Učlani se u udrugu!
Question mark
8.03118 Stars
Ocjena: 8.03/10 (19421 glasova)

Android: Netrunner

2
Najbolje: 2
Težina: 3.337 Stars Question mark
  • TOP igra: 19
  • TOP prilagodljiva: 3
13 god.
30 - 60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Android: Netrunner je igra s kartama za dva igrača tvrtke Fantasy Flight Games, i reimplementacija TCG (Trading Card Game) igre Netrunner iz 1996.g. koju je dizajnirao Richard Garfield (autor igara Magic: The Gathering i Vampire: The Eternal Struggle). U odnosu na original promijenjen je svijet u kojemu se igra dešava (preseljena je u Android svijet FFG-a), nazivi i efekti većine karata, te su promijenjena neka pravila i dodani novi elementi.

Android: Netrunner je smješten u distopijsku cyberpunk budućnost u kojoj ogromne korporacije posjeduju i kontroliraju većinu ljudskih dobara i aktivnosti. Korporacije pokušavaju pobijediti ispunjavanjem svojih ciljeva i dugoročnih operacija (“agendi”), istovremeno ih štiteći od elitnih i subverzivnih hakera poznatih pod nazivom netrunneri.

TIJEK IGRE

Ovo je asimetrična igra s kartama, u kojoj se dva igrača natječu koristeći različite pristupe igri i mogućnosti igranja, kao i potpuno različite špilove karata. Cilj igre su agende, predstavljene posebnim kartama koje se nalaze samo u špilu korporacije, tako da svaka karta nosi određeni broj agenda bodova (agenda points).

Jedan igrač igra korporaciju (corp) i pobjeđuje ispunjavanjem svojih agendi, što zahtijeva vrijeme i novac (credits tj. kredite). Sve njegove karte su dio nekog servera tj. podatkovne tvrđave (baš sve – čak i ono što drži u ruci, ono što je odbacio ili već odigrao, i špil iz kojega vuče nove karte). Da bi osigurao vrijeme i uspio nabaviti kredite, štiti svoje servere postavljajući ICE (Intrusion Countermeasures Electronics, ili jednostavno “led”). Ovi sigurnosni programi dolaze u raznim oblicima, od jednostavnih zidova i barijera (barriers) do raznih kodnih vrata (code gates) ili agresivnih čuvara tj. umjetnih inteligencija (sentries). To su oči, uši i oružja korporacije na mreži. Igrač korporacije igra većinu svojih karata licem prema dolje, tako da su nepoznate protivniku – barem dok ne plati ili riskira kretanjem u run da bi ih vidio.

Nasuprot tome, drugi igrač je netrunner (runner) i on osvaja bodove sa agenda karte čim joj pristupi (čime i “krade” tu kartu protivniku). Da bi pristupio kartama, često mora proći kroz opasni ICE, a za to mu treba posebni hardver (čipovi, konzole itd.), specijalizirani i skupi programi za probijanje ICE-a (icebreakers) i razni drugi resursi (npr. opasne ali potrebne veze u podzemlju, dodatni izvori zarade sa strane, i slično). Kada se runner “ušteka” svojim umom u mrežu i krene na run, uvijek poduzima rizik – zaštitne protumjere mu mogu uništiti najbolje programe ili ga programi “tragači” mogu pronaći i označiti na mreži i u fizičkom svijetu (što onda znači da mu korporacija može npr. poslati naoružane plaćenike na vrata, da se “pozabave problemom”). Nespremni runneri mogu pretrpiti trajna oštećenja mozga i živčanog sustava, ako nalete na snažni program čuvar kojeg ne uspiju zaobići. Čak i kad runner prođe kroz sve zaštite, ne postoji garancija da će na serveru pronaći agendu – često je najviše što može učiniti samo uništavanje nekog resursa u razvoju, a moguće je i kako je cijeli server bio zamka postavljena baš za njega.

