Dalmatinske igre

Tekstovi, podcastovi i ostali materijal kojeg objavljuju razne boardgame zajednice u Hrvatskoj.
Pravila foruma
Svaki korisnik otvara svoju temu u kojoj će opisivati zanimljivosti i crtice iz vlastitih igraćih događanja
Svoje blogove možete nam slati i putem obrasca na naše stranice kako bi bili vidljivi i van ovog foruma
Avatar
Igor
Reactions:
Postovi: 446
Pridružen/a: 08 vel 2014, 15:27
Lokacija: Zagreb
Ima zahvala: 196 puta
 pohvaljen: 402 puta
Kontakt:

Re: Dalmatinske igre

Post Postao/la Igor »

Tijekom faze 8.) Combat Phase b.)
Napulj si mogao birati za Attrition combat ali ne za Attrition occupation.Gubitak brp-a od SW je svaki factor viška koji preostane (u vrijednosti construction brp-a izgubljene jedinice).
17.47 C. KAMIKAZES ATTACK ALONE....
Avatar
Valsim
Reactions:
Postovi: 3120
Pridružen/a: 12 tra 2013, 23:20
Lokacija: Zagreb
Ima zahvala: 2291 put
 pohvaljen: 2358 puta
Kontakt:

Re: Dalmatinske igre

Post Postao/la Valsim »

@Stoka:

Super opis igre i partije :thumbs . Danas sam konačno pročitao do kraja. Osobno nije moj tip igre, no moram reći da je pravi užitak čitati izvještaj s igranja :) . Alternativna povijest i što bi bilo kad bi bilo me oduvijek fasciniralo.
Ovi su korisnici zahvalili autoru Valsim za post:
stoka
Možete otkriti više o osobi u sat vremena igre, nego u godinu dana razgovora. - Platon
Avatar
Igor
Reactions:
Postovi: 446
Pridružen/a: 08 vel 2014, 15:27
Lokacija: Zagreb
Ima zahvala: 196 puta
 pohvaljen: 402 puta
Kontakt:

Re: Dalmatinske igre

Post Postao/la Igor »

Nisam uspio sve proći detaljnije i tvoja pitanja a i prilično sam zauzet pa evo malo kasniji nastavak odgovora.U procesu sam pisanja reporta sa djelomično LuL partije aWaW (Pacifik) između mene i Timothy-ja koja se odigrala zadnji vikend u petom mjesecu a koji je doletio iz Londona samo radi toga.
Tek sada vidim da to nije vassal modul nego nekakava igra na temu Third Reicha,iako nije problem u kompjuterskoj verziji dokle god imaš pristup pratiti sve što AI treba da kalkulira....ali kompjuterske igre imaju osobinu da isišu svaki smisao odcjepljujući igrača automatskim procesima.

Uglavnom,kako dobro da si upravo dotaknuo Third Reicha,potaknulo me pa sam prošao malo pravila,iako sam i prije ih čitao dok nisam odlučio se za aWaW....tek pregledavajući pravila TR-a stekao sam dojam u šta je narastao aWaW i kako zapravo bez ogromnog broja igranja i iskustava igrača Third Reicha i unazad 30 godina prezentiranih putem časopisa ,evenata i turnira,nikada aWaW ne bi mogao postojati danas kao takav.
Tu je i njegov Pacifički dio „Empire of the Rising Sun“ ,i reći ću,sa možda najboljim naval pravilima strateško/operative razine koja idu do Combat Grupa jedne flote;ali zastrašujuće detaljnim pravilma ni manje ni više,ovdje ne ubrajam Flat Top kako on se bavi turnovima na minutnoj bazi i svakim zrakoplovom ponaosob ali bi po logici išao „rame uz rame“.
Kombinacija Third Reich-a,Empire of the Risin Sun-a i Advanced Third Reicha ukomponirana u jedan rulbuk sa pročišćenim pravilima danas poznamo kako aWaW.

