Učlani se u udrugu!
Question mark
6.78903 Stars
Ocjena: 6.79/10 (11611 glasova)

Lord of the Rings board game (2010.)

1 - 5
Najbolje: 4
Težina: 2.5754 Stars Question mark
  • TOP igra: 601
10 god.
60 - 120 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Riječ je o fantasy avanturi koja prati radnju Tolkienove trilogije Gospodar prstenova. Kao i likovi u priči, igrači se pokušavaju probiti do Mordora da bi tamo uništili Prsten moći i tako pobijedili dok ih Sauron pokušava spriječiti u tome. Igrači se trebaju organizirati, zajednički rješavati izazove koji ih čekaju na putu. Igra tjera igrače na konstantan dijalog i dogovor oko budućih akcija.

TIJEK IGRE

Igrači na početku igre biraju uloge Hobita koje će igrati. Ima ih 5 i svaki nosi određeni bonus tokom igre. Sama igra se odvija na 2 ploče: na glavnoj se prati napredak, te 4 ploče scenarija, tj. konflikata. Na glavnoj ploči je prikazano putovanje igrača kroz Međuzemlje i odnos korupcije igrača u odnosu na glavnog negativca Saurona. Kada se igrač i Sauron nađu na istoj poziciji na ploči, lik umire, a igrač se izbacuje iz igre. Ako Sauron ubije lika sa Prstenom, igrači završavaju igru sa porazom. Na glavnoj ploči se nalaze važne lokacije iz priče, a 4 od njih su proširene pločama konflikata: Moria, Helm’s Deep, Shelob’s Lair, Mordor. Tokom igranja na pločama konflikata, igrači skupljaju karte kojima plaćaju pojedine akcije (Quest i Legendary Cards), životne žetone kojima dokazuju svoj napredak ili plaćaju neke penale (Life Tokens), srebrne i zlatne rune kojima kupuju razne karte i akcije. Tijek igre na pločama određuju pločice (Story Tiles) koje svaki igrač okreće, te igra u skladu sa zadanom akcijom. Na svakoj ploči konflikta se nalazi glavna traka aktivnosti. Igrači moraju doći na njen kraj da bi završili pojedini konflikt. Svaka igrača ploča sadrži dodatne 2-3 trake aktivnosti koje je poželjno proći da bi se skupili razni bonusi. Na svakoj ploči je i traka događaja specifična za pojedinu ploču koja donosi redom sve veće kazne za igrače, pa je poželjno da što prije završe svaki konflikt. Prsten moći igrači mogu koristiti kao pomoć u igri, ali uz određenu cijenu. Tokom igre se vlasnik Prstena može mijenjati.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • timska igra
  • srednje komplicirana pravila
  • potrebno znanje engleskog jezika, zbog uputa, teksta na karticama i igračim pločama
  • prosječno vrijeme postavljanja igre
  • vizualno je atraktivna
  • predviđeno je nekoliko varijanti igre, različite težine, te natjecateljska verzija, gdje je važan broj runa na kraju igre
  • riječ je o Silver Line reizdanju Fantasy Flight Gamesa iz 2010. (3 proširenja za originalnu igru iz 2000. nisu kompatibilna sa ovom verzijom, ali se očekuju njihova reizdanja u Silver Line ediciji)

Copyright: Fantasy Flight Games (2010)

Detaljno
Question mark
7.41022 Stars
Ocjena: 7.41/10 (3326 glasova)

