Učlani se u udrugu!
Question mark
7.15082 Stars
Ocjena: 7.15/10 (36528 glasova)

Citadels

2 - 8
Najbolje: 5
Težina: 2.0623 Stars Question mark
  • TOP igra: 265
  • TOP strateška: 225
  • TOP obiteljska: 43
10 god.
40 - 60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Igra s kartama u kojoj svaki igrač gradi okruge unutar svoga grada. Uz to igrači biraju likove od kojih svaki ima neku specijalnost. Igra sadrži i hrpu novčića i drvenu figuricu koja označava kralja.

TIJEK IGRE

Na početku igre svaki igrač dobije 4 karte i dva novčića, a prije početka svake runde svatko potajno odabire jedan od 8 likova. Da bi igrač izgradio okrug u svojem gradu, mora platiti koliko piše na karti. Na kraju runde kada netko sagradi 8. okrug, zbrajaju se vrijednosti svih okruga i dodatni bodovi te se određuje pobjednik. Najzabavniji dio igre je u blefiranju i pokušajima pogađanja koji je igrač uzeo kojeg lika, jer specijalne sposobnosti nekih likova omogućavaju krađu zlata ili karata drugim likovima , njihovog ubijanja (igrači propuštaju igranje jedan potez) te uništavanje okruga u njihovim gradovima.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Jednostavna pravila
  • Široki raspon igrača može igrati igru
  • Razvija pamćenje, strategiju i blefiranje
  • Mala kutija – laka prenosivost

Copyright: Fantasy Flight Games (2000)

Detaljno
Question mark
6.60477 Stars
Ocjena: 6.6/10 (834 glasova)

City Tycoon

2 - 5
Najbolje: 3
Težina: 2.825 Stars Question mark
  • TOP igra: 1777
  • TOP strateška: 828
12 god.
60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE U igri City Tycoon igrači preuzimaju uloge poslovnjaka koji ulažu u razvoj i širenje grada. Glavni im je cilj poboljšavanje standarda življenja, a time i zadovoljstva građana. Dostupan im je niz različitih projekata i ciljeva koje gradska uprava želi ostvariti. Pažljivim biranjem planova, korištenjem dostupnih lokacija i mudrim ulaganjem novca, grad će se širiti na opću dobrobit, a igrači će biti nagrađeni bodovima. TIJEK IGRE Igra se sastoji od stotinjak pločica kvartova kojima dominira neka građevina ili industrijsko postrojenje koje određuju ulogu tog kvarta. Podijeljene su u 4 kupa, svaki kup za 1 krug igre, s time da u pojedinoj igri ne sudjeluju sve pločice čime igra dobiva na reigrivosti. Tu su oznake kompanija kojima igrači označuju vlasništvo nad kvartovima. Za označivanje resursa se koriste drvene kockice u boji, a bodovi se naznačuju na velikoj ploči bodovanja. Igra se odvija u 4 kruga, a svaki krug ima 3 faze: 1. igrači draftaju pločice, tj. dobiju određeni broj pločica kvartova od kojih jednu zadrže, a ostale predaju igraču s lijeve strane. I tako dok sve dostupne pločice nisu potrošene. 2. igrači grade pločice iz ruke ili ih odbacuju za novce ili ih odbacuju da bi sagradili dostupnu građevinu za vodu ili energiju 3. igrači opskrbljuju svoje građevine vodom i/ili energijom, a za to su nagrađeni resursima, bodovima i/ili novcem. Koriste svoju vodu i energiju ili kupuju od drugih igrača. Igra završava nakon četvrtog kruga kada pobjeđuje igrač sa najviše bodova. KARAKTERISTIKE IGRE

  • strateška igra izgradnje grada, dostave resursa
  • ne sadrži tekst

Copyright: REBEL.pl (2011.)