Sve ove igre su turnirske ,tradicija godišnjeg turnira u aWaW nastavlja se i ove godine u Seven Springs resortu NY State.
Strategic Warfare u aWaW predstavlja sva ona morska prostranstva koja su van učestalog dosega flota i flotila iz luka.Tu imamo transporte koji dostavljaju supply,brp i naftu...da,nafta i centri koji proizvode oil counters svaki turn dodani su,među mnoštva drugih stvari.Treba li napominjati da Strateško bombardiranje oštećuje naftne centre i smanjuje im kapacitet,ali i to je moguće popraviti vremenom ne investiranjem,kao što potonuli brod u luci prvo treba podići do statusa "Damaged" a onda na suhi vez na neko od dostupnih brodogradilišta.

Tako da potrebna je zaštita konvoja,ubacivanjem podmornica i povremenim upadima flota (raiders),da se nebi igrač osjetio zakinutim brojem opcija,imamo Submarine Warfare i Strategic Bombing te zasebno ASW (advanced submarines),strategic bombers,obične army air factors koji služe istome ali nešto ograničeniji te interceptors.Naravno da dostavljenom naftom potrebno je poništiti negativne efekte deficita na strateškoj razini Zračnih,Morskih,Vojnih i Ekonomskih efekata;gdje ekonomski dio najteže pogađa kako trajno reducira UC limit i uz stalnu prijetnju presretanja.Međutim sve ovo opisano je grebanje po površini.
Koncept Research faze kategorija (Air,Naval,Military,Atomic i Intelligence) takođe je sastavni dio kao i Diplomatska faza koja je igra za sebe,ipak u aWaW igrač može baviti se procesima odvajanja uranija.

slika


I kako sam i prije napomenuo – ukoliko sam napisao više vjerojatno je to dodatak aWaW-a ali pravila su jednaka samo višak izbaci.
CTL je zadan sa svaku naciju na početku scenarija,on se može povećati investiranjem u Military Research.CTL može varirati ovisno o vrsti napada - jedinica napadnuta exploit napadom ima CTL -1,nikada ispod nule,armor na Bridgehead imaju CTL -1 i vremenu tj. Winter preparation.CTL Ruskog armora tijekom napada u vrijeme blata (mud) reduciran je za jedan...itd.Vojska sa CTL 0 nemože raditi breakthrough iliti proboje niti amfibijske napade,nivo CTL-a određuje i koliko napada može se napraviti ,po logici CTL1 jedan napad,CTL2 dva napada...itd.Razlika CTL-a između dvije nacije modificira drm.

Offansives and Attritions:

Su sama srž i šahovska narav igre.Potrbeno je utrošiti 15brp za pokretanje ofanzive na jednom frontu,kako attrition neće biti moguće sve napraviti,tu imamo i djelomične ofanzive do 14brp-a kako se time hoće osvojiti određeni hex a da pri tome ne utječe na USJT (US-Japan Tension Level) ,Ruso-German Tension Level i US-Axis Tension Level.
DAS nije i nemora biti slučajni odabri,uvijek treba zadržati određeni broj AAF koji bi mogli presresti DAS kada defender najavi upravo da će letjeti DAS.Evo jedan primjer:

Barbarossa generički primjer:
8. Combat Phase - b) Attacker announces all naval and air missions

Attacker ovdje prvi označava koji broj zrakoplova pružati će ground support i točno kojem hexu,15brp utrošeno je na Istočni front kako se radi o Ofanzivnoj akciji ne Attrition,nema DAS niti ground supporta kod Attritiona.
Ruski igrač ima pozicioniranu zračnu bazi van dometa Axis zrakoplova,da su u dometu dovoljno je da Axis igrač u ovoj fazi napadne bazu i onesposobi sve Ruske zrakoplove,ako nitko ne preostane niti nema DAS-a.
Axis određuje da će 5aaf pružiti ground support vojsci (označeno brojem 1),dok Ruski igrač raspodjeljuje svojih 5aaf na 3aaf i 2aaf od kojih određuje da će 3 aaf letjeti DAS .Samo air counteri mogu se podijeliti iliti „razbiti“.
AAF obadvije strane nesmiju biti korišteni prije za neku misiju da bi se koristili za ground support ili DAS.
Kako je Axis odredio da svih 5aaf leti ground support,igrač commited zrakoplove nemože prenamjeniti za nešto drugo i onda imamo dodani combat factor +5 na ground jedinice Axisa i,ukupno 2x 3x3 (+5) za total od 8 combat faktora naspram Ruskih 2x 2x2 (+2 bazni defender modifikator) + 3aaf DAS za total od 9....za 1:1 napad....tu je mjesto gdje Axis gubi Barbarossa kampanju.

