Učlani se u udrugu!
Question mark
7.34268 Stars
Ocjena: 7.34/10 (19302 glasova)

Hive

2
Najbolje: 2
Težina: 2.3431 Stars Question mark
  • TOP igra: 169
  • TOP apstraktna: 9
9 god.
20 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Apstraktna logička slagalica s velikim, masivnim šesterokutnim pločicama u kojoj igrači slažu i premještaju kukce, s ciljem zarobljavanja suparnikove matice. Svaki kukac ima svoje mogućnosti kretanja što igračima daje širinu za taktiziranje.

TIJEK IGRE

Igrači naizmjence postavljaju šesterokutne pločice s oznakama kukaca, te kasnije kada postave maticu postavljene šesterokute pomiču po stvorenoj strukturi. S time da različiti kukci imaju različite opcije micanja: Jelenci se pomiču za jedan, ali se mogu i popeti na druge kukce; skakavci preskaču pravocrtno ostale spojene bube, pauci se pomiču po rubovima, ali uvijek za 3 polja; mravi se mogu pomicati po rubu strukture neograničeno i matica se pomiče za jedan po rubu. Igrač čija je matica potpuno okružena s kukcima (vlastitim i suparnikovim) je izgubio.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Razvija strategiju, taktiku i zapažanje
  • Pogodna za mlađe i starije igrače
  • Igra ne sadrži tekst

Copyright: Vendetta 2007.

Detaljno
Question mark
6.99833 Stars
Ocjena: 7/10 (1276 glasova)

Identik

3 - 7
Najbolje: 6
Težina: 1.2391 Stars Question mark
  • TOP igra: 1025
  • TOP party: 44
8 god.
45 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Igra crtanja u kojoj igrači pokušavaju što detaljnije nacrtati ono što im opisivač govori. Igra je nalik Pictionaryu, ali sa posve originalnim konceptima. Naravno, ne morate biti Da Vinci kako biste pobijedili. Dovoljno je imati dobor zapažanje i slušati ono što vam opisivač govori.

TIJEK IGRE

Jedan igrač uzima ulogu opisivača, te uzima jednu od 160 kartica sa šaljivim motivima. Svaka ova kartica na sebi ima 10 kriterija koje ostali igrači koji crtaju (Umjetnici) trebaju što bolje pohvatati. Opisivač opisuje scenu na izvučenoj kartici 90 sekundi, a umjetnici u to vrijeme crtaju ono što im opisivač govori. Nakon isteka vremena umjetnici izmijene svoje crteže, opisivač čita kriterije, dok ostali igrači provjeravaju tuđe crteže prema tim kriterijima. Svaki ispunjeni kriterij na crtežu donosi bodove umjetniku i opisivaču. Igrač koji je na kraju sakupi najviše bodova pobjeđuje.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • vrlo zabavna igra crtanja
  • razvija vještine zapažanja i crtanja
  • pogodna za mlađe igrače
  • pogodna za veća društva
  • sadrži malo teksta

Copyright: Asmodee (2005.)

Detaljno
Question mark
5.59795 Stars
Ocjena: 5.6/10 (288 glasova)

Indus

2 - 4
Najbolje: 3
Težina: 1.9545 Stars Question mark
  • TOP igra: 9321
  • TOP strateška: 1543
  • TOP obiteljska: 1329
8 god.
60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Igrači vode timove istraživača u dolini rijeke Indusa koji traže vrijedne iskopine drevne civilizacije Harappa. Igru odlikuje modularna igraća ploča čineći je više reigrivom.

TIJEK IGRE

Igrači postavljaju svoje istraživače po rubu ploče, te temeljem bacanja kocke odlučuju koje će istraživaće pomicati na koja igraća polja, odnosno ruševine. Moguće je bacati kocku do tri puta, ali pri svakom novom bacanju igrač je ograničen s kojim istraživačem može igrati. Također je moguće zarobljavati tuđe istraživače izbacujući ih time iz igre i skupljajući bodove za svakog zarobljenog protivničkog igrača. Potrebno je taktizirati kako bi se istraživaće postavilo na najunosnija igraća polja i pokupilo najviše bodova s ruševina.

Igra završava kada svaki igrač postavi sve svoje istraživaće na igraća polja ploče. Pobjeđuje igrač s najvišim brojem bodova prikupljenih puterm zarobljavanja i vrijednosti pronađenih na osvojenim ruševinama.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • razvija taktiku
  • modularna igraća ploča povećava reigrivost

Copyright: Queen Games 2004.

