Učlani se u udrugu!
Question mark
5.60909 Stars
Ocjena: 5.61/10 (546 glasova)

5 sekundi

3 - 6
Najbolje: 4
Težina: 1.2188 Stars Question mark
  • TOP igra: 9969
  • TOP party: 335
8 god.
30 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Brza kviz igra u kojoj igrači moraju u roku od 5 sekundi dati tri točna odgovora na postavljeno pitanje s kartice.

TIJEK IGRE

Igrač odgovara na pitanje s kartice koju je izvukao drugi igrač. Igrač mora u roku od 5 sekundi (dok kuglice u mjeraču vremena ne dođu na dno) dati tri točna odgovora na ponuđeno pitanje. U slučaju da ne zna, može se poslužiti svojim jocker karticama Skreni i Zamjena koje mu omogućuju da na pitanja mora odgovarati drugi igrač ili da odgovara na novo izvučenu karticu. Temeljem točnih odgovora igrači se pomiču po igraćoj ploči, a pobjednik je onaj igrač koji prvi stigne na ciljno polje ploče za igru.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • brza i vesela igra za više igrača
  • razvija brzinu, koncentraciju i znanje

Copyright: Patch products 2012.

Detaljno
Question mark
7.84435 Stars
Ocjena: 7.84/10 (48828 glasova)

7 Wonders

2 - 7
Najbolje: 4
Težina: 2.344 Stars Question mark
  • TOP igra: 30
  • TOP strateška: 31
  • TOP obiteljska: 1
13 god.
30 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Velike piramide u Gizi, Artemidin hram u Efesu, Semiramidini viseći vrtovi u Babilonu, Grobnica perzijskog cara Mauzoleja u Halikarnasu, svjetionik u Aleksandriji, Zeusov kip u Olimpiji i Kolos s Rodosa. To je sedam velikih arhitektonskih dostignuća antičkog doba. Sedam svjetskih čuda i sedam velikih gradova. U ovoj igri vodite jednog od njih. Koristite prirodne resurse vaše zemlje i povedite ju na put razvoja. Razvijajte trgovinske odnose sa svojim susjedima i ojačajte svoju vojnu moć. Na kraju, upišite svoje ime u povijest izgradnjom arhitektonskog čuda koje će još dugi niz godina svjedočiti o vašem dobu.

7 wonders je igra kartama, autora Antoina Bauze, u kojoj se razvija civilizacija.

TIJEK IGRE

Svaki igrač dobije svoj grad i nešto početnog novca. Igra se igra u tri doba i u svakom dobu svaki igrač dobije 7 kartica sa strukturama koje je moguće izgraditi. Svako doba se odigrava u šest rundi, a svaku rundu svi igrači odaberu tajno jednu karticu iz svoje ruke i, simultano je odigraju. Preostale kartice šalju igraču do sebe u krug. Kad igračima ostanu samo dvije kartice, jednu odaberu i odigraju, a zadnju karticu odbacuju. Time završava doba i na kraju doba svaki igrač uspoređuje vojnu moć sa svoja dva susjeda. Za svakog susjeda od kojeg je vojno jači dobiva žeton za vojnu nadmoć (u prvom dobu vrijedi 1 bod, u drugom 3 boda, a u trećem 5 bodova), a za svakog od koga je lošiji dobiva žeton poraza (u svakom dobu vrijedi -1 bod). Kad sva tri doba završe, zbroje se svi bodovi svih igrača i pobjeđuje onaj koji ima najviše bodova. Bodovi se, osim za vojnu moć, dobijaju i izgradnjom komercijalnih, znanstvenih i civilnih struktura te izgradom samog svjetskog čuda. Izgradnja se plaća resursima koje proizvodi grad, ali je resurse moguće kupiti i od dva susjedna igrača.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • brza igra bez puno čekanja
  • igra privlačna i iskusnim i novim igračima
  • varijabilne moći gradova doprinose reigrivosti

Copyright: Repos Production, 2010.

Detaljno
Question mark
7.87164 Stars
Ocjena: 7.87/10 (6384 glasova)

7 Wonders: Cities

2 - 8
Najbolje: 4
Težina: 2.3576 Stars Question mark
10 god.
30 - 40 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Ovo je drugo proširenje iznimno popularne kartaške kompetitivne igre 7 Wonders. Uvodi više interakcije među igrače, nova čuda, te uvodi neke zanimljive novine u igru.

