Stranica: 22/43.

Re: Boardgame adventures of Mislav, Slavica and friends

Postano: 04 stu 2018, 17:59
Postao/la stoka
:thumbs

Re: Boardgame adventures of Mislav, Slavica and friends

Postano: 04 stu 2018, 19:32
Postao/la sadistiko
eto i ovdje čestitke, vi ste pravi igrači par :-)

Re: Boardgame adventures of Mislav, Slavica and friends

Postano: 23 sij 2019, 14:05
Postao/la vedran2006
čestitke

Re: Boardgame adventures of Mislav, Slavica and friends

Postano: 23 sij 2019, 23:38
Postao/la Spectre
vedrane hvala na bumpu, promaknula mi je ova tema, čestitke Slavici i Mislavu! :)

Re: Boardgame adventures of Mislav, Slavica and friends

Postano: 24 sij 2019, 09:43
Postao/la vedran2006
da :) počeo čitati od početka pa je potrajalo :)

Re: Boardgame adventures of Mislav, Slavica and friends

Postano: 26 sij 2019, 03:17
Postao/la Valsim
Hvala vam od srca na čestitkama :ljubav .
vedran2006 je napisao/la: 24 sij 2019, 09:43 da :) počeo čitati od početka pa je potrajalo :)
Wooow, već sam odavno digao ruke da itko čita. Hvala ti, drago mi je da nisam samom sebi svrha :) .

Re: Boardgame adventures of Mislav, Slavica and friends

Postano: 26 sij 2019, 06:27
Postao/la sadistiko
Mislave, čitamo mi čitamo, sam ti baci crticu tu i tamo ;-)

Re: Boardgame adventures of Mislav, Slavica and friends

Postano: 25 vel 2019, 16:49
Postao/la Valsim
Epizoda #31: Izdaja u kući na brežuljku (nasljedna verzija)

Sinoć smo priveli kraju epsku kampanju igre Betrayal Legacy. Riječ je igri za 3-5 igrača koja preuzima poznatu formulu iz originalne igre Betrayal at House on the Hill i preoblikuje ju u jednu cjelovitu priču kroz koju prolazite iz jedne u drugu partiju. Za one koji nisu upoznati s originalnom igrom, riječ je o horor avanturi u kojoj igrači istražuju nepoznatu i napuštenu kuću, malo pomalo otkrivajući njezine tajne, sve dok u jednom trenutku jedan igrač ne nabasa na nešto, ili bude pogođen nekim događajem zbog kojeg odluči izdati ostatak grupe. U tom trenutku on postaje izdajnik, preuzima svoju knjižicu s opisom što mu je misija i kako pobjeđuje, dok ostali igrači postaju heroji i dobivaju svoju knjižicu gdje je opisano na koji način oni pobjeđuju. U nekim situacijama neće biti izdajnika pa će svi igrati zajedno protiv igre, u drugim pak situacijama bit će tajni izdajnik, a u trećim će svatko igrati za sebe. Priče su jako tematske i sve vuku korijene iz nekog od klasičnih horor filmova i knjiga. U baznoj priči ih ima 50, dok ih ekspanzija Widow's walk dodaje još 50.
slika
#364

Ova formula ostaje vjerna i u Betrayal Legacyju, uz jedinu iznimku što će vaše odluke i događanja imati utjecaja na sljedeću partiju, i tako do samog završetka kampanje. Kampanja se proteže kroz 14 partija u kojima ćete proći kroz zbivanja u kući od 1666. godine pa sve do 2004. godine.

Kao i u svakoj Legacy igri očekujte pregršt trganja komponenti, crtanje i precrtavanja, lijepljenja po ploči i tome slično. Svatko započinje igru s obitelji koju kreira, a čije članove ćete voditi kroz povijesna zbivanja u kući. Dizajneri su se tu mudro dosjetili kako provesti igrače kroz dugogodišnje povijesno razdoblje. Naravno tu se potiče velika kreativnost i iznimna doza RPG-anja, barem ako se želi pravi doživljaj igre. Mi smo npr. na početku svake partije nakon kreiranja likova, iste predstavljali s njihovim vlastitim osobnim pričama kako su se našli u toj ukletoj kući. Netko je došao u potragu za svojim davnim pretkom koji je poginuo u prethodnoj partiji prije 40 godina, netko je došao po osvetu, netko u potragu za blagom itd. Svaki put kad vam lik pogine kreirate novoga, a na kraju svake partije imate mogućnost zapisati koja sudbina je zadesila vašeg avatara na kraju partije.

