Učlani se u udrugu!
Question mark
7.50438 Stars
Ocjena: 7.5/10 (11046 glasova)

Alien Frontiers

2 - 4
Najbolje: 3
Težina: 2.5701 Stars Question mark
  • TOP igra: 123
  • TOP strateška: 91
12 god.
60 - 75 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Alien Frontiers je igra SF tematike koja uključuje upravljanje resursima, kontrolu područja, a najviše od svega postavljanje radnika u obliku kockica koje predstavljaju svemirske brodove. Igrači svojim brodovima naseljavaju planet, iskorištavaju orbitalne resurse, te izvanzemaljske artefakte. Igrač koji će to raditi najbolje i biti brži od ostalih može očekivati pobjedu.

TIJEK IGRE

Igra se sastoji od igraće ploče na kojoj je planet kojeg se naseljava, kao i njegova orbita sa raznim orbitalnim stanicama. Svaki igrač ima set kockica u boji koje predstavljaju svemirske brodove. Tokom igre igrač može dobiti nove svemirske brodove, postojeće slati na razne zadatke ili ih trajno potrošiti za spuštanje na planet. U orbiti se nalazi više stanica na kojem brodovi mogu obavljati razne misije. Tamo mogu sakupljati energiju, mijenjati jedne resurse za druge, otkrivati izvanzemaljske artefakte koje je tu davno ostavila stara civilizacija, napadati druge igrače i krasti im resurse, sletjeti na susjedni mjesec u potrazi za rudačama, sletjeti na planet zajedno sa kolonijom, izgraditi nove brodove ili kolonije. Sam planet je podijeljen na 8 područja. Kontrola svakog područja donosi igraču bodove, kao i razne benefite. Igrač na početku svog poteza baca svoje kocke/brodove, te odlučuje gdje će ih poslati. Za različite lokacije su bolje razne kombinacije ishoda kocke. Tako je za orbitalni tržnicu bolje dobiti što manje brojeve, za rudnik na mjesecu što veće, a za napade na protivnike je nužna skala. Igra završava kad jedan od igrača spusti sve svoje kolonije na planet.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • vizualno atraktivna ploča i karte
  • razvija taktiku i strategiju
  • sama ploča i karte sadrže tekst

Copyright: Clever Mojo Games (2010)

Detaljno
Question mark
6.75806 Stars
Ocjena: 6.76/10 (3261 glasova)

Android

3 - 5
Najbolje: 3
Težina: 3.9458 Stars Question mark
  • TOP igra: 858
13 god.
180 - 240 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Kompleksna detektivska igra sa Blade Runner SF ikonografijom. Odlikuju je velika ploča za igranje sa mnoštvom lokacija, te veliki broj raznovrsnih kartica i pribora za igru.

TIJEK IGRE

Igrači uzimaju uloge detektiva u SF svijetu prepunom androida i klonova. Na početku igre zadaje se ubojstvo koje je potrebno razriješiti u određenom vremenu (dva igrača tjedna). Osim razrješavanja ubojstva igrači se bore sa vlastitim privatnim problemima koji ih muče, te pokušavaju riješiti i zavjeru oko cijelog slučaja.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Kompleksna detektivska igra sa podosta pravila
  • Svaki igrač detektiv ima svoju mehaniku igre
  • Razvija zapažanje, razmišljanje i logiku

Copyright: Fanasy Flight Games (2008)

Detaljno
Question mark
8.02868 Stars
Ocjena: 8.03/10 (19490 glasova)

Android: Netrunner

2
Najbolje: 2
Težina: 3.3372 Stars Question mark
  • TOP igra: 20
  • TOP prilagodljiva: 3
13 god.
30 - 60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Android: Netrunner je igra s kartama za dva igrača tvrtke Fantasy Flight Games, i reimplementacija TCG (Trading Card Game) igre Netrunner iz 1996.g. koju je dizajnirao Richard Garfield (autor igara Magic: The Gathering i Vampire: The Eternal Struggle). U odnosu na original promijenjen je svijet u kojemu se igra dešava (preseljena je u Android svijet FFG-a), nazivi i efekti većine karata, te su promijenjena neka pravila i dodani novi elementi.

Android: Netrunner je smješten u distopijsku cyberpunk budućnost u kojoj ogromne korporacije posjeduju i kontroliraju većinu ljudskih dobara i aktivnosti. Korporacije pokušavaju pobijediti ispunjavanjem svojih ciljeva i dugoročnih operacija (“agendi”), istovremeno ih štiteći od elitnih i subverzivnih hakera poznatih pod nazivom netrunneri.

