Učlani se u udrugu!
Question mark
7.04361 Stars
Ocjena: 7.04/10 (20619 glasova)

Alhambra

2 - 6
Najbolje: 3
Težina: 2.1185 Stars Question mark
  • TOP igra: 359
  • TOP strateška: 264
  • TOP obiteljska: 62
8 god.
60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE Alhambra je posljednja palača muslimanskih vladara u Španjolskoj. Iz 13. je stoljeća, dobro je sačuvana i vrlo raskošna. U ovoj igri igrači se natječu u izgradnji Alhambre.

TIJEK IGRE Svaki igrač započinje sa jednom “središnjom pločicom” , nešto novaca, i gradi svoju palaču. Cilj igre je složiti najviše pločica određene boje u svoju Alhambru, i imati što dulji zid oko nje. Tržnica ima 4 mjesta na koja se nasumično iz vrećice stavljaju pločice. Svako od tih mjesta predstavlja valutu kojom se mora platiti da bi se kupila određena pločica, a svaka pločica ima na sebi broj koji predstavlja količinu novca koja se mora platiti da bi se ona kupila. Kupljena pločica se može graditi u svoju Alhambru ili staviti u rezervu. Ispred tržnice se uvijek nalaze 4 novčanice koje se mogu uzimati (uvijek se nadopunjavaju), a igrač na svom potezu može ili kupiti pločicu ili uzeti novac.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Razvija strategiju i taktiku
  • Zabavna igra koja nikada nije ista
  • Na komponentama nema teksta, pa za igranje nije potrebno znanje engleskog jezika

Copyright: Queen Games (2003)

Detaljno
Question mark
7.12837 Stars
Ocjena: 7.13/10 (920 glasova)

Alhambra: The City Gates

2 - 6
Najbolje: 3
Težina: 2.2059 Stars Question mark
8 god.
60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Drugo proširenje za Alhambru donosi zanimljiv set dodataka. Kampovi uvode novi način skupljanja bodova, a i neki Likovi donose pogodnosti kod bodovanja. Dijamanti čine kupnju lakšom i zabavnijom, a gradska vrata pomažu kod slaganja Alhambre.

Moduli u proširenju:

  1. The City Gates
  2. The Diamonds
  3. The Camps
  4. The Caracters

TIJEK IGRE

Prvi dodatak, Gradska vrata se sastoji od 2 dijela: 6 kartica koje se stavljaju u špil s novcima i 6 drvenih kapija koje se ugrađuju u svoju Alhambru. Gradska vrata služe rušenju zidova, tj. omogućuju postavljanje građevina tamo gdje to prije ne bi bilo moguće zbog zidova.

Dijamanti predstavljaju novu valutu. Nemaju boju, pa se njima mogu kupovati sve građevine, ali se ne mogu miješati s drugim valutama, niti se broje kod raspodjele preostalih građevina na kraju igre.  Zabavan su i koristan dodatak igri.

Kampovi su prvi od dodataka koji direktno utječu na bodovanje. Riječ je o novim pločicama koje se stavljaju u crnu vrećicu s ostalim građevinama. Izvlače se iz nje, te su dostupne za kupovinu po cijeni koja je označena na njima. U Alhambru se stavljaju na poseban način, a to je prislanjanjem na vanjske zidove. Kod svakog bodovanja donose po 1 bod za svaku građevinu koja se nalazi u smjeru strelice na pojedinom kampu. Njihovo korištenje utječe na bodovanje, ali i oblikovanje Alhambre.

Likovi su posebne karte koje se stavlju u špil s novcima, a moguće ih je kupiti licitiranjem kad dođu na red. Ovisno o kojoj se karti lika radi, koriste se jednokratno ili višestruko tijekom igre ili na kraju. Donose razne pogodnosti vlasniku kao što su dodatni bodovi na kraju igre, omogućuju dodatno redizajniranje ili uzimanje više novaca do zbroja 7 (umjesto standarno do 5), zarađivanje novaca kupovinom skupih građevina itd. Zanimljiv su i koristan dodatak igri, ali treba dobro procijeniti vrijednost pojedine karte kod licitiranja.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Ovo je proširenje osnovne igre Alhambra i ne može se igrati bez nje.
  • Svaki od dodataka se može koristiti pojedinačno s originalnom igrom ili u bilo kojoj kombinaciji s ostalim dodacima iz bilo kojeg proširenja.