Detaljno
Question mark
7.71113 Stars
Ocjena: 7.71/10 (3782 glasova)

Clash of Cultures

2 - 4
Najbolje: 4
Težina: 3.5611 Stars Question mark
  • TOP igra: 154
  • TOP strateška: 89
12 god.
120 - 240 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Clash of Cultures je civilizacijska igra u kojoj svaki igrač razvija svoju civilizaciju od jednog malog naselja do moćnog carstva. Igrači moraju istraživati svijet oko sebe, stvarati nova naselja i razvijati postojeća, razvijati razne tehnologije i otkrivati nova znanja, pa i zaratiti sa ostalim igračima kad je to potrebno. Povremeno im prijete urođenici, a i razni nepovoljni događaji, prirodne katastrofe i tome slično. Mnogo je puteva do pobjede, jer se igračima boduju razni aspekti njihove civilizacije: broj i veličina gradova, tehnološki napredak, karte ostvarenih ciljeva, izgrađena čuda i razni događaji. Na kraju igre pobjeđuje igrač sa najuspješnijom civilizacijom tj. sa najviše bodova.

TIJEK IGRE

Igra se sastoji od modularnih dijelova ploče, kockica, ploča za svakog igrača, preko 120 raznih oznaka, preko 250 plastičnih minijatura, stotinjak karata u nekoliko kupova. Akcijske i karte ciljeva su podijeljene na 2 dijela, vojni i civilni. Igrač bira koji će od ponuđenih odigrati tj. bodovati. Karte događaja mogu biti štetne po igrača ili sve u igri, a mogu donijeti i neke pogodnosti. Karte čuda pokazuju uvjete za izgradnju i pogodnosti koje donose igraču koji ih posjeduje. U igri postoji 5 resursa: hrana, drvo i rudača, te ideja (koja može zamijeniti hranu) i zlato (koje može zamijeniti bilo koji resurs). Postoje i trake napretka kulture i sreće stanovništva, kao i oznake kulture i sreće koje se koriste kao posebni resursi u raznim situacijama u igri. Veličina igraće ploče ovisi o broj igrača. Svaki igrač počinje na svojem dijelu ploče sa običnim naseljem, jednim naseljenikom i malo resursa. U tom naselju i ostalima može sagraditi hram, tvrđavu, akademiju i luku na more. Svaka ova građevina ima svoje preduvjete, cijenu u resursima i razne benefite kod izgradnje i kasnije tokom igre. Igrači mogu poboljšavati svoju civilizaciju novim znanjima i tehnologijama. Ima ih 48 u igri, a podijeljeni su na 12 kategorija po 4 tehnologije u svakoj. Čine tehnološko stablo, pa za brojne tehnologije postoje preduvjeti i ranije razvijene tehnologije. Nakon dosegnutog određenog nivoa tehnologije, svaka civilizacija može razviti i jednu od 3 vrsta vlade: autokraciju, teokraciju ili diktaturu. Svaka donosi svoje prednosti i mane u igri. Igrači na svom potezu rade 3 akcije od ponuđenih: tehnološki razvoj, osnivanje novog grada, regrutiranje jedinica, sakupljanje resursa, gradnja građevina, pomicanje vojnih i civilnih jedinica, poboljšavanje sreće svojih gradova, širenje svoje kulture na protivničke gradove. Kad se na istom polju susretnu neprijateljske jedinice, dolazi do bitke. Oba igrača bacaju onoliko kocaka koliko imaju jedinica + utjecaj raznih tehnologija + utjecaj akcijskih karata. Krajnje dobiveni rezultat se dijeli s 5 i tako se dobije broj jedinica koje protivnik gubi. Igra se sastoji od 6 krugova, a svaki krug igre od 3 poteza igrača. Na kraju igre se zbrajaju osvojeni bodovi i pobjeđuje igrač koji ih ima najviše. Postoje i 4 manje varijante igranja, pa igrači mogu prilagoditi igru svojem ukusu. Za kraj tužna napomena, u igri nema slonova nacrtanih na kutiji igre 🙁 Doći će tek u proširenju.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • kompleksna strategija 4X tipa
  • civilizacijska igra
  • duže trajanje igre, 60-90 minuta po igraču
  • karte su bogate tekstom na engleskom jeziku

Copyright: Filosofia, Z-Man Games (2012.)