slika

Ukupni ground support od aaf i DAS nemože prijeći 3x ukupni broj ground faktora ne računaju se terenski modifikatori.Terenski modifikatori uvijek kreću od nule a dobiveni broj množi se sa ukupnim combat faktorima koji sudjeluju u napadu npr. 2x2 ground jedinica koja se brani u planinama ima 2x defender base + 1x mountains za total 6CF defending factors - tu nikakav attrition ne prolazi.
Ono što treba napraviti Axis igrač jeste da od 5aaf odredi recimo 2aaf ili 3aaf koji će letjeti ground support,zatim ide defender koji ukoliko najavi DAS Axis može presresti sa ostatkom AAF's defenderov DAS.Rezultat ispred / jeste broj eliminiranih zrakoplova a broj iza / je onaj koji prekine (abort) aktivnost.
Nema limita za broj combat rundi kod air borbe,osim u slučaju patrole na putu do patrolnog hexa koji napada (counterair) neprijateljske zračne baze.Defender ili attacker uvijek može prekinuti bitku.
Međutim ukoliko defender inzistira na drugoj combat fazi i DAS-u sa zrakoplovima koji nisu eliminirani ili abort tijekom inicijalne runde onda ti zrakoplovi daju DAS osim naravno ako attacker odluči se na presretanje ,ne mora prihvatiti bitku ali onda omogućuje DAS.

Ako nakon druge runde defender i dalje inzistira da leti DAS sa preostalim zrakoplovima, attacker može upotrijebiti sve svoje zrakoplove za presretanje čak i one koje su abort te dodatne zrakoplove uncommited zrakoplove koji su u dometu,ali onda se bitka vodi i protiv svih zrakoplova defendera čak i onih koji su abort,borba se u tom slučaju nastavlja dok jedna strana nije potpuno eliminirana.
Na ovom jednostavnom primjeru nadam se da je jasno zašto nije dobro „baciti“ sve zrakoplove na jedan proboj na jednom hexu,a zatim zamisli situaciju sa nekoliko zračnih baza u dometu.Dalje mora se kalkulirati šta je sa ostatkom fronte jednom kada razina ovako izgubljenih zrakoplova padne na opasnu nisku razinu,problem je i koliko se njih može regrutirati tijekom construction faze,jer biti će i drugih gubitaka i rupa za popuniti ne samo fokus na zrakoplove.

Opečenog je hrabrost upravo u ovome skoro došla glave :D
Ovi su korisnici zahvalili autoru Igor za post (ukupno 4):
stokaneuromancerkockicaVatanen
17.47 C. KAMIKAZES ATTACK ALONE....
Avatar
stoka
Reactions:
Postovi: 786
Pridružen/a: 09 pro 2014, 19:17
Ima zahvala: 731 put
 pohvaljen: 545 puta
Kontakt:

Re: Dalmatinske igre

Post Postao/la stoka »