TIJEK IGRE

Ovo je asimetrična igra s kartama, u kojoj se dva igrača natječu koristeći različite pristupe igri i mogućnosti igranja, kao i potpuno različite špilove karata. Cilj igre su agende, predstavljene posebnim kartama koje se nalaze samo u špilu korporacije, tako da svaka karta nosi određeni broj agenda bodova (agenda points).

Jedan igrač igra korporaciju (corp) i pobjeđuje ispunjavanjem svojih agendi, što zahtijeva vrijeme i novac (credits tj. kredite). Sve njegove karte su dio nekog servera tj. podatkovne tvrđave (baš sve – čak i ono što drži u ruci, ono što je odbacio ili već odigrao, i špil iz kojega vuče nove karte). Da bi osigurao vrijeme i uspio nabaviti kredite, štiti svoje servere postavljajući ICE (Intrusion Countermeasures Electronics, ili jednostavno “led”). Ovi sigurnosni programi dolaze u raznim oblicima, od jednostavnih zidova i barijera (barriers) do raznih kodnih vrata (code gates) ili agresivnih čuvara tj. umjetnih inteligencija (sentries). To su oči, uši i oružja korporacije na mreži. Igrač korporacije igra većinu svojih karata licem prema dolje, tako da su nepoznate protivniku – barem dok ne plati ili riskira kretanjem u run da bi ih vidio.

Nasuprot tome, drugi igrač je netrunner (runner) i on osvaja bodove sa agenda karte čim joj pristupi (čime i “krade” tu kartu protivniku). Da bi pristupio kartama, često mora proći kroz opasni ICE, a za to mu treba posebni hardver (čipovi, konzole itd.), specijalizirani i skupi programi za probijanje ICE-a (icebreakers) i razni drugi resursi (npr. opasne ali potrebne veze u podzemlju, dodatni izvori zarade sa strane, i slično). Kada se runner “ušteka” svojim umom u mrežu i krene na run, uvijek poduzima rizik – zaštitne protumjere mu mogu uništiti najbolje programe ili ga programi “tragači” mogu pronaći i označiti na mreži i u fizičkom svijetu (što onda znači da mu korporacija može npr. poslati naoružane plaćenike na vrata, da se “pozabave problemom”). Nespremni runneri mogu pretrpiti trajna oštećenja mozga i živčanog sustava, ako nalete na snažni program čuvar kojeg ne uspiju zaobići. Čak i kad runner prođe kroz sve zaštite, ne postoji garancija da će na serveru pronaći agendu – često je najviše što može učiniti samo uništavanje nekog resursa u razvoju, a moguće je i kako je cijeli server bio zamka postavljena baš za njega.

Igrači naizmjenično poduzimaju svoje krugove, tijekom kojih imaju određeni broj jedinica rada i vremena – “klikova” (clicks – 4 za runnera, 3 za korporaciju ali uz obavezno izvlačenje nove karte na početku kruga), uz potpunu slobodu kako ih potrošiti tj. što odigrati. Neke akcije su jednake za obje strane: za jedan klik se može uzeti jedan kredit, vući nova karta, ili odigrati neka karta (obično uz dodatni trošak u kreditima). Ostale akcije su specifične za korporaciju ili runnera, a karakteristična akcija runnera koja obilježava igru je run – za jedan klik runner može krenuti na neki server, prilazeći svakom ICE-u redom (pri čemu korporacija ima priliku aktivirati ga, uz trošak u kreditima); dok ga neki ICE ne prekine tj. izbaci, dođe do onoga što server sadrži ili dok sâm ne odustane zbog prevelikog rizika.

Cilj igre jest skupiti sedam agenda bodova u svojem bodovnom području. Također, ako korporacija ostane bez karata za izvlačenje odmah pobjeđuje runner, a ako runner pretrpi vitalna oštećenja, pobjeđuje korporacija.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • relativno kompleksna pravila
  • sve karte sadrže tekst, zahtijeva dobro poznavanje engleskog jezika
  • koristi vlastitu terminologiju, na koju se treba naviknuti (2-3 igre obično dovoljne)
  • razvija analitičke i društvene sposobnosti (velik dio igre je “čitanje protivnika”, blefiranje itd., slično npr. pokeru)
  • posjetite naš podforum za ovu igru

Copyright: Fantasy Flight Games

Detaljno
Question mark
7.36086 Stars
Ocjena: 7.36/10 (29281 glasova)