Detaljno
Question mark
7.10699 Stars
Ocjena: 7.11/10 (3529 glasova)

Container

3 - 5
Najbolje: 5
Težina: 3.2514 Stars Question mark
  • TOP igra: 503
  • TOP strateška: 301
12 god.
75 - 90 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Container je ekonomska igra za 3-5 igrača. Svaki igrač producira robu (raznobojne kontejnere), pokušavaju ju prodati što bolje, a od drugih igrača otkupiti robu što povoljnije. Svojim brodom robu vozi na otok da ju proda na aukciji ili sam otkupi od banke. Na kraju igre se svim igračima zbrajaju svi novci i vrijednost sve robe koju posjeduju. Pobjednik je igrač sa najviše novca.

TIJEK IGRE

Igra se sastoji od 5 brodova, 5 vrsta tvornica i kontejnera, 5 igraćih ploča za svakog igrača, jedne zajedničke igraće ploče koja predstavlja otok, novca i karata vrijednosti robe na kraju igre. Stol je isto dio igraće površine, jer služi kao otvoreno more za brodove. Svi igrači započinju igru sa istim početnim uvjetima (po 1 tvornicom, 1 kontejnerom, 1 kartom sa vrijednostima robe na kraju igre, te istom količinom novca). Kad je igrač na potezu, može kupiti novu tvornicu – čime povećava proizvodnju i kapacitet tvorničkog skladišta, novo skladište – čime povećava kapacitet luke, producirati robu, kupiti robu od drugih igrača za svoje luke, putovati brodom i kupiti robu za brod. Igrač ne može kupiti robu iz svojih tvornica za svoje luke, niti može svojim brodom uploviti u svoju luku i kupiti robu koja se tamo nalazi. Igrač može mijenjati cijenu robe u tvornicama i lukama i time biti privlačniji drugim igračima – kupcima. Ako igraču ponestanu novci, može dobiti kredit od banke. Na početku svakog poteza mora platiti kamatu od 10% dok ne otplati kredit. Na kraju igre se neotplaćeni krediti oduzimaju od ukupnog iznosa novca kojeg igrač posjeduje. Kad neki brod doplovi do zajedničkog otoka, roba sa njega se daje na tajnu licitaciju. Vlasnik broda može prihvatiti cijenu i dobiti te novce od kupca i od banke (duplo zaraditi). Igrač može i sam otkupiti robu sa svog broda po cijeni najviše licitacije. Igra završava kad se potroši zaliha dviju različitih vrsta kontejnera.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • razvija strateške i trgovinske vještine
  • kompleksnija ekonomska igre
  • element sreće je praktički nepostojeći, jer svi igrači počinju sa istih pozicija i samo njihove akcije odlučuju o daljnjem toku igre (nema kocke ni izvlačenja karata)
  • ne sadrži tekst

Copyright: Valley Games (2008)

Detaljno
Question mark
7.33038 Stars
Ocjena: 7.33/10 (260 glasova)

Container: The Second Shipment

3 - 5
Najbolje: 5
Težina: 3.32 Stars Question mark
12 god.
75 - 90 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Container: The Second Shipment je proširenje za ekonomsku igru Containter iz 2007. Donosi 4 dodatka osnovnoj igri koji se mogu koristiti jedan po jedan ili svi zajedno ili u kombinaciji po želji.

TIJEK IGRE

Prvi dodatak je luksuzna roba u obliku zlatnih kontejnera. Kad dio pred-akcije, igrač može zamijeniti 2 kontejnera iz tvornice ili luke, za 1 zlatni kontejner. Vrijednost zlatnih kontejnera na kraju igre ovisi o njihovom broju, tj. veća je što ih je igrač više skupio. Drugi dodatak su ograničenja za tvornice i skladišta. Riječ je o kartama koje izlaze u određenom redoslijedu. Kako gradite više tvornica i skladišta, efekt ovih karata počinje vrijediti, koji ograničava cijene po kojima možete ponuditi kontejnere. Ove karte dodatno oponašaju ekonomiju, omogućavajući igračima da spuste cijene kad investiraju u infrastrukturu. Treći dodatak je međusobno financiranje. Igrači si sad mogu međusobno posuđivati novce, naravno uz kamate. Igrači si međusobno mogu posuđivati i veće iznose nego je to moguće posuditi od banke. Četvrti dodatak je monopol. Igrač može imati više tvornica iste boje, a time mu je omogućeno stvaranje monopola nad proizvodnjom kontejnera određene boje.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • nije samostalna igra, zahtjeva osnovnu igru za igranje