TIJEK IGRE

Proširenje donosi brojne nove karte za sva 3 doba u igri. To su gradske karte, imaju crnu pozadinu, a unose više interakcije u igru. Neke karte daju veći prinos novaca, ali i vašim susjedima daju novac. Neke karte vam daju bodove, a ostalim igračima uništavaju novac. Ako igrač ne može platiti taj gubitak, grad mu postaje zadužen, te gubi bodove. Novost je i diplomacija. Kad ju igrač odigra, ne sudjeluje u vojnim sukobima na kraju doba, nego se sukobljavaju njegovi susjedi. Karte s nacrtanom maskom djeluju kao špijuni, pa na kraju igre vrijede igraču kao jedna znanstvena karta njegovih susjeda. Tri su nove vojne karte jačine 2, 3 i 5. Skriveno skladište udvostručuje prinos resursa po želji, a karta crnog tržišta producira resurs kojeg igrač ne dobiva kroz ostale karte. Zanimljiva je i karta Udruge arhitekata koja omogućuje besplatnu gradnju svih dijelova čuda. Dodane su i nove karte vođa, njih 6, te dvije nove ploče za igrače: Petra koja donosi mnoštvo bodova, te Bizantska Sofia koja osigurava igraču diplomatske mogućnosti. Uz proširenje dolaze pravila igranja do 8 igrača, kao i timsku verziju igranja za 4, 6 ili 8 igrača. Prvo proširenje Leaders nije nužno za igranje ovog proširenja.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • nije samostalna igra, za igranje je potrebna osnovna igra
  • uvodi brojne novine u igru i veću interakciju

Copyright: Repos Production (2012)

Detaljno
Question mark
7.84121 Stars
Ocjena: 7.84/10 (9384 glasova)

7 Wonders: Leaders

2 - 7
Najbolje: 4
Težina: 2.2903 Stars Question mark
12 god.
30 - 40 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Ovo proširenje igre 7 Wonders uvodi vođe civilizacije u igru. Oni utječu na razvoj grada, svaki na svoj način. Samo igranje se neznatno promijenilo, ali su pobjednički uvjeti i dalje isti.

TIJEK IGRE

Najveća novost su vođe, njih 36. Na početku igre ih se dobije 4, od kojih svaki igrač izabere po jednog, na isti način kao što se biraju ostale karte tokom igre. Tako svaki igrač počinje sa 4 karte vođe. Njih može odigrati prije početka svakog doba. Bonus svakog vođe je drugačiji i može biti iskoristiv odmah, tokom igre ili kod završnog bodovanja. Proširenje donosi novo čudo, tj. novi početni grad – Rim. Novost su i kovanice vrijednosti 6, pošto se očekuje veći prinos novca korištenjem ovog proširenja. Nova je i knjižica bodovanja, pošto se bodovi sad dobiju na kraju igre i za vođe.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • ovo nije samostalna igra, za igranje je potrebna osnovna igra
  • uvodi nove mogućnosti u igru i načine skupljanja bodova

Copyright: Repos Production (2011)

Detaljno
Question mark
7.45284 Stars
Ocjena: 7.45/10 (6092 glasova)

A Few Acres of Snow

2
Najbolje: 2
Težina: 3.0285 Stars Question mark
  • TOP igra: 183
  • TOP strateška: 119
  • TOP ratna: 58
12 god.
30 - 120 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Tokom 17-tog i 18-tog stoljeća, u sjeveroistočnoj Americi, na području Montreala, Quebeca, New Yorka, Bostona, Detroita i njihovoj široj okolici, francuske i britanske snage su se borile za prevlast nad tim teritorijima. Obje strane su otkrivale nova područja za nova naselja; nove riječne, morske i kopnene putove za promet ljudi i robe. Obje strane su koristile vojsku i Indijance za špijuniranje i napadanje protivnika. U igri A few acres of snow, dva igrača će raditi sve to i mnogo više od toga. Ovo je igra na ploči sa jakim korištenjem deck-buildanja. Donekle je asimetrična, jer igrači počinju sa drugačijih startnih pozicija, drugačijim početnim kartama, načinima zarade novca, a i tokom igre im nisu dostupne iste karte. I jedan od ciljeva igre im je drugačiji, a to je osvajanje protivničkog glavnog grada (ili jednog od njih 2 u slučaju Francuza). Moguća je i pobjeda na bodove.