Igrači naizmjenično poduzimaju svoje krugove, tijekom kojih imaju određeni broj jedinica rada i vremena – “klikova” (clicks – 4 za runnera, 3 za korporaciju ali uz obavezno izvlačenje nove karte na početku kruga), uz potpunu slobodu kako ih potrošiti tj. što odigrati. Neke akcije su jednake za obje strane: za jedan klik se može uzeti jedan kredit, vući nova karta, ili odigrati neka karta (obično uz dodatni trošak u kreditima). Ostale akcije su specifične za korporaciju ili runnera, a karakteristična akcija runnera koja obilježava igru je run – za jedan klik runner može krenuti na neki server, prilazeći svakom ICE-u redom (pri čemu korporacija ima priliku aktivirati ga, uz trošak u kreditima); dok ga neki ICE ne prekine tj. izbaci, dođe do onoga što server sadrži ili dok sâm ne odustane zbog prevelikog rizika.

Cilj igre jest skupiti sedam agenda bodova u svojem bodovnom području. Također, ako korporacija ostane bez karata za izvlačenje odmah pobjeđuje runner, a ako runner pretrpi vitalna oštećenja, pobjeđuje korporacija.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • relativno kompleksna pravila
  • sve karte sadrže tekst, zahtijeva dobro poznavanje engleskog jezika
  • koristi vlastitu terminologiju, na koju se treba naviknuti (2-3 igre obično dovoljne)
  • razvija analitičke i društvene sposobnosti (velik dio igre je “čitanje protivnika”, blefiranje itd., slično npr. pokeru)
  • posjetite naš podforum za ovu igru

Copyright: Fantasy Flight Games

Detaljno
Question mark
6.56968 Stars
Ocjena: 6.57/10 (94 glasova)

Cardfight!! Vanguard TCG

2
Najbolje: 2
Težina: 2.8571 Stars Question mark
  • TOP igra: 6781
7 god.
20 - 45 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Dobra dan dragi čitatelji. Želio bih Vam predsaviti svakim danom sve popularniju kartašku igru koja nam stiže iz Japana Cardfight! Vanguard. Cardfight! Vanguard je najnovija kartaška igra nastala udruženjem tvoraca kartaške igre Yu-Gi-Oh! i Duel Masters. Igra ima  svoju manga i anime gdje glavni lik Aichi Sendou upoznaje s čarima Cardfight! Vanguard igre gdje mora pokušati nadmudriti protivnika pomoću sreće, znanja i vještine.

Cadfight! Vanguard je jako  popularna igra u Japanu  i svijetu gdje se održavaju svakim danom turniri redovito i svakim danom dobiva sve više igrača. Ako želite biti i Vi dio naše Cardfight!Vanguard zajednice, zaigrajte i Vi te postanite najbolji uz vašeg najdražeg Avatara (najdraže karte).

TIJEK IGRE

Dvoboj započinje tako da imate špil (deck) koji se sastoji od točno 50 karata. Prilikom svakog dvoboja, svaki igrač iz svog špila traži i postavlja Grade 0 (Razinu 0) na Vanguard poziciju. Odredite tko ide prvi, te prilikom svakog Vašeg poteza Vi vučete kartu.  Svakim potezom možete povećati  za isti stupanj ili jedan veći stupanj svoga Vanguarda, te možete zvati karte iz ruke manje ili iste razine na rear guard polja, koji vam pomažu da pobijedite protivnika.

Možete svog protivnika pobijediti na dva načina:

  • Da protivnik prije Vas skupi 6 damage (štete)
  • Da protivnik ostane bez špila (deckout)

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Za sve uzraste i spolove
  • Potiče druženje i stvaranje prijateljstva
  • Razvijanje pamćenja, strategiju i matematiku

Copyright:Bushiroad Inc.

Detaljno
Question mark
7.11038 Stars
Ocjena: 7.11/10 (1440 glasova)

Legend of the Five Rings CCG

2
Najbolje: 2
Težina: 3.2963 Stars Question mark
  • TOP igra: 891
  • TOP prilagodljiva: 43
14 god.
45 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Legend of the Five Rings (L5R) je kartaška igra nastala 1995. godine pod osnovnom premisom da igrači određuju priču. Smještena je u fiktivno carstvo Rokugan, inspirirano feudalnim Japanom i drugim azijskim zemljama gdje se samuraji, shugenje i političari bore za prevlast.