Copyright: Valley Games, Inc. (2008)

Detaljno
Question mark
7.61215 Stars
Ocjena: 7.61/10 (17916 glasova)

Cosmic Encounter

3 - 5
Najbolje: 5
Težina: 2.5512 Stars Question mark
  • TOP igra: 86
  • TOP strateška: 79
12 god.
60 - 120 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Prije nebrojeno mnogo eona, u zoru zaboravljenog doba, rase je evoluirala u srcu spiralne galaksije. Zvali su se Precursors i bili su prva i jedina inteligentna vrsta u svemiru. Njihova tehnologija je bila moća i njome su istraživali svemir u potrazi za razumnim bićima. Njihova potraga je bila uzaludna. Velika samoća ih je, na kraju, potakla da na tisuće naseljivih planeta pošalju sjeme života. Nakon toga, njihova sudbina ostaje nepoznata. Bilo da ih je neka nepoznata sila ugrozila ili su evoluirali dalje izvan svemira, kada su njihova “djeca” svladala umijeće putovanja svemirom, Precursori su nestali. Ipak, ostavili su veliko naslijeđe. Na rubu svakog sunčevog sustava gdje su poslali sjeme života, ostavili su i potrebnu tehnologiju i međuzvjezdana vrata kako bi njihova “djeca” mogla komunicirati. I oni su počeli komunicirati, ali bez ruke mudre rase koja će ih voditi, mlađe rase su se, među sobom, ubrzo počele sukobiti. Tako je nastalo trenutno doba – Kozmičko doba.

TIJEK IGRE

Svaki igrač predstavlja jednu od rasa i njome želi ostvariti supremaciju u svemiru. Svaki rasa ima pet planeta u svom sunčevom sustavu na kojima su raspoređeni dvadeset brodova. Osim planeta i brodova, igrači dobijaju i set s kartama susreta. Igrači se smjenjuju jedan za drugim u krug i kad dođu na red imaju kozmički susret sa drugom vrstom (slučajno odabranom). Svaki od igrača ima određeni broj brodova u susretu, a oba mogu, ako to žele, zvati druge igrače kao saveznike. Nakon što su se saveznici, možda, odazvali, oba igrača tajno odabiru karticu susreta. Kartice susreta mogu biti Napad, Pregovori i Morf.

Ukoliko obje strane odaberu karticu Napad zbraja se ukupna snaga obje strane. Ako je napadač pobijedio, taj igrač može stvoriti koloniju u sustavu poraženog igrača. Ukoliko su obje strane odabrale Pregovor, tada imaju minutu da se dogovore , inače svaka strana gubi tri broda.  Igra završi kad barem jedan igrač osnuje petu koloniju u stranim sustavima, a pobjednici su svi igrači koji na kraju igre imaju pet kolonija u stranim sustavima.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • lagana i zabavna igra
  • puno rasa čine igru svježom i nakon dosta igranja
  • Pregršt kartica i moći svaki susret mogu potpuno preokrenuti i nekoliko puta što čini igru vrlo zabavnom i dinamičnom.

Copyright: Fantasy Flight Games (2008)

Detaljno
Question mark
8.25405 Stars
Ocjena: 8.25/10 (2457 glasova)

Cosmic Encounter: Cosmic Incursion

3 - 6
Najbolje: 5
Težina: 2.6413 Stars Question mark
10 god.
60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Cosmic Incursion je prva ekspanzija koja je izašla za Cosmic Encounter u izdanju Fantasy Flight Games-a. Ova ekspanzija omogućuje da se Cosmic Encounter igra sa 6 igrača, dodaje 20 novih vanzemaljskih vrsta s novim moćima i specijalni nagradni špil s novim kozmičkim karticama.