Copyright: Queen Games

Detaljno
Question mark
6.96593 Stars
Ocjena: 6.97/10 (263 glasova)

Alhambra: The Power of Sultan

2 - 6
Najbolje: 3
Težina: 2.3913 Stars Question mark
8 god.
60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Peto i posljednje proširenje za Alhambru donosi 2 dodatka koji utječu na bodovanje i 2 dodatka koja olakšavaju kupovinu građevina. Dodaci su:

  1. The Caravanserai
  2. The Art of the Moorish
  3. The New Score Cards
  4. The Power of Sultan

TIJEK IGRE

Karavane igraču donose dodatni prihod. Igrači  mogu kupiti karticu karavane kada imaju barem 4 građevine različitog tipa. Nakon toga im se vrijednost karavane raste za 1 svaki krug do najveće vrijednosti 5. Nakon trošenja brojač se vraća na nulu i zarada kreće ispočetka. Igrač može imati više ovakih kartica, tj. svaki krug zarađivati na svakoj od njih, a trošiti ih proizvoljno.

Brojači kulture donose igračima bodove u svakoj rundi bodovanja. Sastoji se od kulturoloških pločica koje služe za brojanje građevina iste cijene, držača i male crne kockice za označavanje vrijednosti pojedine pločice. Igrač može besplatno uzeti brojač kada ima barem 2 građevine iste cijene. Povećavanjem broja građevina jednake cijene koje igrač posjeduje, brojač može vrijediti sve više bodova do maksimalnih 21.

Nove bodovne kartice se sastoje od 18 kartica bodovanja koje se slažu na početku igre. Njihova svrha je da uvedu mali kaos u bodovanje, tj. vrijednost pojedinih vrsta građevina kod bodovanja. Na svakoj kartici su nazivi građevina, a na držaću kartica su ispisani bodovi za svaki krug. Može ih se postaviti nasumično ili po želji. Nakon postavljanja novih bodovnih kartica, više ne vrijedi bodovanje označeno na pločici za rezervu. Na početku igre treba proučiti raspored vrijednosti građevina tokom rundi bodovanja, te tokom igre imati na umu taj raspored.

Sultanova moć se sastoji od kartica, kockice za bacanje i malih crnih kockica. Stavlja se u špil i kad dođe na red, moguće ju  je kupiti za 7 novaca vrste koja je označena na njoj. Nakon kupovine, baca se kockica čime se odredi tip građevine koju se može kupiti za nju. Može se iskoristiti bilo kad, tj. igrač je koristi za kupovinu točno određene građevine preko reda.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Ovo je proširenje osnovne igre Alhambra i ne može se igrati bez nje.
  • Svaki od dodataka se može koristiti pojedinačno s originalnom igrom ili u bilo kojoj kombinaciji s ostalim dodacima iz bilo kojeg proširenja.
  • Ne sadrži tekst

Copyright: Queen Games

Detaljno
Question mark
7.01084 Stars
Ocjena: 7.01/10 (596 glasova)

Alhambra: The Thief’s Turn

2 - 6
Najbolje: 3
Težina: 2.3088 Stars Question mark
8 god.
60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Treće proširenje donosi dodatke koji djeluju na različite aspekte igre. Gradski zidovi pomažu u uvijek zahtjevnoj borbi oko slaganja najdužeg zida. Lopovi i sitniš obogaćuju financijsku stranu igre. Ulični trgovci uvode kompleksnost i dublje planiranje u igri.

Moduli u proširenju:

  1. The City Walls
  2. The Thieves
  3. The Change
  4. The Street Trader

TIJEK IGRE

Prvi dodatak, Gradski zidovi se sastoji od dva dijela: kartica koje se stavljaju u špil i malenih, uskih, crnih pločica koje se ugrađuju u Alhambru. Služe gradnji zidova tamo gdje ih nema na originalnim građevinama. Njihovim korištenjem se može produžiti najduži zid, spojiti dva odvojena zida i time dobiti veći broj bodova.