TIJEK IGRE

Igra se sastoji od igraće ploče na kojoj su kojoj su mjesta za kupove karata kojima igrači igraju kao i mapa na kojoj se igrači bore zaz prevlast. Zatim je tu preko 100 oznaka novca, naselja, gradova i utvrdi, te stotinjak karata podijeljenjih u nekoliko kupova. Karte se dijele na imperijske i lokacijske. Imperijske predstavljaju vojsku, Indijance, trgovce, brodove i razne likove sa dodatnim mogućnostima. Lokacijske karte predstavljaju lokacije na kojima igrač ima selo ili grad, a donose mu mogućnost daljnjeg širenja, zarade novca, vojne pomoći i sl. Svaki igrač započinje igru na svojoj strani ploče. Manji dio karata je zajednički, a veći dio karata je specifičan za stranu za koju igrač igra. Igra se odvija na poteze, a igrač na svom potezu može odigrati 2 akcije od 20-tak dostupnih. Tako igrači mogu naseljavati nove lokacije, razvijati ili utvrđivati postojeće. Interakcija s drugim igračem je direktna na mapi ili kroz karte. Prepadima i zasjedama se napadaju protivnička naselja, igračeve karte u ruci ili karte na rezervi. Napadnuti igrač se može braniti kartama iz ruke ako to želi. Moguće su i dugotrajne opsade lokacija koje predstavljaju direktnu vojnu borbu. Moguće je i ukrasti protivniku karte iz ruke. Ovisno koju stranu igra, igrač može zarađivati novac na više načina: direktno s lokacija, trgovinom krzna, brodovima ili piratstvom. Igraču su dostupne i brojne deck-builderske akcije kao što su odbacivanje karata iz ruke, kupovina karata, stavljanje karata u rezervu ili povlačenje karata iz rezerve, uzimanje karte iz hrpe za odbacivanje ili dodatnih sa svog kupa itd. Igra može završiti na više načina. Igra završava odmah pobjedom britanskog igrača ako osvoji Quebec, a francuski igrač pobjeđuje ako osvoji Boston ili New York. Ako se ne dogodi ništa od toga, onda igra završava kada jedan igrač osvoji protivnička sela i gradove vrijedne barem 12 bodova ili kada igrač izgradi sva svoja sela ili gradove. U tom slučaju, igrači prebrojavaju svoje bodove (lokacije koje su naselili + lokacije koje su osvojili od protivnika). Pobjeđuje igrač sa najviše bodova.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • karte sadrže tekst na engleskom jeziku
  • strateška kartaška igra sa igraćom pločom
  • jaka direktna interakcija među igračima, brojne mogućnosti upravljanja kartama u rukama kao i svojim kupom

Copyright: Treefrog Games (2011.)

Detaljno
Question mark
7.7507 Stars
Ocjena: 7.75/10 (16579 glasova)

A Game of Thrones: The Board Game (2nd Edition)

3 - 6
Najbolje: 6
Težina: 3.6394 Stars Question mark
  • TOP igra: 65
  • TOP strateška: 59
14 god.
120 - 180 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

A Game of Thrones: The Board Game je igra za tri do šest igrača, bazirana na popularnim romanima George R. R. Martina. U ovoj igri svaki igrač preuzima ulogu jedne od šest Velikih Kuća i pokušava ostvariti dominaciju nad teritorijem Westerosa. Okupljanjem vojske, pokoravanjem teritorija i stvaranjem saveza, svaki igrač teži kontroli što više Dvoraca i Utvrda kako bi mogao zauzeti Željezno prijestolje i pobijediti u Igri prijestolja.