L5R prati priču o devet velikih klanova (Crab, Crane, Dragon, Lion, Mantis, Phoenix, Scorpion, Spider, Unicorn) koji se suočavaju s različitim nedaćama, a igrača stavlja u ulogu vojskovođe jednog od klanova koji nastoji poraziti protivnika na jedan od nekoliko različitih načina – uništavanjem svih protivničkih provincija (Military), podizanjem vlastite časti do 40 bodova (Honor), spuštanjem protivničke časti na -20 (Dishonor) ili odigravanjem svih pet prstena (Enlightenment). Ono što igru čini unikatnom jest duboka i živuća priča na koju igrači mogu utjecati sudjelovanjem na različitim turnirima.

TIJEK IGRE

Igrači igraju sa dva špila (Dynasty i Fate) od minimalno 40 karti. Dynasty špil u sebi sadržava karte koje predstavljaju borbene jedinice, događaje, regije i slično dok Fate špil sadržava strategije i razne karte kojima možete opremiti borbene jedinice. Uz to, svaki igrač počinje igru sa Stronghold kartom koja označava njegovu klansku pripadnost, označava snagu provincija, početnu čast i s koliko novca raspolaže. Igrač počinje igru i s barem jednom Holding kartom koja pomaže platiti druge karte tj. unijeti ih u igru.

Na početku igre svaki igrač povlači 6 Fate karti koje čine njegovu ruku i tvori 4 provincije tako što spušta 4 Dynasty karte, okrenute prema dolje, između oba špila. Prvi je onaj igrač koji ima veću početnu čast.

Igra se odvija kroz šest faza: Straighten, Events, Action, Attack, Dynasty i End. U Straighten fazi se sve bowane (okrenute za 90 stupnjeva udesno) karte izravnaju. Zatim u Events fazi igrač preokreće sve Dynasty karte koje ima u provincijama i svaki događaj ili slična karta koja se preokrene odmah ima nekakav učinak na igru. Sljedeća je Action faza u kojoj igrač odigrava karte iz ruke i ako posjeduje borbene jedinice, može ih opremiti oružjem, sljedbenicima ili magijama. Nakon toga, u Attack fazi, može pokušati napasti protivnika kako bi uništio provinciju. Napad je opcionalan i ako igrač ne želi napasti faza se preskače. Zatim u Dynasty fazi igrač može novcem kojim raspolaže kupiti preostale karte u provincijama – borbene jedinice i Holding karte – te u provincije iz kojih su kupljene karte ušle u igru, stavlja nove Dynasty karte, okrenute prema dolje. Na kraju, u End fazi, igrač vuče jednu Fate kartu čime je njegov potez završio i nakon čega slijedi protivnički potez.

Igra se nastavlja prateći ovakvu sekvencu sve dok se ne ostvari jedan od nekoliko uvjeta za pobjedu.

Opširniji tekst o igri, uvod za početnike, dojmove i ostalo pročitajte ovdje Igranje.org/L5R.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Kompleksna igra;
  • Potiče strateško razmišljanje;
  • Karakterizira ju duboka i živuća priča na koju igrači mogu utjecati;
  • Može se igrati i više od dvoje igrača, no svaki treba vlastiti deck.

Copyright: Alderac Entertainment Group (AEG), 1995

Detaljno
Question mark
7.43309 Stars
Ocjena: 7.43/10 (22084 glasova)

Magic: The Gathering

2
Najbolje: 2
Težina: 3.1422 Stars Question mark
  • TOP igra: 142
  • TOP prilagodljiva: 22
13 god.
20 - 40 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Magic: The Gathering je kolekcionarska kartaška igra koju je 1993. osmislio Richard Garfield. U igri preuzimate ulogu moćnog čarobnjaka, te sa kartama u svojem unaprijed napravljenom špilu morate spustiti protivnika sa 20 na 0 života prije nego što to protivnik učini vama.

