Učlani se u udrugu!
Question mark
8.1285 Stars
Ocjena: 8.13/10 (4774 glasova)

Agricola: Farmers of the Moor

1 - 5
Najbolje: 4
Težina: 3.5195 Stars Question mark
12 god.
60 - 220 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE Riječ je o prvom velikom proširenju za popularnu i kompleksnu igru Agricola. Proširenje uvodi nove izazove i dodatnu kompleksnost. Moguće je i dalje igrali obiteljsku verziju igre koja je lakša.

TIJEK IGRE Samo igranje se odvija i dalje na isti način, tj. igrači pokušavaju što uspješnije voditi svoje gospodarstvo i time dobiti na kraju igre najviše bodova i pobijediti. U tome će im pomoći 14 novih velikih poboljšanja, kao i 118 malih poboljšanja. Igrači započinju igru sa 5 pločica (mjesta) šume na svojoj ploči, te 3 močvare. Iz šume mogu dobiti drvo, a močvaru pretvoriti u plodnu oranicu. Nova “valuta” u igri je gorivo koje se može dobiti od drva. Ono služi za ogrjev. Osim što igrači moraju prehraniti svoje seljane, moraju ih i grijati inače im se razbole. Nova životinja u igri je konj koji je osobito vrijedan. Svaki donosi po 1 bod na kraju igre. Dostupne su i dvije nove akcije: crno tržište za zamjenu manjeg poboljšanja za gorivo, te mjesečarenje – zamjena hrane i goriva za veliko poboljšanje.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • kompleksna pravila igranja
  • potrebno je dobro planirati, razvijati strategiju
  • s većim brojem igrača, značajno se povećava trajanje igre (30-45 minuta po igraču), te potrebna igrača površina
  • komponente igre sadrže tekst, pa je za igranje potrebno znanje engleskog jezika

 

Copyright: Z-Man Games (2009)

Detaljno
Question mark
7.37299 Stars
Ocjena: 7.37/10 (5219 glasova)

Airlines Europe

2 - 6
Najbolje: 4
Težina: 2.4373 Stars Question mark
  • TOP igra: 245
  • TOP strateška: 158
  • TOP obiteljska: 27
10 god.
60 - 75 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Airlines Europe je igra izgradnje mreže avionskih linija i upravljanja dionica avionskih kompanija. Igrač koji u trenutku bodovanja ima najviše bodova u svakoj od kompanija ima najviše šansi pobijediti.

TIJEK IGRE

Igra se sastoji od igraće ploče sa kartom Europe, figurica aviona, te karata dionica. Na ploči su označeni određeni gradovi, te linije sa određenim brojem aviona na sebi. Igrači na svom potezu mogu:

  • Proširiti mrežu letenja određene kompanije plaćanjem određene cijene, te postavljanjem figurice aviona na ploču. Time dižu vrijednost pojedine kompanije. U ovoj akciji igrač uzima 1 novu kartu dionice.
  • Odigrati karte, tj. dionice iz svoje ruke u portfelj ispred sebe. Te karte označavaju udio u vlasništvu pojedine kompanije. Za njih dobije novce.
  • Zamijeniti dionice bilo koje kompanije za dionice Air Abacusa. Te posebne dionice se boduju na poseban način i vrijede više od ostalih kompanija.
  • Uzeti 8 milijuna iz banke.

Bodovanje slijedi nakon što se izvuku karte bodovanja iz kupa dionica. Igrači dobiju bodove za svoj udio u vlasništvu neke kompanije. Igra završava nakon trećeg bodovanja.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • lako se uči i brzo igra
  • razvija strategiju, uočavanje
  • igra ne sadrži značajan tekst

Copyright: ABACUSSPIELE (2011)

Detaljno
Question mark
6.43048 Stars
Ocjena: 6.43/10 (2420 glasova)

Airships

2 - 4
Najbolje: 4
Težina: 1.8707 Stars Question mark
  • TOP igra: 1411
  • TOP obiteljska: 389
10 god.
45 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Airships je obiteljska igra koja će većinu igrača podsjetiti na jednu tradicionalnu igru sa kockama – Jamb. Nema puno detaljnih pravila te je to još jedna u nizu onih igara koja je privlačna široj publici. U skladu s time je i njeno trajanje. Tematski nas igra vraća u 20. stoljeće i osvajanje neba popularnim cepelinima.