Iz partije u partiju otkrivate nove lokacije kuće, uništavate stare dotrajale dijelove, otkrivate nove i modernije predmete, nove saveznike, a ovisno o vašim odlukama i događajima, dodaju se novi događaji u špil karata koje možete izvući u idućoj partiji. Od svih Legacy igara koje smo dosad igrali (Pandemic: Season 1, Season 2, Risk), Betrayal se ponajviše čini kao igra koja je dušu dala upravo za ovakvu vrstu mehanike koja produbljuje priču i igraće iskustvo.

Mogao bih tu otići u bezbroj detalja i pohvaliti više stvari, ali neću da vam ne spojlam ništa, zato što ova igra zaista vrijedi tog wooow iskustva. Što se tiče samih priča, kao i u originalnoj igri neke su bile bolje od drugih, neke lošije. Ali ne može se uočiti kako su si dizajneri zaista dali truda kako bi sve skupa što kvalitetnije osmislili. Od svih putova kojim smo pošli i odluka koje smo donijeli, te ovisno o završecima određenih partija, nismo zapravo pošteno ni zagrebli ispod površine. Bilo je toliko sporednih putova koje smo zaobišli i događaja koji se nisu potaknuli, da je to nevjerojatno. Prema tome svaka igraća skupina će na kraju imati svoje unikatno iskustvo i svoju posebnu priču. Čime se lukavo najzagriženije fanove mami da kupe novu verziju igre kako bi isprobali što će se sve dogoditi prilikom drugog prolaska kroz kampanju.

Kada se igra ipak napokon završi, ostaje vam unikatna verzija vlastitog Betrayal At House On The Hilla, a koji poslije možete igrati koliko god puta želite. A to je zaista jedna velika pohvala dizajnerima.

Za kraj da se pohvalimo da smo uspješno pobijedili igru i da je završetak zaista nevjerojatan. Svakako preporuka od svih nas :) .
slika
#365

Re: Boardgame adventures of Mislav, Slavica and friends

Postano: 18 svi 2019, 11:53
Postao/la Valsim
Epizoda #32: Klasična izdaja na brežuljku i kulturološke bitke

Živi smo i zdravi samo što zbog životnih okolnosti puno manje igramo nego inače. Srećom unatrag tri tjedna pa se i to pomalo mijenja nabolje, to jest vraćamo se polako našem starom ritmu igranja.
slika
#366 Betrayal At The House On The Hill

Sve je počelo povratkom dugogodišnjeg prijatelja koji se nakratko vratio iz Irske kako bi obišao sve prijatelje. Kako mu je Betrayal At The House On The Hill najdraža igra, normalno da smo zaigrali upravo nju, plus s ekspanzijom Widow's Walk. Normalno da je sudbina namijenila upravo meni da budem izdajnik, i naravno da su me heroji uspjeli rasturiti i pobijediti :P .
slika
#367

Nakon dugo vremena vratili smo se ponovno redovitom igranju novog Through The Agesa. Sa zadnje 4 približili smo se brojki od 99 odigranih partija. Od tih 4 Slavica me šiša 3:1, s time da sam zadnju mislio da ću rasturiti i onda su sve odlučile političke kartice bodovanja iz III doba.

Osim Through The Agesa vratili smo se i avanturističkim igrama poput Eldritch Horrora, zajedno s prijateljem doktor Jurom. Za praznik rada smo igrali protiv drevnog boga Syzgyja. Od uloga Slavica je bila Diana Stanley, Jura je igrao s Marie Lambeau, ja s Joe Diamond, a uveli smo i četvrtog igrača koji je bio Charlie Kane. Igra je teška sama po sebi, ali još je teža ako se igra s neparnim brojem igrača. Igrali smo s ekspanzijama Forsaken Lore + Mountains of Madness + Strange Remnants + Under the Pyramid.
slika
#369 Winner's photo of saving the world

Ne mogu reći da nas je igra štedjela, ali nije baš ni da smo se suludo mučili i imali pretjerano nesreće s kockama. Bilo je baš dobro balansirano, što je zapravo jedna od najvećih mana ovakvih igara s kockama. Ili bude prelagano, ili bude preteško. Jako je teško pogoditi onaj dobri balans da bude izazovno, ali da opet ne izazva u čovjeku osjećaj općeg očaja. Usprkos tome što nas je koliko toliko dobro išlo, svejedno smo na kraju odnijeli pobjedu provukavši se kroz ušicu igle. U zadnjem krugu igre jedna kocka je presudila.