TIJEK IGRE

Igra se sastoji od velike igraće ploče, oko 140 plastičnih jedinica vojske, preko 100 karata u nekoliko kupova, više od 250 raznovrsnih oznaka, te 6 zaslona za skrivanje komponenti. Igrači počinju sa određenom količinom vojske i započinju na pripadajućoj lokaciji svoje Kuće na karti Westerosa. Na početku svakog kruga igranja igrači potajno biraju akcije koje će odigrati. Odabrane oznake akcija se istovremeno otkrivaju, a odigravaju po redoslijedu igranja. Pet je mogućih akcija: + kretanje – predstavlja micanje vojske po ploči, a može završiti sukobom + obrana – predstavlja pripremu za očekivani napad, tj. ojačavanje obrane + podrška – predstavlja mogućnost priključivanja borbi u susjednom području + prepad – predstavlja pljačkanje neprijateljske zemlje + jačanje moći – predstavlja ekonomiju igre, tj. prikupljanje poreza i resursa Na ishod bitke utječe jačina odabrane akcije, snaga jedinica koje sudjeluju, moguća obrana i podrška, kao i karte Kuća. Poraženi se mora povući s područja u sukobu, a moguće je da i izgubi svoje jedinice. Igrači se tokom igre više puta natječu za poredak na 3 trake utjecaja. Redoslijed na traci Željeznog prijestolja određuje redoslijed odigravanja akcija. Dominacija na traci Feuda donosi prednost u bitkama, a dominacija Kraljevim dvorem omogućuje zamjenu akcijske oznake na ploči, kao i korištenje jačih akcija, te izviđanje nadolazećih neprijatelja sa sjevera. Igrači se moraju zajedno boriti protiv napada Divljaka sa sjevera. Potajno biraju koliko će sudjelovati u obrani. U slučaju pobjede igrač koji je najviše sudjelovao u obrani biva nagrađen, a u slučaju poraza igrač koji je najmanje sudjelovao u obrani biva kažnjen. Igrači moraju paziti i na svoje zalihe (u obliku bačvi) koje im određuju koliko mogu imati vojske. Igra završava nakon 10 krugova igre kada pobjeđuje igrač koji kontrolira najviše područja s dvoracima i utvrdama. Igra može završiti i ranije pobjedom igrača koji uspije kontrolirati 7 takvih područja. Uz poboljšanji vizualni dizajn i poboljšanja pravila igranja, ova druga edicija igre uključuje novitete i neke elemente proširenja prve edicije. KARAKTERISTIKE IGRE

  • odlična tematska povezanost, vizualno atraktivna igra
  • kompleksna pravila, duže igranje
  • direktni sukobi igrača, moguće je izbaciti igrača iz igre
  • sadrži ponešto teksta na engleskom jeziku

Copyright: Fantasy Flight Games (2011)

Detaljno
Question mark
6.50641 Stars
Ocjena: 6.51/10 (2578 glasova)

A la carte

2 - 4
Najbolje: 4
Težina: 1.3188 Stars Question mark
  • TOP igra: 1282
  • TOP obiteljska: 342
8 god.
30 - 40 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Ovo je veselo osmišljena igra u kojoj igrači kuhaju razna jela prema priloženim receptima. Sam pribor igre sadrži tavice (zdjele), štednjake, bočice sa raznobojnim začinima, a sami recepti duhovito su nazvani i oslikani. Igra se uz malo sreće uglavnom oslanja na vještinu igrača.

TIJEK IGRE

Igrači skupljaju pobjedničke bodove kuhajući razna jela. Svaki igrač ima po tri akcije u svom potezu od kojih svaka akcija može biti dogrijavanje štednjaka putem posebne kockice ili ubacivanje potrebnih začina iz bočica u tavicu. Svaki recept prikazuje koje začine treba ubaciti u tavu i na koliko jelo treba biti zagrijano, odnosno što se smatra pregorenim jelom. U koliko iznos na štednjak pokaže broj jednak ili veći od pregorenog, jelo se smatra neupotrebljivim i baca se u kantu za smeće.

Ubacivanje začina vrši se okretanjem bočice iznad tave, te u ovoj akciji treba biti vješt kako bi se ubacio točan broj začina i pritom izbjeglo presoljavanje jela (u bočicama se osim začina nalazi i sol). U koliko se pripremi jelo s točnim brojem začina, bez soli i na potrebnoj temperaturi, igrač – kuhar dobije zvjezdicu jer mu se jelo smatra savršenim.

Osim kuhanja po receptima, moguće je ispeći i palačinku. U tom slučaju palačinku treba vješto prekokrenuti u zraku i uhvatiti tavicom.

Igrači mogu, osim kuhanja pokušati zagorčati život drugima putem pauze za kavu. Tada koriste svoje šalice kave na kojima su akcije poput zamjene tave s drugim igračem ili ubacivanje začina na tavu drugog igrača.