TIJEK IGRE

Karte u Magicu podijeljene su u 5 boja, od kojih je svaka vezana uz jednu vrstu terena i svaka ima svoju snagu i slabosti.  Tako je zelena vezana uz šume, bijela uz ravnice, crvena uz planine, crna uz močvare i plava uz otoke. Navedene zemlje daju manu na koju možete gledati kao na novac u čarobnjačkom svijetu i sa kojom se kupuju razna stvorenja i artefakti (koji se postavljaju na bojno polje) i razne čini (koje nakon što se odigraju idu direktno u groblje, odnosno kup u koji se odbacuju karte). Igra se krug po krug sve dok jedan od igrača ne primi dovoljno štete da izgubi partiju, ili dok jednom od igrača ne nestane karata u špilu (što se događa mnogo rjeđe).

KARAKTERISTIKE IGRE

  • igra gotovo mitskog statusa
  • vrlo duboka igra kojom nije lako ovladati
  • neke karte zbog svoje rijetkosti mogu koštati više nego prosječna društvena igra
  • nezanemariv utjecaj sreće

Copyright: Wizards of the Coast (1993)

Detaljno
Question mark
7.7755 Stars
Ocjena: 7.78/10 (696 glasova)

Rune Age: Oath and Anvil

1 - 4
Najbolje: 2
Težina: 2.5676 Stars Question mark
12 god.
30 - 60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE Rune Age: Oath and Anvil je proširenje za kartašku igru (deck builder) Rune Age. Donosi dva nova zanimljiva scenarija igranja, dvije nove rase, pojačanja za postojeće rase, nove gradove, nove neutralne karte, novu vrstu neutralnih karata – plaćenike, te dodatne događaje za postojeće scenarije.

TIJEK IGRE Ovo proširenje se sastoji od 200-tinjak karata podijeljenih u 15-tak kupova. Dvije nove rase su orci i patuljci, svaka sa po 6 jedinica. Orkovi nagrađuju igrača kad nema karata u rukama na kraju bitke, a mogu i napadati igračevu vojsku i karte u rukama. Patuljci vole zlato, bilo da ga kradu od protivnika ili ga troše za uništavanje protivničkih jedinica i karata u rukama. Četiri rase iz osnovne igre su dobila pojačanja u obliku dvije nove jedinice. Tako sada igrači imaju izbor do 6 različitih rasa, a svaka sadrži 6 različitih jedinica. Najjača jedinica svake rase košta 6 zlata, napada sa 4-6. To je mitska jedinica koju igrač ne gubi kada ona pogine, nego odlazi u igračevu hrpu za odbacivanje. Proširenje donosi 2 nove scenarija igranja. U scenariju Ascent of the Overlord, jedan igrač igra protiv ostalih. Scenarij The Quest for Power je dizajniran za igrače koji žele veću kompleksnost. Igrači se bore za prevlast nad raznim znamenitostima koje im daju razne benefite tokom igre. Na raspolaganju imaju dodatni resurs – snagu, koja je i uvjet za pobjedu. Pri igrač koji sakupi 20 snage je pobjednik. Postojeća 4 scenarija iz osnovne igre dobivaju nekoliko novih događaja, a tu su i nove neutralne karte za korištenje u svih 6 scenarija. Tu je i nova vrsta neutralnih karata – plaćenici, koji uz obične neutralne karte, igračima daju velike mogućnosti za rast svog imperija. Proširenje donosi i nove slobodne gradove koji donose razne sposobnosti igraču koji ih osvoji.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • nije samostalna igra, zahtjeva baznu igru Rune Age
  • veća reigrivost sa 6 scenarija i 6 rasa
  • karte sadrže tekst na engleskom jeziku

Copyright: Fantasy Flight Games (2012.)