Lopovi su karte koje se tajno dijele igračima na početku igre, a koriste se tijekom igre za uzimanje novca preko reda. Koristi ih se jednokratno, pa ih treba štedjeti za najpovoljniju krađu ponuđenih novčanih karti.

Sitniš je zabavan dodatak i jednostavan za korištenje. Sastoji se od crne vrećice i kovanica vrijednosti 1 u bojama valuta. Kad igrač preplati neku građevinu, polovinu preplaćenog iznosa dobije natrag u sitnišu. Dobiveni sitniš može koristiti kasnije tijekom kupovine.

Ulični trgovac je dodatak koji uvodi još jedan novi način dobivanja bodova u svakoj rundi bodovanja. Sastoji se od pločice i malih čovječuljaka u šest boja građevina koji predstavljaju ulične prodavače. Kod kupnje i polaganja građevine, čovječuljak odgovarajuće boje se postavlja na građevinu. Kod svakog bodovanja se broje raznobojni nizovi trgovaca i za svaki niz se dobiju bodovi. Najunosniji je niz od svih 6 boja koji donosi 21 bod. Uspješnim korištenjem ovog dodatka može se skupiti puno bodova, ali zahtjeva dobro planiranje.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Ovo je proširenje osnovne igre Alhambra i ne može se igrati bez nje.
  • Svaki od dodataka se može koristiti pojedinačno s originalnom igrom ili u bilo kojoj kombinaciji s ostalim dodacima iz bilo kojeg proširenja.
  • ne sadrži tekst

Copyright: Queen Games

Detaljno
Question mark
7.09592 Stars
Ocjena: 7.1/10 (546 glasova)

Alhambra: The Treasure Chamber

2 - 6
Najbolje: 3
Težina: 2.2742 Stars Question mark
8 god.
60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Četvrta ekspanzija Alhambre, sastoji se od 4 nova dodatka koji se mogu po želji dodavati igri, i podosta mijenjaju tok igre. Dodaci su:

  1. Treasure chamber – odaja s blagom
  2. The Master Builders – glavni graditelji
  3. The Invaders – osvajači
  4. The Bazzars – tržnice

TIJEK IGRE Prvi dodatak, odaja s blagom, sastoji se od ploče na kojoj su tri odaje s blagom. Postoje 42 škrinje u 6 boja građevina, i njih nasumično izvlačimo iz vrečice i stavljamo po 4 škrinje u svaku odaju. Tjekom igre, igrač ima dodatnu mogućnost (uz uzimanje novaca, kupovinu pločice i redizajniranje Alhambre) kupovine škrinja iz jedne od odaja za 8 novaca bilo koje kombinacije valuta.  Na kraju svake bodovne runde zbrajaju se sve škrinje u Alhambrama igrača (neovisno o boji), i onaj koji ih ima najviše osvaja dodatne bodove.

Drugi dodatak, glavni graditelji, su 16 dodatnih karata u 4 boje valuta, a na sebi imaju vrijednost 3 i sliku glavnog graditelja. Svaki igrač na početku dobija dvije, a ostale se umiješaju u špil s novcem i tretiraju kao novac u igri. Igrač te karte može iskorisiti kao novac vrijednosti 3 ili da bi dobio dodatni potez redizajniranja Alhambre.

Osvajači dolaze iz raznih smjerova i oduzimaju bodove za svaku pločicu koja nema zid da zaštiti Alhambru od napada iz tog smjera. Postoje 4 karte koje pokazuju smjer napada osvajača, svaka za jednu stranu svijeta. Nakon svake bodovne runde jedna karta se okreće i svaka pločica koja nema zid na toj strani dobiva negativne bodove. Postoji i 6 karata izviđača od kojih su dva po rundi otvorena. Svaki izviđač ima na sebi sliku građevine u jednoj boji, i kada igrač kupi građevinu te boje za točan iznos, dobija kartu izviđača koju može iskoristiti da pogleda prvu kartu iz špila osvajača, to jest saznati iz kojeg smjera dolazi napad.