Arkham Horror

1 - 8
Najbolje: 4
Težina: 3.544 Stars Question mark
  • TOP igra: 184
12 god.
180 - 240 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Arkham Horror je fantasy avantura u kojoj su čudovišta iz raznih dimenzija počela napadati maleni grad Arkham. Igrači se moraju zajedno boriti i otjerati ih natrag odakle su i došla, te pritom zapečatiti sva dimenzionalna vrata da se više ne mogu vratiti i napasti ponovno. Sve ovo vrijeme,  jedno drevno zlo spava, te ako se ono probudi započinje zadnja velika borba na život ili smrt između igrača i tog drevnog čudovišta. Ako igrači uspiju zapečatiti dovoljno dimenzionalnih vrata prije nego se probudi, ono nikada neće niti moći doći u svijet i igrači su pobijedili. Radnja se odvija 1920-ih, ali je dodan taj element fantastike. Igra sadrži oko 400 karata, 300 žetona i pločica te poveću ploču grada Arkhama na kojoj se igra.

TIJEK IGRE

Igrači izaberu po jednog istraživača s kojim će igrati. Svaki istraživač je poseban i jedinstven. Istraživači imaju razne sposobnosti, oružja i predmete. Nakon što se izaberu istraživači, bira se i drevno čudovište koje će biti konstantna prijetnja svijetu, pa čak i dok spava. Tada se otvaraju prva dimenzionalna vrata u neki strani svijet iz kojeg isti tren izlazi određeni broj čudovišta. Nakon toga počinje igra. Igra se odvija kroz određeni broj koraka gdje svi igrači igraju paralelno. U prvom koraku se igrači pripremaju prilagođavanjem trenutnoj situaciji. U drugom koraku se pomiču po ulicama i mjestima grada. Ako naiđu na čudovište, mogu se ići boriti s njime ili se pokušati prošuljati pored njega.  U trećem koraku, istraživači nailaze na razne susrete i događaje u gradu, ovisno na koje mjesto su došli. Nakon toga, u četvrtom koraku, istraživači (ako su prošli kroz dimenzionalna vrata i otišli u drugi svijet) mogu istražiti taj svijet. Nakon toga ide zadnji korak u tekućem krugu, gdje nova čudovišta napadaju grad, a postoji i mogućnost za otvaranje novih dimenzionalnih vrata. Igra tada prelazi u novi krug od 1. koraka i tako sve dok igrači ili ne pobijede ili ne izgube.

Istraživači pobjeđuju ako zatvore i zapečate određeni broj dimenzionalnih vrata ili ako se drevno čudovište ipak probudi, a istraživači ga uspiju ubiti.  U slučaju da se drevno čudovite probudi i uspije poraziti svakog istraživača, igrači gube.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • timska igra
  • komplicirana pravila
  • zahtjeva puno prostora za igru
  • dulje vrijeme postavljanja igre
  • karte su bogate tekstom

Copyright: Fantasy Flight Games (2005)

Detaljno
Question mark
7.05454 Stars
Ocjena: 7.05/10 (2097 glasova)

Asara

2 - 4
Najbolje: 4
Težina: 2.3529 Stars Question mark
  • TOP igra: 679
  • TOP strateška: 382
  • TOP obiteljska: 125
9 god.
30 - 60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Natječete se s ostalim igračima kako bi izgradili najljepše tornjeve. Igrači preuzimaju uloge poznatih arhitekata, te na razne načine pokušavaju doći do potrebnih građevinskih dijelova. Razmišljajte unaprijed, iskoristite svoje taktičke sposobnosti kako bi se udaljili od drugih i postali najvećim arhitektom u zemlji.

TIJEK IGRE

Igrači pomoću karata trgovačkih putnika kupuju određene komponente za gradnju tornjeva. Svaki igrač na svom potezu postavlja kartu trgovačkog putnika na područje s kojeg želi izvršiti neku akciju. Postoje posebna pravila postavljanja ovih karata u područje igre koja su diktirana određenom bojom karti. Ovisno o tome gdje je igrač postavio svoju kartu trgovačkog putnika izvodi pridruženu akciju:

Kupnja dijelova tornja: Postoje četiri trgovine gdje se mogu kupiti dijelovi tornja. Igrač smije uzeti jednu pločicu komponente tornja koja je trenutno tamo prikazana.

Gradnja i podizanje tornjeva: Na sredini igraće ploče nalazi se Krug gradnje (područje sa 7 polja). Igrač mora platiti onoliko Asarija (novčića), koliki je broj polja na koje je postavio kartu trgovačkog putnika. Nakon toga uzima onoliki broj dijelova tornja, koliko je platio Asarija kako bi gradio i podizao tornjeve. Odnosno, ako je postavio kartu trgovačkog putnika na mjesto broj 3, tada plaća 3 Asarija i koristi 3 svoje, prethodno kupljene komponente tornja.

