Spojit ću dva jako blizu odigrana dana.
Nedjelja, 5.2.2017.
Prvi puta u povijesti se ekipa
Krvolovaca i njihovih supportera (čitaj
Sven, Boris i Mario) odlučila doći meni u goste u Petrinju, baš kod mene doma. Ispalo je da će to biti nedjelja.
Trebali smo raditi na našem novom tajnom projektu ali eto, na kraju smo došli do zaključka da bolje da ne radimo ništa, nego da to nešto radimo preko one stvari, tako da smo se odmah u staru okrenuli prema igranju igara iz moje kolekcije.
Nema Miki kod mene da neko zaigra igru, a da rakiju popijo nije
Nakon dosta duge diskusije prvi izbor je pao na
Tiny Epic Kingdoms. (BGG rank 853)
Kratki opis:
Vi ste malo kraljevstvo s velikim ambicijama. Želite proširiti svoju populaciju kroz druge oblasti, naučiti moćnu magiju, izgraditi velike kule i učiniti da vaši susjedi drhte na spomen vašeg imena. Jedini je problem što i sva ostala kraljevstva žele isto, a premalo je mjesta da svi uspiju…
Tiny Epic Kingdoms je 4x igra fantazije u džepnom izdanju. Svaki igrač počinje s jedinstvenom frakcijom (koja ime jedinstveno tehnološko stablo) i mali teritorij. Kroz igru, igrači skupljaju resurse, istražuju druge teritorije, međusobno se bore, razvijaju magiju i grade veliku kulu kako bi zaštitili svoje kraljevstvo.
Opis igranja:
Igra se odvija u nekoliko poteza gdje je jedan igrač aktivni igrač i bira jednu od dostupnih akcija. Svi ostali igrači mogu odigrati istu tu akciju ili skupljati resurse iz regija gdje imaju svoje čovječuljke.
Akcije na raspolaganju su:
Izviđanje - kretanje unutar jednog teritorija i sudjelovanje u ratu ako se ulazi u regiju s tuđim čovječuljkom
Istraživanje - kretanje na kartu drugog teritorija i sudjelovanje u ratu ako se tamo nalazi tuđi čovječuljak
Građenje - Izgradnja kule za skupljanje pobjedničkih bodova
Razvoj - Učenje magičnih vještina za korištenje posebnih sposobnosti frakcije i pobjedničke bodove
Širenje - Povećanje populacije i pobjednički bodovi za svakog čovječuljka na kartama na kraju igre
Trgovina - Zamjena resursa, jedan za jedan
Igra završava čim jedan od igrača na kraju jednog od poteza ima
7 čovječuljaka u igri
6. nivo na karti kule
5 nivo magije na svojoj karti frakcije
Nakon toga se odigrava završni potez igre nakon kojeg se zbrajaju bodovi.
Sad kad znamo okvirno kako se igra igra, da vidimo kako su se razvijala naša kraljevstva.
Igrali su:
Boris -
Gamelyns
Sven -
Satyrs
Mario -
Shapeshifters
Sadistiko -
Dark Elves
U ranoj fazi gre su Dark Elfovi došli u neistraženi dio kraljevstva Shapeshiftera, a Gamelyni došli u posjet Satirima. Neko vrijeme je bio mir dok nije izbio prvi rat gdje su se Shapeshifteri, trenutno u obliku predivnih anđela pobunili protiv upada Dark Elfova. Elfovi su ponudili mir, ali Shapeshifteri nisu prihvatili i pobili Elfove koji nisu imali dovoljno hrane za izbjeglice pa su svi poginuli. Kasnije više nije dolazilo do nikakvih napada jer su Satiri uskoro skupili dovoljno magijskog znanja da objave početak kraja. Tako je i završila naša prva igra tog dana. Rezultat je bio:
Sven
14
Boris
12
Mario
11
Sadistiko
11 (ali s manje ljudi na kartama)
Ocjene su bile sljedeće: Sven
8, ja
7, Mario
5 i Boris
4.
Igra ima svega u sebi, ali je sve to nekako nedorečeno i ne možeš se uživiti u ulogu svoje rase/frakcije. Barem ja imam takav osjećaj. Možda kad se odigra dovoljno igara čovjek i vidi nešto u ovoj igri, a ovako na prvu, pošto inače obožavam duge i komplicirane igre ovo nije igra za mene. Ipak dao sam ocjenu 7 jer nije loša za odigrati negdje na plaži, u parku i sl. kad nema ništa veće i kompliciranije. Sve je svedeno na minimum i stvarno nema straha da ćeš pogubiti komponente ili karte jer ih ima stvarno malo
Za vrijeme ove igre je stigao moj frend Mlac, također iz Zagreba, pa smo se morali prebaciti na igre koje podržavaju 5 igrača.