Detaljno
Question mark
6.56524 Stars
Ocjena: 6.57/10 (1009 glasova)

Star Trek Deck Building Game: The Next Generation

1 - 5
Najbolje: 4
Težina: 2.4688 Stars Question mark
  • TOP igra: 1831
  • TOP prilagodljiva: 75
12 god.
45 - 75 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

U igri Star Trek Deck Building Game: The Next Generation igrači preuzimaju uloge kapetana malog svemirskog broda. Moraju potražiti pomoć od saveznika kao što je Picard, Data, Riker, Worf i ostalih poznatih likova iz Zvjezdanih staza. Moraju istraživati svemir i ispuniti razne misije, riješiti misterije i razne događaje, te se susresti sa svemirskim brodovima koji su prijateljski raspoloženi, a neki su možda i ratoborni. Cilj igre ovisi o jednom od tri scenarija igranja, pa pobjednik može biti samo jedan igrač ili svi zajedno u borbi protiv igre.

TIJEK IGRE

Igra se sastoji od preko 300 karata u nekoliko kupova (likovi, svemirski brodovi, manevri, postave, posebne karte za scenarije), 5 D20 kocaka za naznačivanje oštećenja broda. Karte na sebi sadrže fotografije, nazive i opise iz epizoda Zvjezdanih staza. Mogu sadržavati jednu (ili više) od 5 “valuta” u igri (iskustvo, brzina, napad, diplomacija, obrana), bodove koje nose na kraju igre, te razne akcije, uvjete i benefite. Tri su osnovna lika u igri koji su stalno dostupni igračima: zastavnik, poručnik i zapovjednik. Kup karata svemirske baze čine karte likova, manevara i postave. Ovisno o scenariju igranja na početku igre se napravi svemirski kup. Njega čine karte brodova, događaja i misija. Svaki igrač započinje igru sa osnovnim svemirskim brodom i 10 osnovnih karata. Sve karte koje igrač odigrava se stavljaju na most svog broda i ojačavaju brod u krugu u kojem su se odigrane. Igrač na svom potezu radi jednu ili više akcija u redoslijedu po želji:

  • Odigravanje lika, manevra ili postave radi efekta: moguće je unaprijediti likove na brodu, utjecati na karte ostalih igrača, utjecati na karte u rukama ili na svoj kup karata (namještanje redoslijeda, pretraživanje, izbacivanje karata iz ruke itd.), vući nove karte itd.
  • Trošenje iskustva za kupnju karata sa svemirske baze.
  • Trošenje iskustva na popravljanje štete na svom brodu.
  • Pretraživanje: igrač odbacuje jednu kartu sa svemirske baze i otkriva novu.
  • Istraživanje svemira: igrač okreće jednu kartu sa svemirskog kupa. Moguće je otkriti misiju koju igrač može odmah riješiti ili ostaviti za kasnije. Svemirske brodove treba odmah poraziti napadom ili mirnim putem pridobiti koristeći diplomaciju. Događaje treba odmah riješiti. Mogući su događaji koji utječu na aktivnog igrača, nekog drugog ili sveopći rat kada se igrači bore međusobno, a pobjednik osvaja okrenutu kartu i bodove s nje.
  • Izbacivanje karte iz ruke se koristi kao akcija kad igrač želi smanjiti svoj kup karata.

Na kraju svog poteza igrač odbacuje preostale karte iz ruke i sve karte sa mosta i vuče novih 5 karata sa svog kupa. Kraj igre kao i uvjet za pobjedu ovise o scenariju igranja. Postoje 3 scenarija igranja: Istraživanje – u kojem igrači pokušavaju sakupiti 400 bodova sa svemirskog kupa, Klingonski civilni rat – u kojem se igrači međusobno sukobljavaju svi protiv svih ili tim protiv tima, Invazija Borgova – timska igra u kojoj igrači pokušavaju zajedno pobijediti igru tj. kup neprijateljskih karata borgovske tematike.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • vizualno atraktivna kartaška igra
  • tri načina igranja: svi protiv svih (Istraživanje), tim protiv tima (Klingonski civilni rat), svi protiv igre (Invazija Borgova)
  • karte su bogate tekstom na engleskom jeziku

