Igrali smo: The Enigma of Leonardo

Evo još jedne igre od ruskog izdavača RightGames. U ovom slučaju radi se o jednostavnoj slagalici s kartama u kojoj igrači imaju zadatak složiti niz od tri jednaka znaka kako bi pokupili pojedini ključ. Igru karakteriziraju vrlo lijepo oslikane karte s crtežima Leonarda da Vincija.

Dakle, kutija je i opet jednaka svim kutijama od ovog izdavača: kartonski uložak koji se umeće u lako kartonsku, sjajnu ovojnicu. I u ovom slučaju služi svrsi, te pribor ne ispada van.

enigma-of-leonardo-0.jpg Karte, koje su i ovdje najbitniji dio pribora vrlo lijepo izgledaju, no moramo biti iskreni kako je jedini korisni njihov dio maleni pravokutnik u gornjem lijevom dijelu karte. Ostatak karte osim lijepe slike ne predstavlja ama baš ništa korisno u igri. Dapače, ovakva velika neiskorištena površina karte čak više zbunjuje igrače nego što donosi ljepoti pribora.

Osim karata tu su i pločice koje predstavljaju ključeve koje igrači osvajaju prilikom sastavljanja niza karata. Te pločice prilično smo teško izdvojili od ostatka kartona jer su loše izrezani u samoj tiskari. Odvajanje pribora skalpelom u kućnoj radinosti nije baš nešto što bi poželjeli nekom novom vlasniku igre koji je za istu potrošio i nešto novca. Ovo je nešto na čemu RightGames mora proraditi misli li tu igru plasirati na europsko tržište.

To je ujedno i sav pribor igre.

Pravila su jednostavna i pisana razumljivim engleskim jezikom, iako seu neki termini pomalo van duha jezika. Kao uostalom i samo ime igre.

the-enigma-of-leonardo-1.jpg Igrači postavljaju svoje karte u formu križa ispred sebe, nakon toga odabiru jednu kartu iz ruke i postavljaju je na neku poziciju križa. kartu koja je tu stajala od ranije daju svome suigraču s lijeve strane koji je mora postaviti u svoj križ na isto mjesto na koje ste i vi postavili vlastitu, a svoju kartu izbacuje iz igre. Na taj način vaš desni igrač može vam u svakom trenutku pomrsiti račune u slaganju niza.

Naime, cilj igre je osvajati ključeve time što će te mudrim postavljanjem svojih karata složiti vertikalni ili horizontalni niz od tri jednaka znaka u onom malom blijedom pravokutniku na karti. Svaki puta kada uspijete složiti takav niz osvajate jedan ključ sa motivom iz niza. Moguće je složiti i svih pet karata sa istim motivom jednom u igri, te tada osvajate ključ po vlastitoj želji. Na ovaj način potrebno je prikupiti sedam različitih ključeva da bi se pobijedilo. Igrači, naravno mogu osujetiti svoje suigrače time što će pažljivo birati mjesto na koje postavljaju svoju kartu, a staru predati suigraču. I to je sve od strategije koju imate.

U igri vlada veliki faktor sreće i vrlo malo možete utjecati na svoj rezultat.

Sama igra nije na nas ostavila neki dojam, osim osjećaja da je napravljena na brzinu, tek toliko da se ispuni kutija i plasira zajedno sa drugim, boljim naslovima ovog izdavača. RightGames: nemojte to raditi jer može naškoditi vašem ugledu budete li počeli plasirati igre na drugim tržištima!

Sve skupa, vrlo mlako i trivijalno. igru bi mogli preporučiti jedino maloj djeci, jer u njoj nema teksta, a i sama mehanika igre dovoljno je jednostavna manjim igračima.