učenje igara po PC naslovima nudi neke prednosti, ali i dosta mana...dakako, kompjuter ti ne da pogriješiti neko pravilo, pa se na taj način učiš pravilima, i taj način učenja je jako pristupačan, odnosno odvija se u praksi, ne samo da nešto vidiš nego to i napraviš/ili vidiš da je pc napravio...
ipak, komp je komp, rekao sam to već milijun puta, kad igram par sati, nervoza je neupitna...pogotovo kad igram par sati istočnog fronta...
sličnu sam situaciju imao i sa empires of the middle ages...nikako nisam mogao do kraja shvatiti pravila...i onda sam našao igru rise of the west (rađena po igri, neke sitnice su jedino koliko vidim izostavljene)...igrao sam dvije noći cijele, satima...ali mi je uništilo igranje boardgamea...vidio sam kako se igra raspliće od početka do kraja više puta u te dvije noći, i nisam imao motiva dalje igrati igru (da je manje kompleksna igrao bi sigurno)...pravila po kojima kad kupiš poreze moraš gledati ko je koje vjere i narodnosti, pa onda uspoređivati to sa matičnim dvorom i bacat kocku oće bit pobuna su me uništili...silent war tu ide u još veće ludosti (pračenje isplovljavanja svake podmornice) i ne znam kako sam uopće bio toliko blesav da mislim da ću to igrati...
al dobro...TR je tu ipak više nabijen akcijom i napetošću, a svakako da nisam još ni površinu zagrebao...igrao sam sad allies na easy, i uspio obraniti pariz i krenuti u protunapad (rusi su ulazili u poljsku također)...sad igram na normal i napeto je...
i da, napravio sam iskrcavanje!zapravo sam znao postupak, ali u rulebooku ne piše točno u kojoj se to fazi odigrava, pa sam stalno pokušavao iskrvat ih u fleet movement i ground/air movement fazi, a ne combat fazi...
igra je solidna, ali igrao sam i boljih (doduše, ovo mi je prvi WWII monster)...offensive attrition opcije djeluju čudno, ali zaista se stvari odigvravaju kao WWII na kraju...
Avatar
stoka
Reactions:
Postovi: 786
Pridružen/a: 09 pro 2014, 19:17
Ima zahvala: 731 put
 pohvaljen: 545 puta
Kontakt:

Re: Dalmatinske igre

Post Postao/la stoka »

eto, nažalost, moje igranje igara zapalo je u akutnu fazu...igra se jako malo, stalnog suigrača još nisam našao, tako da se igranje zadnjih mjeseci svelo tek na par igara...osim 10-ak partija WWI axis and alliesa, koji se ipak pokazao za nijansu slabiji od WWII global varijante, igrali smo još merchants and marauders...pokazalo se da ta igra ipak nije za mene, te je ekspresno prodana, iako jedan od prijatelja još uvijek zna reći "budala je prodala onu igru s brodovima"...
lito sam provea igrajući uglavnom mount and blade warbande (izgubio sam valjda 150 sati na tu besmislicu) i novu europu universalis (na kompjuteru, naravno)...ajde, tu se bar mogu pohvalit dobrom kampanjom sa dubrovčanima, iako mnogi ne bi odobravali onoliko ulizivanje sultanu...

ali, eto, ipak je na kraju izašlo i jedno dobro iskustvo sa boardgameovima, odnosno sa igrom struggle of empires...martin wallace pokazao se ponovno kao sretno riješenje...čovjek je očito sposoban da uz malo pravila unese u igru puno kompleksnosti, napetih situacija i teških odluka...
igra je nastala 2004. godine i predstavlja kolonijalne sukobe sedam najvećih sila u 18. stoljeću...odmah treba naglasiti da igra nema nimalo veza sa stvarnim kolonijalnim zbivanjima, niti je to namjera ove igre...to je ujedno vjerojatno i najveća boljka ove igre, jer kad vidim da se za južnu ameriku jagme rusija i austrija, muka mi dođe... :D
igra podržava 2 do 7 igrača, a mi smo igrali svaki put u četvero, osim jednom u troje...
uglavnom, možete zaigrati kao britanija, francuska, nizozemska, austrija, prusija, rusija ili španjolska...ali zapravo nije bitno jer to ne određuje gotovo ništa, osim boje countera i određivanja homeland teritorija, koji nema veliku ulogu na igru...