Middle-Earth Quest

2 - 4
Najbolje: 3
Težina: 3.528 Stars Question mark
  • TOP igra: 337
12 god.
180 - 240 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Sauron, Tamni Gospodar Mordora se vratio u svoju drevnu tvrđavu Barad-Dur. Od tamo opet širi zlo i korupciju cijelim Međuzemljem. Nažalost, na Zapadu je preostalo malo snage. Skoro svi vilenjaci su napustili Međuzemlje, a krv Numenora je toliko razrijeđena da preostali sad žive u Minas Tirithu ili kao usamljeni šumari obilaze ruševine u divljim zemljama Arnora. Ali još ima nade. Gandalf Sivi je saznao da je Prsten moći kod hobita Froda u Shire-u. Taj Prsten je gospodar svih ostalih prstena, a Sauron ga želi više od svega. A tu su i heroji. Oni pomažu Gandalfu u njegovoj potrazi za izgubljenim znanjem o Isildurovoj Propasti – Prstenu i u lovu na Goluma. Heroji snažnim rukama brane Shire od neprijatelja, istražuju šume Mrkodola i Ithiliena ili se čak drznu otići u samu Zemlju sjenki da bi poremetili Sauronove planove, makar bili otkriveni. Radnja igre je smještena u 17-to godišnje razdoblje između Bilbove rođendanske zabave i Prstenovog odlaska iz Shirea, kao što je opisano u romanu Gospodar prstenova J.R.R.Tolkiena. Jedan igrač preuzima ulogu Saurona i pokušava dominirati Međuzemljem svojim opakim zavjerama i zlim podanicima. Ostali igrači, do njih tri, preuzimaju uloge heroja koji se moraju oduprijeti tami dok ne sazriju Gandalfovi planovi. Da bi im to uspjelo moraju se upustiti u opasne potrage, poraziti brojne neprijatelje i konzultirati se sa poznatim likovima u Međuzemlju da bi dobili njihove usluge i znanje.

TIJEK IGRE

Igra se sastoji od ogromne igraće ploče (oko 70x100cm), desetak detaljnih plastičnih figurica, preko 470 karata u 15-tak različitih kupova, preko 220 kartonskih oznaka. Na početku igre obje strane dobiju skriveni cilj za pobjedu. Sauronov može biti napredovanje oznake korupcije, rata ili potrage za Prstenom do treće faze igre i drugi. Igrači Slobodnih naroda moraju poraziti određeni broj neprijatelja, biti što manje korumpirani i slično. Oni na početku igre biraju koje će heroje igrati između 5 dostupnih. Igra se odvija na poteze, s time da je prvo na redu Sauron. On upravlja svojim podanicima i čudovištima. Dostupne su mu karte Sjene koje odigrava na svom potezu, na protivničkom ili u bitkama. Sauron koristi karte spletki na kojima su opisani posebni događaji iz knjiga. Njihovom aktivnošću sauronove oznake napreduju svaki krug za 1-3 mjesta, dok oznaka heroja napreduje uvijek za 2 mjesta. On širi svoj utjecaj po Međuzemlju svojim oznakama utjecaja koje izviru iz njegove 3 utvrde (Barad-Dur, Dol Guldur, Mount Gundabad). Heroji se kreću po Međuzemlju trošeći svoje akcijske karte. Istražuju lokacije. Susreću se sa poznatim likovima iz knjiga. Ispunjavaju razne potrage. Ako heroj uđe u opasnu lokaciju, otkrivaju se karte susreta koje mogu biti jako porazne po heroja. Može doći do sukoba s nekim čudovištem, heroj može pretrpiti neku štetu, a često Sauron dobije neku direktnu korist od takve karte. Sama borba heroja i čudovišta ili podanika se odvija istovremenim odabirom i otkrivanjem akcijskih karata. Borba može biti prsa o prsa ili na daljinu. Karte se mogu međusobno poništavati, pojačavati, ovisiti o onome što je odigrao protivnik, itd. Poraženi heroj nikad ne umire, nego odlazi do najbliže sigurne lokacije (kao što je Rivendel, Lothlorien, Minas Tirith, Edoras itd.) u kojoj ozdravljuje. Kada god heroj mora koristiti akciju ozdravljenja, tj. vraćanja potrošenih karata na svoj kup, jedna sauronova oznaka napreduje za jedno mjesto. Napredovanje oznaka heroja i Saurona je moguće ubrzati ili usporiti, a njihova udaljenost od finala određuje koja je strana dominantna. Dominantnost utječe na karte događaja koji se otkrivaju na početku sauronovog poteza. Događaji su najčešće korisni za jednu stranu, a štetni za drugu. Heroji na kraju svog poteza otkrivaju karte svoje lokacije koje mogu biti jako korisne za njih, ali poneke mogu biti i štetne, ovisno na kojem djelu Međuzemlja se heroj nalazi. Igra završava kad oznaka jedne strane dođe do finala ili sve tri sauronove oznake prijeđu polovicu trake priče. Za pobjedu se gleda dominacija i ispunjenje tajnog zadatka. Ako postoji izjednačenje, dolazi do posljednje borbe između jednog heroja i trojice nazgula na konjima.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • tematski odlično povezana i vizualno atraktivna
  • jedan igrač igra protiv ostalih
  • kompleksna pravila sa puno detalja, zauzima puno prostora (potreban je veliki stol)
  • karte su bogate tekstom na engleskom jeziku