Nakon dužeg biranja, i Borisovog negodovanja kad sam ponudio Eine Frage der Ahre (ona naša s kuruzom i krumpirom
), uzeli smo na stol kraću igru
Patrician. (BGG rank 1495)
Kratki opis:
Igra igrače smješta u Italiju u Srednjem Vijeku kada su ljudi svoje bogatsvo izražavali građenjem veličanstvenih kula. Kako stara izreka kaže, što viša kula, to je utjecajnija obitelj.
Igrači su majstori gradnje koji žele profitirati od tih suludih obitelji. Vi gradite te kule kat po kat, spremni preuzeti zahvale jer dobro izgledaju. Igrači grade po dvije kule u 9 ili 10 talijanskih gradova (zavisno o broju igrača). Bodove prestiža dobivaju najbolji graditelji od dvije kule u gradu. Najbolji graditelj je onaj koji ima najviše katova u njegovoj boji ili najviši kat ako više igrača ima isti broj katova. U igri se također skupljaju i lica s karti što isto na kraju donosi dosta bodova. Igra završava nakon što se potroše sve karte.
Opis igranja:
Igrači cijelo vrijeme imaju samo 3 karte u rukama. Na svom potezu igrač:
odigrava jednu kartu,
postavlja svoj kat ili dva (zavisno od karte),
vuče kartu ispod tog grada u ruku i/ili,
odigrava specijalnu akciju sa upravo odigrane karte.
Bodovanje grada nastupa čim se sagrade ukupno dozvoljeni broj katova za taj grad. Neki gradovi imaju maksimum od 5 katova u cijelom gradu, drugi po 7, dok oni najveći po 9 katova.
Igrači u igri:
Mlac, Boris, Sven, Mario i Sadistiko.
Kako je ovo stvarno jednostavna igra i pravila se brzo pohvataju, a igra traje oko 30 minuta, nakon prve partije su dečki poželjeli revanš.
Rezultati prve partije:
Mario
33
Sadistiko
28
Sven
28
Boris
28
Mlac
24
Ocjene nakon prve partije: Mlac
8, Sadistiko
7,5, a ostatak ekipe
7.
U drugoj partiji su dečki već dobro znali od samog početka kako se igra pa je bilo i nešto napetije. Rezultati druge partije:
Sven
39
Boris
32
Mlac
29
Mario
26
Sadistiko
18
Ocjene nakon druge partije: Mlac i Sven
8, ja
7,5, a Boris i Mario ostali na
7.
Ova igra je stvarno kratka, ali napeta i zanimljiva jer se non stop nadmudruje. Postoje neke dvije (koliko ja vidim) strategije što dodatno pojednostavlja igru. Ili ćeš se posvetiti skupljanju lica na kartama ili pokušati utrpati što više svojih katova pa dobiti što više bodova na gradovima. I jedna i druga opcija su rizične, a neki balans nije do sad prolazio najbolje. Sve u svemu, ima dubine bez obzira na brzinu igre i jednostavnost pravila. Mora se priznati da u 5 igrača nemaš pretjerano previše šanse za neku čvrstu strategiju jer će igrači do tebe u krugu napraviti ko zna što i pomrsiti ti planove, ali neka vaga između svega toga mislim da se može postići. Sve u svemu, kad imaš malo vremena (20-30 minuta) odlična igra za stare i nove igrače.
Nakon Patriciana smo otišli malo dalje na vremenskoj crti u 1842. na New Yorške dokove. Skočili smo u ekonomsku igru
Packet Row (BGG rank 3241).
Kratki opis:
New York, 1842. Život na dokovima uzduž South Street je vrlo užurban. Packet brodovi konstantno stižu i odlaze, a na zemlji, glas imigranata brojnih različitih nacionalnosti miješaju se sa zvukovima radnika koji utrpavaju teret i zalihe u brodove.
Toliko packet brodova čeka putnike i terete duž tih dokova, da je to područje nazvano “Packet Row”.
Ovdje su najveće uvozno-izvozne tvrtke imale svoje glavne urede. Svaki igrač predstavlja jednu od tih trgovačkih kompanija, trudeći se stvoriti što više profita u preko Atlantskoj trgovini.