Funny fact. Negdje pred kraj Juri je presudio njegov “Dark pact”, koji mu je ubio lika kada se aktivirao. Taman kada je odabrao novog lika, ja sam morao aktivirati i svoj “Dark pact”, koji je isto tražio od mene da ubijem nekog od junaka. Kako je Jurin novi lik bio najslabiji odabrao sam njega za žrtvu. Time je Jura izgubio dva lika za redom u razmaku od minute :-D .

Prošli vikend smo ponovno zaigrali. Jura je inzistirao da za drevnog boga odaberemo Nephren-Ka, budući da još nikad nismo zaigrali protiv njega. Od uloga Slavica je zaigrala s Zoey Samaras, Jura s Minh Thi Phan, ja s Monterey Jackom, i ponovno smo uveli Charlie Kanea kao četvrtog igrača.

Budući da je glavni zlikovac neka vrsta nemrtvog faraona, sukladno tome se većina akcije i događaja vrtjelo oko nove ploče Egipta. Većina igre se svodila na prikupljanje drevnih artefakta, kako bismo se borili s epskim čudovištima. Do kraja igre smo ih zatukli čak tri. Inače igru smo baš rasturili, nije skoro uopće bilo osjećaja napetosti i da bismo mogli izgubiti. Svejedno ako već mora doći do toga da kocka presuđuje oko ishoda igre, uvijek je ljepše pobijediti nego izgubiti :) .
slika
#370

U srijedu 15.05. povodom Veljkovog dolaska u Zagreb naa SFerakon 2019. koji se održao vikend prije, organizirali smo okršaj u Clash of Cultures, s naravno Civilizations ekspanzijom. Ali prije toga išla je naša već tradicionalna rođendanska primopredaja poklona.

Nakon prijateljskih čestitki i darivanja bilo je vrijeme za zahlađenje odnosa i priprema za razvoj civilizacija, a time neimenovno i ratova između njih. Slavica je za svoju civilizaciju odabrala Grke (plava) jer su dosta defenzivni, točno onako kako ona voli. Ili nas je barem možda htjela navesti na takav zaključak. “Bojim se Danajaca i kad darove nose”. – Vergilije, Eneida
slika
#379

Miljenko je odabrao Kinesku civilizaciju (crveni), a Veljko Japansku (žuti). Igru nismo još ni postavili do kraja, a već je bilo i više nego očito tko će si biti najgori neprijatelji. Ja sam odabrao pak Majansku civilizaciju (zeleni).

Miljenko i Veljko su bili smješteni jedan do drugoga, nasuprot njima na drugom kraju mape sjedili smo Slavica i ja, s time da sam ja bio nasuprot Veljku, a Slavica nasuprot Miljenku.
slika
#381

Prve dvije runde su bile šahovski odrađene klasičnim uobičajenim akcijama – razvojem krucijalnih tehnologija, usrećivanjem gradova, odlaskom u nepoznato s doseljenikom u potrazi za boljim teritorijem. Veljko kao prvi igrač je krenuo južno u mojem smjeru, čime sam ja zrcalio njegov potez krenuvši sjeverno mu ususret. Samo što je Veljko imao peh da naleti na horde barbara prilikom svojih istraživanja. Miljenko se za to vrijeme raštrkao sa svojim Kinezima na sve strane, prvenstveno zapadno prema Veljku i južno prema Slavici. Ubrzo je otkrio da se između njega i Veljka nalazi veliko prirodno jezero koje obiluje piratima, pa je zasad tu morao primiriti svoje ekspanzionističke ambicije. Slavica je također u svojim istraživanjima otkrila da se osim jednog malog djela na sjeveru, praktički gotovo u potpunosti nalazi okružena vodom. Što je opet savršeno išlo u prilog njezinim čisto obrambenim nakanama.
slika
#382