Tržnice su 8 pločica koje se stavljaju u vrećicu sa ostalim pločicama Alhambre. Svaka od pločica ima oznaku jedne valute, i tri boje tipa građevina u igri. Kada je tržnica izvučena iz vrečice, stavlja se pokraj tržnice građevina kraj valute koja je prikazana na pločici (ne na tržnicu građevina kao normalne pločice). Tržnice se mogu kupiti samo za točan iznos novca građevine koja stoji pokraj njih na tržnici, i ugrađuju se u Alhambru kao i druge pločice. Tržnice donose bodove u zadnjoj rundi: gleda se 8 pločica koje okružuju tržnicu, i traže se građevine u tri boje koje su na pločici tržnice.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Ovo je proširenje osnovne igre Alhambra i ne može se igrati bez nje.
  • Svaki od dodataka se može koristiti pojedinačno s originalnom igrom ili u bilo kojoj kombinaciji s ostalim dodacima iz bilo kojeg proširenja.
  • Ne sadrži tekst

Copyright: Queen Games (2006)

Detaljno
Question mark
6.90143 Stars
Ocjena: 6.9/10 (1323 glasova)

Alhambra: The Vizier’s Favor

2 - 6
Najbolje: 4
Težina: 2.1813 Stars Question mark
8 god.
60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Društvena igra Alhambra iz 2003. ima 5 proširenja, a prvo je objavljeno 2004. pod nazivom Alhambra: The Vizier’s Favor.

Kao i sva ostala proširenja, sastoji se od 4 modula:

  1. The Vizier’s Favor
  2. The Builders Huts
  3. The Currency Exchange
  4. Bonus Cards

TIJEK IGRE

Prvi dodatak, Vezirova naklonost donosi igračima mogućnost kupovine građevina preko reda, tj. kad nisu na redu za igru. Prilično koristan dodatak kad igra 4-6 igrača.

Drugi dodatak je Kolibe graditelja. Riječ je o novim građevinama koje se ne kupuju, nego uzimaju do najviše 3 komada. U Alhambru se stavljaju kao i sve ostale građevine. Dolaze u svih šest boja i služe povećavanju broja građevina svoje boje kod bodovanja.

Treći dodatak su karte koje volimo zvati mjenjačnice. Svaka od ovih karata ima dvije boje na sebi i strelicu u oba smjera između boja. Mjenjačnice služe promjeni valute u bilo kojem od smjera nacrtanih na njoj. Na primjer: žutozelena mijenja žute novce u zelene ili zelene u žute. Svaka mjenjačnica se koristi samo jednom.

Posljednji dodatak su bonus karte. Svaki igrač ih skriveno dobiva na početku igre. Ako uspije kupiti građevinu koja je nacrtana na bonus karti, kod bodovanja mu se boduje ta jedna građevina više.

Prvo proširenje za Alhambru ne donosi nikakve nove načine skupljanja bodova. Namijenjeno je lakšem kupovanju postojećih građevina, te povećanjem brojnosti, tj. vrijednosti postojećih građevina u Alhambri. KARAKTERISTIKE IGRE

  • Ovo je proširenje osnovne igre Alhambra i ne može se igrati bez nje.

Copyright: Queen Games (2005)

Detaljno
Question mark
7.50438 Stars
Ocjena: 7.5/10 (11046 glasova)

Alien Frontiers

2 - 4
Najbolje: 3
Težina: 2.5701 Stars Question mark
  • TOP igra: 123
  • TOP strateška: 91
12 god.
60 - 75 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Alien Frontiers je igra SF tematike koja uključuje upravljanje resursima, kontrolu područja, a najviše od svega postavljanje radnika u obliku kockica koje predstavljaju svemirske brodove. Igrači svojim brodovima naseljavaju planet, iskorištavaju orbitalne resurse, te izvanzemaljske artefakte. Igrač koji će to raditi najbolje i biti brži od ostalih može očekivati pobjedu.