TIJEK IGRE

Igrači su stavljeni u uloge jedne od četiri velike sile – Francuske, Njemačke, Engleske i Amerike. Njima su dodijeljene osobne igrače ploče koje će pokazivati trenutni stupanj razvoja. Taj stupanj se očituje u vidu prikupljenih poboljšanja kao što su sposobniji istraživači, veći hangari, izdašniji financijeri. Također će svatko dobiti nekoliko žetona poboljšanja kojime će moći regulirati dobivene vrijednosti na kocki. Upravo su kocke, tj. upravljanje kockama srž ove igre. Postoje tri vrste kocki: bijele, crvene i crne. Tim redoslijedom je određena i njihova snaga to jest veći brojevi na kockama. Igrači će svoj potez provoditi tako da odabiru što planiraju sagraditi, pročitati koje kocke smiju upotrijebiti i koju vrijednost je potrebno dobiti. Cilj je izgraditi određeni broj cepelina, te ukoliko je moguće i legendarni “Hindenburg”. Na početku je to malo teže te je stoga potrebno graditi određena poboljšanja kako bi se dobio pristup jačim kockama.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Relativno kratko trajanje
  • 4 igrača
  • Jednostavno za naučiti
  • Simetrične strane
  • Visok faktor sreće
  • Ne sadrži tekst

Copyright: Queen Games

Detaljno
Question mark
7.04361 Stars
Ocjena: 7.04/10 (20619 glasova)

Alhambra

2 - 6
Najbolje: 3
Težina: 2.1185 Stars Question mark
  • TOP igra: 359
  • TOP strateška: 264
  • TOP obiteljska: 62
8 god.
60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE Alhambra je posljednja palača muslimanskih vladara u Španjolskoj. Iz 13. je stoljeća, dobro je sačuvana i vrlo raskošna. U ovoj igri igrači se natječu u izgradnji Alhambre.

TIJEK IGRE Svaki igrač započinje sa jednom “središnjom pločicom” , nešto novaca, i gradi svoju palaču. Cilj igre je složiti najviše pločica određene boje u svoju Alhambru, i imati što dulji zid oko nje. Tržnica ima 4 mjesta na koja se nasumično iz vrećice stavljaju pločice. Svako od tih mjesta predstavlja valutu kojom se mora platiti da bi se kupila određena pločica, a svaka pločica ima na sebi broj koji predstavlja količinu novca koja se mora platiti da bi se ona kupila. Kupljena pločica se može graditi u svoju Alhambru ili staviti u rezervu. Ispred tržnice se uvijek nalaze 4 novčanice koje se mogu uzimati (uvijek se nadopunjavaju), a igrač na svom potezu može ili kupiti pločicu ili uzeti novac.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Razvija strategiju i taktiku
  • Zabavna igra koja nikada nije ista
  • Na komponentama nema teksta, pa za igranje nije potrebno znanje engleskog jezika

Copyright: Queen Games (2003)

Detaljno
Question mark
7.12837 Stars
Ocjena: 7.13/10 (920 glasova)

Alhambra: The City Gates

2 - 6
Najbolje: 3
Težina: 2.2059 Stars Question mark
8 god.
60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Drugo proširenje za Alhambru donosi zanimljiv set dodataka. Kampovi uvode novi način skupljanja bodova, a i neki Likovi donose pogodnosti kod bodovanja. Dijamanti čine kupnju lakšom i zabavnijom, a gradska vrata pomažu kod slaganja Alhambre.

Moduli u proširenju:

  1. The City Gates
  2. The Diamonds
  3. The Camps
  4. The Caracters

TIJEK IGRE

Prvi dodatak, Gradska vrata se sastoji od 2 dijela: 6 kartica koje se stavljaju u špil s novcima i 6 drvenih kapija koje se ugrađuju u svoju Alhambru. Gradska vrata služe rušenju zidova, tj. omogućuju postavljanje građevina tamo gdje to prije ne bi bilo moguće zbog zidova.

Dijamanti predstavljaju novu valutu. Nemaju boju, pa se njima mogu kupovati sve građevine, ali se ne mogu miješati s drugim valutama, niti se broje kod raspodjele preostalih građevina na kraju igre.  Zabavan su i koristan dodatak igri.

Kampovi su prvi od dodataka koji direktno utječu na bodovanje. Riječ je o novim pločicama koje se stavljaju u crnu vrećicu s ostalim građevinama. Izvlače se iz nje, te su dostupne za kupovinu po cijeni koja je označena na njima. U Alhambru se stavljaju na poseban način, a to je prislanjanjem na vanjske zidove. Kod svakog bodovanja donose po 1 bod za svaku građevinu koja se nalazi u smjeru strelice na pojedinom kampu. Njihovo korištenje utječe na bodovanje, ali i oblikovanje Alhambre.