na početku igre svaki igrač random izvlači pet teritorija, na koji postavlja svoje countere...oni označavaju kontrolu pojedinih teritorija...ono ne znači potunu kontrolu nekog kontinenta ili regije, već samo parcijalnu, a može biti podijeljena sa drugim silama ili malim lokalnim državama...tako recimo, ako imaš samo jedan counter, a nitko drugi nema counter u j. americi, ne znači automatski da držiš cijelu južnu ameriku, već da si jedina kolonijalna sila u južnoj americi (što je u krajnjoj liniji za igru jedino bitno, jer dobivaš VP), ali držiš možda samo vanjski dio brazila...
slika
kao što vidite, od kolonija su tu sjeverna i južna amerika, karibi, afrika, indija i istočne indije...tu su i europski posjedi, mediteran, baltik, srednja europa, njemačke države, ottomansko carstvo...u vidu svega ovoga, rekao bi da couteri zapravo ne predstavljaju samo kontrolu država, nego vjerojatno i sfere utjecaja...
osim pet igračevih countera, izvlači se i 10 random countera nezavisnih država ili plemena (u kolonijama) i stavlja na njihova mjesta...oni su označeni brojem koji predstvalja njihovu snagu, te mogu biti napadnuti od svih igrača...
zatim igrači stavljaju svoje jedinice, koje mogu biti pješadija, brodovlje ili utvrde (samo dvije)...

tada dolazimo do zabavnog dijela...savezništva...ključni element u igri...u igri postoje tri rata, a prije svakog rata dogovaraju se savezništva...konkretno, u našoj igri u 4 igrača, svaki rat dva igrača bi igrala protiv druga dva igrača, te bi smo na kraju rata (6 krugova) ponovno bidali za savezništva...moram priznati da je cijeli taj sistem savezništva bio velika enigma za mene tokom svake partije i nikako nisam mogao dokučiti s kim bih trebao biti saveznik a koga napadati...zapravo, saveznici po pravilima se jedino ne smiju napadati, a razina suradnje koju će postići međusobno ovisi o njima samima...tako da sam svakako primjetio da se sa nekim saveznicima osjećam ugodno i čvrsto, dok sa drugima gotovo uopće ne mogu postići suradnju, pa počmem čak i gledati kako da mu podapnem nogu...
ne znam...katkad gledam i vidim da mi neko jako puno smeta, pa oću ratovat s njim...a onda pomislim...ha, možda bolje da mi je saveznik...

onda kreće igra...svaki igrač ima po dva poteza kad ga dođe red igrat...za poteze može:
-kupiti tile (o njima posli)
-kupiti jedinicu (plaća se u populaciji, ne u novcu)
-pomaknuti dvi jedinice (tri ako imaš tile logistike)
- napasti (2 kune)
- kolonizirati ili porobiti ova opcija je dostupna ukoliko prilikom random malih država iziđu population ili slave counteri...njih se jednostavno za akciju može pridobit i zamjenit u svoj counter ukoliko imate prisustvo na tom teritoriju...za slave countere je također potrebno imati i brod u africi, radi dovoza robova

tileovi su posebna priča i meni najdraži dio igre...tileovi zapravo predstavljaju državu...odnosno njena znanstvena, vojna, industrijska i diplomatska postignuća...korištenje tilova je free action (jako bitno)...tileovi označeni kvadratom koriste se samo jednom, dok oni označeni trokutom mogu se koristiti jednom po ratu...neki tileovi ostaju stalno pristuni...navest ću neke:

army training: onaj ko ima više tileova prilikom bitke dobije +1. ima 6 tileova, tako da razni protivnici imaju različite omjere kvalitete snaga, šta je također bitno prilikom odabira savezništva...ako imaš jedan army training tile, rađe ćeš u rat protiv nekog ko nema nijedan, nego nekog ko ih ima dva...

company tiles: primjenom ovoga tile jednom po ratu može se uzeti zarada od kompanije (istočno indijske recimo ili levantske, ali to može biti i zarada od zlata u j. americi, duhana u s. americi, robova u africi i sl.). uzima se kuna po cunteru

alliance tiles: tileovi vojnih savezništava u pojedinim regijama...portugal, švedska, danska, turska, kozaci, gauchosi, napulj, saxony, bavaria, nawab, native americans...svaki saveznik dodaje +1 jedan u pojedinoj regiji...recimo bavarska u njemačkoj, napulj u sredozemlju, ili neki u više regija, recimo portugal u indiji, južnoj americi ili istočnim indijama. katkad saveznici znaju biti jako korisni.