TIJEK IGRE

Igra se sastoji od igraće ploče na kojoj je planet kojeg se naseljava, kao i njegova orbita sa raznim orbitalnim stanicama. Svaki igrač ima set kockica u boji koje predstavljaju svemirske brodove. Tokom igre igrač može dobiti nove svemirske brodove, postojeće slati na razne zadatke ili ih trajno potrošiti za spuštanje na planet. U orbiti se nalazi više stanica na kojem brodovi mogu obavljati razne misije. Tamo mogu sakupljati energiju, mijenjati jedne resurse za druge, otkrivati izvanzemaljske artefakte koje je tu davno ostavila stara civilizacija, napadati druge igrače i krasti im resurse, sletjeti na susjedni mjesec u potrazi za rudačama, sletjeti na planet zajedno sa kolonijom, izgraditi nove brodove ili kolonije. Sam planet je podijeljen na 8 područja. Kontrola svakog područja donosi igraču bodove, kao i razne benefite. Igrač na početku svog poteza baca svoje kocke/brodove, te odlučuje gdje će ih poslati. Za različite lokacije su bolje razne kombinacije ishoda kocke. Tako je za orbitalni tržnicu bolje dobiti što manje brojeve, za rudnik na mjesecu što veće, a za napade na protivnike je nužna skala. Igra završava kad jedan od igrača spusti sve svoje kolonije na planet.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • vizualno atraktivna ploča i karte
  • razvija taktiku i strategiju
  • sama ploča i karte sadrže tekst

Copyright: Clever Mojo Games (2010)

Detaljno
Question mark
8.02868 Stars
Ocjena: 8.03/10 (19490 glasova)

Android: Netrunner

2
Najbolje: 2
Težina: 3.3372 Stars Question mark
  • TOP igra: 20
  • TOP prilagodljiva: 3
13 god.
30 - 60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Android: Netrunner je igra s kartama za dva igrača tvrtke Fantasy Flight Games, i reimplementacija TCG (Trading Card Game) igre Netrunner iz 1996.g. koju je dizajnirao Richard Garfield (autor igara Magic: The Gathering i Vampire: The Eternal Struggle). U odnosu na original promijenjen je svijet u kojemu se igra dešava (preseljena je u Android svijet FFG-a), nazivi i efekti većine karata, te su promijenjena neka pravila i dodani novi elementi.

Android: Netrunner je smješten u distopijsku cyberpunk budućnost u kojoj ogromne korporacije posjeduju i kontroliraju većinu ljudskih dobara i aktivnosti. Korporacije pokušavaju pobijediti ispunjavanjem svojih ciljeva i dugoročnih operacija (“agendi”), istovremeno ih štiteći od elitnih i subverzivnih hakera poznatih pod nazivom netrunneri.

TIJEK IGRE

Ovo je asimetrična igra s kartama, u kojoj se dva igrača natječu koristeći različite pristupe igri i mogućnosti igranja, kao i potpuno različite špilove karata. Cilj igre su agende, predstavljene posebnim kartama koje se nalaze samo u špilu korporacije, tako da svaka karta nosi određeni broj agenda bodova (agenda points).

Jedan igrač igra korporaciju (corp) i pobjeđuje ispunjavanjem svojih agendi, što zahtijeva vrijeme i novac (credits tj. kredite). Sve njegove karte su dio nekog servera tj. podatkovne tvrđave (baš sve – čak i ono što drži u ruci, ono što je odbacio ili već odigrao, i špil iz kojega vuče nove karte). Da bi osigurao vrijeme i uspio nabaviti kredite, štiti svoje servere postavljajući ICE (Intrusion Countermeasures Electronics, ili jednostavno “led”). Ovi sigurnosni programi dolaze u raznim oblicima, od jednostavnih zidova i barijera (barriers) do raznih kodnih vrata (code gates) ili agresivnih čuvara tj. umjetnih inteligencija (sentries). To su oči, uši i oružja korporacije na mreži. Igrač korporacije igra većinu svojih karata licem prema dolje, tako da su nepoznate protivniku – barem dok ne plati ili riskira kretanjem u run da bi ih vidio.

Nasuprot tome, drugi igrač je netrunner (runner) i on osvaja bodove sa agenda karte čim joj pristupi (čime i “krade” tu kartu protivniku). Da bi pristupio kartama, često mora proći kroz opasni ICE, a za to mu treba posebni hardver (čipovi, konzole itd.), specijalizirani i skupi programi za probijanje ICE-a (icebreakers) i razni drugi resursi (npr. opasne ali potrebne veze u podzemlju, dodatni izvori zarade sa strane, i slično). Kada se runner “ušteka” svojim umom u mrežu i krene na run, uvijek poduzima rizik – zaštitne protumjere mu mogu uništiti najbolje programe ili ga programi “tragači” mogu pronaći i označiti na mreži i u fizičkom svijetu (što onda znači da mu korporacija može npr. poslati naoružane plaćenike na vrata, da se “pozabave problemom”). Nespremni runneri mogu pretrpiti trajna oštećenja mozga i živčanog sustava, ako nalete na snažni program čuvar kojeg ne uspiju zaobići. Čak i kad runner prođe kroz sve zaštite, ne postoji garancija da će na serveru pronaći agendu – često je najviše što može učiniti samo uništavanje nekog resursa u razvoju, a moguće je i kako je cijeli server bio zamka postavljena baš za njega.

