirat da skrene pozornost na njih, trupa već na neki način pati.
S druge strane, ako ne uspiju doć do njega, ali razbucaju trupu na proste faktore, uvik in ostane finalni kombat s ljutim madrfakerom kojem su upravo potaracali sljedbenike...
Malo brainstorma. :)
Leaderi apsolutno. Pa nemožemo bez maderfakera sa teutonskim imenom i prezimenom... Stim da bi ja njihov utjecaj, s obzirom na ovaj gornji koncept formacije, možda rađe manifestirao kroz neke modifiere (npr bonus za napad/obranu). Zapravo čak i same formacije, ako bi ih htjeli zakomplicirat, mogu imat svoje modifiere, jer ipak ljudi kad su istrenirani i posloženi u pravoj formaciji djeluju efikasnije od pukog zbroja jedinki. Doduše to može ovisit i o tipu jedinice i o leaderu (a šta je najbolje leader može bit nesposoban pa davat penale, hehe, pa da onda naši heroji moraju iznać način kako svrgnit leadera usred bitke i postavit njegovog sposobnijeg ali sumnjivijeg zamjenika...)

Gordan je napisao/la:
31 kol 2017, 11:20
Tako je. Nas je 5, svako ima svoje statse i djeluje na svojoj inicijativi. Trupa, kao character ima svoje statse i posebnosti, svoj HP, AC, saves, vrste napada, posebne abilitije i td.. Samim tim, trupa može i ne mora bit jača od pojedinca.
Kapitalna prepreka ovde je ta šta moji avanturisti, a i WH likovi općenito, ne postaju toliko moćniji s levelima da se mogu sami ogledat sa 20 prašinara (osim možda nekih neuništivih dwarfovskih kombinacija u oklopima, ali tih problema nemam). To bi značilo da ako PC-evi samostalno napadnu trupu od 20-30 iole sposobnijh ljudi, maltene su instantno ili mrtvi ili zarobljeni, jer tu borbu nema smisla rolat (osim ako trupa nije njih napala, a oni se pokušavaju izvuć iz te situacije, al to se onda može svest na bježaniju kroz standardni encounter).

Za mene kao GM-a to znači da im moram nekako omogućit ili da se bore sa pojedincima iz formacije i/ili da kontroliraju cile formacije (šta onda počinje ličit na wargame, osim ako nekako ne uspijem izmislit zanimljiv način za "personalizirat" zapovjedanje trupama kroz oči i strahove zapovjednika).

Dakle kao rješenje trenutno vidim neku kombinaciju ovih mogućnosti:
A) Simplificirani konflikt sa formacijama ću vodit ja behind-the-screens, a njih ću kroz naraciju i okruženje (i checkove) informarat o rezultatima tog konflikta. Oni će pak imat combat encounter sa jedinkama (ne formacijama) u mass battle environmentu čija će dinamika ovist o njihovim akcijama ali i o rezultatima moje behind-the-screen bitke sa formacijama.
Ovaj combat encounter će također bit simplificiran tako da će samo PC-evi vodit evidenciju o svojim HP-ovima, a NPC-ovi će padat na prvi pogodak. To će ih učinit malo moćnijima od prosjeka, ali ne previše (nadam se). Zajeb mi je ovde ako se previše rasprše, onda moram napravit više mini-okruženja unutar velike bitke, a to sad ne uspjevam pojmit koliko će bit zajebano.


B) Omogućit PC-evima kontrolu nad formacijama sa nekog zapovjedničkog položaja (alternativno ih mogu stopit sa formacijom, ali to me ne oduševljava, pa ću to zasad odjebat). Ako će bit zapovjednici, onda moram nekako personalizirat zapovjedanje da bude kroz oči lika, a ne top-down pogled na bitku. Možda smislit neke wis/int/per/leadership checkove, fog of war i komunikacijske probleme za rješavanje, štajaznam... I u ovom slučaju ja vodim bitku sa formacijama behind-the-screen, ali ovaj put im dajem razne bonuse/penale ovisno o PC-evim inputima, a o rezultatima bitke igrače informiram kroz naraciju, samo kroz oči zapovjednika, a ne kroz oči prašinara u središtu kaosa.


Previše sam se razbalija, moraću se uozbiljit i počet kontrolirat.
(ili dobrog knowledge checka)
Ali kad sam ti već besramno hijacka thread evo još jedno pitanje za iskusne majstore: kako rješavate knowledge, wisdom, perception i srodne checkove? Jel DM radi hidden rolove? Zašto pitam, zato jer me umjereno nervira radit hidden checkove, pogotovo jer ih zna ne bit malo. PC-ev knowledge -> PC-ev roll + manje posla za mene. Ovako mi ostavlja dojam ko da igram igru umisto njih. Zakidam ih za neprocjenjivo iskustvo rolanja checka. S druge strane ako njima dam da bacaju, onda mulci znaju da nešto nevalja, ili da je ono šta im kažem laž/istina.