Likovi su posebne karte koje se stavlju u špil s novcima, a moguće ih je kupiti licitiranjem kad dođu na red. Ovisno o kojoj se karti lika radi, koriste se jednokratno ili višestruko tijekom igre ili na kraju. Donose razne pogodnosti vlasniku kao što su dodatni bodovi na kraju igre, omogućuju dodatno redizajniranje ili uzimanje više novaca do zbroja 7 (umjesto standarno do 5), zarađivanje novaca kupovinom skupih građevina itd. Zanimljiv su i koristan dodatak igri, ali treba dobro procijeniti vrijednost pojedine karte kod licitiranja.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Ovo je proširenje osnovne igre Alhambra i ne može se igrati bez nje.
  • Svaki od dodataka se može koristiti pojedinačno s originalnom igrom ili u bilo kojoj kombinaciji s ostalim dodacima iz bilo kojeg proširenja.

Copyright: Queen Games

Detaljno
Question mark
6.96593 Stars
Ocjena: 6.97/10 (263 glasova)

Alhambra: The Power of Sultan

2 - 6
Najbolje: 3
Težina: 2.3913 Stars Question mark
8 god.
60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Peto i posljednje proširenje za Alhambru donosi 2 dodatka koji utječu na bodovanje i 2 dodatka koja olakšavaju kupovinu građevina. Dodaci su:

  1. The Caravanserai
  2. The Art of the Moorish
  3. The New Score Cards
  4. The Power of Sultan

TIJEK IGRE

Karavane igraču donose dodatni prihod. Igrači  mogu kupiti karticu karavane kada imaju barem 4 građevine različitog tipa. Nakon toga im se vrijednost karavane raste za 1 svaki krug do najveće vrijednosti 5. Nakon trošenja brojač se vraća na nulu i zarada kreće ispočetka. Igrač može imati više ovakih kartica, tj. svaki krug zarađivati na svakoj od njih, a trošiti ih proizvoljno.

Brojači kulture donose igračima bodove u svakoj rundi bodovanja. Sastoji se od kulturoloških pločica koje služe za brojanje građevina iste cijene, držača i male crne kockice za označavanje vrijednosti pojedine pločice. Igrač može besplatno uzeti brojač kada ima barem 2 građevine iste cijene. Povećavanjem broja građevina jednake cijene koje igrač posjeduje, brojač može vrijediti sve više bodova do maksimalnih 21.

Nove bodovne kartice se sastoje od 18 kartica bodovanja koje se slažu na početku igre. Njihova svrha je da uvedu mali kaos u bodovanje, tj. vrijednost pojedinih vrsta građevina kod bodovanja. Na svakoj kartici su nazivi građevina, a na držaću kartica su ispisani bodovi za svaki krug. Može ih se postaviti nasumično ili po želji. Nakon postavljanja novih bodovnih kartica, više ne vrijedi bodovanje označeno na pločici za rezervu. Na početku igre treba proučiti raspored vrijednosti građevina tokom rundi bodovanja, te tokom igre imati na umu taj raspored.

Sultanova moć se sastoji od kartica, kockice za bacanje i malih crnih kockica. Stavlja se u špil i kad dođe na red, moguće ju  je kupiti za 7 novaca vrste koja je označena na njoj. Nakon kupovine, baca se kockica čime se odredi tip građevine koju se može kupiti za nju. Može se iskoristiti bilo kad, tj. igrač je koristi za kupovinu točno određene građevine preko reda.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Ovo je proširenje osnovne igre Alhambra i ne može se igrati bez nje.
  • Svaki od dodataka se može koristiti pojedinačno s originalnom igrom ili u bilo kojoj kombinaciji s ostalim dodacima iz bilo kojeg proširenja.
  • Ne sadrži tekst

Copyright: Queen Games

Detaljno
Question mark
7.01084 Stars
Ocjena: 7.01/10 (596 glasova)

Alhambra: The Thief’s Turn

2 - 6
Najbolje: 3
Težina: 2.3088 Stars Question mark
8 god.
60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Treće proširenje donosi dodatke koji djeluju na različite aspekte igre. Gradski zidovi pomažu u uvijek zahtjevnoj borbi oko slaganja najdužeg zida. Lopovi i sitniš obogaćuju financijsku stranu igre. Ulični trgovci uvode kompleksnost i dublje planiranje u igri.

