Učlani se u udrugu!
Question mark
0 Stars
Ocjena: 0/10 ( glasova)
2 - 6
Najbolje:
Težina: 0 Stars Question mark
8 god.
20 - 40 min.

OPIS IGRE

Preuzmi ulogu skipera i svojom jedrilicom kreni put Jadrana. Osjeti vjetrove, odaberi izazove, otkrij potonule brodove, avione…., saznaj za neke legende… Na putu ćeš susresti eleonorinog sokola, bjeloglavog supa, morsku kornjaču i još brojne zaštićene i ugrožene vrste Jadrana. Doživjeti ćeš posebnosti nacionalnih parkova, parkova prirode, kao i otoka, gradova i mjesta na otocima i priobalju. Prođi avanturu regate i budi bar na kratko moreplovac.

TIJEK IGRE

Igrači kreću sa svojim jedrilicama iz jednog od 6 hrvatskih priobalnih gradova (Pula, Rijeka, Zadar, Šibenik, Split, Dubrovnik), te napreduju po ploči temeljem bacanja kockice. Polja na koja dođu sa svojom jedrilicom mogu biti razna i o njihovom karakteru ovisi skupljanje bodova ili neki drugi parametri igre:

Zelena polja (zelene kartice): Polja nacionalnih parkova i parkova prirode. Uz skupljanje bodova, igrač ponešto nauči o našoj zaštićenoj prirodnoj baštini. Skupljanje zelenih kartica donosi i dodatne bodove.

Ljubičasta polja (ljubičaste kartice): Polja priobalnih gradova uče nas glavnim kulturološkim značajkama ovih gradova i donose bodove.

Plava polja (plave kartice): Ovo su polja otoka i na njihovim karticama pronaći ćete zanimljivosti tih otoka. Uz to, donose i bodove igračima.

Krem polja (krem kartice): Ovih kartica ima šest i predstavljaju osobitosti početnih gradova. I njihovim osvajanjem dobivate bodove.

Narančasta polja (narančaste kartice): Ovo su polja događaja i njihove kartice utječu na tijek igre. Primjerice, možete slomiti jarbol i zbog toga morate promijeniti rutu prema nekom gradu gdje ćete zatražiti pomoć

Crvena polja: Dolaskom na ova polja ulazite u zone vjetrova koji vam, obzirom na karakter i snagu vjetra mogu ubrzati ili usporiti plovidbu.

Žuta polja: Uglavnom neutralna polja bez događaja, osim ako na nekima ne piše drugačije.

Roza polja: Polja Regate. Igrači koji prođu i osvoje Regatu udvostručuju svoje bodove osvojene tijekom igre.

Igrači tijekom igre sami biraju koju će rutu plovidbe uzeti, a s obzirom na određene događaje, morati će tu rutu tijekom igre i mijenjati, te zauzimati neke druge taktike za osvajanje bodova. Igra se do dogovorenog broja bodova (npr. do 30, 50, 100 bodova), a pobjeđuje igrač koji prvi osvoji zadani broj bodova. Bodovi se bilježe na posebnim kartonskim semaforima, te svaki igrač može imati stalni uvid u svačije bodovno stanje.  Također, tijekom igre moguće je i trgovati sa osvojenim karticama kako bi se dobila dodatna bodovna prednost.

Poveznice:

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Igra izuzetno edukativnog karaktera
  • Promiče hrvatske vrijednosti, te predstavlja lijepi suvenir
  • Razvija znanje i taktiziranje
  • Jednostavna mehanika, pa je pogodna za mlađe igrače
  • Igra na karticama i ploči sadrži tekst na hrvatskom jeziku

Copyright: Adrinaut, 2012.


VEZANI ČLANCI:

Komentari