Učlani se u udrugu!
Question mark
6.11978 Stars
Ocjena: 6.12/10 (811 glasova)

Make ‘n’ Break

2 - 4
Najbolje: 2
Težina: 1.2875 Stars Question mark
  • TOP igra: 2989
  • TOP obiteljska: 823
  • TOP party: 199
8 god.
30 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

U ovoj igri vještine građenja igrači pokušavaju u zadanom vremenu složiti strukturu prikazanu na karti. Igru odlikuju drveni kvadrovi koji čine građevne blokove zadanih struktura.

TIJEK IGRE

Karte se izmiješaju i postave licem nadolje. Igrač baca kocku, te se temeljem kocke podešava duljina trajanja štoperice. Štoperica starta kada je igrač spreman. On tada okreće kartu i temeljem te karte slaže strukturu od raspoloživih drvenih blokova. Ako je nakon gradnje strukture preostalo vremena na štoperici, igrač okreće novu kartu i gradi drugu strukturu. Karte mogu prikazivati sive strukture kod kojih igrač ne mora paziti na boju blokova ili strukture u boji gdje je bitna i boja blokova. Igra se dok svaki igrač ne gradi po četiri puta, a nakon toga zbrajaju se bodovi s osvojenih karata ispravno izgrađenih struktura.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • brza i zabavna igra
  • pogodna za najmlađe
  • razvija spretnost i brzinu

Copyright: Ravensburger 2006.

Detaljno
Question mark
6.73384 Stars
Ocjena: 6.73/10 (5798 glasova)

Mascarade

2 - 13
Najbolje: 7
Težina: 1.5182 Stars Question mark
  • TOP igra: 761
  • TOP party: 60
10 god.
30 - 0 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Sudac ili lopov, kralj ili seljak, vještica ili biskup… Pridružite se maškarama i razotkrijte svoje neprijatelje! Mascarade je brza i napeta igra blefiranja u kojoj je svakom igraču cilj da do kraja igre stekne najveće bogatstvo. Igrači se pri tome služe različitim posebnim moćima koje svaka od 13 maski donosi.

TIJEK IGRE

Na početku igre svaki igrač dobiva 6 novčića te se svakom igraču nasumično dodijeli kartica licem prema dolje. Igrač smije svoju karticu pogledati samo jednom te ju nakon toga spušta pred sebe tako da je kartica okrenuta licem prema dolje. Svaka kartica ima svoju posebnu moć koju igrači nastoje iskoristiti kako bi sakupili 13 novčića što je ujedno i cilj igre. Ukoliko jedan od igrača tijekom igre bankrotira, igra odmah završava i pobjednik je onaj igrač koji u tom trenutku ima najviše sakupljenih novčića.

Igrač koji je na potezu ima 3 moguće akcije: 1. Potajno pogledati svoju karticu; 2. Uzeti svoju i karticu od još jednog igrača te im zamjeniti mjesta (ili ne) – igrač uzme obje kartice te ih ispod stola može izmješati ili zamjeniti na način da samo on zna koja je kartica koja te zatim zadržava jednu od te dvije kartice, a drugu vraća onom igraču od kojega ju je uzeo; 3. Najaviti koji je lik – u ovom slučaju igrač najavljuje da je kartica koju ima ispred sebe određeni lik (igrač kaže ime lika s time da to može biti lik sa bilo koje kartice iz igre, bez obzira da li je lik s tom karticom zaista ispred njega). U ovom trenutku ostali igrači mogu pokušati osporiti ovu najavu na način da najave kako smatraju da se upravo prozvani lik zapravo nalazi ispred njih. Ukoliko nitko ne pokuša osporiti najavu, taj igrač smije upotrijebiti moć lika kojeg je najavio. Ukoliko pak jedan ili više drugih igrača osporava ovu najavu, tada najavljivač i svi igrači koji osporavaju moraju okrenuti svoju kartu licem prema gore kako bi se provjerilo da li se najavljeni lik zaista nalazi kod nekoga od njih. Onaj igrač koji je otvorio kartu s najavljenim likom smije upotrijebiti njegovu moć iako nije na potezu, a svi ostali dužni su platiti kaznu od 1 novčića. Igru zatim nastavlja sljedeći igrač u smjeru kazaljke na satu.