TIJEK IGRE

Ono što mijenja tijek igre u ovoj ekspanziji su nove kozmičke kartice u tzv. nagradnom špilu. Taj špil je zamišljen da igrači obrane, kao nagradu, iz njega  mogu vući kartice  umjesto iz glavnog špila. U njemu se nalaze neke varijante već postojećih kartica (attack kartice vrijednosti manje od nule, već poznati, ali i novi artefakti, još kartica pojačanja i još jedan morph) i nove kartice:

  • Kickeri – množe karticu susreta
  • Rift – kartice koje omogućuju izvlačenje nekoliko brodova iz warpa, ali prave štetu protivniku (šalje brodove u warp) ako je izvuče pri uzimanju kompenzacije.
  • Negotiate (Croocked deal) – u slučaju kompenzacije uzima jednu kartu više, a u slučaju neuspješnog dogovora igrač koji je odigrao Croocked deal gubi brod manje u warp, a njegov protivnik brod više.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • dobar dodatak osnovnoj igri
  • pridonosi reigrivosti zbog novih vanzemaljskih moći

Copyright:Fantasy Flight Games, 2010.

Detaljno
Question mark
7.53707 Stars
Ocjena: 7.54/10 (11531 glasova)

Cyclades

2 - 5
Najbolje: 5
Težina: 2.8316 Stars Question mark
  • TOP igra: 119
  • TOP strateška: 93
13 god.
90 - 120 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Cyclades je igra u kojoj se igrači bore za naklonost antičkih bogova i prevlast nad otocima u istoimenom otočju. Pokušavaju dokazati svoju nadmoć izgradnjom i posjedovanjem 2 metropolisa, a u tome im odmažu ostali igrači koji pokušavaju napraviti isto. Svi igrači koriste bogove, razna mitska bića i čudovišta iz grčke mitologije.

TIJEK IGRE

Igra se sastoji od glavne igraće ploče od dva dijela koja se slaže ovisno o broju igrača. Glavna igraća ploča predstavlja dio Egejsko mora s otocima na kojima se odvija igra. Tu su i kocke, razne oznake, brojne figurice (vojske, brodovi, Kraken, Medusa, Minutaur,…), pločice građevina, karte mitoloških bića i dodatna igraća ploča. Na početku kruga se otkrivaju nova mitska bića koja mogu kupiti igrači. Igrači dobiju prinos novaca ovisno o područjima koje kontroliraju. Nakon toga igrači licitiraju za naklonost bogova. Svaki bog omogućuje gradnju jedne vrste građevine i neku mogućnost svojstvenu tom bogu. Poseidon igraču omogućuje izgradnju brodova i njihovo pomicanje po ploči, te gradnju luke. Ares igraču omogućuje novačenje vojnika i njihovo kretanje, te gradnju tvrđave. Zeus omogućuje gradnju hrama, a igraču daje svećenike, koji u kasnijim krugovima pojeftinjuju licitiranje. Athena daje igraču filozofe i omogućuje gradnju sveučilišta. Apollon igraču daje novce i mogućnost povećanja vrijednosti nekog otoka. Nakon licitiranja igrači odigravaju svoje poteze tj. mogućnosti koje su im dali bogovi i karte mitoloških bića. Tada dolazi i do direktnih sukoba vojski i brodova igrača. Cilj igre je izgraditi 2 metropolisa. Oni se mogu sagraditi odbacivanjem po jedne sagrađene građevine od 4 postojeće vrste sa jednog otoka ili odbacivanjem 4 karte filozofa. Moguće je i osvojiti tuđi metropolis. Igra završava u krugu na kraju kojeg igrač ima u posjedu 2 metropolisa čime i pobjeđuje.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • igra kontrole područja
  • igra direktnih sukoba, s puno interakcije
  • ne sadrži tekst

Copyright: Matagot (2009.)

Detaljno
Question mark
7.0481 Stars
Ocjena: 7.05/10 (3828 glasova)

Domaine

2 - 4
Najbolje: 4
Težina: 2.7175 Stars Question mark
  • TOP igra: 533
  • TOP strateška: 323
12 god.
75 - 90 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Kralj boravi u dalekim zemljama. U njegovu odsustvu kraljevstvo pada u kaos i nered. Svaki vojvoda želi povećati svoju moć i utjecaj. Granice će se ponovno crtati, a kraljevstvo podijeliti. Tko će kontrolirati najvrednije regije kad se kralj vrati? Svaki igrač gradi dvorce i ograđuje ih granicama. Kada je dvorac potpuno ograđen, vlasnik tog dvorca kontrolira taj posjed, tj. domenu. Šume i sela u tom posjedu donose pobjedničke bodove, a igrač sa najviše bodova pobjeđuje.

