Učlani se u udrugu!
Question mark
7.4 Stars
Ocjena: 7.4/10 (5 glasova)

Biatlon

2 - 4
Najbolje: 4
Težina: 0 Stars Question mark
3 god.
20 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Biatlon je zabavna igra koja kombinira elemente igre na ploči i igre s kartama. Namijenjena je manjoj i malo većoj djeci. Također, igra je potpuni hrvatski proizvod.

TIJEK IGRE

Igrači pokušavaju popamtiti dobivene karte. Za svaku pogođenu kartu pomiču svoje figure po ploči. Kada dođu na polje s nišanom otvaraju posebne karte kretanja, te ukoliko prvi proizvedu zadani zvuk pomiču svoju figuru za dodatna polja. Igrači igraju dok se sve karte ne potroše, odnosno dok ne pogriješe u pogađanju svojih karata. Igrač koji prvi prođe dva kruga i stigne na cilj je pobjednik.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Vesela igra pogodna za manju djecu
  • Potiče pamćenje i zapažanje
  • U potpunosti hrvatski proizvod

Poveznice:

Copyright: Studio Spektar d.o.o.

Detaljno
Question mark
5.58333 Stars
Ocjena: 5.58/10 (12 glasova)

Maldoria

2 - 6
Najbolje: 6
Težina: 2.25 Stars Question mark
12 god.
30 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE Pustolovna zabavna hrvatska igra inspirirana legendom o Crnoj kraljici. Zahtijeva timski rad. Ploča za igranje sastoji se od 30 raznih pločica koje se prilikom svake nove igre slažu u nove kombinacije.

TIJEK IGRE

Igrači se pomiču po ploči koju sami dizajniraju te u borbi s raznim čudovištima skupljaju ključeve potrebne za bijeg iz mračne Maldorije.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Zabavna i brza igra
  • Jednostavna pravila
  • Potiče timski rad
  • vježba taktiku i promišljanje

Poveznice:

Copyright: Vladimir Šterle

Detaljno
Question mark
0 Stars
Ocjena: 0/10 ( glasova)

Osvoji Jadran

2 - 6
Najbolje:
Težina: 0 Stars Question mark
8 god.
20 - 40 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Preuzmi ulogu skipera i svojom jedrilicom kreni put Jadrana. Osjeti vjetrove, odaberi izazove, otkrij potonule brodove, avione…., saznaj za neke legende… Na putu ćeš susresti eleonorinog sokola, bjeloglavog supa, morsku kornjaču i još brojne zaštićene i ugrožene vrste Jadrana. Doživjeti ćeš posebnosti nacionalnih parkova, parkova prirode, kao i otoka, gradova i mjesta na otocima i priobalju. Prođi avanturu regate i budi bar na kratko moreplovac.

TIJEK IGRE

Igrači kreću sa svojim jedrilicama iz jednog od 6 hrvatskih priobalnih gradova (Pula, Rijeka, Zadar, Šibenik, Split, Dubrovnik), te napreduju po ploči temeljem bacanja kockice. Polja na koja dođu sa svojom jedrilicom mogu biti razna i o njihovom karakteru ovisi skupljanje bodova ili neki drugi parametri igre:

Zelena polja (zelene kartice): Polja nacionalnih parkova i parkova prirode. Uz skupljanje bodova, igrač ponešto nauči o našoj zaštićenoj prirodnoj baštini. Skupljanje zelenih kartica donosi i dodatne bodove.

Ljubičasta polja (ljubičaste kartice): Polja priobalnih gradova uče nas glavnim kulturološkim značajkama ovih gradova i donose bodove.

Plava polja (plave kartice): Ovo su polja otoka i na njihovim karticama pronaći ćete zanimljivosti tih otoka. Uz to, donose i bodove igračima.

Krem polja (krem kartice): Ovih kartica ima šest i predstavljaju osobitosti početnih gradova. I njihovim osvajanjem dobivate bodove.

Narančasta polja (narančaste kartice): Ovo su polja događaja i njihove kartice utječu na tijek igre. Primjerice, možete slomiti jarbol i zbog toga morate promijeniti rutu prema nekom gradu gdje ćete zatražiti pomoć

Crvena polja: Dolaskom na ova polja ulazite u zone vjetrova koji vam, obzirom na karakter i snagu vjetra mogu ubrzati ili usporiti plovidbu.