Daljnji tijek igre je tekao u miroljubivom blagostanju i razvoju. A onda su se pred kraj trećeg razdoblja Miljenkove kineske horde okomile na pirate i zaputile preko jezera na Japance. Pomislili smo čak da se unutar istog kruga mogu i iskrcati u japanski glavni grad, ali Veljkovom intervencijom i provjerom pravila srećom po njega to ipak nije bilo moguće. Usprkos tome Veljko se narednih 15 minuta nije uspijevao smiriti na ovaj podli i lukavi čin. Brže bolje je krenuo u izgradnju vlastite armije, a dodatno si je odigravši kartu prisilnog primirja osigurao jednu dodatnu rundu mira. Do idućeg Miljenkovog poteza obrana je bila spremna, ali to nije nimalo pokolebalo ambicioznog kineskog cara da odustane od svojih planova. Veljko je siguran u sebe već trljao ruke kako će njegova brojnija vojska masakrirati Kineze. Šteta što nije računao na čak dvije Miljenkove karte strijelaca, koje su i prije početka prave bitke prepolovile Japanske snage. Ostatak demoraliziranih Japanaca je brzo pao pod kineskim sabljama. Osim zauzimanja vrijednog grada, Miljenko je time uspio izvršiti i dvije tajne misije, koja mu je svaka donijela po 2 boda.
slika
#383

Međutim slavlje mu je bilo kratkog vijeka jer se u svega jedno polje udaljenom japanskom gradu već okupila šogunska osvetnička vojska, koja je ubrzo istjerala osvajače iz svoje metropole. Nažalost nije ni Veljko imao puno vremena za slavlje, jer mu se sada na dovratku pak počela okupljati i Majanska vojska. Počelo se opasno na sve strane pregovarati o savezima i protusavezima između triju strana.

Grci su za to vrijeme pod vodstvom Slavice Velike uživali tehnološku eksploziju i procvat svoje kulture. Prvi su naravno razvili i demokraciju, što im je omogućavalo da za jednu besplatnu akciju mogu prikupljati resurse u jednom svojem gradu.

Uvidjevši kako miroljubivi Grci počinju postizati sve veću prednost, i nas trojica smo se okanili ratnih osvajanja i više posvetili miroljubivom razvoju. Sve više moćnih građevina je počelo nicati u gradovima, kultura je procvjetala, a uskoro je i gradnja Svjetskih čuda uzela maha.
slika
#387

Zaključivši kako se nalazi u pobjedničkoj poziciji, Slavica je odlučila pošteno utaboriti sve svoje gradove. Pred sam kraj Veljko se odlučio za kockarski potez očajnika zvan “sve ili ništa”, i sve svoje jedinice poslao u napad na moj dobro utaboreni grad s vrijednim “Velikim Kolosom”. Borba je bila iznimno napeta i grčevita. Kada se prašina slegla ispalo je da su bogovi bili više naklonjeni Japancima.

Samuraji nisu još pošteno niti ušetali u osvojeni Majanski grad, a u velikom povijesnom obratu Kinezi su se iskrcali na obali njihovog vlastitog nebranjenog grada sa Svjetskim čudom piramida i zauzeli ga bez borbe.

Povijest je dala ovakvu konačnu ocjenu:
Miljenko – China (Red) 50 bodova
Slavica – Greece (Blue) 46,5 bodova
Mislav – Maya (Green) 41,5 bodova
Veljko – Japan (Yellow) 34,5 bodova
slika
#388

Re: Boardgame adventures of Mislav, Slavica and friends

Postano: 20 svi 2019, 10:04
Postao/la kockica
Kad sam došao do opisa CoC, moram priznati da nisam nimalo sumnjao u tijek partije, jedino je bilo upitno kako će se raspodijelitu zadnja dva mjesta, da li će uopće postojati neka od tih civilizacija ruga_se

Btw, bila žena na sferakonu i kupila zbirku, pa konačno pročitao jednu od tvojih priča. U što li si to pretvorio stanislava?