Međutim, posjedovanje hrpe gotovine nije dovoljno za pobjedu u ovoj igri. Još važnije, igrači moraju trošiti svoj novac za dobrobiti grada u pravo vrijeme za vrijeme igre, kako bi stekli što više pobjedničkih bodova.
Opis Igranja:
U svakom krugu igre jedan od igrača je Lučki Kapetan koji vodi ostatak ekipe kroz četiri područja igre: Dom cehova, Dokovi, Tržnica i Banka. Lučki Kapetan određuje gdje će se prvo ići, nakon toga svi igrači po redu mogu kupiti jednu kartu (samo jednu kartu po krugu) ili propustiti. Nakon svih igrača Lučki Kapetan može kupiti kartu iz tog područja ili preći na sljedeće područje gdje opet svi preostali igrači koji još nisu kupili kartu mogu kupiti kartu iz novog područja. Nakon što Lučki Kapetan kupi kartu krug završava i predaje se oznaka Lučkog Kapetana. Svi igrači koji nisu kupili kartu prije Lučkog Kapetana gube pravo kupovanja.
Igrači imaju glavni način stjecanja profita izvršavanjem ugovora s raznim europskim zemljama pa za izvršenje ugovora igrač mora nabaviti robu koju po ugovoru moraju poslati, brod koji vozu u jednu od 6 europskih zemalja i naravno sam ugovor. Izvršavanjem ugovora se stječu novci koje ona igrač može ulagati u izvršavanje novih ugovora ili u razne građevine koje donose bodove na kraju igre. Igra završava kad se isprazne kupovi karata na određenom broju područja, što opet ovisi o broju igrača.
Svenu se jako dopao mehanizam Lučkog Kapetana, dok Borisa nije baš zainteresirala igra. Ja sam imao sreće da sam izvršio dva ugovora s istim brodom u Švedsku i dovoljno rano zaradio $50 što je u to doba bilo pravo bogatsvo. Ulagao sam u mnoštvo građevina što se na kraju i isplatilo. Kako ova igra ne prašta pogreške, najbolje je naučio Sven koji je ostao bez para i nikako se nije uspio izvući i vratiti u igru. Rezultat igranja:
Sadistiko
14
Boris
8
Mlac
7
Mario
6
Sven
6
Ocjene za igru su bile: Sadistiko
8,5; Mlac i Mario
7, Sven
6,5, Boris
5.
U ovoj igri uloga Lučkog Kapetana postaje jako važna jer bi trebao navesti igrače da kupuju iz područja gdje sam Kapetan ne želi kupiti ili ih prevariti pa otići na mjesto gdje svi neće kupiti kartu, a on kupi i tako ih zakine za jednu kartu. Također može namjerno forsirati kraj igre ako prolazi kroz sva područja pa se brže i karte potroše. U svakom slučaju tko voli ekonomske igre ovo je jako dobra igra sa zanimljivom mehanikom početnog igrača koji diktira igru za ostale. Ne traje predugo (45 minuta) i uvijek je rado odigram.
Nakon Packet Row-a su nam se pridružila još dva igrača, Dam Dam i Krki. Kako je Mlac htio ići doma ili malo odmoriti on nije igrao sljedeću igru.
Marija sam zamolio da ponese
Captain Sonar (BGG rank 164) pa da ga odigramo ili u 4vs4 ili barem 3vs3 verziji. Kako nam se Matta malkec zopil nije bio u stanju doći.
Formirali smo sljedeće timove:
Podmornica na domaćem terenu
ŽZP Gudav s kapetanom i prvim časnikom
Sadistikom, Inženjerom
Krkijem i Radio Operaterom
Dam Damom. Ekipa zelena da zelenija ne može biti, nikad igrali igru
Podmornica koja se, kako kažu, spustila Savom, pa u Kupu, po imenu
Komrad, s kapetanom i prvim časnikom
Borisom, Inženjerom
Marijom i Radio Operaterom
Svenom.
Ovo je nova igra koju je Mario kupio u Essenu prošle godine i baš me zanimalo kako funkcionira ova igra ako dozvoljava toliki broj igrača, a ne traje predugo.
Opis igre:
U Captain Sonar, vi i vaši prijatelji kontrolirate vrhunsku podmornicu i pokušavate locirati neprijateljsku podmornicu kako bi je razorili prije nego to oni naprave vama. Svaka uloga je važna, a sukob je nemilosrdan. Budite organizirani i komunicirajte jer kapetan nije ništa bez svoje posade: Prvim Časnikom, Radio Operaterom i Inženjerom.
