Igrali smo: Labyrinth

Labyrinth je igra koja se već dulje vrijeme nalazi po policama. Postoji u raznim verzijama prilagođenima za manju ili veću djecu, a mogu ga igrati i odrasli. Pravila su vrlo jednostavna, ali se igra može i te kako zakomplicirati. Zagrebački klub ljubitelja stolnih igara nosi ime kao i ova igra – Klub Labirint.

Labyrinth dolazi u standardnoj kutiji, a unutra se nalazi ploča za igranje koja na sebi ima pričvršćen određen broj pločica koje se ne pomiču i služe kao vodilice. Tu je veliki broj pločica koja predstavljaju dijelove labirinta, te se slažu na igraču ploču po nekom slučajnom rasporedu. U kutiji se još nalaze figurice kojima se igrači pomiču po hodnicima labirinta i kartice koje određuju što igrači moraju pronaći. U igir nema pisanog teksta. Svi pojmovi označeni su asocijativnim sličicama, pa nije potrebno da igrači znaju čitati.

labyrinth-2.jpgVeć smo ranije naveli kako je igra po pravilima vrlo jednostavna, a sastoji se u pomicanju hodnika labirinta tako da se jedna pločica viška umeće u željeni redak ili stupac ploče za igranje te se na taj način ploča stalno mijenja i labirint nikada ne izgleda isto. Igrači pak moraju doći do zadanog predmeta prema karti koju posjeduju hodajući po hodnicima čiji raspored nikada nije isti.

labyrinth-1.jpgOvakav tijek igre može donijeti puno glavobolje igračima i iziskuje podosta planiranja i strategije kako stići do nekog predmeta preko hodnika koji mijenjaju svoj položaj za vrijeme igre. Naravno, igrači mogu na ovaj način i namjerno ometati druge suigrače mijenjajući labirint kako bi im otežali kretanje po njemu.

Igra koja definitivno nikada nije ista, jednostavna po pravilima, ali zahtjeva da malo uključite svoje mozgovne vijuge.