naval training: isto šta i army, al za brodove
reserve: mogućnost ponovnog bacanja kockica
war office - free attack (po ratu)
mercenaries: kupnja jedinice bez plaćanja populacije
militia: mogućnost gradnje dvije jedinice u jednom potezu (naravno, dodatna populacija se mora platiti)
logistic: mogućnost pomicanja tri jedinice u jednom potezu
banking: uzimanje 3 zlata za jedan unrest, umisto uobičajena dva (jako važno, objasnit ću kasnije)
diplomatic service: jedno uzimanje saveznika po ratu bez akcije
improved agricolture: 1 populacija po ratu
government reform: discardanje dva unresta
industry: daješ dvi populacije i uzimaš dva unresta i dobiješ 3 VP
postoje i uglavnom jednokratni tileovi kojima možeš pokušati zeznuti protivnika, poput pirata, slave revolta, blokade (sva tri imaju podosta teksta, pa da sad ne pišem) ili u bitkama, surprise attack (onemogućava zajedničko branjenje saveznika) i fighting withdrawal (izbjegavanje gubitka jedinice).

bitka je prilično jednostavna, ali jedna od najboljih koje sam vidio...zbrajaju se sve jedinice, svaka vrijedi +1, osim utvrde +2...brodovi u susjednom moru također daju +1...ukoliko neko ima više army ili naval traininga, to je isto +1...i za svakog savezika ukoliko ga neko ima u toj regiji +1...onda se bacaju dvije kocke...i gleda se razlika tih kocaka...recimo, ako dobiješ dvi šestice, zapravo imaš +0...poželjno je imat šta veću razliku...4 i 1 dobiješ na kockama, dodaješ svojim trupama +3...dakle, razlika kocaka dodaje se na broj trupa koji posjeduješ...tko ima veći zbroj dobija bitku, te uzima jedan counter od protivnika (odnosno stavlja svoj)...gubitnik također gubi jednu jedinicu...za svako gubljenje jedinica uzima se jedan unrest...također, prilikom bacanje kocaka, ukoliko je ukupan zbroj 7 (recimo dobijete 6 i 1), automatski gubite jednog vojnika...tako recimo u ovom slučaju, ako ste dobili 6 i 1, to je +5, odličan rezultat i vjerojatno ćete dobiti bitku i counter, ali gubite automatski jednog vojnika i uzimate unrest...

u struggle of empiresu novci su poprilično relativan pojam...oni postoje, ali ih nikad nemate... :facepalm obično uvijek imate najviše jedan ili dva novčića koje onda rukom prebirete među svojim unrest bodovima... uglavnom, pare su zapravo uvijek dostupne, jer ih uzimamo od naroda...uvijek možeš potrošiti novaca koliko hoćeš, odnosno uzeti ih iz banke, ali prilikom svakog uzimanja za svakih 2 kune moraš uzeti i 1 unrest bod...sve je dakle jasno, nameti se dižu, nezadovoljstvo masa raste...
kasnije se tih unresta nemilo nakupi, a onaj ko ih ima preko 20 na kraju igre taj niti ne mora zbrajati VP, jer je po pravilima njegova država upala u revoluciju...reformama se može gubiti 2 unresta, ali njihovo uzimanje je akcija, a kad ih imaš dvi po potezu, nije je baš lako izdvojiti...također, prilikom kraja, ako neko nanjuši da imaš puno unresta (drže se tajni), može te namjerno napadati, kako bi dobivao unreste za poginule vojnike...