Igrači naizmjenično poduzimaju svoje krugove, tijekom kojih imaju određeni broj jedinica rada i vremena – “klikova” (clicks – 4 za runnera, 3 za korporaciju ali uz obavezno izvlačenje nove karte na početku kruga), uz potpunu slobodu kako ih potrošiti tj. što odigrati. Neke akcije su jednake za obje strane: za jedan klik se može uzeti jedan kredit, vući nova karta, ili odigrati neka karta (obično uz dodatni trošak u kreditima). Ostale akcije su specifične za korporaciju ili runnera, a karakteristična akcija runnera koja obilježava igru je run – za jedan klik runner može krenuti na neki server, prilazeći svakom ICE-u redom (pri čemu korporacija ima priliku aktivirati ga, uz trošak u kreditima); dok ga neki ICE ne prekine tj. izbaci, dođe do onoga što server sadrži ili dok sâm ne odustane zbog prevelikog rizika.

Cilj igre jest skupiti sedam agenda bodova u svojem bodovnom području. Također, ako korporacija ostane bez karata za izvlačenje odmah pobjeđuje runner, a ako runner pretrpi vitalna oštećenja, pobjeđuje korporacija.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • relativno kompleksna pravila
  • sve karte sadrže tekst, zahtijeva dobro poznavanje engleskog jezika
  • koristi vlastitu terminologiju, na koju se treba naviknuti (2-3 igre obično dovoljne)
  • razvija analitičke i društvene sposobnosti (velik dio igre je “čitanje protivnika”, blefiranje itd., slično npr. pokeru)
  • posjetite naš podforum za ovu igru

Copyright: Fantasy Flight Games

Detaljno
Question mark
7.05454 Stars
Ocjena: 7.05/10 (2097 glasova)

Asara

2 - 4
Najbolje: 4
Težina: 2.3529 Stars Question mark
  • TOP igra: 679
  • TOP strateška: 382
  • TOP obiteljska: 125
9 god.
30 - 60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Natječete se s ostalim igračima kako bi izgradili najljepše tornjeve. Igrači preuzimaju uloge poznatih arhitekata, te na razne načine pokušavaju doći do potrebnih građevinskih dijelova. Razmišljajte unaprijed, iskoristite svoje taktičke sposobnosti kako bi se udaljili od drugih i postali najvećim arhitektom u zemlji.

TIJEK IGRE

Igrači pomoću karata trgovačkih putnika kupuju određene komponente za gradnju tornjeva. Svaki igrač na svom potezu postavlja kartu trgovačkog putnika na područje s kojeg želi izvršiti neku akciju. Postoje posebna pravila postavljanja ovih karata u područje igre koja su diktirana određenom bojom karti. Ovisno o tome gdje je igrač postavio svoju kartu trgovačkog putnika izvodi pridruženu akciju:

Kupnja dijelova tornja: Postoje četiri trgovine gdje se mogu kupiti dijelovi tornja. Igrač smije uzeti jednu pločicu komponente tornja koja je trenutno tamo prikazana.

Gradnja i podizanje tornjeva: Na sredini igraće ploče nalazi se Krug gradnje (područje sa 7 polja). Igrač mora platiti onoliko Asarija (novčića), koliki je broj polja na koje je postavio kartu trgovačkog putnika. Nakon toga uzima onoliki broj dijelova tornja, koliko je platio Asarija kako bi gradio i podizao tornjeve. Odnosno, ako je postavio kartu trgovačkog putnika na mjesto broj 3, tada plaća 3 Asarija i koristi 3 svoje, prethodno kupljene komponente tornja.

Prikupljanje novca: Postavljanjem svojeg trgovačkog putnika na polje s bankom, igrač uzima 8, 10 ili 12 Asarija iz trezora, ovisno o polju.