TIJEK IGRE

Igra se sastoji od ploča koje se slažu na početku igre i tvore igraću površinu. Svaki igrač ima svoje plastične dvorce i viteze u boji koje koristi tokom igre, a igrači zajednički koriste plastične oznake granica. Igrači pokušavaju širiti svoje teritorije na ploči. Osvajati nove šume i sela koji im donose pobjedničke bodove, te rudnike koji im donose novce. Igrači izvlače akcijske karte koje koriste za: 1. postavljanje granica na teritorije, te time stvaranje posjeda 2. postavljanje viteza da ojačaju svoje posjede 3. širenje svog posjeda na račun protivničkog posjeda ili na neosvojen teritorij 4. podmićivanje tuđeg viteza da prebjegne 5. stvaranje saveza između svog i protivničkog posjeda

Igrači mogu umjesto akcije zamijeniti akcijske karte za novce i tako si poboljšati financijsko stanje. Igrač osvaja dodatne bodove ako uspije ostvariti monopol nad nekim tipom rudnika. Jednom osvojene bodove igrač može izgubiti, ako ne vrijede više uvjeti osvajanja bodova. Npr. ako igrač izgubi monopol nad rudnicima, gubi dodatne bodove koje je osvojio. Ili ako igraču neki drugi igrač preotme šume ili rudnike iz njegovog posjeda, igrač gubi bodove za njih. Igra završava kad se potroši kup akcijskih karata ili kad netko od igrača dosegne kralja na traci za bodovanje, tj. osvoji određeni broj bodova (koji ovisi o broju igrača).

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Razvija taktičnost i strategiju
  • Igra širenja terotorija na račun drugih igrača, pa ima interakcije
  • Ne sadrži tekst

Copyright: Kosmos, Mayfair Games (2003)

Detaljno
Question mark
7.70964 Stars
Ocjena: 7.71/10 (53873 glasova)

Dominion

2 - 4
Najbolje: 3
Težina: 2.3771 Stars Question mark
  • TOP igra: 51
  • TOP strateška: 49
10 god.
30 - 60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

U ulozi si monarha, kao što su to bili i tvoji roditelji i upravljali sa malim, lijepim kraljevstvom sazdanim od rijeka i brežuljaka. Za razliku od tvojih roditelja ti imaš nade i snove. Želiš veće i još ljepše kraljevstvo. Želiš Dominion! Igra se sastoji od 500 karata raznih vrsta (akcijske, resursi, pobjednički bodovi…)

TIJEK IGRE

Ovo je igra u kojoj igrači grade svoje špilove karata. Svaki takav špil zove se Dominion. Sadrži razne resurse, pobjedničke bodove i ostale stvari. Igrači na početku imaju samo malu zbirku nekretnina i bakrenjaka, no igrači se nadaju kako će na kraju igre njihovi Dominioni biti puni zlata, provincija, stanovnika i dvoraca koji čine kraljevstvo.

Svaki potez čine tri faze: akcijska, kupnja i čišćenje. U fazi akcije igrači igraju jednu od svojih akcijskih karata. U fazi kupnje igrači mogu kupiti po jednu kartu sa skladišta, plaćajući njihovu cijenu. U fazi čišćenja igrači odbacuju  odigrane karte (karte akcija i blaga) na svoj kup za odbacivanje, te sve karte koje su im preostale u ruci i povlače novih 5 karata sa kupa, te igra slijedeći igrač. Igra završava kada je skladišni kup karata sa provincijama prazan ili kada u sva tri skladišna kupa nema više karata. Pobjeđuje igrač sa najviše pobjedničkih bodova.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Razvija strategiju i taktiku
  • Igra ima karakteristike TCG (trading card games) igara, ali ona predstavlja zatvorenu cjelinu i nema kupnje dodatnih karata.
  • Iako je strateška igra, ne zahtjeva previše vremena za igru.

Copyright: Rio Grande (2008)

Detaljno
Stranica 4 od 13« prva...23456...10...zadnja »