Kako bi se igra dodatno zapetljala, u prva četiri kruga jedina dozvoljena akcija je zamjena (ili ne) sa nekim od drugih igrača.

Zanimljivost igre je veliki raspon dozvoljenog broja igrača, pa se tako igra može igrati u dva ili tri igrača sa dodatno modificiranim pravilima, a moguća je i partija u većem društvu sa čak do 13 igrača.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Vježba memoriju
  • Faktor sreće smanjen na minimum
  • Jednostavna pravila
  • Veliki raspon mogućeg broja igrača
  • Kartice ne sadrže tekst i jezično su neovisne

Copyright: Repos Production (2013)

Detaljno
Question mark
6.07738 Stars
Ocjena: 6.08/10 (3533 glasova)

Monty Python Fluxx

2 - 6
Najbolje: 4
Težina: 1.3571 Stars Question mark
  • TOP igra: 2368
  • TOP party: 242
13 god.
5 - 40 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

U kojoj igri su vam za pobjedu potrebni Prst Božji, Trojanski zec, Leteća krava i kokosovi orasi? A možda vam ne treba ništa od toga. A možda niti nema uvjeta za pobjedu?! To nije možda, to je sigurno igra Monty Phyton Fluxx. To je varijanta kaotične kartaške party igre Fluxx smještena u svijet Monty Phytona, tj. koristi elemente iz popularne serije i filmova.

TIJEK IGRE

Početna pravila su jednostavna. Početni igrač je onaj koji prvi kaže da je prvi. On vuče jednu kartu, te igra jednu kartu. Nitko ne može pobijediti dok se na stol ne odigra karta cilja na kojoj pišu uvjeti za pobjedu. Ali ti uvjeti vrijede samo dok neki drugi igrač ne odigra novu kartu s ciljevima. Igrač može odigrati kartu novog pravila. Time se mijenjanju pravila igranja. Može se mijenjati broj karata koje igrač vuče na početku svog poteza ili broj karata koje odigrava ili se može ograničiti broj karata u ruci. Neka pravila tjeraju igrače da govore neobičnim naglaskom i za to ih nagrađuju novim kartama. Ili da moraju pjevati tokom igre. Igrač ispred sebe stavlja karte za pobjedu, tzv. Keepere. To može biti karta Svetog grala, Grmlja, Svete ručne granate od Antiocha, nekog viteza Okruglog stola i brojne druge. Karte koje igračima onemogućavaju pobjedu dok ih se ne riješe su Creeperi, npr. Zec Ubojica, Španjolska inkvizicija, Vitez koji kaže “NI!”, Div sa tri glave i drugi. Igra završava kad neki igrač ostvari cilj igre koji vrijedi u to trenutku. To može biti u petoj minuti igre, a može i potrajati.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • kaotična igra
  • puno humora
  • sadrži tekst na engleskom jeziku

Copyright: Looney Labs (2008)

Detaljno
Question mark
7.56247 Stars
Ocjena: 7.56/10 (9280 glasova)

Mysterium

2 - 7
Najbolje: 5
Težina: 1.9379 Stars Question mark
  • TOP igra: 124
  • TOP obiteljska: 11
10 god.
40 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Timska detektivska dedukcijska igra u kojoj prevladava asocijativnost i intuicija igrača. Tematika igre smještena je u ukletu kuću kojom hara nemirni duh davno ubijenog vlasnika. Tim “stručnjaka” vidovnjaka pokušava na Halloween – dan kada se spajaju svjetovi vidljivog i nevidljivog, unutar 7 sati komunicirati s duhom kako bi putem njegovih vizija otkrili ubojicu. U dijelu mehanike igra je slična igri Dixit. Krase je lijepo oslikane karte i pripadajući pribor, a u svrhu atmosferičnosti moguće je sa službenih stranica preuzeti i zvučnu kulisu koja prati igru.