Detaljno
Question mark
7.1794 Stars
Ocjena: 7.18/10 (12644 glasova)

Ingenious (Genial)

1 - 4
Najbolje: 2
Težina: 1.9295 Stars Question mark
  • TOP igra: 274
  • TOP apstraktna: 11
8 god.
30 - 45 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Ovo je igra polaganja pločica u kojoj svaka pločica ima na sebi dva simbola, svaki unutar svog  šesterokuta i cilj igre je osvojiti najviše bodova spajanjem istih simbola na igračoj ploči.

TIJEK IGRE

Svaki igrač dobije šest pločica i tokom svog poteza polaže jednu od njih na igraču ploču, zbraja dobivene bodove i vuče novu pločicu. Kada se pločica stavi na igraču ploču, boduju se neprekinute linije istih simbola na igračoj ploči u svih pet smjerova svakog simbola na pločici (pločica koja je postavljena se ne boduje). Postoji šest različitih simbola, i svaki od njih ima posebnu liniju za bodovanje. Igra završava kada se na igraču ploču ne može staviti više pločica. Pobjednik je igrač koji ima najviše bodova na bodovnoj liniji u kojoj je najslabiji po bodovima.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Razvija strategiju i taktiku
  • Lagana za naučiti
  • Igra ne sadrži tekst

Copyright: Fantasy Flight Games

Detaljno
Question mark
6.59639 Stars
Ocjena: 6.6/10 (7626 glasova)

Jungle Speed

2 - 10
Najbolje: 5
Težina: 1.1503 Stars Question mark
  • TOP igra: 911
  • TOP party: 78
7 god.
10 - 15 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Jungle speed je vrlo jednostavna i zabavna igra temeljena na brzini, zapažanju i vještini. Od pribora odlikuju je drveni totem, te mnoštvo raznolikih kartica.

TIJEK IGRE

Igrači naizmjenice izvlače kartice iz svog kupa karata. Na sredini stola stoji drveni totem kojeg igrači moraju uhvatiti u ruku onog trenutka kada se izvuče identična karta nekoj koja već leži otvorena na stolu. Igrač koji prvi uhvati totem daje sve svoje izašle kartice drugom igraču, rješavajući ih se. Stvar se komplicira time što je dobar dio kartica zapravo jako sličan drugima, ali ne i isti. Ako igrači uhvate totem na temelju nepodudarnih kartica slijedi kazna. Pobjednik je onaj igrač koji prvi ostane bez svih svojih kartica u kupu.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Igra razvija brzinu, reflekse i zapažanje
  • Jednostavna i zabavna, te izuzetno pogodna za mlađe igrače
  • Pogodna za veliki broj igrača
  • Ne sadrži tekst

Copyright:  Asmondee (1997)

Detaljno
Question mark
6.65324 Stars
Ocjena: 6.65/10 (238 glasova)

Jungle Speed: Rabbids

2 - 10
Najbolje: 7
Težina: 1.1667 Stars Question mark
  • TOP igra: 3439
6 god.
10 - 20 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Jungle Speed: Rabbids je varijacija jednostavne, zabavne i brze igre zapažanja i vještine iz 1997.

TIJEK IGRE

Igra se odvija kao i u originalnoj verziji. Igrači naizmjenice izvlače karte iz svog kupa karata. Na sredini stola stoji drveni totem kojeg igrači moraju uhvatiti u ruku onog trenutka kada se izvuče identična karta nekoj koja već leži otvorena na stolu. Igrač koji prvi uhvati totem daje sve svoje izašle karte drugom igraču, rješavajući ih se. Stvar se komplicira time što je dobar dio karata zapravo jako sličan drugima, ali ne i isti. Ako igrači uhvate totem na temelju nepodudarnih karata slijedi kazna. Pobjednik je onaj igrač koji prvi ostane bez svih svojih karata u kupu.

Tema karata ovog izdanja su zečevi u raznim pozama, bojama, oblicima. Novost je i Ludi Zec, maleni lutak koji stoji na totemu. Ako igrač uspije zgrabiti Ludog Zeca, bez obzira je li igrač uhvatio totem ili ne (greškom ili namjerno), može bilo kojem igraču dati jednu svoju kartu. U igri postoje specjialne karte koje nagrađuju igrača koji uspije uhvatiti Ludog Zeca bez da sruši totem ili karte koje nalažu igračima da susjedu naprave zečje uši prstima jedne ruke. Ili karta nakon koje svi osim aktivnog igrača zažmire. Aktivni igrač stavi totem negdje na stol, a ostali igrači ga zmireči pokušavaju uhvatiti za nagradu – rješavanje karata.     