Svi članovi tima sjede s jedne strane stola i svaki od njih uzima posebnu ulogu u podmornici, s podjela poslova za te uloge ovisi o broju igrača u igri. Jedan može biti kapetan, koji je odgovoran za pomicanje podmornice i objavu nekih detalja tog kretanja, drugi igrač radi na sonaru kako bi osluškivao naredbe suparničke podmornice, a soba s municijom za pripremu torpeda, mina i drugih uređaja koji će omogućiti borbu.
Captain Sonar se može igrati u dva moda: potez-po-potez ili simultano. Kod iskusnijih igrača svi članovi tima poduzimaju njihove akcije simultano dok također pokušavaju pratiti što rade protivnici. Kada je kapetan spreman za napad, akcija se na trenutak pauzira radi provjere je li bilo pogotka, onda se igra nastavlja. Uključene su višestruke mape s različitim razinama težine.
Vraćamo se u Kupu gdje su se naganjale dvije podmornice, Gudav i Komrad i prvo je posada Komrada nanjušila gdje bi se Gudav mogao nalaziti, ali stari Gudav je stari lisac, prikrio se i na kraju našao iza Komrada. Kapetan Sadistiko je prije lansiranja provjerio sa Radio Operaterom Dam Damom jel sad siguran gdje se nalazi protivnička podmornica, a Krki je javio da je torpedo 1 spreman za paljenje. Lansiranje je pokrenuto. Nekoliko trenutaka tišine i samo šum torpeda dok se nije čula eksplozija. Komrad tim je potvrdio štetu nivoa 2. Opće veselje u Gudavu ali borba nije gotova, sad smo bili skoro pa otkriveni. Srećom Radio operater Sven iz Komrada je nešto krivo zabilježio i protuudarni torpedo iz Komrada nije precizno udario. Šteta nivoa 1 na Gudavu, ali nije strašno, sad ih imamo ispred sebe! Iako je Inženjer Krki već pripremio sve za tihi bijeg u slučaju problema, nije bilo potrebno, uhvatili smo zvuk Komrada i lansirali još jedan torpedo. Još jedan točan pogodak i Komrad je u dijelovima krenuo prema dnu Kupe.
Igra je bila toliko zanimljiva da je Mlac ostao do kraja. Istina da je i on bio smetnja za naše Radio Operatere jer se nije gasio, non stop je brbljao, pa im je to malo otežavalo posao.
Moja ekipa je dala jedinstvenu ocjenu 8, dok se drugi tim nije izjasnio za ocjenu.
Nakon Sonara su zagrepčanci krenuli kući, a Krki, Dam Dam i ja smo se uhvatili još jedne igre.
Došlo je vrijeme da se proba
Industria. (BGG rank 1525)
Kratki opis:
Vi igrate kronološki 5 vremenskih era s određenim industrijama i tehnologijama. To je igra licitacije. Jedan igrač je voditelj licitacije, on prodaje otvorene karte i odlučuje poredak prodaje (jedne po jedne). Ostali mogu u smjeru kazaljki na satu dati samo jednu ponudu ili propustiti. Voditelj može prihvatiti najvišu ponudu, uzeti novac i dati sljedeću kartu na ponudu, ili uzeti kartu za sebe, ali onda više nije voditelj licitacije. Ako nitko ne da ponudu, voditelj mora uzeti tu katu (što se može rijetko dogoditi jer u ovoj igri nema puno novca), pa morate biti pažljivi što ćete prodati.
Karte na prodaji su tvornice, tehnologije, resursi ili poboljšanja (bonusi). Nakon faze licitacije možete graditi tvornice i poboljšanja te razvijati tehnologije, za koje odmah dobivate pobjedničke bodove. Za to vam treba novac i resursi (uglavnom iz tvornica).
Na kraju se stječu bodovi za dobre kombinacije poboljšanja i tvornice koje rade zajedno.
Opis igranja:
U krugu ima 5 faza:
Raspodjela zarade - igrači dobivaju 1 talir
Okretanje novih karata - karte koje idu na aukciju
Licitiranje karata - voditelj licitacije prodaje karte
Kupovina i/ili polaganje karata - izgradnja tvornica, poboljšanja i tehnologija
Promjena početnog igrača
Nakon svakog trećeg ili četvrtog kruga također se mijenja era.