Avatar
Gordan
Postovi: 707
Pridružen/a: 22 tra 2011, 15:04
Lokacija: Split
Ima zahvala: 305 puta
 pohvaljen: 617 puta
Kontakt:
Status: Offline

BGG logo

Re: Pathfinder i balkanske kronike

Post Postao/la Gordan » 31 kol 2017, 21:17

hidden roll nam je jedino za sense motive i još pojedini izdvojeni slučajevi ako DM procijeni. knowledge bacaju oni koji ga imaju i DM, ovisno o rezultatu, da određene informacije o beštiji (resistance, vulnerability, posebni napadi itd, plus nešto flavora i motiva)
ne kompliciramo s tim skrivenim rollanjem i lažnim informacijama na loš rezultat
Ovi su korisnici zahvalili autoru Gordan za post:
WinkDickerson
I reče Jahve Drakuli: "Nećeš, razbojniče!" (©WinkDickerson)
slika

smurfORnot
Postovi: 558
Pridružen/a: 16 tra 2014, 08:27
Ima zahvala: 101 put
 pohvaljen: 254 puta
Status: Offline

Re: Pathfinder i balkanske kronike

Post Postao/la smurfORnot » 08 ruj 2017, 08:39

Btw. Da li je netko od vas cuo za Symbaroum RPG?
Art je predivan, setting zanimljiv. Dapace dvoumim se nabaviti ga, ali nekako neznam da li bi ga imali vremena igrati. S jedne strane jako mi se sviđa što karakteri tijekom svog cijelog life spawna imaju što, 10-20hp-a, i ne postaju uber humani. Za monstere se na baca roll, nego imaju fiksne vrijednost(a playeri bacaju dodge i kolko armor upije dmg-a), pa se navodno time i ubrzava igranje. Taktika igra ulogu(znaci low level ekipa uz dobru taktiku može sredit jako opasne monstere, ali isto tako ako na vas naleti hpra goblina, đaba vam vaši leveli...), fajtovi su quick and bloody itd. Ugl po onom što sam mal ogledao po netu i interesirao se djeluje kao zanimljiv sistem(iako lagano light u usporedbi s nekim, ali u ovom trenu mislim da mi to ne smeta i da me ne zanima zujati po masi chartova i svega non stop) i setting.

Samo par slikica da malo vidite art
slika
slika
slika
slika

Avatar
Gordan
Postovi: 707
Pridružen/a: 22 tra 2011, 15:04
Lokacija: Split
Ima zahvala: 305 puta
 pohvaljen: 617 puta
Kontakt:
Status: Offline

BGG logo

Re: Pathfinder i balkanske kronike

Post Postao/la Gordan » 08 ruj 2017, 10:12

Prvi put čujem. Artwork je dobar. Ne znan koliko smo voljni učit novi setting (ipak smo starci s malo vremena i otupjelim mozgovima :) ), pogotovo takav u kojem ne možeš previše optimizirat (ipak smo okorijeli min-maxeri :D )... Ako odigraš, daj osvrt pls.
I reče Jahve Drakuli: "Nećeš, razbojniče!" (©WinkDickerson)
slika

drwlad
Postovi: 65
Pridružen/a: 30 ruj 2014, 11:43
Ima zahvala: 10 puta
 pohvaljen: 15 puta
Status: Offline

Re: Pathfinder i balkanske kronike

Post Postao/la drwlad » 08 ruj 2017, 14:01

Treba promijeniti setting svako toliko. svaki ima svoje prednosti i mane i različitim ljudima bolje sjednu različiti settingsi.
Ja sam odigrao 10ak različitih settinga PnP rp-ova i svaki ima ono "nešto" kaj ga izdvaja u pozitivnom smislu. (npr. u novom settingu min-maxeri dignu glavu sa sheeta i krenu igrati roleplay zapravo...:)
slika

Avatar
Gordan
Postovi: 707
Pridružen/a: 22 tra 2011, 15:04
Lokacija: Split
Ima zahvala: 305 puta
 pohvaljen: 617 puta
Kontakt:
Status: Offline

BGG logo

Re: Pathfinder i balkanske kronike

Post Postao/la Gordan » 08 ruj 2017, 15:16

Ali mi volimo optimiziranje. :) I volimo taktiziranje u bitkama, battlefield control, buff/debuff, korištenje različitih resursa i opcija... Nije da ne volimo i roleplay, al u manjoj mjeri. Zato nam i paše ovako.
Mijenjanje settinga je prezahtijevno (u smislu vremena i energije) i ne da nam se. Ako je sistem prejednostavan, onda nam neće bit zanimljiv. Ako nije - previše vremena ćemo gubit na traženje pravila po knjigama. I ovako nam se dogodi da se prepiremo oko nekog nedorečenog pravila, a igramo taj sistem 15 godina.

Ne kažem da ne bi bilo lijepo isprobat i nove stvari, samo nam to nije realna opcija. Pitanje je ko će uopće imat vremena i volje za bit DM kad završi ova kampanja...
I reče Jahve Drakuli: "Nećeš, razbojniče!" (©WinkDickerson)
slika

Odgovori

Natrag na “Blogovi iz boardgame svijeta”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.