TIJEK IGRE

Tim igrača sastoji se od vidovnjaka i duha. Na početku igre nasumce se odaberu karte osoba, lokacija i predmeta koje bi mogle sudjelovati u ubojstvu. Igrač koji igra duha, od tih karata odabere grupe onih koje će igrači vidovnjaci trebati pogoditi kao njima pripadne. Kako bi vidovnjaci uspjeli pogoditi koje su karte ispravne, duh ih navodi posebnim kartama vizija koje imaju neke zajedničke crte s kartama osoba, lokacija i predmeta. Karte vizija su apstraktne karte koji asocijativno pomažu igračima u napretku. Tim ima 2 minute za pogađanje karata putem vizija i do tada moraju označiti neku od karata kao “sumnjivu”. Duh potom daje do znanja tko je pogodio, a tko nije određenu kartu. Kada se pogodi osoba, ide se na lokaciju, nakon lokacije pogađa se predmet i ako su svi igrači uspjeli pogoditi sve troje unutar 7 krugova igre (sati na starinskom satu) prelaze na finalni dio igre. Igrač pogađa osobu/lokaciju/predmet tako dugo dok je ne pogodi, a duh mu u svakom novom krugu pruža nove karte vizija. Ukoliko nisu svi igrači tima uspjeli unutar 7 krugova igre dokučiti sve osobe, lokacije i predmete, igra se prekida i igrači su timski izgubili. Tijekom ove faze igre, svaki vidovnjak može putem pločica davati mišljenja o ispravnosti odluka ostalih igrača i time napredovati na traci vidovnjaštva, što mu može donijeti benefite u konačnoj fazi igre.

U koliko su igrači uspješno pogodili sve osobe, lokacije i predmete unutar 7 krugova igre, prelazi se na pogađanje konačnog krivca, lokacije i predmeta. Svaki vidovnjak grupira svoje pogođene osobe, lokacije i predmete, te duh potajno odabire jednu od grupa kao konačno rješenje i putem tri karte vizija pokušava navesti igrače da glasuju za baš tu grupu kao generalnog krivca. Pri ovom glasovanju igrači se u timu ne smiju dogovarati i glasuju prvo igrači koji su najslabiji na traci vidovnjaštva putem samo jedne izložene karte vizije, zatim uspješniji s pomoću dvije karte vizije i naposljetku najuspješniji vidovnjaci s pomoću otkrivene sve tri karte vizija. Grupa karata koja je dobila najviše glasova odabire se kao odabrana grupa karata čitavog tima i u koliko je ona točna s duhovim odabirom tim pobjeđuje, u suprotnom vidovnjaci nisu bili dovoljno “vidoviti” i ubojica duha nije pronađen.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • timska igra
  • razvija vještine zaključivanja, asocijativnosti i intuicije
  • zbog jednostavnih pravila pogodna i za početnike

Copyright: Libellund, 2015.

Detaljno
Question mark
5.81641 Stars
Ocjena: 5.82/10 (5094 glasova)

Pictionary

3 - 16
Najbolje: 8
Težina: 1.2565 Stars Question mark
  • TOP igra: 3561
  • TOP party: 301
8 god.
45 - 90 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Igra u kojoj igrači crtaju zadane pojmove. Izuzetno je zabavna, te potiče na kreaciju i asocijativnost. Pojmova ima dovoljno da cijela stvar brzo ne dosadi. Igra se u parovima.

TIJEK IGRE

Igrači crtaju pojmove koje izvlače na karticama, a njihov par pokušava pogoditi pojam u zadanom vremenu. Pobjednički tim je onaj koji uspije prvi doći do cilja na ploči.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Potiče na kreativnost i asocijativnost
  • Mora se igrati u parovima
  • Izuzetno je zabavna

Copyright: Mattel (1985)

Detaljno
Question mark
5.431 Stars
Ocjena: 5.43/10 (675 glasova)

Pictureka

2 - 7
Najbolje: 4
Težina: 1.1404 Stars Question mark
  • TOP igra: 12284
  • TOP obiteljska: 1413
  • TOP party: 371
  • TOP dječja: 314
6 god.
30 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Igra se sastoji od ploča sa raznim crtežima, karticama sa zadacima, kockama i pješčanim satom. Zbog veličine sastavljene ploče za igru obično je treba igrati na podu. Igra sadrži i elemente brzine i nadmetanja u traženju. Kada se igranjem nauče položaji crteža na pločama postaje pomalo monotona.