Žuta polja: Uglavnom neutralna polja bez događaja, osim ako na nekima ne piše drugačije.

Roza polja: Polja Regate. Igrači koji prođu i osvoje Regatu udvostručuju svoje bodove osvojene tijekom igre.

Igrači tijekom igre sami biraju koju će rutu plovidbe uzeti, a s obzirom na određene događaje, morati će tu rutu tijekom igre i mijenjati, te zauzimati neke druge taktike za osvajanje bodova. Igra se do dogovorenog broja bodova (npr. do 30, 50, 100 bodova), a pobjeđuje igrač koji prvi osvoji zadani broj bodova. Bodovi se bilježe na posebnim kartonskim semaforima, te svaki igrač može imati stalni uvid u svačije bodovno stanje.  Također, tijekom igre moguće je i trgovati sa osvojenim karticama kako bi se dobila dodatna bodovna prednost.

Poveznice:

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Igra izuzetno edukativnog karaktera
  • Promiče hrvatske vrijednosti, te predstavlja lijepi suvenir
  • Razvija znanje i taktiziranje
  • Jednostavna mehanika, pa je pogodna za mlađe igrače
  • Igra na karticama i ploči sadrži tekst na hrvatskom jeziku

Copyright: Adrinaut, 2012.

Detaljno
Question mark
7.33333 Stars
Ocjena: 7.33/10 (6 glasova)

Pandook!

3 - 5
Najbolje: 0
Težina: 0 Stars Question mark
10 god.
30 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Igrač se nalazi u vanzemaljskom svijetu punom različitih bića, predmeta i pojava, u ulozi lukavog trgovca koji pokušava što bolje prodati svoju robu na galaktičkom sajmu. Igru odlikuju vrlo duhovito i maštovito oslikane karte.

TIJEK IGRE

Na početku igre podijele se kartice robe, akcija i karte likova. Karte robe igrači slože u štand ispred sebe, kako bi ih svi vidjeli. Iz kruga u krug igrači postavljaju svoje kartice robe na ploču pokušavajući s time podići cijenu svoje, odnosno spustiti cijenu tuđe robe, bacaju i izvršavaju akcijske kartice ili propuštaju red dajući svoj kriptonit kamen nekom igraču. Nakon završenog prvog kruga zbrajaju se bodovi, odigrava brza aukcija za još neke akcijske kartice i igra se drugi krug. Na kraju zbrajaju se bodovi iz prvog i drugog kruga, te na osnovi toga određuje pobjednik.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Razvija taktiku i pamćenje
  • Mogućnost vlastite dorade igre
  • Interesantna igra mlađim i starijim igračima

Poveznice:

Copyright: Studio Spektar d.o.o.

Detaljno
Question mark
0 Stars
Ocjena: 0/10 ( glasova)

Svemirci

2 - 4
Najbolje:
Težina: 0 Stars Question mark
5 god.
30 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Svemirci su u osnovi klasična igra Čovječe ne ljuti se, ali sa zanimljivim dodacima koji igru čine više strateškom i taktičkom, nego šturom igrom koja ovisi isključivo o faktoru sreće.

TIJEK IGRE

Osnovna igra prati pravila igre Čovječe ne ljuti se u kojoj igrači pokušavaju sve svoje figurice s početnih pozicija dovesti u kućice bacajući kocku. Osim kretanja po ploči, igrači mogu i eliminirati protivnike ukoliko stanu na njihovo mjesto na ploči.

Slijedeći dodaci čine igru interesantnijom i uvode nove elemente:

  • Žetoni šanse: Omogućuju igračima dodatna bacanja kocke, te time daju dodatnu šansu za bolju poziciju na ploči
  • Žetoni štita: Dozvoljavaju igračima postavljanje štitova na polja. U koliko protivnički igrači stanu na polja sa štitom eliminiraju se iz igre.
  • Žetoni teleporta: Ovim žetonima prebacuju se figurice s jednog kraja ploče na drugi, te se time stvaraju novi, brži putevi kojima igrači mogu doći do svojih kućica.
  • Žetoni ubrzanja/zaustavljanja: Pružaju igraču dodatno bacanje za figuricu koja je stala na žeton ubrzavanja, te se žeton nakon ove akcije prebacuje u zaustavljanje. U koliko igrač stane na polje sa žetonom zaustavljanja, mora stati na njemu, te igru nastavlja slijedeći igrač.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Pruža više zabave i taktiziranja od klasičnog Čovječe ne ljuti se
  • Pogodna za mališane
  • Nema teksta u igri
  • Jednostavna i lagana pravila igre.