Copyright: Fantasy Flight Games (2009)

Detaljno
Question mark
5.97523 Stars
Ocjena: 5.98/10 (2134 glasova)

Monsters Menace America

2 - 4
Najbolje: 4
Težina: 1.8371 Stars Question mark
  • TOP igra: 2791
12 god.
90 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Igra na ploči u kojoj čudovišta s raznim svojstvima napadaju i razaraju američke gradove.

TIJEK IGRE

Svaki igrač kontrolira jedno čudovište i jedan rod američke vojske. Istovremeno se čudovištem uništavaju gradovi i time se jačaš, a dok vojskom zagorčavaš život drugim čudovištima, te  ih usporavaš, odnosno slabiš. Čudovišta pokušavaš mutirati (skupljajući odgovarajuće kartice), dok za vojsku skupljaš vojne kartice. Na kraju se čudovišta pobiju međusobno i dobiješ pobjednika.

KARAKTERISTIKE IGRE

 

  • Razvija strategiju
  • Brza igra s jednostavnim pravilima

Copyright: Avalon Hill (Hasbro), 2005

Detaljno
Question mark
5.96366 Stars
Ocjena: 5.96/10 (27160 glasova)

Munchkin

3 - 6
Najbolje: 4
Težina: 1.7897 Stars Question mark
  • TOP igra: 2894
13 god.
60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Munchkin je igra s kartama koja, prema službenom opisu daje igračima čistu esenciju osjećaja igranja RPG igara, ali bez sve zbrke oko pravila koja se obično javi prilikom njihovog igranja. Igra je zapravo svojevrsna parodija na igre uloga (RPG), a samo ime igre Munchkin je pogrdni naziv za igrača RPG igara koji prilikom igranja misli samo na sebe i gradi svoj lik nauštrb ostatka svoje ekipe i po pitanju cijele priče.

TIJEK IGRE

Igrači započinju igru na 1. Nivou i bez klase, a cilj je doći do 10. Nivoa (i to ubijajući čudovište). Karte se sastoje od karata vrata i karata Blaga. Igrač kada je na redu može prebacivati predmete koje nosi u ruku, može trgovati sa stvarima ili ih prodavati drugim igračima za Nivoe. Nakon što je posložio svoje karte kako želi on otvara kartu Vrata (udara vrata): Ukoliko je otvorio čudovište, ono ga odmah napada. Ako ga pobijedi dobiva pripadajući/e Nivo/e, te m uzima Blago. Moguće je iza vrata pronaći i Kletvu ili neke druge stvari. Ako igrač nije otvorio čudovište, može ga ipak odigrati ukoliko ga ima u kartama svoje ruke (ako baš želi frku). Ako pak igrač nije otvorio Čudovište niti ga odigrao iz svoje ruke, onda može pljačkati sobu povlačeći drugu kartu. Ukoliko igrač upadne u probleme prilikom borbe može u pomoć zvati jednog od suigrača. Ako ova pomoć izostane ili je uopće nema, igrač može i pobjeći iako to ne mora proći bez posljedica za igrača. U slučaju pobjede nad čudovištem igrač povlači karte Blaga ovisno o tome koliko ih je čudovište nosilo.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • igra razvija zapažanje i taktiziranje
  • Igra odiše humorom i parodijom na igre uloga
  • sve karte sadrže bitan tekst