Copyright: Bandai (2011)

Detaljno
Question mark
7.6503 Stars
Ocjena: 7.65/10 (14024 glasova)

The Lord of the Rings: The Card Game

1 - 4
Najbolje: 2
Težina: 3.1111 Stars Question mark
  • TOP igra: 91
  • TOP prilagodljiva: 9
13 god.
60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Kartaška igra po uzoru na Gospodara prstenova koja je drugačija od ostalih već po tome što igrači ne igraju jedan protiv drugoga, nego međusobno surađuju te gube ili pobjeđuju zajedno. Igrači na početku igre izaberu jedan od ponuđenih scenarija te kreću u pohod, npr. naći prolaz kroz šumu Mirkwood ili pobjeći iz Dol Guldura. Na putu im se ispriječuju razni neprijatelji (orci, trolovi, goblini, pauci, nazgul, itd), nezgode i sl., ali pokušavaju pobijediti i prebroditi sve nevolje kroz pažljivu upotrebu svojih heroja, kao što su Aragorn, Gimli, Eowyn, Legolas, Glorfindel, Denethor, Gloin i drugih. Njima pomažu razni saveznici kao što su Faramir i mudri Gandalf, te razna oružja, mudrosti i čarolije.

TIJEK IGRE Svaki krug igre ima sedam faza ili koraka. Igrači uglavnom igraju paralelno u svim fazama. Svaki igrač počinje igru s određenim brojem karata u ruci koje može igrati u početnoj fazi, nakon toga dolazi do dileme: da li opredijeliti heroje za rješavanje pohoda ili kasnije za borbu. Ako igrači nisu opredijelili dovoljno heroja za pohod to se odražava negativno na sve igrače, a opet ako se nema tko boriti, heroji mogu poginuti. Veliku ulogu igraju razne karte koje možete odigrati, a i nikada se ne zna što neprijatelj sprema i na koje mjesto ste naišli u svom pohodu. Igra dolazi s četiri unaprijed sastavljena špila karata s kojima možete igrati, ali također možete slobodno sastavljati vlastite špilove od karata koje su dostupne. Igrači koriste heroje, saveznike, oružja, opremu i čarolije, a bore se protiv raznih neprijatelja (orkova, goblina, pauka, trolova, nazgula, itd.), istražuju razne lokacije, a napadaju ih i razne zle čarolije i nepovoljni događaji. Igra dolazi sa 3 različita scenarija igranja. U prvome nose važnu poruku za Galadrijel, putujući kroz opasni Mrkodol i bježeći od strašnih paukova. U drugome su heroji uspjeli živi pobjeći iz mračne šume i pokušavaju na splavi pobjeći od opasne potjere iz šume predvođene opakim trolom. Treći scenarij je najteži. U njemu heroji istražuju područje oko zloglasnog dijela Mrkodola, tvrđave Dol Guldur, gdje Nekromancerove sile zarobe jednog heroja, a ostalima preostaje težak zadatak njegovog spašavanja i zajedničkog bijega od strašne potjere predvođene nazgulom. Izdavač je naknadno objavio i službeni lakši način igranja (Easy Mode) koji predstavlja odličan način igranja za sve početnike i igrače željne tematskijeg igranja. U tom načinu igranja heroji počinju igru sa dodatnim resursom, a iz svakog neprijateljskog kupa su izbačene neke jake karte. Više o tome možete pročitati na službenoj stranici izdavača i na našem forumu. KARAKTERISTIKE IGRE

  • Složenija pravila
  • Razvija strategiju
  • Igrači igraju timski
  • Igra je bogata tekstom, pa je nužno znanje engleskog jezika.
  • Preporučamo skidanje FAQ dokumenta sa stranice izdavača koji razjašnjava neke nejasnoće u pravilima.
  • Posjetite naš podforum za ovu igru.