Igra završava nakon 4. ere (u 3 igrača) ili 5. ere (u 4 igrača). Još se zbrajaju bodovi povezanih tvornica i tehnologija, te bonusa.
Krki i Dam još nisu probali igru pa smo krenuli nakon kratkih uputa kako se igra.
Pošto je ovo meni bilo drugo igranje već sam znao gdje sam se prošli puta zeznuo pa sam kupovao samo one tvornice koje stvarno mogu i izgraditi i koje na neki način mogu povezati.
Za vrijeme igre je Krki bio non stop ispred nas u bodovima i to dosta, ali nije povezivao tvornice i nije mario za bonus karte koje su ovaj puta presudile i odnijele Dam Damu pobjedu.
Rezultat igranja je bio:
Dam Dam
33
Krki
32
Sadistiko
31
Ocjene za igru su bile: Dam Dam
8, Sadistiko
7,7 i Krki
7.
Šteta što su pravila dosta loše nacrtana i što je s ploče igre gotovo nemoguće skužiti koje tvornice su povezane osim onih koje su pri vrhu ploče. Inače jako lijep dizajn, a ono što mi je posebno simpa je to što je ploča i kartice na njemačkom jeziku pa uz mali rječnik koji dolazi s igrom moramo učiti što znači koja riječ. Inače ne znam baš beknut njemačkog, ali rado učim.
Pitanje je koliko igra ima reigrivost pošto mi se čini da nema baš previše promjena od igre do igre, ali dobro, vidjet ćemo u daljnjim igranjima.
I to je bilo to za taj dan, predivno igranje od kojih 16:00 pa do 23:00 što se inače rijetko kad događa kod mene.
Prebacujemo se na
utorak, 7.2.2017. Igranje utorkom je obično kod mene, ali eto ovaj puta smo bili kod Dam Dama.
Pošto nam se najavio naš Mirek onda smo se dogovorili odigrati neke lakše i kraće igre. Prva na repertoaru je bila
Goldbräu (BGG rank 1857)
Kratki opis:
Seehausen am See. Već dugo godina, sve više i više ljudi posjećuje ovo idilično selo za vrijeme godišnjeg ljetnog festivala. U ova tri tjedna, pivari i pivnice u selu zarade više novca nego za vrijeme ostatka godine.
Tako ste vi i vaši suparnici postali iskusni biznismeni, koji žure u Seehausen am See kako bi uložili u tamošnje poslove sa željom za velikim profitom koji dolazi za vrijeme tog festivala. Za vrijeme ova tri tjedna svaki će ulagati u poslove i pokušati dovesti svoje ljude na rukovodeće pozicije u pivovarama i pivnicama za koje posjedujete dionice. Igrači također rade na povećanju svojih omiljenih pivnica kako bi stekli još više novca. Na kraju, nije važna veličina pivnice ili tko je glavni, nego iznos novca u džepovima igrača…
Opis igre:
Igra traje 3 tjedna, po 7 dana (7 krugova igre). Nakon svakog tjedna dolazi dan isplate kada igrači napokon ubiru utržak iz prošlog tjedna. Igrači ulažu dionice u pivnice i pivovare. Svi igrači istovremeno odlučuju koju će akciju od tri odigrati u nekom krugu:
Proširenje pivnice - povećava se prihod u pivnici
Imenovanje šefa/pivski ugovor - smjena šefa u pivnici ili pivovari ili promjena ugovora s pivovarom
Nabava dionice - ubacivanje novih dionica u pivnice ili pivovare
Što manje igrača odigra istu akciju imaju više koristi.
Igra završava nakon 3 tjedna kada se zbrajaju prihodi i pobjeđuje igrač s najviše novca.
Ovaj puta smo igrali sa malo drugačijim pravilima, mada ni sad nisam siguran jel to ispravan način ili ne. Problem je s tim igrama ispod 1000. mjesta što su vjerojatno završile tu gdje jesu jer su loše napisana pravila. Igre nisu toliko loše ali ih ljudi izbjegavaju jer nisu dobro objašnjene. Tako mi eto nismo uspjeli naći opis kako se igra dio sa kartama u rukama. Po nekom prijevodu na engleski koji sam bio našao kaže da svaki igrač ima samo 2 karte i to da su vidljive svim igračima. Pa smo ovaj puta tako i igrali. Malo je nelogično, ali nije bilo tako loše za igrati.
Sve u svemu, Matta se najbolje snašao u igri i pobijedio. Rezultat igranja:
Matta
112
Sadistiko
96
Dam Dam
87
Mirek
57
Ocjene za igru su bile Dam Dam i Mirek
8, Matta i ja
7.