Copyright: Steve Jackson Games

Detaljno
Question mark
7.56247 Stars
Ocjena: 7.56/10 (9280 glasova)

Mysterium

2 - 7
Najbolje: 5
Težina: 1.9379 Stars Question mark
  • TOP igra: 124
  • TOP obiteljska: 11
10 god.
40 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Timska detektivska dedukcijska igra u kojoj prevladava asocijativnost i intuicija igrača. Tematika igre smještena je u ukletu kuću kojom hara nemirni duh davno ubijenog vlasnika. Tim “stručnjaka” vidovnjaka pokušava na Halloween – dan kada se spajaju svjetovi vidljivog i nevidljivog, unutar 7 sati komunicirati s duhom kako bi putem njegovih vizija otkrili ubojicu. U dijelu mehanike igra je slična igri Dixit. Krase je lijepo oslikane karte i pripadajući pribor, a u svrhu atmosferičnosti moguće je sa službenih stranica preuzeti i zvučnu kulisu koja prati igru.

TIJEK IGRE

Tim igrača sastoji se od vidovnjaka i duha. Na početku igre nasumce se odaberu karte osoba, lokacija i predmeta koje bi mogle sudjelovati u ubojstvu. Igrač koji igra duha, od tih karata odabere grupe onih koje će igrači vidovnjaci trebati pogoditi kao njima pripadne. Kako bi vidovnjaci uspjeli pogoditi koje su karte ispravne, duh ih navodi posebnim kartama vizija koje imaju neke zajedničke crte s kartama osoba, lokacija i predmeta. Karte vizija su apstraktne karte koji asocijativno pomažu igračima u napretku. Tim ima 2 minute za pogađanje karata putem vizija i do tada moraju označiti neku od karata kao “sumnjivu”. Duh potom daje do znanja tko je pogodio, a tko nije određenu kartu. Kada se pogodi osoba, ide se na lokaciju, nakon lokacije pogađa se predmet i ako su svi igrači uspjeli pogoditi sve troje unutar 7 krugova igre (sati na starinskom satu) prelaze na finalni dio igre. Igrač pogađa osobu/lokaciju/predmet tako dugo dok je ne pogodi, a duh mu u svakom novom krugu pruža nove karte vizija. Ukoliko nisu svi igrači tima uspjeli unutar 7 krugova igre dokučiti sve osobe, lokacije i predmete, igra se prekida i igrači su timski izgubili. Tijekom ove faze igre, svaki vidovnjak može putem pločica davati mišljenja o ispravnosti odluka ostalih igrača i time napredovati na traci vidovnjaštva, što mu može donijeti benefite u konačnoj fazi igre.

U koliko su igrači uspješno pogodili sve osobe, lokacije i predmete unutar 7 krugova igre, prelazi se na pogađanje konačnog krivca, lokacije i predmeta. Svaki vidovnjak grupira svoje pogođene osobe, lokacije i predmete, te duh potajno odabire jednu od grupa kao konačno rješenje i putem tri karte vizija pokušava navesti igrače da glasuju za baš tu grupu kao generalnog krivca. Pri ovom glasovanju igrači se u timu ne smiju dogovarati i glasuju prvo igrači koji su najslabiji na traci vidovnjaštva putem samo jedne izložene karte vizije, zatim uspješniji s pomoću dvije karte vizije i naposljetku najuspješniji vidovnjaci s pomoću otkrivene sve tri karte vizija. Grupa karata koja je dobila najviše glasova odabire se kao odabrana grupa karata čitavog tima i u koliko je ona točna s duhovim odabirom tim pobjeđuje, u suprotnom vidovnjaci nisu bili dovoljno “vidoviti” i ubojica duha nije pronađen.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • timska igra
  • razvija vještine zaključivanja, asocijativnosti i intuicije
  • zbog jednostavnih pravila pogodna i za početnike

Copyright: Libellund, 2015.