Pobjeđuje igrač s najviše bodova osvojenih na receptima ili onaj koji prvi osvoji tri zvjezdice za savršeno jelo.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Izuzetno vesela igra pogodna za djecu
  • Igra razvija motoriku i koordinaciju pokreta ruku
  • Brza igra vrlo jednostavnih pravila

Copyright: Fantasy Flight Games

Detaljno
Question mark
6.89673 Stars
Ocjena: 6.9/10 (2537 glasova)

Ad Astra

3 - 5
Najbolje: 4
Težina: 2.6728 Stars Question mark
  • TOP igra: 780
  • TOP strateška: 458
12 god.
60 - 90 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Ad Astra ili u prijevodu Do zvijezda društvena je igra u kojoj gradite svoju svemirsku koloniju i susrećete razne čudne artefakte i rase vanzemaljaca. Igrači istražuju planete, eksploatiraju resurse i grade svoje mjesto pod nekom zvijezdom.

TIJEK IGRE

Na stolu se rasporedi svih 9 zvjezdanih sustava i oko njih porazmjeste planeti, licem nadolje. Igrači uzimaju početne resurse postavljaju prvu tvornicu i svemirski brod, te igra počinje. Sada igrači postavljaju svoje akcijske kartice, ali tako da drugi ne vide što su postavili. Kada su se izredali svi igrači akcijske kartice se okreću licem nagore i izvršavaju se akcije koje one opisuju. Nakon odigrane i posljednje akcijske karte, iste se uzimaju natrag i počinje novi krug igre.

Akcije mogu biti produkcija resursa, izgradnja, trgovina, putovanje, bodovanje.

Igra završava kad se otkriju svi planeti ili kad neki igrač dosegne 50 bodova.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Vježba strategiju i taktiku
  • Faktor sreće smanjen na minimum.

Copyright: Fantasy Flight Games (2009)

Detaljno
Question mark
6.1602 Stars
Ocjena: 6.16/10 (2897 glasova)

Age of Mythology: The Boardgame

2 - 4
Najbolje: 3
Težina: 2.9319 Stars Question mark
  • TOP igra: 2172
  • TOP strateška: 1042
10 god.
120 - 240 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Age of Mythology: The Boardgame je stolna igra temeljena popularnoj PC igri, strategiji u stvarnom vremenu. Igra pruža igračima mnoštvo mogućnosti preuzetih iz kompjutorske igre: – istraživanje svijeta i zauzimanje lokacija proizvodnje resursa (kao što su rudnici zlata, farme, kampovi drvosječa i hramovi) – sakupljanje resursa koje te lokacije proizvode (zlato, hranu, drvo ili naklonost bogova) – trgovinu i potrošnju resursa na podizanje velike vojske smrtnika, moćnih heroja i mitskih bića, te na gradnju novih zgrada u gradu, koje daju prednost nad drugim igračima – napade i uništenja vojske i zgrade ostalih igrača i otimanje resursa – unapređivanje kulture u sljedeće doba, što omogućuje bolje heroje i dodatne mogućnost (počevši od Starog doba): Staro doba, Klasično doba, Herojsko doba, Mitsko doba.

TIJEK IGRE

Igra se sastoji od zajedničkih dijelova kao što su resursi, građevine, te od kompleta za svakog igrača: 6 igraćih ploča, 3 kupa karata, set plastičnih figurica vojske i seljaka. Igrači mogu birati između 3 rase: grčke, nordijske i egipatske. Rase se razlikuju po jedinicama, te akcijskim kartama. Igra se odvija u 10-15 krugova igranja ili manje. Prvo igrači raspoređuju pobjedničke bodove na 4 karte: vojna pobjeda, najviše građevina, najveća vojska, izgradnja čuda. Zatim igrači biraju set akcijskih karata s kojima će igrati u slijedećem krugu. Svi igrači imaju isti set od 7 stalnih karata, te set posebnih i jačih karata koje izvlače naslijepo. Nakon toga odigravaju 3 akcijske karte, jednu po jednu. Akcije mogu biti: – istraživanje: svi igrači uzimaju nove lokacije za proizvodnju, a igrač koji je igrao tu kartu bira prvi – sakupljanje resursa: svi igrači uzimaju resurse ako to mogu, a igrač koji je birao tu akciju bira što će se sakupljati i to radi prvi. Resursi su ograničeni brojem. Moguće je da posljednji igrač u redu za sakupljanje resursa ostane bez njih, jer ih više nema dostupnih. – gradnja građevina: gradi samo igrač koji je birao tu akciju, jednu ili više građevina – regrutiranje vojske: kupuje samo igrač koji je birao tu akciju, jednu ili više jedinica – napredak u novo doba: napreduje samo igrač koji je birao tu akciju, za jedno doba – trgovina sa bankom: trguje samo igrač koji je birao tu akciju – napad na druge igrače: napada igrač koji je birao tu akciju, a cilj mu može biti grad (uništenje neke lokacije), lokacije resursa (otimanje lokacije) ili sami resursi (otimanje resursa).