Copyright: Fantasy Flight Games (2011)

Detaljno
Question mark
7.41025 Stars
Ocjena: 7.41/10 (974 glasova)

The Lord of the Rings: The Card Game – A Journey to Rhosgobel

1 - 4
Najbolje: 2
Težina: 2.8511 Stars Question mark
13 god.
60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Riječ je o proširenju, “adventure packu” za kartašku igru The Lord of the Rings: The Card Game. Treće je od šest proširenja u ciklusu Shadows of Mirkwood (Sjene Mrkodola). Sadrži karte 50-71 iz tog ciklusa. Tražeći Golluma u dolini rijeke Anduin, heroji su naišli na palog Orla, sa strašnim ranama i na rubu smrti. S obzirom na njihovu trenutnu lokaciju imaju samo jednu nadu: prijevoz Orla do Rhosgobela i traženje mudrosti čarobnjaka Radagasta Smeđeg. TIJEK IGRE

Proširenje donosi novi scenarij težine 6. Putujući dolinom rijeke Anduin, heroji su naišli na smrtno ranjenog Orla Wilyadora. Orlovi su njihovi saveznici, pa njegovo spašavanje smatraju svojom časnom dužnošću. Jedina nada za spas Orla je Rhosgobel na jugozapadu Mrkodola. To je kuća čarobnjaka Radagasta, Gandalfovog prijatelja. On ga svojim znanjem i moćima može spasiti. Igrači moraju žuriti, jer se putovanjem rane Orla samo povećavaju. Ako on umre, igrači su izgubili. Orci i pauci ih nastavljaju progoniti, pa je to dodatan razlog da što prije dođu u sigurnost Rhosgobela. Uz sve veću žurbu, heroji trebaju skupiti i što više ljekovite biljke athelas koju će čarobnjak Radagast koristiti za liječenje Orla. U svemu tome im pomaže novih heroj princ Imrahil (Leadership) kao i razni novi dodaci, te saveznici.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • za igranje je potrebna bazna igra
  • složena pravila
  • 2-4 igrača igra timski ili 1 igrač igra solo
  • karte sadrže tekst

Copyright: Fantasy Flight Games (2011)

Detaljno
Question mark
7.83156 Stars
Ocjena: 7.83/10 (436 glasova)

The Lord of the Rings: The Card Game – Heirs of Númenor

1 - 4
Najbolje: 2
Težina: 3.0769 Stars Question mark
13 god.
30 - 60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Zlo se komeša u zemljama Mordora. Dim se uzdiže iz Klete gore. Moć Gospodara tame raste, a njegove vojske sve više napreduju. Ljudi Gondora su prva linija obrane protiv rastuće sjene sa istoka. Mogu li oni izdržati nadolazeće nasrtaje brojnih neprijitelja? Ovo proširenje vam daje priliku zapovijedati najveći herojima Međuzemlja protiv sila zla u regiji najbližoj neprijatelju. Tri nova scenarija vas vode u relativnu sigurnost ulica Pelargira, nesigurno područje Ithiliena, pa do opsade Cair Androsa gdje se vodi epska bitka.