Detaljno
Question mark
6.73394 Stars
Ocjena: 6.73/10 (3624 glasova)

Onirim

1 - 2
Najbolje: 1
Težina: 1.6562 Stars Question mark
  • TOP igra: 844
  • TOP obiteljska: 204
8 god.
15 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Igrač je šetač izgubljen u labirintu snova. Mora otkriti razna vrata da bi pronašao izlaz prije nego san završi. Osim njega, u labirintu snova se nalaze noćne more koje ga sprječavaju u tome.

Igra se protiv igre: cilj je sakupiti sve karte sa vratima prije nego se istroši cijeli kup.

TIJEK IGRE

Igrač uvijek ima 5 karata labirinta u ruci. One su raznih boja i svaka ima jedan od tri simbola na sebi. Te karte odigrava ispred sebe tako da nikada ne odigra dva ista simbola u nizu, i one predstavljaju njegovo napredovanje u labirintu. Ako odigra tri karte iste boje u nizu, onda uzima vrata te boje iz kupa.

Princip igranja je da igrač odigra jednu kartu i nakon toga povlači novu. Ako je nova karta koju je izvukao noćna mora, onda mora odbaciti nekoliko karata van igre ili vratiti pronađena vrata nazad u kup ili pak odbaciti kartu sa simbolom ključa iz ruke. Ako je igrač izvukao vrata, ona se umješavaju nazad u kup, osim ako nema kartu sa simbolom ključa u istoj boji koje su vrata, tada ih smije zadržati.

Ako igrač uspije sakupiti svih 8 vrata prije nego se istroši cijeli kup, pobijedio je. Ako se kup potroši, igrač je izgubio.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • brza igra
  • jednostavna pravila
  • igrač igra sam ili sa jednim suigračem protiv igre
  • nema teksta na kartama, nije potrebno znanje Engleskog jezika

Copyright: Z-Man Games 2010

Detaljno
Question mark
6.08229 Stars
Ocjena: 6.08/10 (2582 glasova)

Panic Station

4 - 6
Najbolje: 6
Težina: 2.3314 Stars Question mark
  • TOP igra: 2341
10 god.
30 - 40 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Ovo je djelomično timska igra u kojoj prevladava stalni osjećaj paranoje zbog moguće zaraze jednog dijela tima virusom. Igrači odlaze u ulogama specijalaca na planet Recon-6 s kojeg već dulje vrijeme nema signala kako bi istražili što se desilo tamošnjoj posadi i ima li tamo vanzemaljskog oblika života.

TIJEK IGRE

Igrači dolaze na odredišno polje svemirske postaje na planetu Recon-6 kako bi je istražili sa svojim timovima. Svaki igrač u timu ima vojnika i androida koji nezavisno istražuju prostor. Tijekom pretrage igrači dolaze u posjed različitih predmeta koji su im bitni za napredak u igri (kante benzina, štitovi, municija, prva pomoć i sl.). Obilaženjem prostora nailazi se na parazite koji napadaju igrače oduzimajući im životne bodove otežavajući im time napredak. Ali, ono što ovu igru čini posebnom jest dodatna zaraza igrača virusom koji ih preokreće u zle mašine za ubijanje. Prvi igrač zaražen je kartom zaraze, a ostali se mogu zaraziti tako da ih zarazi već oboljeli igrač tijekom obavezne izmjene karata pri susretu dva igrača u istoj prostoriji. Poseban naglasak u igri jest na mogućnost bilo kakve komunikacije između igrača, pa se tako zaraženi igrači smiju koristiti raznim verbalnim smicalicama kako bi odagnali sumnju sa sebe i prebacili je na nekog nezaraženog igrača. Jedina pomoć nezaraženim igračima su testovi zaraze koji mogu pokazati samo broj zaraženih, ali ne i zaražene igrače. Konkretan podatak o zaraženosti nekog igrača moguć je samo preko eventualno pronađenog bio-skenera.

Klaustrofobična atmosfera, te dobro odigravanje uloge zaraženih igrača stvara vrlo paranoičnu atmosferu u igri gdje više nitko nikome ne može vjerovati. Cilj nezaraženih igrača jest pronaći i uništiti parazisko gnijezdo s vojnikom koji u posjedu mora imati tri karte benzina kako bi isto spalio. Cilj zaraženih igrača jest zaraziti ostatak ekipe ili ih pobiti, a sve kako oni ne bi ostvarili svoj cilj.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • djelomično timska igra
  • stvara se osjećaj nepovjerenja, paranoje
  • igra razvija vještine glume, uvjeravanja, strategiije
  • objedinjuje neke karakteristike igre uloga i strategija
  • ne sadrži tekst

Copyright:  White Goblin Games 2011.