TIJEK IGRE

Igrači traže crteže na pločama prema uputama sa kartica koje izvlače. U traženju su ograničeni vremenom koje se određuje pješčanim satom. U ovisnosti o karticama potreno je pronaći neki crtež, pronaći prvi ili se nadmetati u traženju

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Zabavna igra sa dosta smijeha
  • Dugotrajno učestalo igranje dovodi do monotonije zbog lakog pronalaska zadanih crteža

Copyright: Hasbro (2006)

Detaljno
Question mark
7.24743 Stars
Ocjena: 7.25/10 (7344 glasova)

Pitchcar

2 - 8
Najbolje: 6
Težina: 1.1291 Stars Question mark
  • TOP igra: 274
  • TOP obiteljska: 34
  • TOP party: 19
6 god.
30 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Jednostavna i brza igra u kojoj će vam trebati malo vještine za pobjedu. Igra se sastoji od dijelova staze koji se mogu slagati u željenu formu i drvenih pločica koje predstavljaju automobile.

TIJEK IGRE

Igrači udaraju drvene pločice – autiće bilo kojim prstom ruke po trkaćoj stazi. Prije trke igrači voze kvalifikacijski krug, prema kojem zauzimaju pozicije u glavnoj trci. U koliko pločica izleti iz staze vraća se u poziciju od kuda je krenula. Igrači se tako pomiču po stazi tri kruga, a pobjeđuje igrač koji prvi prijeđe startnu liniju.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • jednostavna i brza igra pogodna za mlađe igrače
  • razvija vještinu i motoriku ruku
  • igra ne sadrži tekst

Copyright:  Ferti

Detaljno
Question mark
5.57647 Stars
Ocjena: 5.58/10 (20909 glasova)

Rizik

2 - 6
Najbolje: 4
Težina: 2.1086 Stars Question mark
  • TOP igra: 12094
  • TOP obiteljska: 1439
  • TOP ratna: 2466
10 god.
120 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Zabavna strateška igra osvajanja svijeta. Odlikuje je velika igrača ploča (karta svijeta) i mnoštvo figurica za igranje. Također, postoje i varijacije pravila pa igra tako postaje još dinamičnija.

TIJEK IGRE

Igrači kroz poteze postavljanja svojih armija, napadom i obranom svoje pozicije pokušavaju  okupirati cijeli svijet i izbaciti sve protivnike iz igre.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Razvija taktičke i strateške vještine
  • Varijacije pravila čine ju još dinamičnijom

Copyright: Hasbro (1959)

Detaljno
Question mark
6.28176 Stars
Ocjena: 6.28/10 (6941 glasova)

Tabu

4 - 10
Najbolje: 6
Težina: 1.2426 Stars Question mark
  • TOP igra: 1507
  • TOP party: 145
12 god.
20 - 60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Igra doneke slična popularnom Pictionaryu. Ovdje je cilj objasniti svom timu određeni pojam, ali tako da ne koristimo Tabu (zabranjene) riječi.

Igru igraju 2 tima igrača a cilj je, naravno pobijediti drugi tim. Igra sadrži: ploču za igru, 2 figurice, 1 sat, 1 Tabu zviždaljku i 252 Tabu kartice s pojmovima. Tabu kartica je podijeljena na četiri obojena dijela, po dva sa svake stane kartice.  Boje na karticama ne označavaju kategorije pojmova (kao npr. u Crationaryu).

TIJEK IGRE

Igrači se podijele u dva tima. I odluče koji tim igra prvi. I odlučuju koja boja će biti zadana za pogađanje.