Moduli u proširenju:

  1. The City Walls
  2. The Thieves
  3. The Change
  4. The Street Trader

TIJEK IGRE

Prvi dodatak, Gradski zidovi se sastoji od dva dijela: kartica koje se stavljaju u špil i malenih, uskih, crnih pločica koje se ugrađuju u Alhambru. Služe gradnji zidova tamo gdje ih nema na originalnim građevinama. Njihovim korištenjem se može produžiti najduži zid, spojiti dva odvojena zida i time dobiti veći broj bodova.

Lopovi su karte koje se tajno dijele igračima na početku igre, a koriste se tijekom igre za uzimanje novca preko reda. Koristi ih se jednokratno, pa ih treba štedjeti za najpovoljniju krađu ponuđenih novčanih karti.

Sitniš je zabavan dodatak i jednostavan za korištenje. Sastoji se od crne vrećice i kovanica vrijednosti 1 u bojama valuta. Kad igrač preplati neku građevinu, polovinu preplaćenog iznosa dobije natrag u sitnišu. Dobiveni sitniš može koristiti kasnije tijekom kupovine.

Ulični trgovac je dodatak koji uvodi još jedan novi način dobivanja bodova u svakoj rundi bodovanja. Sastoji se od pločice i malih čovječuljaka u šest boja građevina koji predstavljaju ulične prodavače. Kod kupnje i polaganja građevine, čovječuljak odgovarajuće boje se postavlja na građevinu. Kod svakog bodovanja se broje raznobojni nizovi trgovaca i za svaki niz se dobiju bodovi. Najunosniji je niz od svih 6 boja koji donosi 21 bod. Uspješnim korištenjem ovog dodatka može se skupiti puno bodova, ali zahtjeva dobro planiranje.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Ovo je proširenje osnovne igre Alhambra i ne može se igrati bez nje.
  • Svaki od dodataka se može koristiti pojedinačno s originalnom igrom ili u bilo kojoj kombinaciji s ostalim dodacima iz bilo kojeg proširenja.
  • ne sadrži tekst

Copyright: Queen Games

Detaljno
Question mark
7.09592 Stars
Ocjena: 7.1/10 (546 glasova)

Alhambra: The Treasure Chamber

2 - 6
Najbolje: 3
Težina: 2.2742 Stars Question mark
8 god.
60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Četvrta ekspanzija Alhambre, sastoji se od 4 nova dodatka koji se mogu po želji dodavati igri, i podosta mijenjaju tok igre. Dodaci su:

  1. Treasure chamber – odaja s blagom
  2. The Master Builders – glavni graditelji
  3. The Invaders – osvajači
  4. The Bazzars – tržnice

TIJEK IGRE Prvi dodatak, odaja s blagom, sastoji se od ploče na kojoj su tri odaje s blagom. Postoje 42 škrinje u 6 boja građevina, i njih nasumično izvlačimo iz vrečice i stavljamo po 4 škrinje u svaku odaju. Tjekom igre, igrač ima dodatnu mogućnost (uz uzimanje novaca, kupovinu pločice i redizajniranje Alhambre) kupovine škrinja iz jedne od odaja za 8 novaca bilo koje kombinacije valuta.  Na kraju svake bodovne runde zbrajaju se sve škrinje u Alhambrama igrača (neovisno o boji), i onaj koji ih ima najviše osvaja dodatne bodove.

Drugi dodatak, glavni graditelji, su 16 dodatnih karata u 4 boje valuta, a na sebi imaju vrijednost 3 i sliku glavnog graditelja. Svaki igrač na početku dobija dvije, a ostale se umiješaju u špil s novcem i tretiraju kao novac u igri. Igrač te karte može iskorisiti kao novac vrijednosti 3 ili da bi dobio dodatni potez redizajniranja Alhambre.

Osvajači dolaze iz raznih smjerova i oduzimaju bodove za svaku pločicu koja nema zid da zaštiti Alhambru od napada iz tog smjera. Postoje 4 karte koje pokazuju smjer napada osvajača, svaka za jednu stranu svijeta. Nakon svake bodovne runde jedna karta se okreće i svaka pločica koja nema zid na toj strani dobiva negativne bodove. Postoji i 6 karata izviđača od kojih su dva po rundi otvorena. Svaki izviđač ima na sebi sliku građevine u jednoj boji, i kada igrač kupi građevinu te boje za točan iznos, dobija kartu izviđača koju može iskoristiti da pogleda prvu kartu iz špila osvajača, to jest saznati iz kojeg smjera dolazi napad.

