U epizodi podcasta je dizajner svašta opisao ukratko, evo što sam uspio zapamtiti (možda nešt i pogrešno

- u igri sudjeluje do 5 igrača
- radnja igre je nešto kao Europa u 16. stoljeću, ali nije na našem planetu.
- 80-90% ploče će biti prazno. Igrači počinju na jednoj strani. Svaki igrač predstavlja jedno kraljevstvo koje se želi proširiti i rasti.
- Igra je tipa 4X, a može se pobijediti na svaki od X načina. U jednoj playtest grupi su svi igrali mirno, glumili trgovce i pobijedili skupljajući bodove na taj način. U drugoj je igra odmah postala wargame.
- Igrači brodovima otkrivaju nove otoke i kontinente koje mogu osvojiti i napadati radi resursa, širenja kraljevstva itd.
- Igrači počnu sa istim setom savjetnika, a iz igranja u igranje biraju koje će prenijeti, pa se mogu specijalizirati više na ratovanje ili trgovanje ili istraživanje itd. Ili se razvijati po malo u svim smjerovima. Cilj dizajnera je napraviti igru s više načina pobjeđivanja.
- Igra pamti napade

- očekuje do 10 igranja koja će mijenjati pravila. Nakon toga se igra više ne mijenja, a igrači mogu igrati igru sa kraljevstvima koja mogu biti različito usmjerena (neka na trgovinu, neka na ratovanje).
- početkom slijedeće godine će biti kickstartana, a izaći tokom 2014.
- Bit će puno kocaka u igri, ali neće biti najbitnije dobiti visoke rezultate. Ovo bi moglo značiti nešto kao Alien Frontiers, puno načina na utjecanje na ishod kocke itd.
- Igra se i dalje razvija, mijenja, pa se puno gore napisanoga može promijeniti.
Ne mogu se više sjetiti detalja. Igra mi zvuči privlačnija nego Risk, jer nije čisti luck fest, niti mora biti ratovanja u igri.
BGG zapis igre: http://www.bgg.cc/boardgame/148261/seafall