Igrač koji objašnjava pojam svom timu, stoji pokraj suparničkog tima i  objašnjava svom timu pojam. Pješčani sat označuje vrijeme koje tim ima na raspolaganju da bi pogodio pojmove. Igrač koji objašnjava mora što brže objasniti  svom timu pojam, ali ne smije koristiti pet Tabu riječi niti prekršiti pravilo davanja naznaka. njegovi suigrači izvikuju riječi za koje misle da su traženi pojam. nema kazne za netočne odgovore. Kada suigrači pogode traženi pojam, igrač uzima novu karticu i objašnjava im slijedeći pojam i tako sve dok ne istekne vrijeme. Nakon isteka vremena, računaju se bodovi i pomiće se figurica na ploči. Zatim na isti način igra drugi tim. Svaki sljedeći krug drugi igrač objašnjava traženi pojam.

Suparnički tim prati koje Tabu riječi ne smijete  koristiti te koristi zviždaljka da bi upozorio ostale da ili koristite Tabu riječ ili kršite pravilo o naznakama.

Igrač koji objašnjava pojmove može preskočiti neku karticu s pojmom, ako to želi. Nema kazne za preskakanje kartice.

Bodovanje: za 1 pogođenu karticu s pojmom tim dobiva 1 bod. Suparnički tim dobiva po bod za svaku Tabu riječ koju ste upotrijebili.

Tim koji prvi dođe do završnog polja je pobijedio!

Polja na ploči: neka polja na ploči su posebno naznačena. Tako postoje polja gdje tim ima na raspolaganju dvostruko vremena za pogađanje, kada tim ima dvostruko vremena za pogađanje a uz to morate odabrati samo jednog igrača da pogađa pojmove, polje na kojem odabirete samo jednog člana tima da pogađa pojmove… Na zadnjih sedam polja se bodovanje malo mijenja – potrebno je pododiti najmanje 3 pojma kako bi se figurica mogla pomaknuti prema polju naprijed.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Razvija vokabular i govorne vještine.
  • Jako zabavna, odlična za igru za veći broj ljudi.
  • Asocijativna i kreativna igra.
  • Timska igra.
  • Sadrži kartice sa tekstom.

Copyright:  Hasbro (2009)

Detaljno
Question mark
7.45027 Stars
Ocjena: 7.45/10 (23995 glasova)

The Resistance

5 - 10
Najbolje: 7
Težina: 1.6356 Stars Question mark
  • TOP igra: 123
  • TOP party: 10
13 god.
30 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Carstvo mora pasti. Naša misija mora uspjeti. Uništenjem njihovih ključnih baza, razbit ćemo carsku snagu i osloboditi naš narod. No, špijuni su se infiltrirali u naše redove, spremni na sabotažu. Moramo ih otkriti. U pet noći mijenjamo sudbinu ili umiremo pokušavajući. Mi smo pokret otpora!

The Resistance je party igra socijalne dedukcije. Dizajnirana je za 5 do 10 igrača, traje oko 30 minuta i nema eliminacije igrača. Inspirirana je igrama Mafia/Werewolf, ali je jedinstvena po svojoj mehanici igranja koja povećava resurse za informiranu odluku, pojačava interakciju između igrača i omogućava da svi igrači igraju do kraja.

TIJEK IGRE

Igrači su ili operativci pokreta otpora ili carski špijuni. Tijekom 3 do 5 rundi ovise jedni o drugima kako bi izvršili misije protiv Carstva. Istovremeno, moraju pokušati deducirati identitete drugih igrača i zadobiti njihovo povjerenje. Svaka runda započinje s razgovorom. Kada su spremni, vođa podijeli svoje planove s određenim brojem igrača (pritom uključi i sebe u planove ili ne). Svi glasaju hoće li potvrditi predloženi tim za misiju ili ne. Kada predloženi tim dobije potvrdu, odabrani igrači tajno odlučuju hoće li podržati ili sabotirati misiju. S obzirom na rezultate, misija uspijeva (pokret otpora pobjeđuje) ili propada (Carstvo pobjeđuje). Kada tim osvoji 3 misije, taj tim pobjeđuje u igri.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • puno socijalne interakcije
  • razvoj analitičkih sposobnosti
  • učenje o sebi i drugima
  • originalna igra nema teksta

Copyright:  Indie Boards & Cards

Detaljno
Stranica 3 od 41234