Detaljno
Question mark
7.16773 Stars
Ocjena: 7.17/10 (18817 glasova)

RoboRally

2 - 8
Najbolje: 5
Težina: 2.4329 Stars Question mark
  • TOP igra: 268
  • TOP strateška: 221
12 god.
30 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Zamisli da si superkompjuter… Sada zamisli da ti je dosadno. Po cijele dane upravljaš robotima u tvornici koji rade vrlo nezanimljive poslove. Tvoje supersposobnosti su neiskorištene. Zato ste noću, kad se tvornica zatvori, ti i tvoji kolege superkompjuteri odlučili organizirati natjecanje. Ideja je upravljati glupim robotima i dovesti ih kroz niz kontrolnih točaka do cilja. Tvornica je, međutim, puna “neugodnosti” s kojima će se vaši roboti susretati. Prolazit će pokretne trake, lasere za rezanje, otpadne jame i čitav niz drugih prepreka koji mogu omesti vašeg robota da prvi dođe do cilja (ako dođe uopće) i onemogući vam pobjedu.

TIJEK IGRE

Igrači se natječu koji će prvi provesti svog robota kroz niz kontrolnih točaka do cilja. Igra se igra u nekoliko rundi, a u svakoj igrači “programiraju” sljedećih pet poteza svog robota tajnim odabirom kartica kretanja. Kad su svi odabrali kartice, roboti se kreći prema odabranim karticama, ali i tvornički elementi utječu na kretanje robota. Osim toga roboti se međusobno sudaraju, odguruju i gađaju laserima pa je malo vjerojatno da će se “program” odaditi kako je planirano.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • zabavna, kaotična i jednostavna igra za velik broj igrača
  • igrači sami slažu igraču kartu i raspoređuju kontrolne točke što povećava reigrivost

Copyright: Wizards of the Coast, 2005.

Detaljno
Question mark
6.87067 Stars
Ocjena: 6.87/10 (3458 glasova)

Rune Age

1 - 4
Najbolje: 4
Težina: 2.2907 Stars Question mark
  • TOP igra: 728
  • TOP strateška: 450
12 god.
60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE Rune Age je igra stvaranja kupa karata, avantura i osvajanja za 1-4 igrača. Smještena u fantastični svijet Terrinotha (kao i igre Runebound, Descent: Journeys in the Dark, Runewars i DungeonQuest), Rune Age stavlja igrače na mjesto vođe četiriju rasa koja se natječu za dominiranje u svijetu koji je uključen u konflikt.

Igru je dizajnirao Corey Konieczka. Rune Age je jedinstvena igra kreiranja špilova koja se vrti oko scenarija. Svaki od četiri scenarija koji su uključeni u igru, postavlja drugačije ciljeve pred igrače, od natjecateljskih do skroz timskih. Hoćete li započeti međusobni rat u potrazi za legendarnim zmajevim runama? Ili ćete spojiti vaše snage i zajedno se suočiti sa najgorom olujom koju je Terrinoth ikada vidio? Izbor je vaš.