Potkupljivanje: Ovom akcijom igrač smije pogledati u jedan od 4 rezervna kupa dijelova tornja i uzeti si jedan dio. Taj dio pokazuje ostalim igračima.

Kalifova naklonost: Igrač smije odmah uzeti pločicu Kalifove naklonosti od igrača koji je trenutno posjeduje. Igrač koji posjeduje ovu pločicu postaje početni igrač u slijedećoj igraćoj godini.

Igra se četiri kruga, koji predstavljaju četiri godine. Godina završava kada svi igrači postave svoje karte trgovačkih putnika n ploču. Tada se zbrajaju bodovi tekuće godine. Igrači dobivaju bodove prestiža za: dovršene tornjeve, ornamentiku i Kalifovu naklonost. Nakon bodovanja slijedi iduća godina igre i tako redom dok ne završi i 4. Tada se zbrajaju završni bodovi prestiža, a igrač s najviše bodova je pobjednik.

 

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Vrlo lijepo oslikana igra
  • Jednostavna pravila omogućuju igranje i mlađim igračima
  • Nema teksta u igri

Copyright: Ravensburger

Detaljno
Question mark
7.05233 Stars
Ocjena: 7.05/10 (8470 glasova)

Ascension: Chronicle of the Godslayer

2 - 4
Najbolje: 2
Težina: 2.1566 Stars Question mark
  • TOP igra: 437
  • TOP strateška: 305
10 god.
20 - 30 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Milenijima je svijet Vigil bio izolirano i zaštićeno mjesto. Sad se našao pod prijetnjom Samaela, Palog Boga, koji je iz druge dimenzije došao uništiti ovaj svijet sa svojom vojskom čudovišta i demona. Vi ste jedan od malobrojnih ratnika koji ga mogu spriječiti u tome. Morate prikupiti pomoć raznih heroja i konstrukata. Igrač koji bude najuspješniji u tom ratu i sakupi najviše časti, biti će slavljeni pobjednik za sva vremena.

TIJEK IGRE

Ovo je igra izgradnje vlastitog kupa karata, te njegovo korištenje za što učinkovitije sakupljanje bodova. Sastoji se od igraće ploče, karata te malih plastičnih oznaka bodova tj. časti koje igrači sakupljaju za pobjedu. Bodovi se sakupljaju na tri načina: – sve karte koje se kupe donose bodove – kad igrač pobijedi neko čudovište, može osvojiti bodove – neke karte donose bodove svaki put kad se odigraju Igrači počinu sa 10 karata, po 8 pripravnika (koji vrijede 1 runu), te 2 milicije (jačine 1 za napad). Na jednoj strani ploče se nalaze karte koje su uvijek dostupne. To su tri vrste karata: za kupovinu karte jake pješadije (napad jačine 2), mistika (2 rune), te kultist (1 bod, tj. čast) kojeg treba pobijediti. Na sredini ploče se nalazi red od 6 karata koje se otvaraju sa neprijateljskog kupa. Uvijek ih je dostupno 6, a čim se jedna kupi ili pobijedi, na njeno mjesto dolazi nova karta. Neke karte igrač može kupiti (mora imati dovoljno runa), a protiv nekih se bori (mora imati dovoljno borbene snage). Kupljene karte povećavaju igračev kup za igranje, te mu donose razne bonuse i pogodnosti kasnije tokom igre. Pobijeđena čudovišta odlaze na kup za odbacivanje nakon što igrač iskoristi nagradu koju mu je donijela pobjeda nad tim čudovištem. Igrač na svom redu igranja može kupiti više karata, tj. pobijediti više čudovišta. U igri postoje tzv. konstrukti. To su karte napretka koje se ne stavljaju u vlastiti kup, nego ispred sebe. Konstrukti donose neke bonuse do kraja igre, ali ih drugi igrači mogu napasti, tj. poništiti. Kraj igre je kad se potroši određeni broj oznaka časti (ovisno o broju igrača). Nakon toga se zbrajaju svi osvojeni bodovi.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • taktična igra
  • brzo se igra
  • karte sadrže puno teksta

Copyright: Gary Games (2010)

Detaljno
Stranica 2 od 1312345...10...zadnja »