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Igra razvija brzinu, reflekse i zapažanje
  • Pogodna za veliki broj igrača
  • Jednostavna i zabavna, ne sadrži nikakav tekst, te izuzetno pogodna za sve uzraste igrače

Copyright: Asmodee (2008)

Detaljno
Question mark
7.14262 Stars
Ocjena: 7.14/10 (6217 glasova)

K2

1 - 5
Najbolje: 3
Težina: 2.2848 Stars Question mark
  • TOP igra: 383
  • TOP obiteljska: 66
10 god.
60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

K2 je drugi najviši vrh na svijetu visine 8611m i jedan od najtežih osamtisućnjaka za penjanje. Ova igra je simulacija uspona dvočlanih timova na taj vrh u ekspediciji od 18 dana. Autor igre je Poljak Adam Kaluža, vrsni planinar, što se vidi na raznim detaljima igre.

TIJEK IGRE

Igra se odvija na ploči na kojoj je s jedne strane planina sa ljetnim (lakšim), a na drugoj sa zimskim (težim) uvjetima za penjanje. Igrači pomiču svoja dva planinara po raznim rutama na ploči. Usput pokušavaju pronaći što bolje mjesto za postavljanje visinskih logora, tj. šatora. U njima se trebaju aklimatizirati na visinske uvjete prije nego što mogu nastaviti uspon. Aklimatizacija je bitan dio igre, jer igrač može izgubiti planinara, ako mu nivo aklimatizacije padne ispod određene granice. Ako se to dogodi, igrač gubi sve bodove koje mu je taj planinar donio. Postoji i lakša varijanta igranja, kad neaklimatizirani planinar ne izlazi iz igre, nego bude spašen, a igrač to plaća gubitkom bodova. Težina igre se dodatno regulira odabirom igranja sa ljetnim ili zimskim (težim) vremenskim uvjetima. Vremenski uvjeti se mijenjaju iz dana u dan, a različiti su ovisno o visini. Svaki igrač ima svoj špil akcijskih karta. Njima plaća kretanje po planini, kao i aklimatizaciju. Sa visinom je uspon sve teži, a smanjuje se i broj planinara koji mogu biti na istoj lokaciji, pa je potrebno dobro isplanirati rutu i proračunati vrijeme uspona. Igra završava nakon 18 krugova igranja. Boduje se visina do koje su planinari došli, te tko je prvi došao do određene visine.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • jasna pravila, brzo se uči
  • višestruki načini podešavanja težine igranja
  • jaka tematska povezanost, pa igra dobro simulira pravo planinarenje
  • za pobjedu nije bitno samo doći što prije do vrha, nego preživjeti do kraja igre
  • na komponentama nema teksta, pa za igranje nije potrebno znanje engleskog jezika

Copyright: REBEL.pl (2010)

Detaljno
Question mark
7.31557 Stars
Ocjena: 7.32/10 (34387 glasova)

King of Tokyo

2 - 6
Najbolje: 4
Težina: 1.5138 Stars Question mark
  • TOP igra: 174
  • TOP obiteljska: 24
8 god.
30 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

King of Tokyo je obiteljska igra s kockama autora Richarda Garfielda (kreatora megapopularne igre Magic: The Gathering). Igrači igraju sa čudovištima koja se međusobno bore, uništavaju Tokyo, a sve da bi dobivali bodove i pobijedili.

TIJEK IGRE

Igrača ploča se sastoji od grada Tokyja, te mjesta za jedno čudovište u igri do 4 igrača, te još jedno mjesto za igru sa 5 ili 6 igrača. Igrač započinje igru sa jednim od šest čudovišta. Svako čudovište ima svoju pločicu sa kružnim brojačima zdravlja i pobjedničkih bodova na sebi, te kartonsku figuru. Igrači bacaju 6 kockica, a nekad i do 8 kockica . Ako nisu zadovoljni dobivenim rezultatom, mogu ponovno bacati još dva puta. Kockicama se mogu zaraditi bodovi, energija, životni bodovi ili napadi na druga čudovišta. Za energiju se kupuju karte sa raznim moćima, jednokratnim akcijama, trajnim poboljšanjima, tehnologijama koje čudovište može koristiti. Kartama je moguće obnoviti svoje zdravlje, a narušiti ga drugim igračima. Skupiti dodatne bodove. Čudovište pozicionirano na ploči razara Tokyo, pa sakuplja dodatne bodove i uspješnije napada druga čudovišta, ali ne može ozdraviti. Pobjeđuje čudovište koje preostane jedino živo ili kad sakupi 20 bodova.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • jednostavna pravila, brzo i zabavno igranje s puno interakcije
  • vizualno atraktivna, dizajnirana kao crtići i filmovi sa čudovištima
  • potrebno je znanje engleskog jezika zbog teksta na kartama

Copyright: IELLO (2011.)