Posebne akcijske karte imaju često i posebne moći, a sve su jače od stalnih akcijskih karata. Same borbe se rješavaju ishodom bacanja kocki. Broj kocki koje se bacaju ovisi o jačina pojedine jedinice. Bitka završava povlačenjem jednog igrača ili eliminacijom svih jedinica u pojedinoj borbi. Pobjednik uzima sve pobjedničke bodove sa karte vojne pobjede. Igra završava kad neki igrač izgradi čudo ili kad se potroše pobjednički bodovi koje igrači raspodjeljuju na početku svakog kruga igranja. U velikom hramu je moguće mijenjati resurs naklonost bogova za pobjedničke bodove, pa je to jedan od načina pobjede kao skraćivanje trajanja igre. Na kraju igre se dijele bodovi igraču sa najviše građevina u gradu, najvećom vojskom, te bodovi za čudo, ako je ono izgrađeno.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • razvija taktiku i strategiju
  • igra traje 60 do 75 minuta po igraču, pa igranje može potrajati
  • sadrži tekst na kartama i komponentama, pa je potrebno znanje engleskog jezika

Copyright: Eagle Games (2003)

Detaljno
Question mark
8.06745 Stars
Ocjena: 8.07/10 (46629 glasova)

Agricola

1 - 5
Najbolje: 4
Težina: 3.6306 Stars Question mark
  • TOP igra: 11
  • TOP strateška: 11
12 god.
60 - 220 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Agricola je igra u kojoj igrači pokušavaju što optimalnije upravljati seoskim domaćinstvom. To uključuje uzgoj domaćih životinja, obrađivanje poljoprivrednih kultura, uređivanje kuće i okućnice. Na kraju igre se boduje stupanj razvoja domaćinstva kroz više stavki, a pobjednik igre je igrač sa najviše bodova.

TIJEK IGRE

Igra se sastoji od nekoliko igraćih ploča, nekoliko stotina karata, te mnoštva figurica raznih resursa. Igrači započinju igru sa dva člana domaćinstva, te igraćom pločom koja predstavlja njihovo domaćinstvo. Igra se odvija u 14 krugova. U svakom krugu igrači odabiru dvije ili više akcija, ovisno o broju ljudi kojima igrač upravlja. Svaki član domaćinstva može raditi po jednu akciju u pojedinom krugu. Broj dostupnih akcija raste iz kruga u krug. Moguće akcije su sakupljanje raznih resursa, oranje zemlje, sijanje pšenice ili povrća, proširenje ili nadogradnja kuće, izgradnja pašnjaka, uzgoj životinja itd. Nakon nekog vremena igrači mogu povećati broj članova domaćinstva, ali moraju biti oprezni. Šest puta tokom igre moraju prehraniti svoje ljude. Ako nemaju dovoljno hrane, dobivaju negativne bodove. Igru je moguće prilagoditi na više načina. Postoji obiteljska (lakša) verzija igranja, te standardna. Postoji više špilova karata zanimanja i poboljšanja s kojima se može igrati. Korištenjem tih karata igrači mogu dobiti dodatne besplatne resurse, sakupljati dodatne bodove, itd.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • kompleksna pravila igranja
  • potrebno je dobro planirati, razvijati strategiju
  • s većim brojem igrača, značajno se povećava trajanje igre (30-45 minuta po igraču), te potrebna igrača površina
  • komponente igre sadrže tekst, pa je za igranje potrebno znanje engleskog jezika

 

Copyright: Z-Man Games (2007)

Detaljno
Stranica 1 od 3912345...102030...zadnja »