Prikupljanje novca: Postavljanjem svojeg trgovačkog putnika na polje s bankom, igrač uzima 8, 10 ili 12 Asarija iz trezora, ovisno o polju.

Potkupljivanje: Ovom akcijom igrač smije pogledati u jedan od 4 rezervna kupa dijelova tornja i uzeti si jedan dio. Taj dio pokazuje ostalim igračima.

Kalifova naklonost: Igrač smije odmah uzeti pločicu Kalifove naklonosti od igrača koji je trenutno posjeduje. Igrač koji posjeduje ovu pločicu postaje početni igrač u slijedećoj igraćoj godini.

Igra se četiri kruga, koji predstavljaju četiri godine. Godina završava kada svi igrači postave svoje karte trgovačkih putnika n ploču. Tada se zbrajaju bodovi tekuće godine. Igrači dobivaju bodove prestiža za: dovršene tornjeve, ornamentiku i Kalifovu naklonost. Nakon bodovanja slijedi iduća godina igre i tako redom dok ne završi i 4. Tada se zbrajaju završni bodovi prestiža, a igrač s najviše bodova je pobjednik.

 

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Vrlo lijepo oslikana igra
  • Jednostavna pravila omogućuju igranje i mlađim igračima
  • Nema teksta u igri

Copyright: Ravensburger

Detaljno
Question mark
7.05233 Stars
Ocjena: 7.05/10 (8470 glasova)

Ascension: Chronicle of the Godslayer

2 - 4
Najbolje: 2
Težina: 2.1566 Stars Question mark
  • TOP igra: 437
  • TOP strateška: 305
10 god.
20 - 30 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Milenijima je svijet Vigil bio izolirano i zaštićeno mjesto. Sad se našao pod prijetnjom Samaela, Palog Boga, koji je iz druge dimenzije došao uništiti ovaj svijet sa svojom vojskom čudovišta i demona. Vi ste jedan od malobrojnih ratnika koji ga mogu spriječiti u tome. Morate prikupiti pomoć raznih heroja i konstrukata. Igrač koji bude najuspješniji u tom ratu i sakupi najviše časti, biti će slavljeni pobjednik za sva vremena.

TIJEK IGRE

Ovo je igra izgradnje vlastitog kupa karata, te njegovo korištenje za što učinkovitije sakupljanje bodova. Sastoji se od igraće ploče, karata te malih plastičnih oznaka bodova tj. časti koje igrači sakupljaju za pobjedu. Bodovi se sakupljaju na tri načina: – sve karte koje se kupe donose bodove – kad igrač pobijedi neko čudovište, može osvojiti bodove – neke karte donose bodove svaki put kad se odigraju Igrači počinu sa 10 karata, po 8 pripravnika (koji vrijede 1 runu), te 2 milicije (jačine 1 za napad). Na jednoj strani ploče se nalaze karte koje su uvijek dostupne. To su tri vrste karata: za kupovinu karte jake pješadije (napad jačine 2), mistika (2 rune), te kultist (1 bod, tj. čast) kojeg treba pobijediti. Na sredini ploče se nalazi red od 6 karata koje se otvaraju sa neprijateljskog kupa. Uvijek ih je dostupno 6, a čim se jedna kupi ili pobijedi, na njeno mjesto dolazi nova karta. Neke karte igrač može kupiti (mora imati dovoljno runa), a protiv nekih se bori (mora imati dovoljno borbene snage). Kupljene karte povećavaju igračev kup za igranje, te mu donose razne bonuse i pogodnosti kasnije tokom igre. Pobijeđena čudovišta odlaze na kup za odbacivanje nakon što igrač iskoristi nagradu koju mu je donijela pobjeda nad tim čudovištem. Igrač na svom redu igranja može kupiti više karata, tj. pobijediti više čudovišta. U igri postoje tzv. konstrukti. To su karte napretka koje se ne stavljaju u vlastiti kup, nego ispred sebe. Konstrukti donose neke bonuse do kraja igre, ali ih drugi igrači mogu napasti, tj. poništiti. Kraj igre je kad se potroši određeni broj oznaka časti (ovisno o broju igrača). Nakon toga se zbrajaju svi osvojeni bodovi.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • taktična igra
  • brzo se igra
  • karte sadrže puno teksta

Copyright: Gary Games (2010)

Detaljno
Question mark
5.63544 Stars
Ocjena: 5.64/10 (79 glasova)

Atlantis treasure

2 - 4
Najbolje: 0
Težina: 1.7143 Stars Question mark
  • TOP igra: 10576
9 god.
20 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Upravljaj svojom podmornicom i sakupljaj potopljeno blago. Koeisti komapse, blokiraj i pucaj po svom protivniku.