TIJEK IGRE Igra se sastoji od oko 250 karata u 15-tak različitih kupova. Igrači na početku biraju koju će rasu igrati, te koji od 4 ponuđena scenarija, tj. načina igranja. Igrači počinju sa manjim kupom karata. Tokom igre koriste te karte za kupnju novih karata preko zlata ili utjecaja, za napadanje protivnikovih ili neprijateljskih karata ili za izvršavanje akcija koje su jedinstvene za pojedini scenarij. Igrači kupuju nove karte iz zajedničke zalihe karata, ali svaki igrač ima mogućnost kupovine karata svojstvenih njegovoj rasi, nedostupnih ostalim igračima. Osim karata koje koriste igrači, postoje i karte događaja, koje mogu značajno utjecati na igru. Postoje 4 scenarija igranja. Oni ne određuju samo uvjete pobjede, nego i pravila igranja, vrstu i broj karata koje sudjeluju u igri, itd. U scenariju pod imenom The Monument, igrači sudjeluju u utrci izgradnje velikog spomenika. Igrači se ne mogu napadati direktno, ali mogu napadati tuđe gradove. Pobjednik je igrač koji prvi uspješno privede gradnju kraju. The Runewars scenarij je sveopća bitka, gdje pobjeđuje igrač koji ostane zadnji živ. Zadnja dva scenarija može igrati i samo 1 igrač. The Cataclysm je timski scenarij, u kojem se igrači zajedno bore protiv sveopće prijetnje. Igrači igraju protiv karata događaja. Gube igru ako jedan igrač bude eliminiran, a pobjeđuju ako se potroši kup karata događaja. The Resurgence of The Dragonlords je polutimski scenarij. Igrači se bore protiv nadolazećih zmajskih prijetnji. Igrač koji prvi ispuni zadatak je pobjednik. KARAKTERISTIKE IGRE

  • razvija taktiku i strategiju
  • vizualno jako atraktivna, te dobro tematski povezana igra
  • karte sadrže tekst, pa je potrebno znanje engleskog jezika

Copyright: Fantasy Flight Games (2011)

Detaljno
Question mark
7.7755 Stars
Ocjena: 7.78/10 (696 glasova)

Rune Age: Oath and Anvil

1 - 4
Najbolje: 2
Težina: 2.5676 Stars Question mark
12 god.
30 - 60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE Rune Age: Oath and Anvil je proširenje za kartašku igru (deck builder) Rune Age. Donosi dva nova zanimljiva scenarija igranja, dvije nove rase, pojačanja za postojeće rase, nove gradove, nove neutralne karte, novu vrstu neutralnih karata – plaćenike, te dodatne događaje za postojeće scenarije.

TIJEK IGRE Ovo proširenje se sastoji od 200-tinjak karata podijeljenih u 15-tak kupova. Dvije nove rase su orci i patuljci, svaka sa po 6 jedinica. Orkovi nagrađuju igrača kad nema karata u rukama na kraju bitke, a mogu i napadati igračevu vojsku i karte u rukama. Patuljci vole zlato, bilo da ga kradu od protivnika ili ga troše za uništavanje protivničkih jedinica i karata u rukama. Četiri rase iz osnovne igre su dobila pojačanja u obliku dvije nove jedinice. Tako sada igrači imaju izbor do 6 različitih rasa, a svaka sadrži 6 različitih jedinica. Najjača jedinica svake rase košta 6 zlata, napada sa 4-6. To je mitska jedinica koju igrač ne gubi kada ona pogine, nego odlazi u igračevu hrpu za odbacivanje. Proširenje donosi 2 nove scenarija igranja. U scenariju Ascent of the Overlord, jedan igrač igra protiv ostalih. Scenarij The Quest for Power je dizajniran za igrače koji žele veću kompleksnost. Igrači se bore za prevlast nad raznim znamenitostima koje im daju razne benefite tokom igre. Na raspolaganju imaju dodatni resurs – snagu, koja je i uvjet za pobjedu. Pri igrač koji sakupi 20 snage je pobjednik. Postojeća 4 scenarija iz osnovne igre dobivaju nekoliko novih događaja, a tu su i nove neutralne karte za korištenje u svih 6 scenarija. Tu je i nova vrsta neutralnih karata – plaćenici, koji uz obične neutralne karte, igračima daju velike mogućnosti za rast svog imperija. Proširenje donosi i nove slobodne gradove koji donose razne sposobnosti igraču koji ih osvoji.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • nije samostalna igra, zahtjeva baznu igru Rune Age
  • veća reigrivost sa 6 scenarija i 6 rasa
  • karte sadrže tekst na engleskom jeziku

Copyright: Fantasy Flight Games (2012.)

Detaljno
Stranica 3 od 712345...zadnja »