Copyright: MENART 2012.

Detaljno
Question mark
6.88838 Stars
Ocjena: 6.89/10 (3604 glasova)

Tides of Time

2
Najbolje: 2
Težina: 1.6176 Stars Question mark
  • TOP igra: 663
  • TOP strateška: 413
10 god.
20 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Ovo je kartaška mini-igra u kojoj dva igrača istovremeno putem 18 različitih karata grade svoja kraljevstva. Kraljevstva se grade u tri epohe i na kraju svake epohe zbrajaju se bodovi. Igra je brza i jednostavna s lijepo oslikanim velikim kartama. Djelo je hrvatskog autora Kristiana Čurle.

TIJEK IGRE

Svaki igrač uzima po 5 karata u ruku. Odabire po jednu kartu iz ruke i istovremeno s drugim igračem postavlja je na stol licem nagore. Igrači zatim zamijene karte iz svojih ruku i ponovo bacaju po jednu kartu na stol, gradeći kraljevstva. Svaka karta putem svojih sposobnosti i već postavljenih karata utječe na broj bodova. Nakon što se sve karte postave iz ruku, zbrajaju se bodovi i odabire se po jedna karta u svakom kraljevstvu koja će ostati u nasljeđe za slijedeći krug, a po jedna se odbacuje. Preostale karte iz kraljevstva vraćaju se u ruke i uzimaju se po dvije nove karte iz kupa. Igra se novi krug igre (nova era), na kraju se opet zbrajaju bodovi, jedna karta ostavlja se u naslijeđe za treću eru igre, jedna se baca i uzimaju se po dvije karte s kupa. Nakon odigrana tri kruga igre zbrajaju se bodovi i pobjednik je onaj čije kraljevstvo donosi najviše pobjedničkih bodova.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Brza igra za dva igrača
  • Jednostavna pravila
  • Razvija strateške vještine i kombinatoriku.

Copyright: Portal Games (2015)

 

Detaljno
Question mark
6.71202 Stars
Ocjena: 6.71/10 (415 glasova)

Tok-a-du

1 - 2
Najbolje: 2
Težina: 1.0417 Stars Question mark
  • TOP igra: 2457
  • TOP obiteljska: 626
4 god.
10 - 20 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Tok-a-du je drvena, odgojno-obrazovna didaktička igra koja osigurava razvoj vještina i znanja u predškolskoj i ranoj školskoj dobi djeteta. Tok-a-du je ujedno i zabavna igra koju vole igrati sve generacije.

Ovo nije samo jedna igra, nego je to skup igara i zadataka koji se mogu igrati i izvršavati prema već određenim pravilima, ali i prema pravilima koja igrači sami smisle za pojedinu igru.

TIJEK IGRE

Tok-a-du se sastoji od velike pravokutne drvene ploče koja je omeđena niskim bočnim stranicama, od dviju pregrada te od deset drvenih okruglih pločica. Između dužih  bočnih stranica rastegnuta su dva elastična užeta.

Igrači, koji su smješteni uz nasuprotne kraće stranice, odapinju užad i tako ispucavaju okrugle pločice. U središnji se dio obično umeće pregrada koja na sredini ima prorez. On služi kao prolaz kroz koji okrugle pločice mogu proći na suprotnu polovicu ploče.

U pravilima igre dolazi šest raznih igri:

  1. Igrači ispucavaju po 10 pločica u po jednom pokušaju. Pobjeđuje onaj koji je uspio ispucati više pločica
  2. Igrači ispucavaju po 5 pločica preko pregrade u suparničku polovinu ploče. Pobjednik je igrač koji uspije prvi ispucati sve pločice u suparničku polovinu
  3. Igrači pokušavaju ispucati pločice na točno određena mjesta na ploči. Time igrači osvajaju bodove, a pobjednik je igrač koji je skupio najviše bodova.
  4. Igrači trebaju srušiti samo jednu od pet zelenih pločica. Ako promaši i sruši više od jedne pločice mora početi ispočetka. Pobjeđuje igrač koji je uspio srušiti sve pločice iz najmanjeg broja pokušaja.
  5. Zadatak je igrača da na svojoj polovici ploče sakupi okrugle pločice čiji zbroj bijelih točkica iznosi točno 20, 10 ili 0.
  6. Igrači slobodnim pločicama gađaju kulu od preostalih pločica i nastoje izbiti najdonju pločicu, ali tako da ne sruše cijelu kulu.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Brza i jednostavna igra pogodna za mlađe igrače
  • Izrađena od drveta
  • Razvija vještine: motorike i koordinacije, socijalizacije, kreativnosti, matematičko-logičkih vještina, voljnih osobina, kontrole emocija i koncentracije

Copyright: Tokadu.com 2013.

Detaljno
Question mark
5.64512 Stars
Ocjena: 5.65/10 (82 glasova)

USKOCI

2 - 6
Najbolje: 4
Težina: 1.6429 Stars Question mark
  • TOP igra: 11456
  • TOP party: 365
6 god.
30 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

USKOCI je igra gusarskog nadmetanja od 54 karte. Svaki igrač postaje kapetan koji skuplja slavu i bogatstvo ne bi li prije ostalih ispunio zadatak i postao novi vojvoda. To postiže pomoću prelijepo oslikanih karata i jednostavnih pravila, koja su začinjena okolnostima iz vremena slave Senjskih Uskoka, poput oluja, Mlečana, izdaja i hajki. Karte ove igre nisu na skupljanje (collectible card game), pa nema kupovine dodatnih karata.

TIJEK IGRE

Svatko povuče pet karata. Prvi igrač povuče jednu kartu i položi jedan resurs (hrana, drvo, oružje ili novac) pred sebe, na svoj kup. Tada glasno kaže koliki je zbroj vrijednosti karata na tom kupu. Na redu je slijedeći igrač, prvi na lijevo. Događaji (sive karte) se mogu igrati i u protivničkom krugu i može ih se igrati više u istom krugu, a na svakoj su posebna pravila. Pobjedu odnosi onaj koji sakupi 25 bodova na svojem kupu, a pri tom ga nitko ne spriječi sivom kartom. Na kup ne smijete spustiti kartu koja bi dovela zbroj vrijednosti karata iznad 25.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Igra razvija pamćenje i taktiku
  • Osnovna + složenija pravila, za sve ukuse igrača
  • Bazirana na hrvatskoj povijesti
  • Karte igre nisu karte za skupljanje (collectible card game)

Poveznice:

Copyright: Amalgam d.o.o. (2010)

Detaljno
Question mark
0 Stars
Ocjena: 0/10 ( glasova)

Zemlja Kaosa

2 - 4
Najbolje:
Težina: 0 Stars Question mark
4 god.
10 - 20 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Borbena kartaška igra za djecu s fantasy tematikom. Vrlo lijepo i maštovito oslikana svojom će jednostavnom mehanikom podučiti djecu u zbrajanju, a ponešto i u čitanju. Igrači se bore s pomoću svojih karata boraca i oružja ne bi li osvojili što više karata.

TIJEK IGRE

Igra se u krugovima u kojem prvi igrač odabere boju štita na karti po kojoj će se igrati dotični krug igre. Ostali igrači zatim odgovaraju na bačenu kartu sa svojim kartama boraca, pokušavajući baciti veći broj u odabranoj boji štita. Nakon poteza bacanja boraca slijedi potez bacanja oružja (ako ih igrač ima), a kako bi pojačao bodovnu snagu prethodno bačenog borca. Igrač koji je u krugu skupio najviše bodova sa svojim borcem i pripadajućim oružjima nosi “štih”. Nakon toga igrači povlače karte s kupa, kako bi ih dopunili s do 3 u ruci i kreće novi krug borbe. Igra teče dok se ne potroši cijeli kup karata, a igrač s najviše pokupljenih karata je pobjednik.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Igra je namijenjena mališanima, ali je mogu igrati i stariji
  • Ima ponešto teksta na kartama, ali on nije presudan za igranje
  • Potiče djecu na promišljanje i vježbanje operacije zbrajanja.
  • Vrlo je dopadljivog izgleda

Poveznice:

 

Copyright: Ivor Goreta, 2012.

Detaljno