Ovu igru potrebno je izgraditi prije igranja.

TIJEK IGRE

Igrači postavljaju kompase, pomiču koraljne sprudove ili ispaljuju torpedo, već onako kako pokaže bačena kocka. Zatim pomiču svoju podmornicu. Ona može biti blokirana s rubom ploče, koraljnim sprudom, hramom ili drugom podmornicom. Može joj biti promjenjen smjer kretanja ako dođe do postavljenog kompasa. Cilj pomicanja podmornice jest prikupljanje potpopljenog blaga. Igrač koji skupi bar tri od četiri blaga je pobjednik.

Sve detalje o igri možete saznati na LEGO stranicama igre

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Razvija strategiju i taktiku

Copyright: LEGO

Detaljno
Question mark
6.53749 Stars
Ocjena: 6.54/10 (8576 glasova)

Axis & Allies

2 - 5
Najbolje: 5
Težina: 3.0346 Stars Question mark
  • TOP igra: 1116
  • TOP ratna: 547
12 god.
180 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Strateška ratna igra koja vas baca u vihor 2. svjetskog rata. Igrači igraju kao sile osovine (Njemačka i Japan) ili kao savezničke snage (Sovjetski Savez, Velika Britanija i Sjedinjene Američke Države). Igra je timska i igrači određenog saveza trebaju se dogovarati i zajednički nastupati prema protivniku.

TIJEK IGRE

Igrači upravljaju vojskama sila Osovine ili Saveznika u borbi za prevlast. Igra se u krugovima (rundama), te svaki potez igrača prolazi kroz sedam faza: Razvoj oružja, kupnja dodatnih jedinica, kretanje u bitku, vođenje bitke, pregrupiranje, mobilizacija novih jedinica i prikupljanje prihoda. Pobjeđuje onaj tim koji pod kontrolom ima određeni broj gradova (već prema težini izabrane igre).

Pravila igre na hrvatskom jeziku možete preuzeti s naših stranica.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Razvija taktiku i strategiju
  • Igra može trajati i po nekoliko sati
  • Igrači nastupaju timski jedni protiv drugih

Copyright: Avalon Hill

Detaljno
Question mark
6.52414 Stars
Ocjena: 6.52/10 (8733 glasova)

Backgammon

2
Najbolje: 2
Težina: 2.0318 Stars Question mark
  • TOP igra: 1006
  • TOP apstraktna: 118
8 god.
30 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Interesantna strateška igra na ploči jednostavnih pravila, no da bi se postalo dobar igrač potrebno ju je malo više izučavati. Vrlo često se dobiva u raznim setovima društvenih igara koji se mogu nabaviti po trgovinama.

TIJEK IGRE

Igrači premještaju svoje figure po trokutima prema ishodu bacanja kockica, kako bi ih na kraju igre izbacivali van ploče. Pobjednik je onaj igrač koji uspije prvi izbaciti sve svoje figure s ploče.

Osnovana pravila igre Backgammon možete preuzeti klikom na datoteku ispod.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Razvija vještine taktike i strategije
  • Jednostavnih pravila pa je mogu igrati i mlađi igrači
Detaljno
Question mark
4.42923 Stars
Ocjena: 4.43/10 (65 glasova)

Banana balance

2 - 4
Najbolje: 2
Težina: 1.2 Stars Question mark
  • TOP igra: 12755
6 god.
10 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

U vrućoj džungli skupljanje najboljih banana jest vrlo težak posao. Kako drvo raste, nove grane i banane omogućuju majmunu da skupi još više voća.

Ovu igru je potrebno izgraditi prije igranja.

TIJEK IGRE

Igrači bacaju kocku i izvršavaju radnje prema prema pravilima kocke: Postavljaju majmuna na granu, te skupljaju banane s te grane; dodaju banane na neku granu drveta; dodaju nove grane na drvo; dodaju na drvo oboje (i grane i banane). Za vrijeme igre igrači smiju držati, okretati i podizati drvo, ali na kraju runde drvo se mora pustiti. Ako drvo izgubi ravnotežu i padne, igrač mora sve banane predati majmunu i igra završava. Igra također završava u koliko više nema banana s sakupljanje. Igrač sa najviše banana pobjeđuje.

Sve detalje o igri možete saznati na LEGO stranicama igre

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Igra pogodna za mlađe igrađe
  • Vježba spretnost i zapažanje

Copyright: LEGO

Detaljno
Stranica 3 od 3912345...102030...zadnja »