Detaljno
Question mark
7.67785 Stars
Ocjena: 7.68/10 (7228 glasova)

King of Tokyo: Power Up!

2 - 6
Najbolje: 4
Težina: 1.6808 Stars Question mark
8 god.
20 - 30 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Dolaskom novog čudovišta, divovskog pande pod imenom Pandakai, Tokio postaje još opasniji grad. Ali to nije sve, jer svako čudovište dobiva njemu specifične evolucijske karte koje mu daju jedinstvene moći tokom igre. Ovo je prvo proširenje za popularnu igru King of Tokyo.

TIJEK IGRE

Proširenje donosi 50-tak evolucijskih karata, nekoliko oznaka i novo čudovište. Igra se i dalje odvija na isti način, a cilj igre je i dalje biti posljednji preživjeli igrač u igri ili doći prvi do 20 bodova. Nakon odabira čudovišta s kojim će svaki igrač igrati, uzimaju se pripadajuće evolucijske karte. Kad igrač dobije rezultat na kockama barem 3 srca, uzima evolucijsku kartu sa svojeg kupa. Igrači skrivaju evolucijske karte od ostalih igrača dok ih ne odluče odigrati. Postoje dvije vrste tih karata: jednokratne – koje se odbacuju nakon korištenja i trajne – koje pojačavaju čudovište do kraja igre. Evolucijske karte tako svako čudovište čine posebnim i različitim od ostalih. Razne su mogućnosti ovih karata, pa tako neka utječu na rezultat kocke ili dodatno pojačavaju napad ili sprečavaju štetu ili omogućuju brže skupljanje bodova itd. Postoje i 3 dodatne varijante igranja. Tako igrači mogu početi igru sa jednom, nasumce uzetom evolucijskom kartom. Moguće je da se kod uzimanja tih karata uzmu dvije, pa odabere jedna, a druga vrati u kup. Treća varijanta je draftanje karata na početku igre. Igrači izmiješaju karte svih čudovišta i na početku igre u krug biraju karte, dok ne potroše sve karte. Igrači normalno nastavljaju igru svatko sa svojim izmiješanim kupom evolucijskih karata.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • proširenje za igru King of Tokyo
  • uvodi još veću reigrivost

Copyright: IELLO (2012.)

Detaljno
Question mark
7.03633 Stars
Ocjena: 7.04/10 (12522 glasova)

Kingdom Builder

2 - 4
Najbolje: 4
Težina: 2.0769 Stars Question mark
  • TOP igra: 388
  • TOP strateška: 274
  • TOP obiteljska: 68
8 god.
45 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Vještim naseljavanjem igrači grade svoja vlastita kraljevstva, kako bi skupili najviše zlata do kraja igre. Pri tome, tri Kingdom Builder karte određuju uvjete koji se moraju zadovoljiti kako bi se došlo do želejnog zlata.

TIJEK IGRE

Na početku igre otvore se tri Kingdom Builder karte, kako bi ih svi mogli vidjeti. Igrači u svom potezu redom izvršavaju ove akcije: Postavljaju svoju kartu terena ispred sebe. Izvršavaju obaveznu akciju koju čine tri naseljavanja na teren propisan otvorenom kartom terena, a striktno se držeći pravila naseljavanja. U koliko su igrači sakupili pločice lokacija, slijedi dodatna akcija kojom je moguće izvršiti dodatna naseljavanja ili čak preseliti se na neku drugu lokaciju. Pločice lokacija dobivaju se svaki puta kada igrač izvrši naseljavanje pored nekog lokacijskog šesterokuta. Ako se igrači nasele do šesterokuta s dvorcem osvajaju na kraju igre po tri zlata. Igra završava kada jedan od igrača izvrši svoje zadnje naseljavanje. Tada ostali igrači završe svoj krug igre i slijedi zbrajanje zlata. Otvaraju se tri Kingdom Builder karte i igrači pribrajaju zlato ovisno o ispunjenim uvjetima. Dodatno, igrači dobivaju i zlato ukoliko su se naselili u blizinu dvorca. Igrač s najviše zlata pobjeđuje.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Lagana i jednostavna pravila omogućuju igranje i s mlađim igračima
  • Osim na Kingdom Builder kartama, nema teksta u igri
  • Igra razvija strategiju i promišljanje

Copyright: Queen Games 2011.

Detaljno
Stranica 3 od 612345...zadnja »