TIJEK IGRE

Način igranja je i dalje isti, a ovo proširenje uvodi neke nove mehanizme i pojmove, te malo mijenja postojeće. Dva su nova heroja dostupna igračima. Ovaj put u Leadership sferi, Boromir (11/1/3/2/5) je pravi vođa Gondora, jer svojim saveznicima pojačava napad za 1, ako kod sebe ima barem 1 resurs. Pravi obrambeni heroj je Beregond (10/0/1/4/4) koji je još i sentinel, a sva oružja i oklopi su jeftiniji za 2 kad se kupuju za njega. Njima pomažu razni gondorski saveznici i oružja, te događaji vezani za ljude. U prvom scenariju Peril in Pelargir heroji se već po dolasku u Gondor moraju sukobiti sa izdajicama koji rade za Mordor. Sam sukob se odvija unutar lučnog grada Pelargira, a neprijatelji su razni razbojnici i plaćnici. U drugom scenariju Into Ithilien heroji putuju u Ithilien sa važnom porukom za Faramira. Njihov pothvat ne prolazi bez problema, pa moraju bježati prema Cair Androsu pred brojnom južnjačkom vojskom iz Harada. Najstrašniji neprijatelj je ogromni Mumak (38/4/7/3/12) kojeg se može raniti najviše za 3 po napadu. Jedva stigavši živi u Cair Andros, heroji ulaze u epsku bitku. U trećem scenariju The Siege of Cair Andros, neprijateljska opsada je neumoljiva. Na početku scenarija moraju braniti 3 lokacije koje mogu primati ozljede, tj. ozljedama se naznačuje uspješnost opsade. U quest fazu likovi ulaze sa obranom. Gubitkom lokacija, igračima je sve teže izdržati opsadu i othrvati se mordorskoj vojsci koja je sve brojnija. Osim pojma Battleground tj. lokacije koja može primiti ozljede, ovo proširenje uvodi pojam Archery. To je nova sposobnost nekih neprijatelja da iz daljine zadaju ozljede likovima igrača. Igrači moraju među sobom podijeliti određeni broj ozljeda i to na početku svake faze borbe. Nova karakteristika likova je Outlands koja će biti više prisutna u kasnijim proširenjima. Uz baznu igru, ovo proširenje je nužna osnova za igranje 6 “adventure packova” iz Against the Shadow ciklusa. Radnja tih 6 proširenja se odvija i dalje u Gondoru.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • nije samostalna igra, zahtjeva baznu igru The Lord of the Rings: The Card Game
  • sadrži puno teksta pa je nužno znanje engleskog jezika

Copyright: Fantasy flight Games (2012)

Detaljno
Question mark
7.94282 Stars
Ocjena: 7.94/10 (1047 glasova)

The Lord of the Rings: The Card Game – Khazad-dûm

1 - 4
Najbolje: 2
Težina: 3 Stars Question mark
13 god.
30 - 60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Khazad-dûm (na jeziku patuljaka) ili Moria (na jeziku vilenjaka) je čuveno podzemno carstvo patuljaka poznato iz Tolkienovih djela. Prošlo je mnogo godina od ikakvih vijesti iz rudnika. Igrači će se zajedno sa herojima uputiti u podzemlje, te istražiti što se dogodilo s Balinom i njegovom kolonijom patuljaka. Ovo proširenje je prvo deluxe proširenje koje igrače odvodi na novo područje Međuzemlja u tri scenarija igranja.

TIJEK IGRE

Način igranja se nije bitno promijenio, pa će ovdje biti opisane samo brojne novosti. Na strani igrača su dva nova heroja, patuljci Bifur (Lore) i Dwalin (Spirit). Njima pomažu razni drugi saveznici patuljci, brojna nova oružja koja su skovali patuljci, te razni događaji koji posebno pomažu patuljcima. U prvom scenariju “Into the Pit“, heroji ulaze u Moriju sa važnim vijestima od Bijelog Vijeća za Balina i patuljke. U drugom scenariju “The Seventh Level“, heroji ulaze sve dublje u podzemlje u potrazi za Balinom i patuljcima. Pokušavaju pronaći Dvoranu zapisa u kojoj bi trebao biti Balin i legendarna Knjiga Mazarbula. Nakon što su saznali što se dogodilo sa Balinovom kolonijom, u scenariju “Flight from Moria” heroji pokušavaju pobjeći iz podzemlja progonjeni orcima, trolovima, hordama goblina i Bezimenim Strahom. Uz baznu igru, ovo proširenje je nužna osnova za igranje 6 “adventure packova” iz Dwarrowdelf ciklusa. Radnja tih 6 proširenja se nastavlja oko istraživanja Morije.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • nije samostalna igra, zahtjeva baznu igru The Lord of the Rings: The Card Game
  • sadrži puno teksta pa je nužno znanje engleskog jezika

Copyright: Fantasy Flight Games (2011)

Detaljno
Stranica 1 od 3123