Bez obzira na ovaj problem s loše objašnjenim kartama i dalje mi se sviđa ova igra i ako ne uspijemo naći prava pravila (mada sam ih ja sad nedavno preveo, još nisam napravio prijelom pa nemam isprintano da vidim što piše u origigi pravilima, a nisam imao pri ruci laptop da učitam svoj prijevod), mi uvijek možemo smisliti svoj house rule za to i igrati kako nama najviše odgovara. U svakom slučaju fora igra i kad je dobro naučimo bude se sigurno igrala i češće.
Nakon Goldbräu smo jedva nagovorili Mireka da zaigra još jednu igru. Sad je došla na red dobro znana
San Marco. (BGG rank 437)
Kratki opis:
Venecija je na svom vrhuncu. Nekoliko aristokratskih obitelji vlada Visokim Vijećem s Duždom kao njenim Predsjednikom. Sada će biti prihvaćena još jedna obitelj u vijeće. Počinje moćna politička bitka. Tu su nemilosrdni napadi u borbi za moć u odvojenim četvrtima Venecije. Mudra preseljenja i trenutni progoni su svaki dan na meniju. Vi ćete predstavljati jednu od obitelji koja se natječe za izbore. Morate koristiti bilo koje i sve načine koji su vam na raspolaganju kako bi pridobili naklonost Dužda. Steknite najviše poštovanja i vi ćete biti pobjednik.
Korištenjem njihovih taktičkih vještina u dijeljenju i igranju karata, igrači pokušavaju pobijediti s većinom u šest gradskih četvrti, kako bi stekli što više bodova prestiža kad se dogodi bodovanje. Igrač koji je skupio najviše bodova nakon tri prolaza pobjeđuje u igri.
Opis igranja:
U svakom krugu se utvrđuju uloge igrača.
Distributeri dijele karte za pojedini krug na dva kupa gdje drugi igrači (Tvorci odluka) biraju jedan od kupova i onda kreće igranje karata. Karte utječu na stanje utjecaja u pojedinim kvartovima, postavljanje mostova, te karta Dužda koja donosi bodove u kvartu u kojem se nalazi ili u koji ga aktivni igrač preseli. Karte limita određuju koliko će još igrač moći igrati. Nakon što se skupi 10 limita igrač više ne može igrati u tom Prolazu (velikom krugu igre).
Igra traje 3 Prolaza nakon kojeg se još boduju svi kvartovi i određuje pobjednik.
U ovoj igri mi je jako zanimljivo to što distributer određuje kako će podijeliti tih 8 karata koje dijeli sebi i svom supraniku u krugu. Može podijeliti podjednako, ali može podijeliti i tako da jedan kup ima 7 karata, a drugi samo 1! Nekad je to sasvim opravdana ponuda i nije lako odlučiti koju ponudu uzeti. Šamaranja po kvartovima gdje se izbacuju igrači su normalna stvar. Matta je cijelo vrijeme bio vodeći igrač ali više zaslugom loše sreće na početku Mireka koji mu je ne svojom krivicom dodijelio punih 14 bodova za đabe i to zato jer nije imao bodova kojima bi platio Duždu da se prebaci u njegov kvart. To mi je druga zanimljivost u ovoj igri. Nema novca, nego se trguje bodovima, a ako ih nemaš možeš se fućkati. Mattu smo šamarali i često je imao samo po jednog-dva aristokrata po kvartovima, ali se on uspio održati i ostao na tronu do samog kraja. Konačni rezultat je bio:
Matta
85
Mirek
74
Sadistiko
73
Dam Dam
53
Ocjene: Mirek
10, Sadistiko
9,8. Matta
9,5 i Dam Dam
4 kojem se nikako nije svidjela igra. Nekako se nije snašao s dijeljenjem karata.
Ovo mi je igra broj jedan ako se treba šamarat i zabijat nož u leđa, baš je puna interakcije između igrača i ako se zna igrati vjerujem da je vrlo napeta do samog kraja jer se ne može sa sigurnošću reći da ćeš pobijediti, jer ako se svi okome na tebe brzo ćeš pasti iza, mada mi to nismo ovaj puta uspjeli napraviti Matti.
I za kraj nova Top Lista naših igara. Došlo je do većih promjena jer su dečki iz Zagreba (Sven i Mario) dali svoje ocjene za igre koje su već igrali ali ne samnom. Pa da vidimo...