victory bodovi se zbrajaju nakon svakog rata, slično ko u dominant species...ovisno o broju countera, dobija se broj VP...recimo u njemačkog ako neko ima 3 countera dobije 8 bodova...druga dva igrača mogu imati po dva countera, i oba bi dobila 5 VP, a treći, sa jednim counterom 3 VP...u zadnjoj smo partiji imali slučaj jednakih VP na kraju igre, ali nisam ništa našao u pravliniku glede toga...

igra je odlična. već dugo nisam igrao ništa tako napeto. od početka do kraja. sa par dobro podođenih mehanika stvorena je konstantna napetost...u ratu od 6 krugova saveznik ti može početi okretati leđa već u četvrtom ili petom krugu...osjeti se taj pad manjak prisnosti kako krugovi u ratu prolaze...neki će čak reći da je ovo euro, i ima možda nekih elemenata, ali meni je dao pravi osjećaj rata, diplomacije i sfere utjecaja...u neku ruku, prve partije možda i jesu tekle u kaosu, nije se znalo ko pije, ko plaća...ali u kasnijim partijama već su se znale zone utjecaja, ko šta kontrolira, ko na što pretendira...
igru bi preporučio praktički svakome jer mislim da nudi ponešto za gotovo sve vrste igrača.
Ovi su korisnici zahvalili autoru stoka za post (ukupno 11):
dgalesic2000dadomiljenkoAntomonValsimsadistikokockicaneuromancerdlakarsmurfORnot i još jedan korisnik
Vatanen
Reactions:
Postovi: 414
Pridružen/a: 29 sij 2013, 14:46
Ima zahvala: 252 puta
 pohvaljen: 425 puta

Re: Dalmatinske igre

Post Postao/la Vatanen »

Daj stoka nabaci neke dojmove, AAR za Colonial: Europe's Empires Overseas...
Boardgames are power fantasies.
Maciej Janik et al.
Avatar
stoka
Reactions:
Postovi: 786
Pridružen/a: 09 pro 2014, 19:17
Ima zahvala: 731 put
 pohvaljen: 545 puta
Kontakt:

Re: Dalmatinske igre

Post Postao/la stoka »

nažalost, jako se slabo skupljamo zadnje vrijeme i nema naznaka da će biti bolje. s obzirom da je sigurno neću igrat bar par mjeseci, mogu ti posudit ako te igra baš interesira, pa mi je samo vrati kroz mjesec dva...
Avatar
marge
Reactions:
Postovi: 854
Pridružen/a: 16 stu 2012, 20:26
Ima zahvala: 278 puta
 pohvaljen: 765 puta
Kontakt:

Re: Dalmatinske igre

Post Postao/la marge »

struggle of empires trebate igrat u više igrača (5-7) jer onda bude još zanimljivije
Avatar
stoka
Reactions:
Postovi: 786
Pridružen/a: 09 pro 2014, 19:17
Ima zahvala: 731 put
 pohvaljen: 545 puta
Kontakt:

Re: Dalmatinske igre

Post Postao/la stoka »

a znam, al sretan sam i da sam ova 3 suigrača našao...
Avatar
stoka
Reactions:
Postovi: 786
Pridružen/a: 09 pro 2014, 19:17
Ima zahvala: 731 put
 pohvaljen: 545 puta
Kontakt:

Re: Dalmatinske igre

Post Postao/la stoka »

situacija nakon dva odigrana chita u drugom krugu...
slika
još hvatam konce igre...strategija mi je bila snažan udarac u centru i kasnije improvizirani napad tamo di ostavi najveću rupu...ja sam rus je li...na jugu je dobio dva pogodna chita za redom i složio zanimljivu obranu gdje u prilog obrani idu grad i rijeka...na samom sjeveru stojim najlošije i tu se bojim možda i protuofenzivnih djelovanja...
situacija u centru povoljna, izbačeno je više neprijateljskih jedinica, i sada je dio trupa slobodan za napadanje po drugim pravcima...trebalo bi svakako što prije eliminirati ono što je ostalo od axis trupa u centru...
Ovi su korisnici zahvalili autoru stoka za post (ukupno 3):
ValsimivanhrzgStips
Odgovori

Natrag na “Blogovi iz boardgame svijeta”