Tržnice su 8 pločica koje se stavljaju u vrećicu sa ostalim pločicama Alhambre. Svaka od pločica ima oznaku jedne valute, i tri boje tipa građevina u igri. Kada je tržnica izvučena iz vrečice, stavlja se pokraj tržnice građevina kraj valute koja je prikazana na pločici (ne na tržnicu građevina kao normalne pločice). Tržnice se mogu kupiti samo za točan iznos novca građevine koja stoji pokraj njih na tržnici, i ugrađuju se u Alhambru kao i druge pločice. Tržnice donose bodove u zadnjoj rundi: gleda se 8 pločica koje okružuju tržnicu, i traže se građevine u tri boje koje su na pločici tržnice.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Ovo je proširenje osnovne igre Alhambra i ne može se igrati bez nje.
  • Svaki od dodataka se može koristiti pojedinačno s originalnom igrom ili u bilo kojoj kombinaciji s ostalim dodacima iz bilo kojeg proširenja.
  • Ne sadrži tekst

Copyright: Queen Games (2006)

Detaljno
Question mark
6.90143 Stars
Ocjena: 6.9/10 (1323 glasova)

Alhambra: The Vizier’s Favor

2 - 6
Najbolje: 4
Težina: 2.1813 Stars Question mark
8 god.
60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Društvena igra Alhambra iz 2003. ima 5 proširenja, a prvo je objavljeno 2004. pod nazivom Alhambra: The Vizier’s Favor.

Kao i sva ostala proširenja, sastoji se od 4 modula:

  1. The Vizier’s Favor
  2. The Builders Huts
  3. The Currency Exchange
  4. Bonus Cards

TIJEK IGRE

Prvi dodatak, Vezirova naklonost donosi igračima mogućnost kupovine građevina preko reda, tj. kad nisu na redu za igru. Prilično koristan dodatak kad igra 4-6 igrača.

Drugi dodatak je Kolibe graditelja. Riječ je o novim građevinama koje se ne kupuju, nego uzimaju do najviše 3 komada. U Alhambru se stavljaju kao i sve ostale građevine. Dolaze u svih šest boja i služe povećavanju broja građevina svoje boje kod bodovanja.

Treći dodatak su karte koje volimo zvati mjenjačnice. Svaka od ovih karata ima dvije boje na sebi i strelicu u oba smjera između boja. Mjenjačnice služe promjeni valute u bilo kojem od smjera nacrtanih na njoj. Na primjer: žutozelena mijenja žute novce u zelene ili zelene u žute. Svaka mjenjačnica se koristi samo jednom.

Posljednji dodatak su bonus karte. Svaki igrač ih skriveno dobiva na početku igre. Ako uspije kupiti građevinu koja je nacrtana na bonus karti, kod bodovanja mu se boduje ta jedna građevina više.

Prvo proširenje za Alhambru ne donosi nikakve nove načine skupljanja bodova. Namijenjeno je lakšem kupovanju postojećih građevina, te povećanjem brojnosti, tj. vrijednosti postojećih građevina u Alhambri. KARAKTERISTIKE IGRE

  • Ovo je proširenje osnovne igre Alhambra i ne može se igrati bez nje.

Copyright: Queen Games (2005)

Detaljno
Question mark
5.80499 Stars
Ocjena: 5.8/10 (684 glasova)

Alias

4 - 12
Najbolje: 6
Težina: 1.3077 Stars Question mark
  • TOP igra: 5596
  • TOP party: 322
7 god.
45 - 60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

U ovoj igri s riječima potrebno je opisati zadani pojam pomoću njegovih sinonima i sličnih pojmova. Igra se sastoji od ploče, figurica, 400 kartica s pojmovima te pješčanog sata. Igra se u timovima.

TIJEK IGRE

jedan tim izvlači karticu s pojmovima, a drugi tim određuje broj od 1 do 8. Pojam pod tim brojem igrač prvog tima pokušava objasniti drugim riječima drugom timu, sve do isteka vremena. Ako tim pogodi, odmah se zadaje pojam s druge kartice, ali pod istim brojem. Nakon isteka vremena, ostali timovi viknu Stop! Ako igrač i dalje objašnjava pojam, pogađanje postaje otvoreno i za druge timove. Onaj tim koji najbrže pogodi pojam pomiče se za jedno mjesto na ploči. Broj kartica koje je tim pogodio određuje koliko se taj tim pomiče po ploči. Pobjeđuje onaj tim koji prvi  stigne na cilj.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Asocijativna i kreativna igra
  • Vježba vokabular
  • Timska igra

Copyright: Tactic (1995)

Detaljno
Stranica 2 od 3912345...102030...zadnja »