Učlani se u udrugu!
Question mark
7.01215 Stars
Ocjena: 7.01/10 (13994 glasova)
1 - 8
Najbolje: 4
Težina: 2.3483 Stars Question mark
  • TOP igra: 416
12 god.
60 - 90 min.

OPIS IGRE

Godina je 1926. Muzejska kolekcija egzotičnih starina i okultnih artefakata predstavlja opasnost za ovaj svijet, otvarajući portale između dimenzija kroz koja dolaze pradavna zla čudovišta. U naš svijet dolaze strašna stvorenja kojima snaga raste sa svakim proteklim satom. Mala grupa istraživača se usudi ući u muzej i u utrci s vremenom pokušaju pronaći tajanstvene simbole uz pomoć kojih mogu pokušati zatvoriti portale zauvijek. Samo oni mogu spriječiti dolazak Pradavnog Stvorenja koji prijeti uništenjem našeg svijeta.
Ova je igra brzog ritma, timskog rješavanja nadnaravnih intriga kockama za 1-8 igrača. Smještena je u svijet igre Arkham Horror, te koristi brojne poznate elemente iz te igre.

TIJEK IGRE

Igra se sastoji od nekoliko kupova karata, brojnih oznaka, seta raznobojnih kockica.
Na početku igre svaki igrač dobije lika koji ima neku posebnu moć, te određenu razinu izdržljivosti i razuma. Na raznim mjestima u igri lik biva ranjavan, ali se može i liječiti. U igri postoji više glavnih neprijatelja, tj. Pradavnih Stvorenja, a igrači izaberu jednog protiv kojeg će se boriti. Ono na sebi ima traku za oznake propasti. Ta traka označava koliko je Pradavni blizu dolaska na ovaj svijet. Na razne načine u igri se na tu traku stavljaju oznake propasti. Cilj igre je spriječiti dolazak Pradavnog Stvorenja na ovaj svijet ili ga pobijediti kada ono dođe.
Igrač na svom potezu pomiče svog istražitelja na neku kartu pustolovine ili na kartu Drugog svijeta ili ostaje na ulazu muzeja. Rješavanjem karte pustolovine ili karte Drugog svijeta igrač dobije tu kartu kao riješeni problem, tj. trofej, razne nagrade u obliku oznaka koje se skupljaju za pobjedu, čarolije, obrane, oružja, a ponekad i oznake Davnih Simbola. Igrači moraju sakupiti određeni broj Davnih Simbola i time spriječiti dolazak Pradavnog Stvorenja.
Sam zadatak se sastoji od niza simbola kockica koje igrač mora dobiti da bi riješio cijelu kartu. Igrač ima na raspolaganju i razne čarolije, znanja, oružja koja mu pomažu u dobivanju željenih rezultata. Ako ne uspije u svom pothvatu, slijedi ga kazna u obliku gubitka razuma ili izdržljivosti. Kada lik izgubi sav razum ili izdržljivost, on je eliminiran iz igre, a igrač uzima novog istraživača.
Kad igrač ostane na ulazu u muzej, može obnoviti svoj razum i izdržljivost, zamijeniti trofeje za oružja i razne druge stvari koje mu mogu pomoći u igri.
Na kraju svog poteza igrač pomiče sat za 3 sata unaprijed. Svakih 12 sati se otkriva nova mitska karta, koja donosi odmah neko novo čudovište ili neku drugu štetu, ali ima i neki trajni negativni efekt.
Ako se Pradavni probije u ovaj svijet, igrači se direktno sukobljavaju s njime. Igrači napadaju Pradavnog tako da kockicama dobiju traženu kombinaciju naznačenu na njemu. Uspješnim napadima mu oduzimaju oznake propasti. Kad ih uspiju sve maknuti, Pradavni se vraća u Drugu dimenziju i igrači pobjeđuju. Kad Pradavni napada igrače, dešavaju se negativne posljedice koje su specifične za svakog Pradavnog.
Igra završava pobjedom kada su igrači uspjeli zatvoriti portale između dimenzija (tj. sakupiti potreban broj Davnih Simbola) ili kada su porazili Pradavnoga (ako se on probio kroz portale) ili porazom igrača, ako ih je Pradavni sve porazio (eliminirao je sve likove iz igre).
KARAKTERISTIKE IGRE

  • timska igra
  • vizualno atraktivna
  • karte sadrže malo teksta

Copyright: Fantasy Flight Games (2011)

Nagrade:

  • Nominacija Golden Geek

Komentari